faltforfristelsen Skrevet 7 timer siden #13961 Del Skrevet 7 timer siden Jeg lurer litt på dynamikken i det huset der etter en dag som i går. Snakker de sammen om hva som foregår? Planlegger de hva som skal legges ut videre? Er de irriterte på hverandre? Forstår PF hvorfor folk blir sinte på henne, og "irettesetter" henne? Unngår de bare tema og lever sine ellers separate liv? 🤔 Sett i lys av hvor lite sammenheng snappene deres har avogtil (ref fullamming vs sterilisering av flakser, rydding osv), så tenker jeg kanskje de ikke snakker om det. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwoman Skrevet 7 timer siden #13962 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Har blitt 2000 færre følgere siste døgnet ser det ut som🤭 Endret 7 timer siden av catwoman 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #13963 Del Skrevet 7 timer siden catwoman skrev (7 minutter siden): Har blitt 2000 færre følgere siste døgnet ser det ut som🤭 Jeg får opp 163.300 følgere og tidligere i uken var det 163.600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #13964 Del Skrevet 7 timer siden faltforfristelsen skrev (12 minutter siden): Jeg lurer litt på dynamikken i det huset der etter en dag som i går. Snakker de sammen om hva som foregår? Planlegger de hva som skal legges ut videre? Er de irriterte på hverandre? Forstår PF hvorfor folk blir sinte på henne, og "irettesetter" henne? Unngår de bare tema og lever sine ellers separate liv? 🤔 Sett i lys av hvor lite sammenheng snappene deres har avogtil (ref fullamming vs sterilisering av flakser, rydding osv), så tenker jeg kanskje de ikke snakker om det. Det lurer jeg også på ! De spiste jo indisk i går kveld så da hadde de nok en koselig prat om hvor mye dronningen hadde driiiitiiii seg ut . Sjuuuuuuukt koselig var det nok . Ja ja da mistet hun jo heldigvis ikke matlysten etter hun fikk voksenkjeft … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 6 timer siden #13965 Del Skrevet 6 timer siden Det jeg er mest nysgjerrig på, er hvordan venner/familie reagerer på slike ting hun slenger ut av seg. Må jo være dritfett å være veninne med Stina om du fikk strekkmerker i svangerskapet. Føler det er enda ett bevis på at i hennes hode er det meg først, så meg selv, og deretter meg. 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 6 timer siden #13966 Del Skrevet 6 timer siden Anno1969 skrev (2 timer siden): Da min mor fikk barn 1982 var det 3 mnd. permisjon. Da var det ikke snakk om at far fikk noe perm, ikke var det barnehage. Så barna måtte da til ei dagmamma. Fra 3 mnd!!! Borte fra barnet i 8 timer med en ammepause midt på dagen. Så det var mye verre før. Selv det ser ut som det gikk bra! Glad det ikke er sånn lengre da. Usikker når permisjonstida forandret seg, men det finner du ut ved å Google . Var mer vanlig at mødre var hjemmeværende med små barn på den tiden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6 timer siden #13967 Del Skrevet 6 timer siden faltforfristelsen skrev (1 time siden): Jeg lurer litt på dynamikken i det huset der etter en dag som i går. Snakker de sammen om hva som foregår? Planlegger de hva som skal legges ut videre? Er de irriterte på hverandre? Forstår PF hvorfor folk blir sinte på henne, og "irettesetter" henne? Unngår de bare tema og lever sine ellers separate liv? 🤔 Sett i lys av hvor lite sammenheng snappene deres har avogtil (ref fullamming vs sterilisering av flakser, rydding osv), så tenker jeg kanskje de ikke snakker om det. Den dagen hun blir irettesatt av PF er nok den dagen helvete fryser til is 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6 timer siden #13968 Del Skrevet 6 timer siden faltforfristelsen skrev (På 27.2.2025 den 21.46): Sist jeg sjekket var det 163,7. Nå 163,5 🤪 Forrige uke var det over 164. 163,3 nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 6 timer siden #13969 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Aabcdefghijklmnop skrev (18 timer siden): Stina burde jo faen meg bli banna fra alt av sosiale medier med all feilinformasjon og piss hu klarer å spy ut av seg!!! Husker når hun påsto at det ikke er sukker i frukt. Driver ikke hun å spiser pandy’s også? Er jo 1gram sukker i hver pose. Jeg fulgte Stina av og på når hun blogget, ble fast følger på snap helt til hun fødte sønnen sin. Klarte ikke alle snappene med morsmelken hun trøkket opp i linsen til enhver tid 🤢 og slo ikke feil, når jeg skulle tilfeldig bare innom og se om hun var kommet seg forbi dette med å dokumentere morsmelken, så nop. Slo ikke feil, akkurat ferdig med pumping/ trøkket opp i linsen hvor mye hun hadde fått pumpet ut 🤢🤮 Endret 6 timer siden av Lalala123 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet 6 timer siden #13970 Del Skrevet 6 timer siden faltforfristelsen skrev (1 time siden): Jeg lurer litt på dynamikken i det huset der etter en dag som i går. Snakker de sammen om hva som foregår? Planlegger de hva som skal legges ut videre? Er de irriterte på hverandre? Forstår PF hvorfor folk blir sinte på henne, og "irettesetter" henne? Unngår de bare tema og lever sine ellers separate liv? 🤔 Sett i lys av hvor lite sammenheng snappene deres har avogtil (ref fullamming vs sterilisering av flakser, rydding osv), så tenker jeg kanskje de ikke snakker om det. Tviler på at pefedik sa noe til henne om det, han er jo sjuuuukt konfliktsky og hu vil vel ikke innrømme å ta feil sikkert. Eller forstår kanskje ikke at hu tar feil? Den nøtta der virker rimelig tett nemlig så kan jo hende hu bare er for dum.. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 6 timer siden #13971 Del Skrevet 6 timer siden faltforfristelsen skrev (11 timer siden): Sophie Elise, Kristjana Vera. Og Ulrikke Brandstorp har spurt om tips angående strekkmerker, men det kan være tilfeldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 6 timer siden #13972 Del Skrevet 6 timer siden (endret) faltforfristelsen skrev (14 minutter siden): Starten var jo eit flott svar. Så er det jo synd ho prøver å definere svaret på kva strekkmerker kjem av ,til slutt. Gjentek meg sjølv. Det at influensarar har eit slikt stort talerøyr der dei når mange med potensielt dessinformasjon er ikkje bra. Endret 6 timer siden av oss-to Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma53 Skrevet 5 timer siden #13973 Del Skrevet 5 timer siden Tigerfrue skrev (20 timer siden): Stina hadde ingen ønske om å legge seg verken flat, eller be om unnskyldning....... hun bare " jabba " på, om at det er de som ser på, som misforsto og at hun ordla seg litt feil. Det endte jo med en rotur ut til Atlanteren, der ho surra rundt i gjentakende vas, og endte vell egentlig opp med å si at de som ble store og tykke, ja de fikk ihvertfall strekkmerker. Typisk narrsisist, som ikke tåler kritikk eller å si unnskyld, og nå har ho sikkert fått så mye pepper at hun sletter hele snapper. Har ikke sett storyen hennes det siste ho la ut å nå finner jeg ikke henne. Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 5 timer siden #13974 Del Skrevet 5 timer siden Mamma53 skrev (1 minutt siden): Har ikke sett storyen hennes det siste ho la ut å nå finner jeg ikke henne. Hva har skjedd? Hun slettet de snappene der hun forsøkte og unnskylde seg, for hun viklet seg bare inni noe som gjorde tingene verre.... og etter det har det vært stille på snap. 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 5 timer siden #13975 Del Skrevet 5 timer siden faltforfristelsen skrev (11 timer siden): Jeg tipper også hun tar en pause noen dager, for å så forsette som før. Så kommer hun til å skylde på at det ble litt mye med PF som måtte på sykehuset med fingeren sin. Ser ikke for meg at hun går så mye mer inn i ting. Enten det eller full on offerrolle. Tenkte det samme. Den fingerepisoden kom jo med perfekt timing. Hun er i hardt vær, han skader seg, det blir ekstra mye på henne pga fingeren til PF (selv om vi som følger PF sikkert kommer til å se han på treningssenteret rimelig kjapt). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 5 timer siden #13976 Del Skrevet 5 timer siden Flott svar fra KS 😎😁👏👏👏 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 5 timer siden #13977 Del Skrevet 5 timer siden Granneman82 skrev (10 minutter siden): Flott svar fra KS 😎😁👏👏👏 Eh- det her er jo «snikskryt» for å få fram at hun ikke fikk strekkmerker 🙄🙄 hva er poenget med å fremme at hun ikke fikk strekkmerker? og når hun i tillegg legger til at hun smurte seg med krem eller olje hver kveld 🙄🙄 «så hvis DERE får strekkmerker er det ikke DERES feil» - som om at hun er untatt å kunne få strekkmerker? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 5 timer siden #13978 Del Skrevet 5 timer siden Granneman82 skrev (9 minutter siden): Flott svar fra KS 😎😁👏👏👏 Flott svar . Bare uendelig trist det Stina har vikla seg inn i nå. Bodyshaming next level. Strekkmerker burde ikke være et tema influensere snakket om uten å ha innsikt og kunnskap evnt bli spurt om å uttale seg. For HVEM bryr seg egentlig om hun fikk strekkmerker , å hva så ..Like privat som fløflekker eller fødselsmerker . Å at hun har SÅ behov for å være next level flink pike at hun bruker strekkmerker som et parameter på det, er jo bare nok et bevis på hvor kunnskapsløs og selvsentrert hun er . 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5 timer siden #13979 Del Skrevet 5 timer siden Vintermåne skrev (3 minutter siden): Eh- det her er jo «snikskryt» for å få fram at hun ikke fikk strekkmerker 🙄🙄 hva er poenget med å fremme at hun ikke fikk strekkmerker? og når hun i tillegg legger til at hun smurte seg med krem eller olje hver kveld 🙄🙄 «så hvis DERE får strekkmerker er det ikke DERES feil» - som om at hun er untatt å kunne få strekkmerker? Leste overhodet ikke noe snikskryt her 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 4 timer siden #13980 Del Skrevet 4 timer siden Forøvrig synes jeg dette ang uttalelse om strekkmerker er et veldig godt utgangspunkt for diskusjon - altså den «enestemmen» influencere har er skikkelig skummel- ingen redaktør eller noe- kun sitt eget rom å rope ut i, mulighet til å slette og blokkere dersom det ikke ble sånn du tenkte osv 😑 Dette er jo noe av det som bør løftes og debatteres, det og eksponering av barn ….. Ikke hvorvidt en person ammer eller ikke, hvordan et par deler permisjonen, hvordan folk lever sammen, hva og hvordan de spiser etc……. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå