Himmelen_91 Skrevet 17 timer siden #13741 Del Skrevet 17 timer siden Trente aldri under graviditeten, spiste som en gris 😂 fikk ingen strekkmerker 😂så nei Stina var ikke pga du holdt deg sunt å trente 5 min på tredemølla 😂 er morsomt når hu ofte må fortelle om det der 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17 timer siden #13742 Del Skrevet 17 timer siden Himmelen_91 skrev (3 minutter siden): Når er det man skal levere? 😂 Hvorfor ler du? kan jo svare siden du spør. De ansatte ser helst at man leverer før en viss tid mtp bemanning og planer for dagen. Noen skal gjerne på tur og det blir dumt for alle om man må tilbake for å hente barnet som ikke klarer å bli levert til normal tid, ellers så blir det et ekstra barn på de andre gruppene. Det er også uheldig for barnet siden det gjerne kommer litt på siden av leken om det kommer dinglende etter hver dag. Trodde de aller fleste klarte å tenke sånnn men gjerne ikke 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17 timer siden #13743 Del Skrevet 17 timer siden Himmelen_91 skrev (12 minutter siden): Når er det man skal levere? 😂 Jeg trodde det var før 10.00 i alle barnehager men nå ble jeg usikker ! Anyways ,ehhhhhhh trukke det blir så lett å rekke for de som lever etter en garmin sleeeepscore på helst 100 % 😂🤦🏼♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 17 timer siden #13744 Del Skrevet 17 timer siden JojoMoyes skrev (9 minutter siden): Jeg trodde det var før 10.00 i alle barnehager men nå ble jeg usikker ! Anyways ,ehhhhhhh trukke det blir så lett å rekke for de som lever etter en garmin sleeeepscore på helst 100 % 😂🤦🏼♀️ Jeg tenker alltid på Mojo Jojo når jeg ser navnet ditt 🤣 Måtte bare få det ut🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #13745 Del Skrevet 17 timer siden Måten hun står dønn seriøs og snakker om det og fikse på utseendet etter graviditet som om hun snakker om hva hun skal ha til middag 😅😅 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 17 timer siden #13746 Del Skrevet 17 timer siden JojoMoyes skrev (2 timer siden): Tar tid å rense/børste edderkopper også , ikke minst å snappe en laaaaaaaang video om å fikse på utseende etter fødsel 😴😴😴😴 Om du leser her Stina ! Anbefaler deg å kutte ut ehhhhhhhhh i hver setning og slutte å dra i det håret og være så forbanna opptatt av utseende ditt og deg selv om du skal klare å stoppe avfølgingen som skjer i hopetall hos deg nå . Takk for mejjjjjjj Følgertallet på snap har gått OPP igjen nå 🤯 200 stk flere følgere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17 timer siden #13747 Del Skrevet 17 timer siden vesp skrev (10 minutter siden): Jeg tenker alltid på Mojo Jojo når jeg ser navnet ditt 🤣 Måtte bare få det ut🤭 Det går helt fint , hun der får vel ut litt sånn sintafjes reaksjon fra både meg og noen fler tenker jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 17 timer siden #13748 Del Skrevet 17 timer siden Himmelen_91 skrev (37 minutter siden): Trente aldri under graviditeten, spiste som en gris 😂 fikk ingen strekkmerker 😂så nei Stina var ikke pga du holdt deg sunt å trente 5 min på tredemølla 😂 er morsomt når hu ofte må fortelle om det der Og jeg trente flere dager i uka og gikk daglige turer, spiste samtidig sunt og unngikk kunstig søtning, men fikk likevel strekkmerker over hele magen på slutten. Ikke var magen så ekstremt stor heller, ikke større enn Stina sin vil jeg påstå. Så det der er nok genetisk gitt. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 17 timer siden #13749 Del Skrevet 17 timer siden JojoMoyes skrev (29 minutter siden): Jeg trodde det var før 10.00 i alle barnehager men nå ble jeg usikker ! Anyways ,ehhhhhhh trukke det blir så lett å rekke for de som lever etter en garmin sleeeepscore på helst 100 % 😂🤦🏼♀️ Her er det 9.30 i ene barnehagen og 10 i den andre. Eget barn og bonusbarn, derfor forskjellige barnehager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 16 timer siden #13750 Del Skrevet 16 timer siden chsa skrev (29 minutter siden): Følgertallet på snap har gått OPP igjen nå 🤯 200 stk flere følgere idag Sist jeg sjekket var det 163,7. Nå 163,5 🤪 Forrige uke var det over 164. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 16 timer siden #13751 Del Skrevet 16 timer siden Faina skrev (27 minutter siden): Og jeg trente flere dager i uka og gikk daglige turer, spiste samtidig sunt og unngikk kunstig søtning, men fikk likevel strekkmerker over hele magen på slutten. Ikke var magen så ekstremt stor heller, ikke større enn Stina sin vil jeg påstå. Så det der er nok genetisk gitt. Ja, får man så får man det! Synes e morsomt at hu bare skal nevne det så mye om de strekkmerkene sine! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16 timer siden #13752 Del Skrevet 16 timer siden Det er helt vanlig og ikke få strekkmerker som ung og som førstegangsfødende. Jo flere ganger, altså jo flere svangerskap, huden blir strekt jo mer øker sjansen. Og jo eldre man er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 16 timer siden #13753 Del Skrevet 16 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): Hvorfor ler du? kan jo svare siden du spør. De ansatte ser helst at man leverer før en viss tid mtp bemanning og planer for dagen. Noen skal gjerne på tur og det blir dumt for alle om man må tilbake for å hente barnet som ikke klarer å bli levert til normal tid, ellers så blir det et ekstra barn på de andre gruppene. Det er også uheldig for barnet siden det gjerne kommer litt på siden av leken om det kommer dinglende etter hver dag. Trodde de aller fleste klarte å tenke sånnn men gjerne ikke Jeg lo siden jeg pleier å levere seint, visste ikke noe om at man måtte levere til en viss tid! Ikke noe stress med det, har en på 21 måneder, jeg jobber ikke så har muligheten til å levere han litt seinere og hente tidligere. Når det er turdager så er vi i barnehagen gjerne litt før. Små barn behøver ikke være i barnehagen veldig lenge heller. Er ett barn sjenert og ikke vil leke, så vil den uansett komme litt på siden. 🙂 Her har jeg en aktiv gutt som sklir rett inn selvom han kommer kl 09:30 eller kl 10:00 alle veit nok hva som e best for deres barn. Ingen grunn til å la de stakkars barna være i barnehagen lenge, når man e hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16 timer siden #13754 Del Skrevet 16 timer siden Line Victoria for president. Her er dame å følge folkens 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16 timer siden #13755 Del Skrevet 16 timer siden Himmelen_91 skrev (1 minutt siden): Jeg lo siden jeg pleier å levere seint, visste ikke noe om at man måtte levere til en viss tid! Ikke noe stress med det, har en på 21 måneder, jeg jobber ikke så har muligheten til å levere han litt seinere og hente tidligere. Når det er turdager så er vi i barnehagen gjerne litt før. Små barn behøver ikke være i barnehagen veldig lenge heller. Er ett barn sjenert og ikke vil leke, så vil den uansett komme litt på siden. 🙂 Her har jeg en aktiv gutt som sklir rett inn selvom han kommer kl 09:30 eller kl 10:00 alle veit nok hva som e best for deres barn. Ingen grunn til å la de stakkars barna være i barnehagen lenge, når man e hjemme. Huff ja. Barnehage er jo helt grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 16 timer siden #13756 Del Skrevet 16 timer siden Himmelen_91 skrev (1 minutt siden): Jeg lo siden jeg pleier å levere seint, visste ikke noe om at man måtte levere til en viss tid! Ikke noe stress med det, har en på 21 måneder, jeg jobber ikke så har muligheten til å levere han litt seinere og hente tidligere. Når det er turdager så er vi i barnehagen gjerne litt før. Små barn behøver ikke være i barnehagen veldig lenge heller. Er ett barn sjenert og ikke vil leke, så vil den uansett komme litt på siden. 🙂 Her har jeg en aktiv gutt som sklir rett inn selvom han kommer kl 09:30 eller kl 10:00 alle veit nok hva som e best for deres barn. Ingen grunn til å la de stakkars barna være i barnehagen lenge, når man e hjemme. Nei ! Men veldig greit å følge reglene til barnehagen og vel ?🤷🏼♀️ 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 16 timer siden #13757 Del Skrevet 16 timer siden JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Nei ! Men veldig greit å følge reglene til barnehagen og vel ?🤷🏼♀️ Skrev jo at jeg leverer tidligere når det er turdager? Klarer du ikke å lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 16 timer siden #13758 Del Skrevet 16 timer siden Dojakitty skrev (4 minutter siden): Huff ja. Barnehage er jo helt grusomt Jobbet selv i barnehage, synes så synd på barna som blir levert kjempe tidlig og blir hentet seint mens foreldre e hjemme 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16 timer siden #13759 Del Skrevet 16 timer siden Dojakitty skrev (6 minutter siden): Line Victoria for president. Her er dame å følge folkens Enig . Liker henne. Men hvem er det hun refererer til som hun ikke vil ha mer med å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16 timer siden #13760 Del Skrevet 16 timer siden Himmelen_91 skrev (10 minutter siden): Jeg lo siden jeg pleier å levere seint, visste ikke noe om at man måtte levere til en viss tid! Ikke noe stress med det, har en på 21 måneder, jeg jobber ikke så har muligheten til å levere han litt seinere og hente tidligere. Når det er turdager så er vi i barnehagen gjerne litt før. Små barn behøver ikke være i barnehagen veldig lenge heller. Er ett barn sjenert og ikke vil leke, så vil den uansett komme litt på siden. 🙂 Her har jeg en aktiv gutt som sklir rett inn selvom han kommer kl 09:30 eller kl 10:00 alle veit nok hva som e best for deres barn. Ingen grunn til å la de stakkars barna være i barnehagen lenge, når man e hjemme. Veldig off topic, men bhg ønsker at man leverer før 9.30 for at ungen skal få med seg fellesaktiviteter og ikke komme midt i noe og «forstyrre» eller fordi man skal på tur og trenger å dra innen et vist tidspunkt for å få dagen til å gå opp og for det beste for alle. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå