Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Cuddlegirl skrev (6 minutter siden):

Det er jo helt tydelig at Stina ikke trener mye, videosnutten på treningssenteret viser jo at hun ikke vet hva hun driver med 

Det hun gjør er å gå en time på mølla her og der, og tur med chloe

Hun har helt elendig gjennomføring av øvelsene. Skulle tro hun kunne få litt veiledning av mannen sin

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste Stina kan gjøre nå er å legge seg flat når det kommer til dette utsagnet om strekkmerker. Alle gjør vi og sier feil, og for mange er dette med gravid og strekkmerker pga vekt en slags lært holdning vi har hørt så ofte at vi tar det som en sannhet. 
«Alle» rundt oss sier noe og da tror vi automatisk på at det er sånn det er. Stina var stolt over at hun ikke la på seg så mye under graviditeten, og det er bra for hun. Samtidig er hun gammel nok til å huske det famøse bilde av CBE som flashet abs i sexy undertøy noen dager etter fødselen. Det ble heller ikke tatt i mot så positivt den gang da. 

Samboeren hennes, Pelle K, er jo kjent for å virkelig grave etter informasjon om de påstandene han legger ut. Han kan stort sett alltid som jeg har fått med meg, dokumentere de påstandene med grundig gjennomgang av informasjon og hvor han har funnet ut av det. Nå er ikke Stina og han samme person, men synes faktisk det er rart at Stina ikke har plukket opp det samme. At det man påstår bør faktisk stemme, det er jo bare å google og være kildekritisk 🙊 

Synes også det Line V sa om at influensere etter en stund bare ønsker seg applaus er spot on. At det for mange influensere kan være vanskelig å skille mellom hets og konstruktiv kritikk eller tilbakemeldinger. Fordi jeg tror oppriktig på at Stina får mye hets, så terskelen for å motta noe negativt er sikkert mye lavere enn oss andre. Får jeg en tilbakemelding fra sjefen er den jo stort sett konstruktiv, men da har jeg jo ikke fått en drøss med hets i forkant 😅 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleiskaffe skrev (2 minutter siden):

Det beste Stina kan gjøre nå er å legge seg flat når det kommer til dette utsagnet om strekkmerker. Alle gjør vi og sier feil, og for mange er dette med gravid og strekkmerker pga vekt en slags lært holdning vi har hørt så ofte at vi tar det som en sannhet. 
«Alle» rundt oss sier noe og da tror vi automatisk på at det er sånn det er. Stina var stolt over at hun ikke la på seg så mye under graviditeten, og det er bra for hun. Samtidig er hun gammel nok til å huske det famøse bilde av CBE som flashet abs i sexy undertøy noen dager etter fødselen. Det ble heller ikke tatt i mot så positivt den gang da. 

Samboeren hennes, Pelle K, er jo kjent for å virkelig grave etter informasjon om de påstandene han legger ut. Han kan stort sett alltid som jeg har fått med meg, dokumentere de påstandene med grundig gjennomgang av informasjon og hvor han har funnet ut av det. Nå er ikke Stina og han samme person, men synes faktisk det er rart at Stina ikke har plukket opp det samme. At det man påstår bør faktisk stemme, det er jo bare å google og være kildekritisk 🙊 

Synes også det Line V sa om at influensere etter en stund bare ønsker seg applaus er spot on. At det for mange influensere kan være vanskelig å skille mellom hets og konstruktiv kritikk eller tilbakemeldinger. Fordi jeg tror oppriktig på at Stina får mye hets, så terskelen for å motta noe negativt er sikkert mye lavere enn oss andre. Får jeg en tilbakemelding fra sjefen er den jo stort sett konstruktiv, men da har jeg jo ikke fått en drøss med hets i forkant 😅 

Så fint reflektert innlegg! Helt enig i refleksjonene du gjør her. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (2 timer siden):

Hun sa ingenting om og være borte når hun snakket om Stina. Tror det gjaldt en annen 

Tror også det er en annen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (1 time siden):

Line snakket om Anne Britt som har vært borte lenge og nå lever et fasadeliv. Deretter snakket hun om Stina og strekkmerker. 

Helt riktig! 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (30 minutter siden):

Tror også det er en annen 

Jeg sendte en melding til Line Victoria og sa at jeg hadde sluttet å følge Stina og begynt å følge LV. 
Da svarte hun at hun håpet jeg ville trives her inne selv om hun ikke skrellet og kuttet appelsiner hver dag. Så ingen tvil om at det med strekkmerkene gjaldt Stina Bakken. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det hun nå mener er at alle som får strekkmerker under graviditet får det fordi de blir «kjempesvære», noe ikke hun ble fordi hun ikke la på seg så mye og ikke ble «kjempesvær».

Hadde nesten vært bedre å holdt kjeft enn den seansen hun nettopp serverte…

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La seg flat, ja. Det er jo det dummeste... Hun sier jo stikk motsatt av hva LV prøvde å komme frem til. Igjen

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (8 minutter siden):

Hun trenger påhengs,ikke årer. For hun skal et stykke nå 

Klarer ikke ro med nakkeskade uansett

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spania33 skrev (Akkurat nå):

Så det hun nå mener er at alle som får strekkmerker under graviditet får det fordi de blir «kjempesvære», noe ikke hun ble fordi hun ikke la på seg så mye og ikke ble «kjempesvær».

Hadde nesten vært bedre å holdt kjeft enn den seansen hun nettopp serverte…

Det er det hun sier ja 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet hennes er at hun konsekvent skriver av ting på egen innsats, men evner ikke å se at hun bare har hatt flaks og vært heldig. Det gjelder både strekkmerker og inntekt. Hun tror helt oppriktig at hun har jobbet hardt for det hun har. Hun klarer ikke å se hvor mange som daglig strever langt mer enn henne, legger inn lagt mer innsats og energi i jobben sin eller trening og kosthold - men som likevel får lite betalt for det eller ender opp med strekkmerker hva enn det skulle være. Det er så tydelig når man hører hvordan hun nå «oppklarer» det hun mente. Hun står fortsatt på sitt med at hun spiser så sunt. Hva mener hun med det? Jo, ingen sukker og bare takeaway et par ganger. Hva overser hun? De enorme mengdene med godteri og brus hver dag. Hadde hun holdt seg til noe ala «jeg er så takknemlig for at jeg ikke har fått noen plager eller strekkmerker etter graviditeten» så er hadde det garantert ikke blitt like mye bråk. Hun er bare helt vilt dårlig på formidling - hvorvidt hun er så høy på seg selv om hun fremstår er jeg ikke sikker på, elendig på å skjule det i så fall 

Endret av AntiBullshit
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, er jo ikke noe big deal å ha strekkmerker da. Sitat Stina Bakken. Samme dame som i går sa hun ville ta laser på arr etter kikhullsoperasjon... 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.... når jeg trodde det ikke var mulig å gjøre seg dummere... Gratulerer Stina! Du topper nå skalaen i hva jeg mener er blitt feil med verden. Jeg har ikke hørt på maken til tull! Dette er til og med dummere enn når du her om dagen mente det var vanlig at amerikanerne fikk mummymakeover samtidig med keisersnitt, altså den gjengse amerikaner... tror du helt seriøst at alle i USA lever som The Real Housewifes of beverly Hills??  

Nei nå må du komme deg litt nærmere jorden! Du har et barn å ta deg av! Og nei, jeg mener ikke PF selv om du ikke engang klarer å huske navnet til din egen sønn etter 3 mnd men stort sett omtaler han som PF..

Unnskyld, men nå må verden stoppe, jeg vil av!

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina skriver at hun la seg flat, men samtidig som hun sier» beklager hvis dere oppfattet meg som» er ikke å legge seg flat. 

1. hun starter med å bable dritlenge der hun egentlig bare gjentar det samme opp og opp igjen: det var ikke meningen å bli misforstått, beklager at dere forstod det sånn, her har jeg forkortet det jeg egentlig mente. Flere ganger sier hun også setninger som : «de som blir kjempesvære i en graviditet»  personlig hadde jeg nok muligens brukt andre ord. Men dette adresserer hun litt senere og hun sier at det føles feil å si at andre blir kjempesvære, men vi skjønner hva hun mener. 

2. etter myyye babling snakker hun til slutt om genetikk, men klarer allikevel å gjentatte ganger si at hun ikke ble så svær og derfor ikke fikk strekkmerker.  Før hun i setningen etterpå sier at det kan være genetisk, hormonelt eller fordi hun spiste sunt og dermed ikke ble svær. 
før hun så sier at hun kanskje hadde fått strekkmerker uansett eller ikke, og kanskje hadde fått det om hun ikke hadde vært så oppblåst fra starten fordi hun gikk på ivf. Så magen hennes brukte lenger tid på å vokse seg stor. 

Min mening: det er lov til å forberede seg litt når man står i storm. Her var det altså så mye babling og bortforklaringer at halvparten kunne vært nok. Det virker som om hun bruker alle argumentene i boka for å helgardere seg, hun vil egentlig ikke si at hun tok feil, men vil samtidig ikke bli tatt på at hun faktisk tok feil. Det var på grunn av hennes ammehjerne at hun ikke ble forstått. 
Hvis strekkmerker ikke er så farlig, noe som også gjentar igjen og igjen, så hvorfor blir strekkmerker nevnt? Samma det vel? 
Nei Stina, den forklaringen var bare kaos og lite troverdig. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesp skrev (2 minutter siden):

Så er det store spørsmålet, skal man (ref jeg) se storyen eller ikke 🤔 Blir jo nysgjerrig… 

Det er noen minutter av livet ditt du aldri får igjen.
Ikke verdt det, nå skal jeg avfølge og blokke henne. Det er så mange idiotiske forklaringer, og hun gjentar seg så mange ganger. Jeg har fulgt fordi jeg ikke klarer å se vekk fra denne togkrasjen, men nå orker jeg ikke mer.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...