Tinkerbellee Skrevet 12 timer siden #13761 Del Skrevet 12 timer siden Palmemor skrev (7 timer siden): Hva har hun putta i leppene den dagen hun "jobbet med administrative ting" om hun ikke har fikset på noe fordi hun ammer? Og hvorfor går de vaskemaskinene 5 ganger om dagen om hun fullammer? Mulig jeg er dum, men hva er sammenhengen mellom fullamming og at vaskemaskinene går 5 ganger om dagen?😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 12 timer siden #13762 Del Skrevet 12 timer siden Tinkerbellee skrev (2 minutter siden): Mulig jeg er dum, men hva er sammenhengen mellom fullamming og at vaskemaskinene går 5 ganger om dagen?😅 Vaskemaskinene = sterilisatorene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 12 timer siden #13763 Del Skrevet 12 timer siden chsa skrev (1 minutt siden): Vaskemaskinene = sterilisatorene Åja, da henger jeg med! Tenkte klesvask 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 12 timer siden #13764 Del Skrevet 12 timer siden Palmemor skrev (8 timer siden): Hva har hun putta i leppene den dagen hun "jobbet med administrative ting" om hun ikke har fikset på noe fordi hun ammer? Og hvorfor går de vaskemaskinene 5 ganger om dagen om hun fullammer? Absolutt ingen forsvar fra meg her, men hun sa på snap at han har et stort behov for å bite på leker i disse dager, og at hun putter bitelekene i sterilisatorene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 12 timer siden #13765 Del Skrevet 12 timer siden Tinkerbellee skrev (Akkurat nå): Åja, da henger jeg med! Tenkte klesvask 🙈 Neinei, klesvask går kun på søndager, da i minst 5 runder 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 12 timer siden #13766 Del Skrevet 12 timer siden NiceOrNothing skrev (15 minutter siden): Enig . Liker henne. Men hvem er det hun refererer til som hun ikke vil ha mer med å gjøre? Hun nevnte ordet jordskjelv, og en som akkurat hadde gjort comeback, så er vel ikke så mange å velge mellom 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12 timer siden #13767 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Jada, jeg ble nysgjerrig og var innom snapen hennes for å se hva Line V snakket om. Hjelpe meg... Stina fremstår som mindre og mindre oppegående.. vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg blir så flau. Går det virkelig an å være så... eh-enkel?? Jeg fulgte henne for blomster og Chloe før.. Nå oppfordrer jeg alle som følger henne til å slutte med det. Hun har blitt en vorte på menneskeheten. Hun tjener seg rik på dette våset og all feilinformasjonen! Endret 12 timer siden av loffen 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 12 timer siden #13768 Del Skrevet 12 timer siden loffen skrev (11 minutter siden): Jada, jeg ble nysgjerrig og var innom snapen hennes for å se hva Line V snakket om. Hjelpe meg... Stina fremstår som mindre og mindre oppegående.. vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg blir så flau. Går det virkelig an å være så... eh-enkel?? Jeg fulgte henne for blomster og Chloe før.. Nå oppfordrer jeg alle som følger henne til å slutte med det. Hun har blitt en vorte på menneskeheten. Hun tjener seg rik på dette våset og all feilinformasjonen! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11 timer siden #13769 Del Skrevet 11 timer siden Dette må vel være den klassiske å drite i eget reir ? Tråkke i salaten ? Eller fi…fatet ? Når du til og med klarer å irritere på deg dine egne 🙈😂 Du har nok trekt den litt langt nå lille Stinamor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 11 timer siden #13770 Del Skrevet 11 timer siden JojoMoyes skrev (29 minutter siden): Dette må vel være den klassiske å drite i eget reir ? Tråkke i salaten ? Eller fi…fatet ? Når du til og med klarer å irritere på deg dine egne 🙈😂 Du har nok trekt den litt langt nå lille Stinamor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Hva skjer? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 11 timer siden #13771 Del Skrevet 11 timer siden faltforfristelsen skrev (Akkurat nå): Hva skjer? 😂 Sjekk Line Victoria Husby sin story ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11 timer siden #13772 Del Skrevet 11 timer siden Dette strekkmerkesnakket hennes var ikke en særlig god idé nei. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 10 timer siden #13773 Del Skrevet 10 timer siden JojoMoyes skrev (15 minutter siden): Sjekk Line Victoria Husby sin story ! Så sjukt bra 😂 Aldri hørt om henne før, men fant storyen! Spent på om frk perfekt kommer med noe motsvar. Jeg fikk masse strekkmerker. Kunne ikke brydd meg mindre 😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10 timer siden #13774 Del Skrevet 10 timer siden Poly skrev (1 time siden): Det er helt vanlig og ikke få strekkmerker som ung og som førstegangsfødende. Jo flere ganger, altså jo flere svangerskap, huden blir strekt jo mer øker sjansen. Og jo eldre man er. Feil. Det er mest vanlig å få strekkmerker i ung alder (ca pubertet) og ved graviditet,da det skyldes hormoner mer enn genetikk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 10 timer siden #13775 Del Skrevet 10 timer siden Fyyyyyy, herregud, så roastet Stina ble! Kjeven datt i gulvet 😂 Det var jo helt vilt magisk. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 10 timer siden #13776 Del Skrevet 10 timer siden Tipper hvis det kommer noe form for motsvar (noe jeg tviler på), så er det dådyrøynene som sier "hihi det er visst genetisk, det visste jeg ikke hihihi.. aaanywaaays det at jeg spiste sunt og trente hjalp mye på det også". Hun evner ikke å legge seg flat og beklage. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 10 timer siden #13777 Del Skrevet 10 timer siden faltforfristelsen skrev (11 minutter siden): Så sjukt bra 😂 Aldri hørt om henne før, men fant storyen! Spent på om frk perfekt kommer med noe motsvar. Jeg fikk masse strekkmerker. Kunne ikke brydd meg mindre 😆 Hun «oppfordrer « til å avfølge , da blir det jo spennede å se hvor mye «makt « hun har da … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 10 timer siden #13778 Del Skrevet 10 timer siden faltforfristelsen skrev (2 minutter siden): Tipper hvis det kommer noe form for motsvar (noe jeg tviler på), så er det dådyrøynene som sier "hihi det er visst genetisk, det visste jeg ikke hihihi.. aaanywaaays det at jeg spiste sunt og trente hjalp mye på det også". Hun evner ikke å legge seg flat og beklage. Neinei, men fyflate så flaut da. Også er det en annen som kommenterer og sier at Stina bare blokkerer kritikere, og da roaster jo hun Line henne for det også. Dæver. Stina kan jo ikke feie den dama under teppet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 10 timer siden #13779 Del Skrevet 10 timer siden Nå har jeg avfulgt Stina og fulgt Line👏 Veldig bra hun tar det opp og håper det når Stina. Kan jo håpe på motsvar! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 10 timer siden #13780 Del Skrevet 10 timer siden vesp skrev (Akkurat nå): Nå har jeg avfulgt Stina og fulgt Line👏 Veldig bra hun tar det opp og håper det når Stina. Kan jo håpe på motsvar! Fulgte Line nå jeg også! Stina prøver ofte å «tøffe» seg i dette ekkokammeret sitt, men jeg tror at hun egentlig er typen som løper fort som bare det fra ekte konfrontasjon. En som er så fasade, forfengelig og blokkerer ut all kritikk må jo ha et hinsides lavt selvbilde/selvtillit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå