Palmemor Skrevet i går, 08:16 #13201 Del Skrevet i går, 08:16 Poly skrev (7 minutter siden): Ja Er som at hun lager maten HER og lar den ligge HER. Kan i det minste samle det i kummen om oppvaskmaskinen står og går 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 08:41 #13202 Del Skrevet i går, 08:41 Orly skrev (56 minutter siden): Er det skikkelig grisete og jævlig? Ja? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet i går, 08:42 #13203 Del Skrevet i går, 08:42 Palmemor skrev (22 minutter siden): Er som at hun lager maten HER og lar den ligge HER. Kan i det minste samle det i kummen om oppvaskmaskinen står og går Det der er bare latskap og grisete- de går hjemme hver dag!?! Baby på 3mnd er virkelig ingen unnskyldning. Jeg hadde blitt så flau. Dette må han tydeligvis rydde etter henne hver eneste dag, men å vaske klærne hans er usexy for forholdet. Jeg blir overrasket om dette forholdet holder til the bitter end. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:07 #13204 Del Skrevet i går, 09:07 Miss.Wildfox skrev (23 minutter siden): Det der er bare latskap og grisete- de går hjemme hver dag!?! Baby på 3mnd er virkelig ingen unnskyldning. Jeg hadde blitt så flau. Dette må han tydeligvis rydde etter henne hver eneste dag, men å vaske klærne hans er usexy for forholdet. Jeg blir overrasket om dette forholdet holder til the bitter end. Hehe, ja jeg stussa og på det. Hun lagde jo middag til han når han hadde bursdag da. Og steriliserte flasker og vaska kjøkken 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 09:20 #13205 Del Skrevet i går, 09:20 (endret) Palmemor skrev (1 time siden): Er som at hun lager maten HER og lar den ligge HER. Kan i det minste samle det i kummen om oppvaskmaskinen står og går Ja, det er veldig spesielt. Ikke alltid strøkent her heller akkurat men vi skyller nå av tallerkener etterhvert, kaster avfall i søpla og samler sammen tallerkener/glass så det står klart til vask. Endret i går, 09:21 av Poly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:22 #13206 Del Skrevet i går, 09:22 Poly skrev (1 minutt siden): Ja, det er veldig spesielt. Ikke alltid strøkent her heller akkurat men vi skyller nå av tallerkener etterhvert, kaster avfall i søpla og samler sammen tallerkener/glass så det står klart til rydding. Ikke hos meg heller, men det er alltid mer ryddig enn der. Jeg rydder alltid unna mens jeg lager mat. Trodde det var normalt å gjøre 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 10:04 #13207 Del Skrevet i går, 10:04 Miss.Wildfox skrev (1 time siden): Det der er bare latskap og grisete- de går hjemme hver dag!?! Baby på 3mnd er virkelig ingen unnskyldning. Jeg hadde blitt så flau. Dette må han tydeligvis rydde etter henne hver eneste dag, men å vaske klærne hans er usexy for forholdet. Jeg blir overrasket om dette forholdet holder til the bitter end. De er jo mega sære begge to så jeg blir ikke overrasket om de holder sammen . Men er de nå egentlig sammen ? Virker som alt skjer hver for seg , soving,trening, handling osv osv . Virker mer som samme adresse men alt foregår separat «ja jeg skjønner og vet at ikke vi ser alt « men likevel . 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet i går, 11:00 #13208 Del Skrevet i går, 11:00 chsa skrev (20 timer siden): Nei. Men kjøpssummen på 5,7 mill blir 2,8 mill på hver. De har separate lån. De eier ikke halvparten hver. Stina eier kun 33,33 % av huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 11:41 #13209 Del Skrevet i går, 11:41 Lunabelle skrev (40 minutter siden): De eier ikke halvparten hver. Stina eier kun 33,33 % av huset. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet i går, 11:48 #13210 Del Skrevet i går, 11:48 JojoMoyes skrev (1 time siden): De er jo mega sære begge to så jeg blir ikke overrasket om de holder sammen . Men er de nå egentlig sammen ? Virker som alt skjer hver for seg , soving,trening, handling osv osv . Virker mer som samme adresse men alt foregår separat «ja jeg skjønner og vet at ikke vi ser alt « men likevel . Så enig! Ikke at det er min business og blir sikkert fjernet av moderatorene, men undrer meg over når de har intim tid med hverandre😂😂skjer det i det hele tatt?😂de begge snapper jo alt, og de er aldri sammen, sover ikke sammen. Og han er våken hele natta for å jobbe og sover om dagen😅 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 11:52 #13211 Del Skrevet i går, 11:52 Poly skrev (10 minutter siden): Hvorfor? Vil tippe det er fordi han har tjent millioner i årevis, mens hun er relativt nyrik 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet i går, 11:59 #13212 Del Skrevet i går, 11:59 Lunabelle skrev (58 minutter siden): De eier ikke halvparten hver. Stina eier kun 33,33 % av huset. Da er det jo alt enda mer rart... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 12:00 #13213 Del Skrevet i går, 12:00 Aabcdefghijklmnop skrev (11 minutter siden): Så enig! Ikke at det er min business og blir sikkert fjernet av moderatorene, men undrer meg over når de har intim tid med hverandre😂😂skjer det i det hele tatt?😂de begge snapper jo alt, og de er aldri sammen, sover ikke sammen. Og han er våken hele natta for å jobbe og sover om dagen😅 Tviler STERKT på at de har relations 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 12:12 #13214 Del Skrevet i går, 12:12 Katinkalille skrev (4 timer siden): Har du ikke sett hele bildet du eller?? Når restene etter frokosten og lunsjen enda står på benken ved middagstider,DA er det grisete jo!! De som bor rett ved en stall vet vel hvor mye fluer det blir... Ser fortsatt ikke at det er jævlig ,men så er jeg ikke så perfekt og pertentlig som enkelte fremstiller seg i denne tråden heller 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterjente92 Skrevet i går, 12:13 #13215 Del Skrevet i går, 12:13 Røde appelsiner er min favoritt 😭 dyre er de også.. ble helt trigga av måten ho oppførte seg med appelsinen at jeg måtte bare trykke ut, irriterte meg altså for mye 😂 jeg kan skjønne hang up på mat altså, men hun bare oser så barnslig/umoden, viser det samme hver eneste dag og legger frem maten sin som en stor inspirasjon som om vi ikke har sett de få oppskriftene hennes for ørtende gang.. alt er jo bare repeat og finnes ikke inspirerende i det hele tatt. Er ikke det hele greia med å være influenser? Inspirere andre? Begynte å følge henne i ivf tiden, da det var interessant å se. Fulgte frem til nå, tenker å avfølge nå da det er så lite effort i den kanalen der og klaging.. man skulle tro man satt å se en 13 åring til tider. Er gravid selv nå (er 32år) og hadde vel håpet å kanskje se litt nyttig etter hun fikk barn også, men det er bare.. too much?? To sterilisering maskiner og alle hjelpemidler du kan få tak i omtrent, det er så out of touch og ingenting å relatere til, likevel så mye klaging over helt vanlige ting? Ærlig talt.. hva så henne for seg? Hvem har fortalt henne at barn er bare koselig? Så mye hun liksom har lest seg opp på, men som virker som hun bare har lest om mma? Altså, jeg skjønner det bare ikke.. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 12:13 #13216 Del Skrevet i går, 12:13 Love2017juni skrev (4 timer siden): Synes ikke dette er helt grusomt, men at det er rotete når det bor 2voksne personer der, som er hjemme 24/7; Det synes jeg vertfall😅 Det blir andre boller når de skal begynne å gi mat til minsten også. Men det blir vel bhg som stort sett tar seg av det😏 Å skrive at det er jævlig som noen gjorde, vel det blir for dumt spør du meg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet i går, 12:33 #13217 Del Skrevet i går, 12:33 Eeh, ikke rart han ikke er interessert i å sove 18 timer i døgnet 🙈 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet i går, 12:45 #13218 Del Skrevet i går, 12:45 Orly skrev (31 minutter siden): Ser fortsatt ikke at det er jævlig ,men så er jeg ikke så perfekt og pertentlig som enkelte fremstiller seg i denne tråden heller Men det er Stina, hun vil ha det rent og ryddig rundt seg… har hun sagt 🤦🏻♀️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet i går, 12:45 #13219 Del Skrevet i går, 12:45 Jeg ble svimmel måneder etter fødsel, men kom meg opp tidlig for å ta vare på barnet for det. Gikk til legen og det viste seg at jeg hadde ekstrem b12 mangel. Kanskje Stina har glemt å ta sprøyta si? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 13:04 #13220 Del Skrevet i går, 13:04 Åh herregud jeg HÅPER hun kødder angående det hun sier nå om søvn! Hvis ikke er det bare skremmende. Og ikke forsvarlig og ha barnet etter litt lite søvn?! Hun der er in for a treat i årene som kommer altså 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå