Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Nei det kan jo gå utover tiden til å gre og rense edderkoppene og håret må vite . Og det må jo gå endel tid på å smøre leppene også ? I og med hun ikke sprøyter noe i de så må det gå mye tid og smurning for å få den størrelsen 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Og til å sitte som en Bratz-dukke å beundre eget speilbilde! 

IMG_4388.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

faltforfristelsen skrev (35 minutter siden):

Og Garmin registrerer ikke trilletur som skritt 🤷🏼‍♀️😲😅

Nei, det kan bli et problem. Når man holder i vognen så telles ikke alle skrittene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (1 minutt siden):

Nei, det kan bli et problem. Når man holder i vognen så telles ikke alle skrittene. 

Det kunne jo være en ide å løpe en runde man kjenner godt, vet lengden og treningseffekten av og plotte inn det. Men da telles det vel ikke sånn på ordentlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 21.2.2025 den 15.42):

Handler vel om å bli tatt seriøst da  og st folk ikke skal se på tråden som bare full av mennesker som overdriver og kun leter etter feil , og vel når man skriver helt jævlig og fullt av søppel så tenker hvertfall jeg at det er helt annerledes enn det der , men godt man er forskjellig får vi være enige om

Tar 2 min og rydde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at de er så frustrert i butikken over at de beste lekene er for babyer over 6 mnd viser at de har ikke evne til og tenke utover boksen. De kan fint kjøpe slike leker nå. Så har barnet noe og strekke seg mot. Men neida, de må ta alt helt bokstavelig. Forbudt med alt som ikke står 3 mnd på. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (8 timer siden):

De burde få seg en løpevogn så kan barnet bli med pappa på løpetur. 

Det kommer til å gå utover Vo2-max'en, så ikke sikkert det er aktuelt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faltforfristelsen skrev (12 timer siden):

Og hva er kritikken i den meldinga hun fikk her da? Jeg syns ikke det er kritikk. Men orker heller ikke gå inn å høre på hva hun sier. 

Screenshot_20250222-201025__01.jpg

Hun vil bevare mystikken hos mannen og tenke at han er verdens fineste og flotteste mann ved å slippe å vaske sure sokker og svett treningstøy 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jobber 100%» …

«Mannen skal rydde etter seg selv og vaske etter seg selv» … hvorfor gjelder ikke det samme for henne?

IMG_0626.jpeg

IMG_0629.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (7 minutter siden):

«Jobber 100%» …

«Mannen skal rydde etter seg selv og vaske etter seg selv» … hvorfor gjelder ikke det samme for henne?

IMG_0626.jpeg

IMG_0629.jpeg

Må faktisk si at jeg ser på henne som hjemmeværende? Hadde hun vært mer aktiv i influenser verden, dratt på en del mer eventer, fiksa rabatt koder, møtt opp med flere samarbeid, hatt et FAKTISK PRODUKT hun solgte. Så hadde jeg sett på det som en jobb. Å stå 10-20 min foran kamera og digge seg selv er ikke fulltidsjobb jobb.

• Liker 6
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (12 minutter siden):

Må faktisk si at jeg ser på henne som hjemmeværende? Hadde hun vært mer aktiv i influenser verden, dratt på en del mer eventer, fiksa rabatt koder, møtt opp med flere samarbeid, hatt et FAKTISK PRODUKT hun solgte. Så hadde jeg sett på det som en jobb. Å stå 10-20 min foran kamera og digge seg selv er ikke fulltidsjobb jobb.

Kanskje hun har fått opp salget av appelsin 😅🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (15 minutter siden):

Helt tragisk. Hun kan være med meg på jobb en dag, så tenker jeg hun hadde klokka inn 18 timer søvn etterpå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (26 minutter siden):

Hun er 100% hjemmeværende, det hun driver med er IKKE jobb. At hun får penger for å drive med selvdigging er ikke hennes feil, det er noe grunnleggende feil med samfunnet som gjør at dette er mulig. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal hun alltid velge klær som er altfor trange?

IMG_0631.jpeg

Fordi hun elsker å vise frem sine unaturlig svære bryst som gir henne vondt i nakken . 🤦🏼‍♀️

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (31 minutter siden):

Hun har tidligere sagt at hun ikke reklamerer for produkter fordi hun tjener godt på Snapchat og ikke vil utsette følgerne sine for mer reklame enn nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elisabeth30 skrev (Akkurat nå):

Hun har tidligere sagt at hun ikke reklamerer for produkter fordi hun tjener godt på Snapchat og ikke vil utsette følgerne sine for mer reklame enn nødvendig

Hun gidder ikke legge innsats i det hun driver med altså… kanskje jobbe litt? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisabeth30 skrev (Akkurat nå):

Når brydde hun seg om følgerne sine plutselig ?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Når brydde hun seg om følgerne sine plutselig ?

Det er en stund siden hun sa det altså 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal hun alltid velge klær som er altfor trange?

IMG_0631.jpeg

Det der poster hun nok kun for engasjement.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...