Palmemor Skrevet 11 timer siden #14421 Del Skrevet 11 timer siden J.. skrev (6 minutter siden): ....og vi nevner i fleng...? Nei, jeg trenger heldigvis ikke, og gidder ikke, stå skolerett og forklare meg for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 10 timer siden #14422 Del Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Selvsagt. Men det går jo an å fremstå ekte. Det finnes jo mange infulensere som klarer det. Som ikke snakker babyspråk, som ikke bruker ekstremt mange fyllord og som klarer å snakke hele setninger uten å klæsje seg i håret. Dere må gjerne forsvare Stina alt dere orker, det er helt fint. Men det er ikke til å stikke under en stol at hun er ekstremt usikker, fronter alt hun sier som en sannhet, tar ekstremt dårlige valg og velger helt selv hvordan hun ønsker å fremstilles. Og hva så om hun er ekstremt usikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10 timer siden #14423 Del Skrevet 10 timer siden Angel75 skrev (1 minutt siden): Og hva så om hun er ekstremt usikker? Nei det må hun da gjerne være. Men dette er ett diskusjonsforum hvor vi kan diskutere andre personer, så hvorfor er det ett så stort problem for noen av dere at vi gjør nettopp det? Kan dere ikke bidra med noe fornuftig isteden? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 10 timer siden #14424 Del Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (2 minutter siden): Nei det må hun da gjerne være. Men dette er ett diskusjonsforum hvor vi kan diskutere andre personer, så hvorfor er det ett så stort problem for noen av dere at vi gjør nettopp det? Kan dere ikke bidra med noe fornuftig isteden? Og jeg stilte et spm. Altså diskusjon. Hvem er dere? Jeg er bare en person. Og nei, jeg er ikke forsvarer. Jeg er kritisk til influencere, MEN er også kritisk til måten det kritiseres på. Er mye som ikke er konstruktiv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9 timer siden #14425 Del Skrevet 9 timer siden Vintermåne skrev (4 timer siden): Njaaaa- ekstremt dårlige valg?? Hvilke valg er ekstremt dårlige? og hvilke influencere er det som fremstår som ekte da? Det vil jo uansett bare bli subjektiv synsing? J.. skrev (1 time siden): ....og vi nevner i fleng...? Ikke meg dere spør, men det finnes da influensere som fremstår som ekte mennesker. Har lyst til å nevne 1 jeg følger, Line V. Husby. Der får du ekte vare. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 8 timer siden #14426 Del Skrevet 8 timer siden Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Ikke meg dere spør, men det finnes da influensere som fremstår som ekte mennesker. Har lyst til å nevne 1 jeg følger, Line V. Husby. Der får du ekte vare. Julie Valsø er også et eksempel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toriamoria Skrevet 6 timer siden #14427 Del Skrevet 6 timer siden En ting jeg lurer på, som sikkert hun selv her inne eller andre har fått med seg, men hva i alle villeste dager skal man med ei STOR hylle fullt av garn nøster, når man i utgangspunktet 5 av 6 ganger ca, likevel bestiller seg hjem garn eller kjøper nytt på bitikk? Er det gleden over å ha, bare for å ha, eller slik som for andre som leser: vis meg bokhyllen din og jeg skal si hvem du er! , men her vil det bli, ja jeg har fetisj i garn, må ha or å ha men kanke bruke for liker bare på sortere i det og fargekoordinere 🫣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 6 timer siden #14428 Del Skrevet 6 timer siden Klink skrev (15 timer siden): Det er anbefalt å bruke riktige ord til barna sine som skal lære å snakke. Men at folk bruker BABYspråk til en baby er ikke så unormalt!? Det er heller ikke så unormalt å kosesnakke til kjæresten sin selv om det er kleint å høre på. Kan da vel si plantasjen på babyspråk eller?? Mååå vel ikke si tasjen?? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4 timer siden #14429 Del Skrevet 4 timer siden clåvviii skrev (1 time siden): Kan da vel si plantasjen på babyspråk eller?? Mååå vel ikke si tasjen?? Greia er er at hun snakker til ungen som hun snakker til bikkja. hun har sagt hun korter ned ordene for bikkja skjønner ikke lange ord. Så det at hun kutter ned på ordene til ungen også er ekstremt uheldig for hun skjønner ikke at hun fordummer barnet. Når man har såpass liten evne til å forstå andre enn seg selv burde man sette seg ned å vurdere livet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4 timer siden #14430 Del Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (9 timer siden): Selvsagt. Men det går jo an å fremstå ekte. Det finnes jo mange infulensere som klarer det. Som ikke snakker babyspråk, som ikke bruker ekstremt mange fyllord og som klarer å snakke hele setninger uten å klæsje seg i håret. Dere må gjerne forsvare Stina alt dere orker, det er helt fint. Men det er ikke til å stikke under en stol at hun er ekstremt usikker, fronter alt hun sier som en sannhet, tar ekstremt dårlige valg og velger helt selv hvordan hun ønsker å fremstilles. Hvilke valg er ekstremt dårlige? Og for hvem? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4 timer siden #14431 Del Skrevet 4 timer siden clåvviii skrev (1 time siden): Kan da vel si plantasjen på babyspråk eller?? Mååå vel ikke si tasjen?? Må vel ingenting? Hvordan hun snakker babtyspråk er opp til henne. Skal se ungen kommer til å både gå og snakke innen rimelig tid uansett hvor mye tasjen hun sier og hvor mye tummytime hun har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 3 timer siden #14432 Del Skrevet 3 timer siden Dojakitty skrev (57 minutter siden): Greia er er at hun snakker til ungen som hun snakker til bikkja. hun har sagt hun korter ned ordene for bikkja skjønner ikke lange ord. Så det at hun kutter ned på ordene til ungen også er ekstremt uheldig for hun skjønner ikke at hun fordummer barnet. Når man har såpass liten evne til å forstå andre enn seg selv burde man sette seg ned å vurdere livet 😂👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 3 timer siden #14433 Del Skrevet 3 timer siden Toriamoria skrev (2 timer siden): En ting jeg lurer på, som sikkert hun selv her inne eller andre har fått med seg, men hva i alle villeste dager skal man med ei STOR hylle fullt av garn nøster, når man i utgangspunktet 5 av 6 ganger ca, likevel bestiller seg hjem garn eller kjøper nytt på bitikk? Er det gleden over å ha, bare for å ha, eller slik som for andre som leser: vis meg bokhyllen din og jeg skal si hvem du er! , men her vil det bli, ja jeg har fetisj i garn, må ha or å ha men kanke bruke for liker bare på sortere i det og fargekoordinere 🫣 Det er mer vanlig at de som driver med garnhobby har ekstremt mye garn de ikke bruker enn det er uvanlig. Det er jo et velkjent "problem" i den hobbyen😅 Jeg har også mye mer enn jeg trenger i min hobby i tilfelle jeg får bruk for det en vakker dag eller fordi det er så fint..🤭 Om noen velger å samle på garn slik andre samler på frimerker så er jo det helt greit? Eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3 timer siden #14434 Del Skrevet 3 timer siden Matas skrev (18 minutter siden): Det er mer vanlig at de som driver med garnhobby har ekstremt mye garn de ikke bruker enn det er uvanlig. Det er jo et velkjent "problem" i den hobbyen😅 Jeg har også mye mer enn jeg trenger i min hobby i tilfelle jeg får bruk for det en vakker dag eller fordi det er så fint..🤭 Om noen velger å samle på garn slik andre samler på frimerker så er jo det helt greit? Eller? Jeg skjønner heller ikke problemet med dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 2 timer siden #14435 Del Skrevet 2 timer siden J.. skrev (8 timer siden): ....og vi nevner i fleng...? Jeg kan nevne de influenserne jeg av og til følger med på som jeg opplever som ekte og som deler et ufiltrert liv: Julie Valsøe, Line Victoria Husby, Funkygine, Luna Anette, Charlotte Hvide Smith, Madeleine Pedersen, Katarina Flatland, Diana Johansen, YummyMummy. Ønsker du flere eksempler, kommer jeg gjerne med flere 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 1 time siden #14436 Del Skrevet 1 time siden Hva slags forhold har hun egentlig til kjæresten sin? De er aldri sammen på snapper, gjør aldri noe sammen og han surrer innpå et rom for seg selv mens hun bare vimser rundt og rydder hele dagen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1 time siden #14437 Del Skrevet 1 time siden «Av og på, på fanget og på tummy-time» Gud jeg orker ikke. Kan hun ikke bare si at han har lagt litt på gulvet innimellom. Hvorfor er det «tummy time» hver gang han ligger på magen? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 49 minutter siden #14438 Del Skrevet 49 minutter siden Natalie91 skrev (20 minutter siden): Hva slags forhold har hun egentlig til kjæresten sin? De er aldri sammen på snapper, gjør aldri noe sammen og han surrer innpå et rom for seg selv mens hun bare vimser rundt og rydder hele dagen... også ligger han og sover halve dagen, for så og ha ungen alene i 4 timer mens hun gjør noe annet. Lite familieidyll og spore. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 45 minutter siden #14439 Del Skrevet 45 minutter siden Poly skrev (3 minutter siden): også ligger han og sover halve dagen, for så og ha ungen alene i 4 timer mens hun gjør noe annet. Lite familieidyll og spore. Ja hva er vitsen da liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 42 minutter siden #14440 Del Skrevet 42 minutter siden Klink skrev (3 timer siden): Må vel ingenting? Hvordan hun snakker babtyspråk er opp til henne. Skal se ungen kommer til å både gå og snakke innen rimelig tid uansett hvor mye tasjen hun sier og hvor mye tummytime hun har. Håper han løper rundt om en 4-5 mnd 😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå