JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #13381 Del Skrevet 22 timer siden Lzzy skrev (44 minutter siden): Alt er liksom så satt opp i en plan.. ingen naturlig dynamikk! Om jeg skal vaske en vask, så er det jo naturlig å sette på det som er av samme farge eller grader! Uavhengig av hvem det er sitt, man står vel ikke å sniffer oppi der heller. Blir jo naturlig å tenke på hvordan hygienen er også, sånn hun legger det fram. Måte på hvor fælt ting lukter, sålenge man har en normal hygiene. Jeg er og var for lukt men jeg tar meg jo sammen og gjetter meg jo ikke til sånn som henne . Når jeg vasker klær så vasker jeg alle i husstanden sine klær .. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 timer siden #13382 Del Skrevet 22 timer siden oss-to skrev (3 minutter siden): I gjenn er du på din smale sti. . Bortsett fra det med sex i sosiale samenhengar med vennar, dit hadde eg ikkje tenkt. Jeg har heller ikke sex i sosiale sammenhenger med Venner. Men det skriver jeg heller ikke at de har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #13383 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (8 minutter siden): Ja de har nok helt nydelig sex. Ikke sover de i samme seng, ikke er de våkne på samme tid, ikke liker de samme maten, ikke drar de sammen i selskaper, ikke er de sosiale sammen med venner, ikke kan de vaske hverandres klær…. jeg beklager, men når du bretter ut livet ditt til absolutt hele verden så finnes det ikke lenger noe tema som er mellom de to Ikke glem at Stina HATER lukter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #13384 Del Skrevet 22 timer siden JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Jeg er og var for lukt men jeg tar meg jo sammen og gjetter meg jo ikke til sånn som henne . Når jeg vasker klær så vasker jeg alle i husstanden sine klær .. Så du vasker mannens truser selv om det lukter rumpelukt og ballesvette? Kudos 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #13385 Del Skrevet 22 timer siden JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Jeg er og var for lukt men jeg tar meg jo sammen og gjeiter meg jo ikke til sånn som henne . Når jeg vasker klær så vasker jeg alle i husstanden sine klær .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21 timer siden #13386 Del Skrevet 21 timer siden Dojakitty skrev (2 minutter siden): Ikke glem at Stina HATER lukter. HATER!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21 timer siden #13387 Del Skrevet 21 timer siden AntiBullshit skrev (28 minutter siden): Hun virker som hun er flasket opp på enkle og lettvinte løsninger. Til å «ha vokst opp på gård» som hun selv sier, så er det ikke mye spor av at hun er vandt til å ta i et tak og ofre egen tid og komfort for noe som helst. Bare det å stå opp tidlig for å ta seg av dyr og jorder er jo ganske grunnleggende hvis man bor på en gård og har noe ansvar, men for Stina er det jo helt fjernt å skulle våkne tidlig for sitt eget barn. Hun synes alt hun opplever er helt så sykt og ekstremt, det også gir meg et inntrykk av en person som ikke har opplevd særlig motstand og er vandt til at alt kommer gratis og uten at man må slite for ting. Kan legge til at jeg er yngre enn Stina så jeg reagerer ikke på grunnlag av at det er et generasjonsskille mellom oss, hun fremstår rett og slett som en veldig lat/skjør sjel med dårlige refleksjon evner. Når hun skulle svare på hva som overrasket henne med å bli mor så nevnte hun f.eks. sine forventninger og planer om å dele ansvaret for barnet 50/50 med PF, og hun forklarte at det gikk ikke fordi barnet hadde større behov for mor enn mor trodde på forhånd. Her hadde det jo vært naturlig at man reflekterte over egne forventninger og hvorvidt denne opplevelsen gjør at hun nå tenker annerledes om andre ting som åpenbart er styrt av idealer om rutiner og planlegging. Kan det f.eks. være at idealet om «3 timer med pappa hver dag fra kl 12 til 15» også er et eksempel på ting som ikke funker optimalt for en baby i praksis? Hva tenker hun om måten hun idealiserer rutiner og rammer når disse krasjer med barnets behov? Det er nesten litt skremmende hvor avkoblet hun er når det kommer til disse tingene. Det er liksom biler, hår, sminke, penger, nips og julepynt og fine blomster som er høyden av hva hun brenner for. Enig med alt her og derfor tillot jeg meg å nevne at dette barnet var kun for romantiseringen av det og for å få «innhold» på sin snapp . Hun har jo null innhold eller inspirasjon så det kunne passe for 13 åringer å se på sminke og den deigingen foran speilet og prat som er revnende likegyldig for voksne å høre på . En skam at det tjenes penger på dette tullet.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 21 timer siden #13388 Del Skrevet 21 timer siden Dojakitty skrev (19 minutter siden): Så du vasker mannens truser selv om det lukter rumpelukt og ballesvette? Kudos 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21 timer siden #13389 Del Skrevet 21 timer siden Blåttvann skrev (2 timer siden): Reagerer på lukt, men oppvaska kan stå en hel dag på kjøkkenbenken... 🤔 Rart at ikke den appelsinlukten i håret plager henne ? Fingrene er jo like mye i håret som i mat når hun er på kjøkkenet 🤷🏼♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 21 timer siden #13390 Del Skrevet 21 timer siden Pefeddik er kapabel til å vaske egne klær men hun er ikke kapabel til å kaste uspist mat og avkapp før hun bygger tårn med skitten oppvask gjennom dagen. Notert. 9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21 timer siden #13391 Del Skrevet 21 timer siden Dojakitty skrev (23 minutter siden): Så du vasker mannens truser selv om det lukter rumpelukt og ballesvette? Kudos Ehhh ja ! Lukter du på egne truser ? Mannens boxere ? Osv før du slenger de i maskinen ? 🤷🏼♀️ Jeg vasker husstandens klær uavhengig av om de er spydd/driti/pissa/spytta på eller hva det måtte lukte av de for jeg gnir ikke trynet inn i klesvasken 🤦🏼♀️Mannen i huset her har andre faste huslige oppgaver … 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 21 timer siden #13392 Del Skrevet 21 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): JEPP!! Stina: 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 21 timer siden #13393 Del Skrevet 21 timer siden Blåttvann skrev (2 timer siden): På vippetime, da er hun ikke hjemme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 21 timer siden #13394 Del Skrevet 21 timer siden Man kan da virkelig ikke følge med på Stina mer???! Kan ikke la henne tjene penger på alt det fjaset hun kommer med! Nå har jeg ikke giddet å se på snapen hennes på lenge, noe så døøøøørgende kjedelig🥱 Avfølg fra meg, hun trenger å komme seg ut i det virkelige liv å lære litt! 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 21 timer siden #13395 Del Skrevet 21 timer siden JojoMoyes skrev (25 minutter siden): Ehhh ja ! Lukter du på egne truser ? Mannens boxere ? Osv før du slenger de i maskinen ? 🤷🏼♀️ Jeg vasker husstandens klær uavhengig av om de er spydd/driti/pissa/spytta på eller hva det måtte lukte av de for jeg gnir ikke trynet inn i klesvasken 🤦🏼♀️Mannen i huset her har andre faste huslige oppgaver … Dette var et sarkastisk spørsmål, det var overhodet ikke seriøst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 20 timer siden #13396 Del Skrevet 20 timer siden Dojakitty skrev (2 timer siden): «Om jeg var hjemmeværende hadde det vært en heeeeeelt annen ting» 🤣🤣🤣 Hva er du da Stina? 🤣🤣🤣 Når man ikke trodde at det gikk ann å bli dummere😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 20 timer siden #13397 Del Skrevet 20 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Fader ikke rart de ikke ble gravide, de har jo knapt pult så mye som hun hater alt!! 😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 20 timer siden #13398 Del Skrevet 20 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Fader ikke rart de ikke ble gravide, de har jo knapt pult så mye som hun hater alt!! 😂😂😂 Joa… det er sikkert satt av sexy-time på kalenderen innimellom… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 20 timer siden #13399 Del Skrevet 20 timer siden Illusen skrev (26 minutter siden): 😂😂😂 Joa… det er sikkert satt av sexy-time på kalenderen innimellom… Det glemte jeg. Det kan jo hende de får skvisa inn en 10-minutters i 22 draget før han skal rydde kjøkkenet og sterilisere 18 flakser for hu som ammer 🫡 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 20 timer siden #13400 Del Skrevet 20 timer siden Vintermåne skrev (2 timer siden): Ok - bruk heller kreftene på mer konstruktive diskusjoner i denne tråden 👍🏼 Hersketeknikk preller av meg altså 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå