Eyr Skrevet 12 timer siden #13801 Del Skrevet 12 timer siden Klink skrev (Akkurat nå): Er det noe hun har sagt ? Du får ikke en hel dag på 10-30 minutter. Nei du må ha rett. Stina trener sikkert masse uten å legge ut. Influensere liker jo ikke å skryte så👌🏼 Du skal få den. 16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 12 timer siden #13802 Del Skrevet 12 timer siden Flowerina skrev (1 time siden): Hvordan kan dere si at det er Stina det snakkes om?🤔 Line sier jo at dette vesenet har vært borte lenge, men kommet tilbake....har Stina det?🤔🤔 Alt hun sa stemte med SB. Om hun hadde vært borte vet ikke jeg. Jeg ser kun avogtil innom snappen hennes. Hva tenker du? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12 timer siden #13803 Del Skrevet 12 timer siden Eyr skrev (3 minutter siden): Nei du må ha rett. Stina trener sikkert masse uten å legge ut. Influensere liker jo ikke å skryte så👌🏼 Du skal få den. Poenget er at det vet du ikke helt sikkert, med mindre du bor sammen med henne. Det forundrer meg at hun sier at hun trente hvis hun ikke gjorde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 12 timer siden #13804 Del Skrevet 12 timer siden Klink skrev (1 minutt siden): Poenget er at det vet du ikke helt sikkert, med mindre du bor sammen med henne. Det forundrer meg at hun sier at hun trente hvis hun ikke gjorde det. Hvorfor forundrer det deg ? Hun lyger jo om så mye annet så hvorfor skulle hun ikke lyve om det ? 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 12 timer siden #13805 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Klink skrev (3 minutter siden): Poenget er at det vet du ikke helt sikkert, med mindre du bor sammen med henne. Det forundrer meg at hun sier at hun trente hvis hun ikke gjorde det. Jeg kan legge sammen 2+2. Stina er ikke en komplisert person å lese. Hennes trening er for de fleste andre spasering/lufting. Men at hun tror at hun har trent hardt i den veldig tøffe graviditeten sin det kan hun godt tro. Hun er jo helt desillusjonert om det meste som omhandler seg selv. Endret 12 timer siden av Eyr 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 12 timer siden #13806 Del Skrevet 12 timer siden Når det gjelder trening i graviditeten som hun har dokumentert ( altså hvor hun selv sa hun hadde trent) så var jo dette rusleturer på mølla med strikketøy, eller rusleturer med hund ( som innbefatter rimelig mange stopp som ble dokumentert) og så hadde hun noen få innslag av gravidyoga. Så ifølge det hun selv har dokumentert så har hun ikke trent i svangerskapet men hun gikk litt turer, det er jeg med på. Men utfordringen er jo at hun setter dette i direkte sammenheng med fravær av strekkmerker, noe som ikke har noe rot i noe virkelighet. At hun selv tror at hun trente mye må hun få lov til å leve i troen på, men hun bør vel slutte å snakke så høyt om det. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 11 timer siden #13807 Del Skrevet 11 timer siden (endret) AnneSusanne skrev (1 time siden): Alt hun sa stemte med SB. Om hun hadde vært borte vet ikke jeg. Jeg ser kun avogtil innom snappen hennes. Hva tenker du? 🤔 Hun har ikke vært borte. Endret 11 timer siden av Svartfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11 timer siden #13808 Del Skrevet 11 timer siden Svartfugl skrev (3 minutter siden): Hun har ikke vært borte. Hun sa ingenting om og være borte når hun snakket om Stina. Tror det gjaldt en annen 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11 timer siden #13809 Del Skrevet 11 timer siden Poly skrev (7 minutter siden): Hun sa ingenting om og være borte når hun snakket om Stina. Tror det gjaldt en annen Hun refset vel 2 ulike. En som viste frem dyre vesker og hvor mye penger hun tjente. (kunne ha vært Stina dette her også). Dette var når hun snakket om økonomi. Det er muligens denne personen som har vært borte lenge. Under utblåsingen om strekkmerker sa hun ingenting om at personen hadde vært borte lenge. (skulle ikke sitere deg her, men fikk den ikke vekk.. er på en måte svar på ditt da, selv om vi er enige her) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 10 timer siden #13810 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Poly skrev (41 minutter siden): Hun sa ingenting om og være borte når hun snakket om Stina. Tror det gjaldt en annen Jeg hørte heller ingenting om dette. Derimot var det stikk til en som var: 1. 32 år (over) og godt voksen, og ikke kan skylde på uvitenhet (✅ for Stina) 2. En som har 160k følgere (foreløpig lol) (✅ for Stina) 3. Ei som hadde snakket om strekkmerker i stories på snapchat, og at hun ikke hadde fått det ila svangerskapet fordi hun hevdet at hun hadde spist sunt, trent og ikke la på seg så mye (✅ for Stina) 4. Svar fra følgere på snapper nevnte at denne influenseren blokkerer ut kritikere og LV snakket da ned denne typen oppførsel fra influensere (✅ for Stina) 5. LV startet litt i forkant av roastingen med å snakke om at hun var glad for at hun ikke selv levde et «glossy» og tilgjort liv preget av fasade og overfladiske holdninger (også ✅ for Stina selv om det også kan gjelde det hun omtalte i forkant, men det gjelder uansett også Stina). Jeg er 150% sikker på at dette gjaldt Stina. Om det ikke er det, så blir jeg overrasket. Endret 10 timer siden av Jea10 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10 timer siden #13811 Del Skrevet 10 timer siden Jea10 skrev (11 minutter siden): Jeg hørte heller ingenting om dette. Derimot var det stikk til en som var: 1. 32 år (over) og godt voksen (✅ for Stina) 2. En som har 160k følgere(✅ for Stina) 3. Ei som hadde snakket om strekkmerker i stories på snapchat, og at hun ikke hadde fått det ila svangerskapet fordi hun hevdet at hun hadde spist sunt, trent og ikke la på seg så mye (✅ for Stina) 4. Svar fra følgere på snapper nevnte at denne influenseren blokkerer ut kritikere og LV snakket da ned denne typen oppførsel fra influensere ( ✅ for Stina) 5. LV startet roastingen med å snakke om at hun var glad for at hun ikke selv levde et «glossy» og tilgjort liv preget av fasade og overfladiske holdninger (også ✅ for Stina). Jeg er 150% sikker på at dette gjaldt Stina. Det var Stina. Det er ikke vits å diskutere det mer, fansen er hjernevasket så bare la de være 11 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10 timer siden #13812 Del Skrevet 10 timer siden Klink skrev (1 time siden): Hvordan vet du/dere så sikkert at hun ikke trente egentlig ? Når man går "powerwalk" på 3 km og bruker halvannen time så er man ikke godt trent. Og i tillegg dør av dårlig kondis pga den turen... 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 10 timer siden #13813 Del Skrevet 10 timer siden Line snakket om Anne Britt som har vært borte lenge og nå lever et fasadeliv. Deretter snakket hun om Stina og strekkmerker. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 10 timer siden #13814 Del Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (Akkurat nå): Når man går "powerwalk" på 3 km og bruker halvannen time så er man ikke godt trent. Og i tillegg dør av dårlig kondis pga den turen... Ja, altså… Jeg gikk seks timers turer med en hyperaktiv sledehund i skogen, høygravid, midt på vinteren 😂 Herregud for en kontrast det oppleves som når jeg hører det meheet syte og skryte simultant. Ingen kan vel oppriktig ta det hun sier der seriøst? Well, obviously they do, men poenget består. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10 timer siden #13815 Del Skrevet 10 timer siden Jea10 skrev (1 minutt siden): Ja, altså… Jeg gikk seks timers turer med en hyperaktiv sledehund i skogen, høygravid, midt på vinteren 😂 Herregud for en kontrast det oppleves som når jeg hører det meheet syte og skryte simultant. Ingen kan vel oppriktig ta det hun sier der seriøst? Well, obviously they do, men poenget består. Fyttigrisen, hadde jeg ikke orka når jeg ikke er gravid engang 😅 Jeg er utrent med stor U, og gikk 5 km på litt i underkant av 60 minutter. Jeg er feit, dvask og har vond rygg/hofter. Jeg kaller det ikke powerwalk. Det var gåtur 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 10 timer siden #13816 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Palmemor skrev (11 minutter siden): Fyttigrisen, hadde jeg ikke orka når jeg ikke er gravid engang 😅 Jeg er utrent med stor U, og gikk 5 km på litt i underkant av 60 minutter. Jeg er feit, dvask og har vond rygg/hofter. Jeg kaller det ikke powerwalk. Det var gåtur Huff! Jeg mener altså ikke at det er standarden at all (det er vel heller motpolen av Stina). Det gir jo et perspektiv. Endret 10 timer siden av Jea10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9 timer siden #13817 Del Skrevet 9 timer siden Jea10 skrev (26 minutter siden): Huff! Jeg mener altså ikke at det er standarden at all (det er vel heller motpolen av Stina). Det gir jo et perspektiv. Nei det er ikke standaren, hehe Men bra jobba!! 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 9 timer siden #13818 Del Skrevet 9 timer siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Nei det er ikke standaren, hehe Men bra jobba!! 👏 Ehe, er vel heller det at jeg synes Stina kunne hatt godt av å oppleve mer av verdenen enn innenfor husets fire vegger. Derfor jeg håper at å bli litt schoolet av noen hun ikke kan bare blokkere, spesielt etter at hun blir shamet for å gjøre nettopp dette, kan gi henne en virkelighetsorientering. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 9 timer siden #13819 Del Skrevet 9 timer siden Det er jo helt tydelig at Stina ikke trener mye, videosnutten på treningssenteret viser jo at hun ikke vet hva hun driver med Det hun gjør er å gå en time på mølla her og der, og tur med chloe 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9 timer siden #13820 Del Skrevet 9 timer siden Jea10 skrev (26 minutter siden): Ehe, er vel heller det at jeg synes Stina kunne hatt godt av å oppleve mer av verdenen enn innenfor husets fire vegger. Derfor jeg håper at å bli litt schoolet av noen hun ikke kan bare blokkere, spesielt etter at hun blir shamet for å gjøre nettopp dette, kan gi henne en virkelighetsorientering. Ja jeg er helt enig med deg! Eller, 120% enig som noen ville sagt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå