Sol Rampelyset Skrevet lørdag kl 19:24 #14581 Del Skrevet lørdag kl 19:24 Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 19:37 #14582 Del Skrevet lørdag kl 19:37 Dojakitty skrev (1 time siden): Må du gi deg!! Du forsvarer virkelig ikke dette også??? Jeg forsvarer ingenting med det innlegget. Hun burde definitivt stå opp og heller legge han for en dupp om klokka er etter 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 19:39 #14583 Del Skrevet lørdag kl 19:39 Pinkpashion skrev (1 time siden): Jo, dette var tvang. Babyen var klar for dagen, hun nektet å stå opp. Hadde babyen vært klar for dagen klokka 3 på natta, og hun hadde gjort det samme da, hadde det likevel vært tvang - men en legitim tvang ettersom klokka 3 på natta er nettopp det; natt, og det å tvinge barnet i søvn igjen er en del av å innarbeide en normal døgnrytme. Men klokka 7 på morgenen derimot, det er faktisk sykt og utrolig dårlig gjort. Du må gjerne forsvare slike handlinger til krampa tar deg… Men du kommer med påstander uten noe fakta eller argument som støtter påstanden, og da blir dette en rimelig skakk diskusjon. Men det er ikke det jeg skriver. Hun klarte jo ikke å få ungen til å sovne. Så da klarte hun heller ikke å tvinge han i søvn. Ser ikke at noen andre skriver noe annet heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 19:41 #14584 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Poly skrev (1 time siden): Hun tvang babyen til og bli i senga fordi hun prøvde og få den til og sove. Nå kverulerer du helt patetisk mye. Men uansett hvor mye hun prøvde så klarte hun ikke å tvinge han i søvn før det var tid for ny dupp. Og det var det vedkommende skrev. Hun prøvde kanskje, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 19:48 #14585 Del Skrevet lørdag kl 19:48 Klink skrev (8 minutter siden): Men det er ikke det jeg skriver. Hun klarte jo ikke å få ungen til å sovne. Så da klarte hun heller ikke å tvinge han i søvn. Ser ikke at noen andre skriver noe annet heller. Jo!! Det var akkurat det hun klarte!! Hun tvang ungen til å sove videre til 9 eller 9.30 eller hva søren hun sa! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet lørdag kl 19:50 #14586 Del Skrevet lørdag kl 19:50 Klink skrev (7 minutter siden): Men uansett hvor mye hun prøvde så klarte hun ikke å tvinge han i søvn før det var tid for ny dupp. Og det var det vedkommende skrev. Hun prøvde kanskje, men. Nei altså, med mindre man klinker til noen så kan man ikke TVINGE noen til og sove. Det sier seg selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 19:51 #14587 Del Skrevet lørdag kl 19:51 Poly skrev (Akkurat nå): Nei altså, med mindre man klinker til noen så kan man ikke TVINGE noen til og sove. Det sier seg selv? Nei derfor skjønner jeg ikke hva dere kverulerer med brukeren som skrev det for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 19:52 #14588 Del Skrevet lørdag kl 19:52 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Jo!! Det var akkurat det hun klarte!! Hun tvang ungen til å sove videre til 9 eller 9.30 eller hva søren hun sa! Da er det ofte tid for ny dupp dersom han var våken fra 6-7 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet lørdag kl 19:52 #14589 Del Skrevet lørdag kl 19:52 Klink skrev (1 minutt siden): Nei derfor skjønner jeg ikke hva dere kverulerer med brukeren som skrev det for. Er jo du som kverulerer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet lørdag kl 19:59 #14590 Del Skrevet lørdag kl 19:59 Marlenene skrev (4 timer siden): Nei faktisk ikke. Sikkert siden jeg pakka det pent inn. Men ganske sykt at hun nå står å sier at han vanligvis sovet til 09, når hun i går sa at de hadde søvnproblemer? Altså dama et jo ikke helt god. Kjenner jeg blir ordentlig irritert på måten hun også føler seg angrepet av "mammapolitiet" på også. Sikkert mye av det også, men vi vet at det er mange som faktisk sender gode råd i beste mening. Og hvis hun leser alt her inne, så burde det ikke være så vanskelig å bli en liten tøddel ydmyk og ta seg sammen! Hvis min baby hadde sovet fra 1900-0900 hadde jeg blitt skikkelig bekymra å trodd han var alvorlig syk . Skjønner ikke hvordan de kan forvente d . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet lørdag kl 20:00 #14591 Del Skrevet lørdag kl 20:00 Hold dere fast, jeg fikk SVAR, og ble ikke blokkert. Hun bare forklarte at han legges kl 19 og at han har hatg noen utfordrende netter før dette dah. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet lørdag kl 20:05 #14592 Del Skrevet lørdag kl 20:05 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Hvis min baby hadde sovet fra 1900-0900 hadde jeg blitt skikkelig bekymra å trodd han var alvorlig syk . Skjønner ikke hvordan de kan forvente d . Njææ, ved 2-3 mnd sov min fra kl 18-19 til 08-09, med mye amming inni der da. Men hadde han villet opp før, og ikke sovnet igjen med en gang jeg tilbydde smokk eller pupp, hadde jeg stått opp. De andre barna her sov ikke på natta, eller sovnet sent og sov ikke sammenhengende mer enn 1-2 timer om natten. Da nektet jeg å stå opp før 08, men de ble ikke tvunget til å sove videre! Da fikk de noe å leke med, eller bare ligge å pludre. Og etterhvert sov de gjerne til i alle fall 08.. Nå sover mini fra 18-07 med en del amming da. Så må vi opp, og være våkne 1,5-2 timer før vi kan sove litt til om behovet er der 😂 Noen sover mye, men har man blitt foreldre må man tilpasse seg ass! Stina kan ikke fortsette på denne måten, og det håper jeg virkelig at noen rundt plukker opp og forklarer henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet lørdag kl 20:17 #14593 Del Skrevet lørdag kl 20:17 Marlenene skrev (13 minutter siden): Hold dere fast, jeg fikk SVAR, og ble ikke blokkert. Hun bare forklarte at han legges kl 19 og at han har hatg noen utfordrende netter før dette dah. Det er jo ikke vanlig eller naturlig at en baby sover fra 19-9 uten mating men Jeg føler jo at hun snakker om en dukke , kler på han som en dukke uten temperaturmåler , skal helst ligge /sitte eller sove hele tiden så hun får sminket seg eller speilet seg , eller være flest mulig timer med papsen så hun får shoppet osv . Dukke eller robot får jeg følelsen av . Ikke en ekte baby . Har de økt pappa tiden nå da ? Blokkert eller mistet noen flere følgere ? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet lørdag kl 20:17 #14594 Del Skrevet lørdag kl 20:17 Marlenene skrev (8 minutter siden): Njææ, ved 2-3 mnd sov min fra kl 18-19 til 08-09, med mye amming inni der da. Men hadde han villet opp før, og ikke sovnet igjen med en gang jeg tilbydde smokk eller pupp, hadde jeg stått opp. De andre barna her sov ikke på natta, eller sovnet sent og sov ikke sammenhengende mer enn 1-2 timer om natten. Da nektet jeg å stå opp før 08, men de ble ikke tvunget til å sove videre! Da fikk de noe å leke med, eller bare ligge å pludre. Og etterhvert sov de gjerne til i alle fall 08.. Nå sover mini fra 18-07 med en del amming da. Så må vi opp, og være våkne 1,5-2 timer før vi kan sove litt til om behovet er der 😂 Noen sover mye, men har man blitt foreldre må man tilpasse seg ass! Stina kan ikke fortsette på denne måten, og det håper jeg virkelig at noen rundt plukker opp og forklarer henne. Ja, men tenkte mer på om de sov i strekk fra 19-09. Men uansett , om en baby våkner 06-07 , etter 12 timer i senga , selv med ammepauser , er jo det helt normalt og som forventet . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet lørdag kl 20:27 #14595 Del Skrevet lørdag kl 20:27 Holdt på og forsnakke seg der ja. Ungen var nettopp lagt kl 20. Nei, wooops det var en halvtime siden den var lagt ja, det var sånn det var. Fremdeles ikke kl 19, Stina 😅 Sitter nok på stua med Pefedikk si. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet lørdag kl 20:41 #14596 Del Skrevet lørdag kl 20:41 clåvviii skrev (7 timer siden): Og enda blir a helt sjokkert over at han vil starte dagen kl 6😂🤡 Det finnes,helt på ekte,ingen dummere!! er det sophie elise sier at ungen hennes gjør. nå er saken at ungen hennes får kun NAN (ikke noen morsmelk) og da sover barn som regel mye mer om natten (har gitt barna mine kun NAN og de sov gjennom natten). babyen til Stina ammer hvis jeg skjønner det riktig. men nei, det er ikke normalt å tenke at en baby skal sove mellom 19-09 hver natt eller hva hun nå forventer. det er slitsomt å være forelder og søvn kan ikke prioriteres for en selv lenger. tid for henne å vokse opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 20:46 #14597 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Poly skrev (17 minutter siden): Holdt på og forsnakke seg der ja. Ungen var nettopp lagt kl 20. Nei, wooops det var en halvtime siden den var lagt ja, det var sånn det var. Fremdeles ikke kl 19, Stina 😅 Sitter nok på stua med Pefedikk si. Men 19-20 er fremdeles innafor det jeg vil kalle 19 tida. Tenk å bli tatt på å forsnakke seg på det! Snakk om å kverulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet lørdag kl 20:53 #14598 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Dojakitty skrev (2 timer siden): Må du gi deg!! Du forsvarer virkelig ikke dette også??? Er du overrasket? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 20:56 #14599 Del Skrevet lørdag kl 20:56 clåvviii skrev (2 minutter siden): Er du overrasket? Kanskje du (og resten) burde lese hva som står. Hvor i det innlegget forsvarer jeg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet lørdag kl 20:58 #14600 Del Skrevet lørdag kl 20:58 Asså så sjuuukt varmt er det ikke i Sandefjord så babyer ikke trenger lue... For han har virkelig ikke på seg lue!! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå