Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gipetto skrev (4 timer siden):

Du bare vil ikke skjønne altså? Det er ikke selve hud mot hud som reageres på, men at det må skje nøyaktig på minuttet og at avtaler kanskje må utsettes fordi klokken 14.30 hver dag skal det være hud mot hud, og dette skal gjøres i en time. Det er så sykelig planlagt at det er skummelt. 

Om Pellek hadde lagt seg sammen med P, uten klær, for å få P til å sove hadde det vært noe helt annet. 

Ja jeg skjønner at det er det som kritiseres, men jeg skjønner ikke at det er så farlig. 
Hvis alt annet utsettes, som bleieskift, søvnbehov,  og mating (som eksempler) fordi at DA skal det skje så er jeg enig. Hvis ikke, ja det er rigid, men gjør det noe? Nei ikke slik jeg ser det.  

• Liker 3
Skrevet
FruRosa skrev (2 timer siden):

Hadde hun pappatid?

Dagens 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

• Liker 4
Skrevet

Mista 200 følgere til👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻fortsett sånn folkens!

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

…Å der har hun faktisk slutta og tekste fordi hun ikke har tid og appen hun pleier og bruke er klikka😅 

Men vippetime DET har a såklart tid til.. 

Før man sjekker snappen hennes så tenk over dette; Dama driver ikke med reklame engang og lever faktisk kun av disse snappene hun deler. Det skal liksom være jobben hennes..

Og hun prioritere heller vippene sine fremfor jobben🤷🏻‍♀️

Ja det er tøff jobb  å være influenser 🥸

Endret av Love2017juni
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Katinkalille skrev (14 minutter siden):

Wow,hatt sønnen sin i 3 timer,vil hu at vi skal applaudere??

Hun sa her forrige dagen at PF hadde 3 timer og hun resten. Hvordan vet hun da at hun har vært med han i 3 timer? Teller man sånt??

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (21 minutter siden):

Hun sa her forrige dagen at PF hadde 3 timer og hun resten. Hvordan vet hun da at hun har vært med han i 3 timer? Teller man sånt??

De der gjør garantert det... 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Asså så sjuuukt kåslig ehhhh på en måte . Kvalmt mye skrytepjatt . 🤢 

• Liker 8
Skrevet
Poly skrev (På 17.2.2025 den 18.49):

Hva skal de to der som er hjemme hele tiden utenom butikken med to biler egentlig? For dumt 😅

Det holder ikke at far i huset kjøpte familiebil liksom? 

Er veldig begrenset med tid igjen hvor lenge du trenger bagdelen på vognen også, Stina. 

Hallo. Tre mennesker trenger større bil enn det de har nå. Man trenger egentlig ikke å være mere enn en person for å trenge stor bil... Det spørs egentlig hva man skal bruke den til.

• Liker 2
Skrevet
Love2017juni skrev (3 timer siden):

…Å der har hun faktisk slutta og tekste fordi hun ikke har tid og appen hun pleier og bruke er klikka😅 

Men vippetime DET har a såklart tid til.. 

Før man sjekker snappen hennes så tenk over dette; Dama driver ikke med reklame engang og lever faktisk kun av disse snappene hun deler. Det skal liksom være jobben hennes..

Og hun prioritere heller vippene sine fremfor jobben🤷🏻‍♀️

Ja det er tøff jobb  å være influenser 🥸

Stina tjener bra da!

• Liker 1
Skrevet
Gipetto skrev (10 timer siden):

Du bare vil ikke skjønne altså? Det er ikke selve hud mot hud som reageres på, men at det må skje nøyaktig på minuttet og at avtaler kanskje må utsettes fordi klokken 14.30 hver dag skal det være hud mot hud, og dette skal gjøres i en time. Det er så sykelig planlagt at det er skummelt. 

Om Pellek hadde lagt seg sammen med P, uten klær, for å få P til å sove hadde det vært noe helt annet. 

Hvordan vet du alt dette?

• Liker 1
Skrevet
Trulsa skrev (4 timer siden):

Hvordan vet du alt dette?

Fordi de dokumenterer det og poster om det på sosiale medier ???? 🫢

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (10 timer siden):

Teller vel ned til når hun har «Lille-P fri» igjen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (11 timer siden):

Tipper de har customized en egen økt på garminklokka med P-tid så de har full kontroll. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Klink skrev (På 17.2.2025 den 15.42):

Hvis man har på lyd trengs det ikke noe tolk. 

Og det vet «vi» ikke at jeg syns før jeg har skrevet hva jeg mener om saken. 

Så da ønsker Stina kun følgere som hører da? Eller forresten, så langt som hun har hodet oppi baken så er der ikke sikkert hun har hørt om døve mennesker🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 8
Annonse
Skrevet
Poly skrev (17 timer siden):

Beviser jo bare at hun leser her inne

Kan jo hende noen har sendt ho melding om samt om enkelte ting som skrives om her.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (5 timer siden):

Så da ønsker Stina kun følgere som hører da? Eller forresten, så langt som hun har hodet oppi baken så er der ikke sikkert hun har hørt om døve mennesker🤷‍♀️

Altså… Hun tekster stort sett. Ofte er det tull med den tekstingen. Likevel vil jeg påstå at en stort sett skjønner hva selv uten lyd. Hvis man nå absolutt ikke forstår så kan man skru på lyden. 
Og er man døv ja da kan en bruke fritiden sin på noe annet enn henne.  Eller prøve å forstå hva hun snakker om med tekstingen. 
Du drar det langt da. Kanskje hun ikke har tenkt på at døve mennesker skal se på henne. Det er flest mennesker som hører, så mulig det ikke utgjør så stor rolle for hennes inntekt om døve finner noen andre å følge. 
Det som derimot spiller større rolle er at jeg tror flesteparten ikke har på lyd uavhengig av hørsel og at det er derfor flere og flere tekster. Så hun burde nok fortsette å tekste for å beholde følgere. 

Og ja jeg er for et samfunn tilrettelagt for alle, men det er alltids noen som faller utenfor, som har det verre og som man ikke har tenkt på. Stina tenker nok mest på inntekt. 

* Edit jeg mener selvfølgelig at det å ikke få med seg hva Stina skravler om ikke er noe stort tap uansett. Uavhengig av funksjonsnedsettelse eller ei. 

Endret av Klink
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri lyd på hvis jeg går inn og ser snappene hennes. Det er jo det som er underholdningsverdien, at hun tilsynelatende sier så mye tull. 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (44 minutter siden):

Altså… Hun tekster stort sett. Ofte er det tull med den tekstingen. Likevel vil jeg påstå at en stort sett skjønner hva selv uten lyd. Hvis man nå absolutt ikke forstår så kan man skru på lyden. 
Og er man døv ja da kan en bruke fritiden sin på noe annet enn henne.  Eller prøve å forstå hva hun snakker om med tekstingen. 
Du drar det langt da. Kanskje hun ikke har tenkt på at døve mennesker skal se på henne. Det er flest mennesker som hører, så mulig det ikke utgjør så stor rolle for hennes inntekt om døve finner noen andre å følge. 
Det som derimot spiller større rolle er at jeg tror flesteparten ikke har på lyd uavhengig av hørsel og at det er derfor flere og flere tekster. Så hun burde nok fortsette å tekste for å beholde følgere. 

Og ja jeg er for et samfunn tilrettelagt for alle, men det er alltids noen som faller utenfor, som har det verre og som man ikke har tenkt på. Stina tenker nok mest på inntekt. 

Da kan kanskje du som forstår alt som tekstes,oversette dette? Dette er bare et eksempel av mange. 

IMG_8650.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Håper du aldri blir hørselshemmet eller døv🙄

• Liker 11
  • Nyttig 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...