NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #13981 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Vintermåne skrev (8 minutter siden): Eh- det her er jo «snikskryt» for å få fram at hun ikke fikk strekkmerker 🙄🙄 hva er poenget med å fremme at hun ikke fikk strekkmerker? og når hun i tillegg legger til at hun smurte seg med krem eller olje hver kveld 🙄🙄 «så hvis DERE får strekkmerker er det ikke DERES feil» - som om at hun er untatt å kunne få strekkmerker? Opplever det ikke som KS kommer med snikskryt . Men heller en opplysning om at hun ikke fikk det, tross minimalt med trening / sunt kosthold . Altsa at det har ingenting med det å gjør . Det er genetisk og hormonelt og burde ikke vært ett tema en gang . Men det blir det pga Stina tok det opp. Det er en sannhet i at kvinne er kvinne verst . Å nå har Stina satt fyr på et «kompleks» som er noe av det minst alvorlige av utallige alvorlige og smertefulle konsekvenser man kan risikere å få , under et svangerskap . Dette viser med fulle hvor overfladisk hun er. Endret 7 timer siden av NiceOrNothing 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 7 timer siden #13982 Del Skrevet 7 timer siden NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Flott svar . Bare uendelig trist det Stina har vikla seg inn i nå. Bodyshaming next level. Strekkmerker burde ikke være et tema influensere snakket om uten å ha innsikt og kunnskap evnt bli spurt om å uttale seg. For HVEM bryr seg egentlig om hun fikk strekkmerker , å hva så ..Like privat som fløflekker eller fødselsmerker . Å at hun har SÅ behov for å være next level flink pike at hun bruker strekkmerker som et parameter på det, er jo bare nok et bevis på hvor kunnskapsløs og selvsentrert hun er . Akkurat- veldig enig med deg- derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun Karianne må påpeke at hun ikke fikk strekkmerker (hvem bryr seg?) og i samme story fremme at hun smurte seg med krem/ olje hver kveld - 🙄🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 7 timer siden #13983 Del Skrevet 7 timer siden Vintermåne skrev (Akkurat nå): Akkurat- veldig enig med deg- derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun Karianne må påpeke at hun ikke fikk strekkmerker (hvem bryr seg?) og i samme story fremme at hun smurte seg med krem/ olje hver kveld - 🙄🙄 Hun er jo ikke så smart hun heller da… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 7 timer siden #13984 Del Skrevet 7 timer siden Granneman82 skrev (22 minutter siden): Flott svar fra KS 😎😁👏👏👏 Igjen ei influensar som utalar seg som om ho sit på svaret . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #13985 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Vintermåne skrev (7 minutter siden): Akkurat- veldig enig med deg- derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun Karianne må påpeke at hun ikke fikk strekkmerker (hvem bryr seg?) og i samme story fremme at hun smurte seg med krem/ olje hver kveld - 🙄🙄 For å få frem det motsatte kanskje ? Det kom litt feil ut tenker jeg . Unødvendig info hvis det er normalisering av strekkmerker man vil fokusere på. Men de fleste smører seg vel litt vil jeg tro, selv om resultatet ( strekkmerker eller ei) er upåvirket av det. Dette viser bare hvor privilegert vi er i Norge . Når strekkmerker ila svangerskap er fokuset . Endret 7 timer siden av NiceOrNothing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 7 timer siden #13986 Del Skrevet 7 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cj. Skrevet 7 timer siden #13987 Del Skrevet 7 timer siden LineVictoria Husby har også lagt til masse om saken under spotlight story ang Stina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #13988 Del Skrevet 7 timer siden chsa skrev (4 minutter siden): Mest edruelige innlegget . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 7 timer siden #13989 Del Skrevet 7 timer siden Så gøy å google "Stina Bakken strekkmerker", kom opp mange ulike meninger fra henne om dette fra tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 7 timer siden #13990 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ble «schwær» som gravid, la på meg alt for mye, spiste dritt og trente ikke. Fikk ikke strekkmerker. Brukte heller ikke kremer.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 7 timer siden #13991 Del Skrevet 7 timer siden Der kom unnskyldningen ja. Helt på sin plass👌🏼 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anno1969 Skrevet 7 timer siden #13992 Del Skrevet 7 timer siden Svartfugl skrev (På 28.2.2025 den 9.04): Hun har ikke vært borte. Det er Stina hun prater om når det gjelder strekkmerker og graviditet. Det andre vesnet hun snakker om er Anne-Britt Davidsen. Hun skrev Line W om i boka si for hun har blitt trakasert av henne. Og hun ble borte i flere år, men er nå tilbake. Så det er 2 forskjellige damer og saker hun snakker om. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 7 timer siden #13993 Del Skrevet 7 timer siden NiceOrNothing skrev (21 minutter siden): For å få frem det motsatte kanskje ? Det kom litt feil ut tenker jeg . Unødvendig info hvis det er normalisering av strekkmerker man vil fokusere på. Men de fleste smører seg vel litt vil jeg tro, selv om resultatet ( strekkmerker eller ei) er upåvirket av det. Dette viser bare hvor privilegert vi er i Norge . Når strekkmerker ila svangerskap er fokuset . Det kom litt feil ut - det er vel det det stort sett gjør når influencerne «driter seg ut» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 7 timer siden #13994 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Vintermåne skrev (34 minutter siden): Forøvrig synes jeg dette ang uttalelse om strekkmerker er et veldig godt utgangspunkt for diskusjon - altså den «enestemmen» influencere har er skikkelig skummel- ingen redaktør eller noe- kun sitt eget rom å rope ut i, mulighet til å slette og blokkere dersom det ikke ble sånn du tenkte osv 😑 Dette er jo noe av det som bør løftes og debatteres, det og eksponering av barn ….. Ikke hvorvidt en person ammer eller ikke, hvordan et par deler permisjonen, hvordan folk lever sammen, hva og hvordan de spiser etc……. Så enig med deg🙌🙌🙌. Som til dømes saken her viser korleis influensarar jobbar. -Korleis ein ytrar meiningar som sanheit -at all publisitet god eller dårleg genererer pengar. -Dei hjeper kvarandre med å holde trykket oppe med rant , støtte eller formidling om korleis det eigentleg heng saman. Endret 7 timer siden av oss-to 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 6 timer siden #13995 Del Skrevet 6 timer siden Niffler skrev (2 timer siden): Det jeg er mest nysgjerrig på, er hvordan venner/familie reagerer på slike ting hun slenger ut av seg. Må jo være dritfett å være veninne med Stina om du fikk strekkmerker i svangerskapet. Føler det er enda ett bevis på at i hennes hode er det meg først, så meg selv, og deretter meg. Har hun noe særlig med venninner da ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 6 timer siden #13996 Del Skrevet 6 timer siden Eyr skrev (25 minutter siden): Der kom unnskyldningen ja. Helt på sin plass👌🏼 Grei tekst det forsåvidt, men om ho faktisk forstår hvor langt ut på viddene ho var i går.........DET er jeg litt usikker på😵💫😵💫 Får litt følelsen av at ho bare skriver det ho tror folk vil høre😵💫 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 6 timer siden #13997 Del Skrevet 6 timer siden Anno1969 skrev (25 minutter siden): Det er Stina hun prater om når det gjelder strekkmerker og graviditet. Det andre vesnet hun snakker om er Anne-Britt Davidsen. Hun skrev Line W om i boka si for hun har blitt trakasert av henne. Og hun ble borte i flere år, men er nå tilbake. Så det er 2 forskjellige damer og saker hun snakker om. Har Line V blitt trakassert av Anne-Britt? Fortell…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 6 timer siden #13998 Del Skrevet 6 timer siden Zooli skrev (Akkurat nå): Har Line V blitt trakassert av Anne-Britt? Fortell…. Men det hører vel forresten ikke hjemme i denne tråden. Jeg må lete et annet sted👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 6 timer siden #13999 Del Skrevet 6 timer siden Eyr skrev (29 minutter siden): Der kom unnskyldningen ja. Helt på sin plass👌🏼 «Sårt tema»? Ja det var derfor, folk ble så lei seg siden hun ikke har strekkmerker og de har 😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 6 timer siden #14000 Del Skrevet 6 timer siden Lalala123 skrev (2 minutter siden): «Sårt tema»? Ja det var derfor, folk ble så lei seg siden hun ikke har strekkmerker og de har 😂 Ho er så på jordet 🤣🤣🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå