oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13541 Skrevet 23. februar 2025 Palmemor skrev (10 minutter siden): Nei, jeg vil ikke det. For de som vet, de vet. Hun sier jo ikke at hun er heldig?? Det er jo ingen i verden som har hatt ett så tøft svangerskap som henne, eller som har så slitsomme netter, så mye problemer med amming, så mye stuchk og slit! Hun snakker som at hun er den eneste i verden som har støtt på en bump eller to. Hun er en sutrediva som ikke vet hvor godt hun har det. Du kan ikkje tolke og så skrive som om ho har sagt det. Skjønner her er noko . Om du har opplevd å stå i dette so er det trist for deg og sender deg ❤️ klem,men husk Stina si historie er ikkje di. Om du snakkar andre si sak, prøv sjå snappen med nøytrale auge. For her legg du mykje mellom linjene. Ho snakker jo om si reise. 1 6
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13542 Skrevet 23. februar 2025 Svartfugl skrev (7 minutter siden): Hun har jo det. Hun mistet først i exu og deretter hadde hun en tidlig spontanabort. Det er ikke en konkurranse om å ha det verst. Din situasjon vil alltid være den verste for deg, det nytter ikke å sammenligne seg med andre. Det er ikke en tidlig spontanabort når man får mensen. Sorry as, men man får kalle en spade for en spade 25 4
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13543 Skrevet 23. februar 2025 oss-to skrev (7 minutter siden): Du kan ikkje tolke og så skrive som om ho har sagt det. Skjønner her er noko . Om du har opplevd å stå i dette so er det trist for deg og sender deg ❤️ klem,men husk Stina si historie er ikkje di. Om du snakkar andre si sak, prøv sjå snappen med nøytrale auge. For her legg du mykje mellom linjene. Ho snakker jo om si reise. Hun sier at hun har det ille. Svangerskapet var beintøft, fødsel var sykt tung, barsel var helt forferdelig. Det er ikke tolkning når hun selv sier hvordan det er. 12 1
Svartfugl Skrevet 23. februar 2025 #13544 Skrevet 23. februar 2025 Palmemor skrev (Akkurat nå): Det er ikke en tidlig spontanabort når man får mensen. Sorry as, men man får kalle en spade for en spade Hvis man har fått positiv graviditetstest, vil mange oppleve det som en abort. Men det der ser jeg faktisk ikke vits i å diskutere. Jeg vet i alle fall at jeg hadde vært rimelig stressa om jeg hadde opplevd exu og mistet en eggleder. 3 7
oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13545 Skrevet 23. februar 2025 Palmemor skrev (3 minutter siden): Hun sier at hun har det ille. Svangerskapet var beintøft, fødsel var sykt tung, barsel var helt forferdelig. Det er ikke tolkning når hun selv sier hvordan det er. Ho seier det har vore vanskelig/ tøft men det har vore verdt det 110 % eller noko. Korleis er det å disse andre som er i liknande situasjonar. Stina snakkar om sin opplevelse. Det kan ingen ta fra ho. Det er hennar opplevelse. Ho har ikkje ansvar for andre sine følelsar rundt dette. 1 6
Nussepus Skrevet 23. februar 2025 #13546 Skrevet 23. februar 2025 Palmemor skrev (8 timer siden): Ah, så å være ufør er ett yrke. Kult Jepp absolutt. Jeg går 3 året på den linja nå. Mulig jeg må gå der til jeg blir pensjonist faktisk. Da kommer nok fagbrevet i posten🌟 9
Dojakitty Skrevet 23. februar 2025 #13547 Skrevet 23. februar 2025 Svartfugl skrev (55 minutter siden): Hun har jo det. Hun mistet først i exu og deretter hadde hun en tidlig spontanabort. Det er ikke en konkurranse om å ha det verst. Din situasjon vil alltid være den verste for deg, det nytter ikke å sammenligne seg med andre. Er jo Stina som konkurrerer om å ha det verst 12 1
Dojakitty Skrevet 23. februar 2025 #13548 Skrevet 23. februar 2025 Svartfugl skrev (44 minutter siden): Hvis man har fått positiv graviditetstest, vil mange oppleve det som en abort. Men det der ser jeg faktisk ikke vits i å diskutere. Jeg vet i alle fall at jeg hadde vært rimelig stressa om jeg hadde opplevd exu og mistet en eggleder. Hun sa hun testa aldri før mens, men konkluderte uansett med at hun hadde vært gravid MAAAANGE ganger og derfor mista masaaange ganger. Såååeeeee 15 1
Poly Skrevet 23. februar 2025 #13549 Skrevet 23. februar 2025 (endret) Litt urealistiske forventninger til «SÅ SJUKT mye blomster», sommeren hun har en 7-8 mnd gammel baby? Endret 23. februar 2025 av Poly 4
Fjelldattera Skrevet 23. februar 2025 #13550 Skrevet 23. februar 2025 Poly skrev (Akkurat nå): Litt urealistiske forventninger til «SÅ SJUKT mye blomster», sommeren hun har en 7-8 mnd gammel baby? Når P bikker 6 mnd så tror jo han ikke lenger at han er en del av mamsen. Så da kan han jo ha pappatid hele dagen så mamma får jobba med blomster. 12 6
bekymra Skrevet 23. februar 2025 #13551 Skrevet 23. februar 2025 oss-to skrev (3 timer siden): Det som er paradoksalt er at mennesker her på chatten prøver å trykke dette ekteparet inn i sitt A4 liv. Ein skal ikkje følgt dette paret lenge for å sjå at dei ikkje frontar eit A4 liv. Likavel er det stadig henvisningar til "dei fleste" eller "eg ville ha". Jorda er full av mennesker og sjølv om mange lever eit A4 liv treng ein ikkje kritiserer dei som av valg eller nødvendigheit velger andre måtar å leve på. Dette er så sant! Men når dette påpekes her inne, der man kanskje kan relatere til den livsstilen PF og Stina har, da får man tilbake at «vi bryr oss ikke om dine rutiner». Nei vel, kanskje på tide å slutte å bry seg om Stina sine rutiner også da, og gå videre med livet sitt? såvidt jeg kan se er det ingen som lider noen nød. Hunden er frisk og sunn, foreldrene er sprekere og sunnere enn de fleste vil jeg tørre å påstå, og ungen får oppfølging som alle andre barn i dette land gjør. Hvis helsestasjonen ikke finner noe å pirke på, så skal ikke vi bry oss heller! 1 8
oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13552 Skrevet 23. februar 2025 (endret) bekymra skrev (8 minutter siden): Dette er så sant! Men når dette påpekes her inne, der man kanskje kan relatere til den livsstilen PF og Stina har, da får man tilbake at «vi bryr oss ikke om dine rutiner». Nei vel, kanskje på tide å slutte å bry seg om Stina sine rutiner også da, og gå videre med livet sitt? såvidt jeg kan se er det ingen som lider noen nød. Hunden er frisk og sunn, foreldrene er sprekere og sunnere enn de fleste vil jeg tørre å påstå, og ungen får oppfølging som alle andre barn i dette land gjør. Hvis helsestasjonen ikke finner noe å pirke på, så skal ikke vi bry oss heller! 👆 Endret 23. februar 2025 av oss-to 2 1
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13553 Skrevet 23. februar 2025 Nussepus skrev (1 time siden): Jepp absolutt. Jeg går 3 året på den linja nå. Mulig jeg må gå der til jeg blir pensjonist faktisk. Da kommer nok fagbrevet i posten🌟 Kjipt studie å gå da, men godt det finnes 👏👏 (for de som måtte tro jeg rakker ned på uføre….)
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13554 Skrevet 23. februar 2025 Dojakitty skrev (1 time siden): Hun sa hun testa aldri før mens, men konkluderte uansett med at hun hadde vært gravid MAAAANGE ganger og derfor mista masaaange ganger. Såååeeeee Nettopp. Da har alle vært gravide mange ganger da. For da kan vi jo bare si det rundt og så er det vår opplevelse? Da har jeg mista mine ufødte barn sikkert 20 ganger da… Nei. Man sier ikke det. Man er ydmyk og passer litt på hvilken salat man tråkker i 12 6
JojoMoyes Skrevet 23. februar 2025 #13555 Skrevet 23. februar 2025 Fjelldattera skrev (58 minutter siden): Når P bikker 6 mnd så tror jo han ikke lenger at han er en del av mamsen. Så da kan han jo ha pappatid hele dagen så mamma får jobba med blomster. Har lyst å se at han vil ligge i vognen å kose seg som hun sier hele sommeren mens mor leker Fru Dahlialama 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 12 1
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13556 Skrevet 23. februar 2025 JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Har lyst å se at han vil ligge i vognen å kose seg som hun sier hele sommeren mens mor leker Fru Dahlialama 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Hehe, ja for han kan vel ikke ligge på bakken før han er konfirmert? 😅 8 1
Himmelen_91 Skrevet 23. februar 2025 #13557 Skrevet 23. februar 2025 Forstår ikke helt greia med den moonboon, hvorfor ikke bare ligge i sin egen seng å sove, om han ikke sover ute i vogna si? Hvorfor gjøre en rolig baby avhengig av den vugginga? Hu kommer til å klage om noen måneder, når Philip er stor for moonboon om at han ikke finner roen uten den vugginga. Jeg forstår at mødre bruker den, når barnet har kolikk eller e urolig. 14
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13558 Skrevet 23. februar 2025 Himmelen_91 skrev (4 minutter siden): Forstår ikke helt greia med den moonboon, hvorfor ikke bare ligge i sin egen seng å sove, om han ikke sover ute i vogna si? Hvorfor gjøre en rolig baby avhengig av den vugginga? Hu kommer til å klage om noen måneder, når Philip er stor for moonboon om at han ikke finner roen uten den vugginga. Jeg forstår at mødre bruker den, når barnet har kolikk eller e urolig. Har jeg tenkt på og. Har sett andre jeg følger som sliter med å avvenne den. For all del, brukte noe alla samme opplegget til min eldste som hadde kolikk og ikke gjorde annet enn å hyle, men ser jo at dette er fryktelig trendig nå og alle bruker det jo. Uavhengig av behov 3 1
Bibbi_ Skrevet 23. februar 2025 #13559 Skrevet 23. februar 2025 FruRosa skrev (13 timer siden): «Jobber 100%» … «Mannen skal rydde etter seg selv og vaske etter seg selv» … hvorfor gjelder ikke det samme for henne? Hun er da hjemmeværende?!! Hvorfor skal ikke hun rydde og vaske etter seg selv?? 8
Svartfugl Skrevet 23. februar 2025 #13560 Skrevet 23. februar 2025 Dojakitty skrev (3 timer siden): Hun sa hun testa aldri før mens, men konkluderte uansett med at hun hadde vært gravid MAAAANGE ganger og derfor mista masaaange ganger. Såååeeeee Jeg mener selv jeg så bilde av den positive testen. Og hun gjennomgikk en exu og mistet en eggleder før det. Det må det være lov å bli litt stressa for. Jeg synes hun gjør mye annet rart og kritikkverdig, men at hun opplevde det som tøft, har jeg ingen problemer med å forstå. Men det er selvfølgelig opp til den enkelte å danne seg en mening om dette. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå