Lzzy Skrevet 7 timer siden #13881 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (11 minutter siden): Åååå. Det er så dumt når større og mektigere damer tar deg, eller hva Stina? Dumt å stå til ansvar for egne handlinger eller? Altså den ranten til LineV! Fy fader for en RÅ dame! Kan ikke blokkere deg utav denne situasjonen jenta mi Endelig!!! Godt å se at det ikke «bare» er oss på KV som ser hvor mensasmart den dama er. Lurer på hva hun skal komme med neste nå, hjelper ikke å filtrere seg bort fra alt her i verden, iallefall ikke egen dumhet. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet 7 timer siden #13882 Del Skrevet 7 timer siden Stina burde jo faen meg bli banna fra alt av sosiale medier med all feilinformasjon og piss hu klarer å spy ut av seg!!! 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 7 timer siden #13883 Del Skrevet 7 timer siden Kan ikke huske at Stina har sletta noe hun har lagt ut på story tidligere? Noen som husker? Eller er dette første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 7 timer siden #13884 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (3 timer siden): Oh sweet Jesus Tenkte ikke på det med strekkmerker. Meg bekjent har ikke Stina vært borte lenge,og det var det jeg mente var en annen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 7 timer siden #13885 Del Skrevet 7 timer siden Halog skrev (3 timer siden): Jeg sendte en melding til Line Victoria og sa at jeg hadde sluttet å følge Stina og begynt å følge LV. Da svarte hun at hun håpet jeg ville trives her inne selv om hun ikke skrellet og kuttet appelsiner hver dag. Så ingen tvil om at det med strekkmerkene gjaldt Stina Bakken. Det var ikke ang strekkmerker jeg mente at det var en annen. Det var noen som har vært borte lenge. Ellers så må jeg si at å shame noen for strekkmerker er forkastelig uansett hvem det er som gjør det! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7 timer siden #13886 Del Skrevet 7 timer siden Aabcdefghijklmnop skrev (18 minutter siden): Stina burde jo faen meg bli banna fra alt av sosiale medier med all feilinformasjon og piss hu klarer å spy ut av seg!!! Du kan rapportere til SC når noen poster feilinformasjon.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #13887 Del Skrevet 7 timer siden J.. skrev (Akkurat nå): Du kan rapportere til SC når noen poster feilinformasjon.. Det har mange gjort. Kommer tilbake at SC ikke finner brudd på retningslinjene. Så de er nok BITTELITT korrupte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 7 timer siden #13888 Del Skrevet 7 timer siden Jeg elsker herved Line Victoria Husby, selv om jeg ikke hadde hørt om henne før i går♥️ 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 7 timer siden #13889 Del Skrevet 7 timer siden chsa skrev (21 minutter siden): Kan ikke huske at Stina har sletta noe hun har lagt ut på story tidligere? Noen som husker? Eller er dette første gang? Joda. Når hun rantet om at det var så urettferdig at hun ikke klarte å blir gravid mens"nærkiser" ble det. Den slettet hun også. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #13890 Del Skrevet 7 timer siden Abrahima skrev (1 minutt siden): Joda. Når hun rantet om at det var så urettferdig at hun ikke klarte å blir gravid mens"nærkiser" ble det. Den slettet hun også. Fy faen… det er drøyt ass …. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 7 timer siden #13891 Del Skrevet 7 timer siden Pigaloppa skrev (12 minutter siden): Det var ikke ang strekkmerker jeg mente at det var en annen. Det var noen som har vært borte lenge. Ellers så må jeg si at å shame noen for strekkmerker er forkastelig uansett hvem det er som gjør det! Det var Anne Birth hun refererte til da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 7 timer siden #13892 Del Skrevet 7 timer siden Ang strekkmerker er det bra om Stina kan ta lærdom. Det er etter mi meininng eit stort sammfunnsproblem at influensarar kjem med sine tankar som om det er ein "sannheit". Ein annan tanke etter dei siste siders lesning. Det skjer fort at desse innfluensarane får nye følgera. Ein rant , og pengesekken fyllast. Denne chatten er jo blitt ein reklameplakat for ein annan influensar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 7 timer siden #13893 Del Skrevet 7 timer siden Flere som sier at hun har slettet dagens liksom legge seg flat rant, men den er fremdeles tilgjengelig på utforsk hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #13894 Del Skrevet 7 timer siden oss-to skrev (2 minutter siden): Ang strekkmerker er det bra om Stina kan ta lærdom. Det er etter mi meininng eit stort sammfunnsproblem at influensarar kjem med sine tankar som om det er ein "sannheit". Ein annan tanke etter dei siste siders lesning. Det skjer fort at desse innfluensarane får nye følgera. Ein rant , og pengesekken fyllast. Denne chatten er jo blitt ein reklameplakat for ein annan influensar. Og SÅ FANTASTISK det er. Line V er virkelig en å støtte opp om 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 7 timer siden #13895 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (1 minutt siden): Og SÅ FANTASTISK det er. Line V er virkelig en å støtte opp om Synast ikkje du det er betenkeleg at mange av influensarane tjenar gode peng på å snakke ned andre,.Dette ofte utan navn, som genererer meire spekulasjonar, og endå meire penger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 7 timer siden #13896 Del Skrevet 7 timer siden (endret) oss-to skrev (14 minutter siden): Ang strekkmerker er det bra om Stina kan ta lærdom. Det er etter mi meininng eit stort sammfunnsproblem at influensarar kjem med sine tankar som om det er ein "sannheit". Ein annan tanke etter dei siste siders lesning. Det skjer fort at desse innfluensarane får nye følgera. Ein rant , og pengesekken fyllast. Denne chatten er jo blitt ein reklameplakat for ein annan influensar. Den andre influenseren tjener ikke penger på snap enda. Håper det holder seg sånn fordi ingenting godt har kommet ut av den snaplønningen. Uansett om vedkommende «fortjener» det eller ikke… Er mer urovekkenede hvor mye SB tjener på å desinformere følgerne sine. Endret 7 timer siden av Eyr 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 7 timer siden #13897 Del Skrevet 7 timer siden firetoen skrev (16 minutter siden): Flere som sier at hun har slettet dagens liksom legge seg flat rant, men den er fremdeles tilgjengelig på utforsk hos meg? Den lå tilgjengelig hos meg der også, men da jeg trykte på den så forsvant den før jeg rakk å se noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 5 timer siden #13898 Del Skrevet 5 timer siden Stina kan ikke forstå hvordan man i USA kan ta mummy makeover, (tummy truck). Men å ha silikonbryster, løsvipper, Botox, leppefillers, løsnegler og ikke minst dukkefilter på ansiktet sitt på SoMe, DET er ikke så rart…. Folk får gjøre som de vil tenker jeg, men at hun av alle synes det er rart…..😆 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5 timer siden #13899 Del Skrevet 5 timer siden Zooli skrev (6 minutter siden): Stina kan ikke forstå hvordan man i USA kan ta mummy makeover, (tummy truck). Men å ha silikonbryster, løsvipper, Botox, leppefillers, løsnegler og ikke minst dukkefilter på ansiktet sitt på SoMe, DET er ikke så rart…. Nå er bare én av disse tingene hun har gjort en permanent endring,mens en "mommy makeover" er jo faktisk noe langt mer ekstremt (å permanent..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 5 timer siden #13900 Del Skrevet 5 timer siden J.. skrev (3 minutter siden): Nå er bare én av disse tingene hun har gjort en permanent endring,mens en "mommy makeover" er jo faktisk noe langt mer ekstremt (å permanent..) Du får tilbake den magen du hadde før graviditeten ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå