oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13461 Skrevet 23. februar 2025 Poly skrev (Akkurat nå): Det er den offisielle forklaringen. Sannheten er at hun ikke gidder 😅 Sannheita er vel at ho ikkje treng. Ho tjenar godt nok med den innsatsen ho gjer. Ho er jo i eit "yrke" der ein får betalt etter likes og innsats. Følgjarane hennar er nøgde med jobben ho til no har gjort, og ho hevar si lønn i banken. Ser det er forskjellig innsats i mitt yrke også men lønn får man sjølv om. 3
oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13462 Skrevet 23. februar 2025 Kokosmakroni skrev (33 minutter siden): Det der poster hun nok kun for engasjement. Er ikkje det jobben til Stina? 3
J.. Skrevet 23. februar 2025 #13463 Skrevet 23. februar 2025 oss-to skrev (7 minutter siden): Sannheita er vel at ho ikkje treng. Ho tjenar godt nok med den innsatsen ho gjer. Ho er jo i eit "yrke" der ein får betalt etter likes og innsats. Følgjarane hennar er nøgde med jobben ho til no har gjort, og ho hevar si lønn i banken. Ser det er forskjellig innsats i mitt yrke også men lønn får man sjølv om. Tjener også ekstremt godt på at folk hatewatcher,som krever ca 0 innsats fra Stina,men som gir stor fortjeneste alikevel. Vinn-vinn for henne. 1 4
Kokosmakroni Skrevet 23. februar 2025 #13464 Skrevet 23. februar 2025 oss-to skrev (1 minutt siden): Er ikkje det jobben til Stina? Ja en lat influenser trenger jo bare å provosere for å tjene penger. Ms. Mensa har nå funnet ut av at å bruke «kritikken» hun får kan gi henne flere klikk. Hun er jo kanskje mer desperat nå.. Snaputforsk er endret, og hun mister følgere daglig. Heldigvis kan hun bare se hva som skrives her, og få Perfruktdrikk til å poste rotet hennes eller ta på seg en stram topp så klikker folk inn igjen. 12
oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13465 Skrevet 23. februar 2025 Kokosmakroni skrev (2 minutter siden): Ja en lat influenser trenger jo bare å provosere for å tjene penger. Ms. Mensa har nå funnet ut av at å bruke «kritikken» hun får kan gi henne flere klikk. Hun er jo kanskje mer desperat nå.. Snaputforsk er endret, og hun mister følgere daglig. Heldigvis kan hun bare se hva som skrives her, og få Perfruktdrikk til å poste rotet hennes eller ta på seg en stram topp så klikker folk inn igjen. Om ho er lat eller smart veit ikkje eg. Ho gjere det som funkar for ho, nett som mannen hennas gjer. So kan eg være einig med deg i att denne sida her funkar nok som ein reklame kanal for ho. 3
Nussepus Skrevet 23. februar 2025 #13466 Skrevet 23. februar 2025 Dojakitty skrev (21 timer siden): Så du vasker mannens truser selv om det lukter rumpelukt og ballesvette? Kudos Noen av oss har faktisk renslige menn. Du burde kanskje lære din om personlig hygiene. 11
JojoMoyes Skrevet 23. februar 2025 #13467 Skrevet 23. februar 2025 oss-to skrev (27 minutter siden): Sannheita er vel at ho ikkje treng. Ho tjenar godt nok med den innsatsen ho gjer. Ho er jo i eit "yrke" der ein får betalt etter likes og innsats. Følgjarane hennar er nøgde med jobben ho til no har gjort, og ho hevar si lønn i banken. Ser det er forskjellig innsats i mitt yrke også men lønn får man sjølv om. Hun har ikke et yrke ! Hun har ikke et fagbrev eller gått yrkesskole . Lønn får man for en jobb men hun hever betaling for å digge seg selv i speilet og smøre frokost og lunsj , innimellom det fyllet hun opp med tomprat . Men betalt får hun ja . Men enig med forrige her at hun gidder nok ikke ! For da blir det mindre tid til egoisten og egenpleie osv . 6 2
Jannepåvannet Skrevet 23. februar 2025 #13468 Skrevet 23. februar 2025 Dagens snapping er vel et bevis på at ja hun leser innpå her. Ref vedlikehold terrasse grønske osv 15 3
J.. Skrevet 23. februar 2025 #13469 Skrevet 23. februar 2025 (endret) JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Hun har ikke et yrke ! Jo,det har hun. "Et yrke er et arbeid som man utfører regelmessig og tjener penger på eller mottar en ytelse for slik at man kan forsørge seg. Yrker krever spesielle kunnskaper eller ferdigheter, opparbeidet gjennom erfaring og utdanning." https://snl.no/yrke Hun tjener (mye) penger på et yrke hun har lært seg selv opp i,som alle influencere. At det ikke krever utdannelse betyr ikke at det ikke er et yrke,det er faktafeil. Endret 23. februar 2025 av J.. 1 2
oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13470 Skrevet 23. februar 2025 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Hun har ikke et yrke ! Hun har ikke et fagbrev eller gått yrkesskole . Lønn får man for en jobb men hun hever betaling for å digge seg selv i speilet og smøre frokost og lunsj , innimellom det fyllet hun opp med tomprat . Men betalt får hun ja . Men enig med forrige her at hun gidder nok ikke ! For da blir det mindre tid til egoisten og egenpleie osv . Det var difor eg skreiv "yrke" og ikkje yrke. Eg må seie eg ikkje skjønner kvar du vill hen. Jobben hennar er sminke seg, vise kroppen sin i monitor, smøre mat, dele appelsinar. At du har andre forventningar til kva innhold ho skal presentere gjer vel ikkje Stina lat, eller ikkje gidder. Stina eig narrativet på sin eigen monitor enten du vill det eller ei. 2
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13471 Skrevet 23. februar 2025 Jannepåvannet skrev (2 minutter siden): Dagens snapping er vel et bevis på at ja hun leser innpå her. Ref vedlikehold terrasse grønske osv Nok ett bevis, ja. Nekter å tro at hun får tilsendt alt mulig på snap, for de som sender det blir jo blokka. Kjøpte ikke forklaringen om at de som sender det inn til henne nok er de som går å skriver her. Hun leser her. 100%. Men hun tør jo ikke stå for det, heller 10 1
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13472 Skrevet 23. februar 2025 J.. skrev (1 minutt siden): Jo,det har hun. "Et yrke er et arbeid som man utfører regelmessig og tjener penger på eller mottar en ytelse for slik at man kan forsørge seg. Yrker krever spesielle kunnskaper eller ferdigheter, opparbeidet gjennom erfaring og utdanning." https://snl.no/yrke Hun tjener (mye) penger på et yrke hun har lært seg selv opp i,som alle influencere. At det ikke krever utdannelse betyr ikke at det ikke er et yrke,det er faktafeil. Ah, så å være ufør er ett yrke. Kult 6 2
J.. Skrevet 23. februar 2025 #13473 Skrevet 23. februar 2025 Palmemor skrev (Akkurat nå): Ah, så å være ufør er ett yrke. Kult Klag til det store norske leksikon hvis du mener definisjonen av "yrke" er feil. 2
Poly Skrevet 23. februar 2025 #13474 Skrevet 23. februar 2025 (endret) oss-to skrev (44 minutter siden): Sannheita er vel at ho ikkje treng. Ho tjenar godt nok med den innsatsen ho gjer. Ho er jo i eit "yrke" der ein får betalt etter likes og innsats. Følgjarane hennar er nøgde med jobben ho til no har gjort, og ho hevar si lønn i banken. Ser det er forskjellig innsats i mitt yrke også men lønn får man sjølv om. Man burde jo benytte enhver mulighet man har til og spe på inntekten med tanke på at og kun tjene på Snapchat umulig kan vare evig. Med litt mer innsats, (hun sier hun får mange forespørsler) kunne hun tjent enda mer. Men hun gidder ikke. Endret 23. februar 2025 av Poly 4 1
Møffins Skrevet 23. februar 2025 #13475 Skrevet 23. februar 2025 Det er jo ikke rart at mye av klærne hun prøver er stramt over titsa men er løst i mageparti. Sånn er det når man skaffer seg to store meloner. 11 2
oss-to Skrevet 23. februar 2025 #13476 Skrevet 23. februar 2025 Poly skrev (2 minutter siden): Man burde jo benytte enhver mulighet man har til og spe på inntekten med tanke på at og kun tjene på Snapchat umulig kan vare evig. Med litt mer innsats, (hun sier hun får mange forespørsler) kunne hun tjent enda mer. Men hun gidder ikke. Som eg har svart før. Eg veit ikkje om ho ikkje gidd og det kan ikkje du heller vite. Det blir ikkje meir rett om du gjentek at ho ikkje gidd. Det verkar å være uendeleg mykje pengar i denne bransjen so om ho ynskjer tjene meir ,so vill ho nok heve innsatsen. 1 2
Poly Skrevet 23. februar 2025 #13477 Skrevet 23. februar 2025 De som har så mange penger burde rive hele terrassen og skifte ut med vedlikeholdsfrie terrassebord. 12 1
Måne Rampelyset Skrevet 23. februar 2025 #13478 Skrevet 23. februar 2025 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1
Gjokstad Skrevet 23. februar 2025 #13479 Skrevet 23. februar 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Nok ett bevis, ja. Nekter å tro at hun får tilsendt alt mulig på snap, for de som sender det blir jo blokka. Kjøpte ikke forklaringen om at de som sender det inn til henne nok er de som går å skriver her. Hun leser her. 100%. Men hun tør jo ikke stå for det, heller Og også at hun absolutt måtte poengtere at roboten vasker «skikkelig, skikkelig rent, og støvsuger ordentlig bra.» Ref at det har blitt skrevet her tidligere at de fleste med robot pleier å vaske/støvsuge selv en gang i blant fordi det ikke blir ordentlig rent med kun en robot. 9
Palmemor Skrevet 23. februar 2025 #13480 Skrevet 23. februar 2025 Gjokstad skrev (1 minutt siden): Og også at hun absolutt måtte poengtere at roboten vasker «skikkelig, skikkelig rent, og støvsuger ordentlig bra.» Ref at det har blitt skrevet her tidligere at de fleste med robot pleier å vaske/støvsuge selv en gang i blant fordi det ikke blir ordentlig rent med kun en robot. Hehe ja. Tviler på det er så bedritent etter to dager bare pga den bikkja. Jeg fikk en aha-opplevelse selv når jeg innså at gulvene hadde «riller» i borda som samla møkk. Vaska med mopp og trodde det var rent. Det var ikke det 🤣 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå