Jea10 Skrevet mandag kl 13:47 #12941 Del Skrevet mandag kl 13:47 (endret) Palmemor skrev (13 minutter siden): Skryt av Stina, du da. Fortell noe positivt hun viser Fakta er at hun tjener seg søkkrik på å fremstå som ett brødhue, og da er det vel egentlig det samme for deg og alle andre hva folk mener? Eller? Problemet med å skulle ha en samtale med sånne som det her er at det er litt som å spille sjakk mot en due. Den velter alle brikkene, driter over hele brettet og strutter rundt etterpå som om den har vunnet. Det er litt sånn at man prøver å si noe saklig og de bare holder seg over øra mens de sier: lalalalalalalala, fordi de har allerede bestemt seg for at skylappene skal være på. Hvis man tror at man er ute etter å ta Stina på alt så er man temmelig sneversynt. Man kritiserer henne fordi hun har null antenner og skaper alle disse problemene 100% på egenhånd ved sin måte å formidle ting på. Endret mandag kl 13:48 av Jea10 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 13:51 #12942 Del Skrevet mandag kl 13:51 Jea10 skrev (3 minutter siden): Problemet med å skulle ha en samtale med sånne som det her er at det er litt som å spille sjakk mot en due. Den velter alle brikkene, driter over hele brettet og strutter rundt etterpå som om den har vunnet. Det er litt sånn at man prøver å si noe saklig og de bare holder seg over øra mens de sier: lalalalalalalala, fordi de har allerede bestemt seg for at skylappene skal være på. Hvis man tror at man er ute etter å ta Stina på alt så er man temmelig sneversynt. Man kritiserer henne fordi hun har null antenner og skaper alle disse problemene 100% på egenhånd ved sin måte å formidle ting på. Dette!! Snakk om spikeren på hue!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 13:55 #12943 Del Skrevet mandag kl 13:55 Jea10 skrev (7 minutter siden): Problemet med å skulle ha en samtale med sånne som det her er at det er litt som å spille sjakk mot en due. Den velter alle brikkene, driter over hele brettet og strutter rundt etterpå som om den har vunnet. Det er litt sånn at man prøver å si noe saklig og de bare holder seg over øra mens de sier: lalalalalalalala, fordi de har allerede bestemt seg for at skylappene skal være på. Hvis man tror at man er ute etter å ta Stina på alt så er man temmelig sneversynt. Man kritiserer henne fordi hun har null antenner og skaper alle disse problemene 100% på egenhånd ved sin måte å formidle ting på. Helt enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet mandag kl 13:57 #12944 Del Skrevet mandag kl 13:57 Love2017juni skrev (2 timer siden): Bare det at hun står og forteller at det er anbefalt at far har en time per mnd ungen er; og derfor gjør de slik… At han har 3timer sammen med barnet. Det stemmer at barnet optimalt sett ikke skal være lengre borte enn dette ja, men det betyr ikke at dette må skje hver dag til faste klokkeslett å at mor MÅ bort fra babyen sin. Det betyr heller ikke at far ikke skal være mer tilstede enn dette. Det optimale for BARNET er og ha de to viktigste personene rundt seg hele tiden. Og ikke vokse opp som ett skilsmissebarn mellom to foreldre; som faktisk er sammen.. 😅 Hun sa ikke at det er anbefalt at far har barnet 3 timer,hun sa at det er anbefalt at mor ikke skal være borte fra babyen lengre. Rett skal være rett. Og om du følger faren så er det et meget strengt mat og treningsregime som må følges hver dag, så jeg tror at pappatid blir sånn som han har bestemt. Om hun er borte dem timene tror jeg ikke ungen har vondt av i det hele tatt. Stina får mye kritikk for det meste hun viser oss, og det må være tøft å stå i. Hun har vært mamma i 3 mnd,og læringskurven når man får første barnet er bratt for noen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 14:00 #12945 Del Skrevet mandag kl 14:00 Pigaloppa skrev (1 minutt siden): Hun sa ikke at det er anbefalt at far har barnet 3 timer,hun sa at det er anbefalt at mor ikke skal være borte fra babyen lengre. Rett skal være rett. Og om du følger faren så er det et meget strengt mat og treningsregime som må følges hver dag, så jeg tror at pappatid blir sånn som han har bestemt. Om hun er borte dem timene tror jeg ikke ungen har vondt av i det hele tatt. Stina får mye kritikk for det meste hun viser oss, og det må være tøft å stå i. Hun har vært mamma i 3 mnd,og læringskurven når man får første barnet er bratt for noen. Ja, det sa hun. Og med det som bakteppe velger de at han skal ha barnet fra 13 til 16 hver dag. Og da kan ikke hun gå tur med han 12:30, fordi det er tett opptil "pappatid". De skjønner jo ikke hvor loco dette er. Det er ingen som har sagt at barnet tar skade av at hun er borte 3 timer hver dag, og det er supert det at han har tid med pappaen sin. Men det er jo rigiditeten i dette som er så voldsomt 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet mandag kl 14:03 #12946 Del Skrevet mandag kl 14:03 (endret) Jeg vet ikke, jeg. Om man mister hundrevis av følgere jevnt og trutt, så må det da være en indikator på at hun må endre strategi. Om hun må blokkere hundrevis av folk jevnt og trutt så må vel det også likefullt være et annet tydelig tegn på behov for endring i strategi. Hva med alle kritikerne som ikke følger? De synes jo ikke. Tror at vi trygt kan anta at de aller fleste som velger å avfølge/kritisere henne, synes hun er bånn i bøtta å høre på. Når det er så mange av de så må man jo nesten begynne å spørre seg om hvem som egentlig er problemet, hun eller alle andre? De sier at alle landsbyer har en landsbyidiot, og hvis man ikke vet hvem det er, så er sannsynligheten overhengende stor for at det er en selv. Endret mandag kl 14:07 av Jea10 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet mandag kl 14:11 #12947 Del Skrevet mandag kl 14:11 (endret) Pigaloppa skrev (20 minutter siden): Hun sa ikke at det er anbefalt at far har barnet 3 timer,hun sa at det er anbefalt at mor ikke skal være borte fra babyen lengre. Rett skal være rett. Og om du følger faren så er det et meget strengt mat og treningsregime som må følges hver dag, så jeg tror at pappatid blir sånn som han har bestemt. Om hun er borte dem timene tror jeg ikke ungen har vondt av i det hele tatt. Stina får mye kritikk for det meste hun viser oss, og det må være tøft å stå i. Hun har vært mamma i 3 mnd,og læringskurven når man får første barnet er bratt for noen. Det er ingen som tvinger henne til å stå i det. Hvis hun ikke tåler det så får hun la være, tenker jeg. Eller ta et kurs i argumentasjonsteknikk. Jeg kan komme på ganske mange, både yngre og eldre, som har stått i mer offentlig lys, med heftigere kritikk og mindre muligheter for privatliv, som faktisk klarer å møte det på en langt mer konstruktiv måte. Går man på limpinnen og tar agnet igjen og igjen, så er det jo ikke rart folk kaster det ut heller. Enten eller så er det ingen som synes synd på henne når hun selv velger dette og ikke evner å tenke litt smartere rundt egne strategier for hvordan hun kan møte utfordringene på. Endret mandag kl 14:18 av Jea10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 14:17 #12948 Del Skrevet mandag kl 14:17 Pigaloppa skrev (20 minutter siden): Hun sa ikke at det er anbefalt at far har barnet 3 timer,hun sa at det er anbefalt at mor ikke skal være borte fra babyen lengre. Rett skal være rett. Og om du følger faren så er det et meget strengt mat og treningsregime som må følges hver dag, så jeg tror at pappatid blir sånn som han har bestemt. Om hun er borte dem timene tror jeg ikke ungen har vondt av i det hele tatt. Stina får mye kritikk for det meste hun viser oss, og det må være tøft å stå i. Hun har vært mamma i 3 mnd,og læringskurven når man får første barnet er bratt for noen. Huff ja. Stakkars Stina. Hun kan ikke ha det lett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet mandag kl 14:41 #12949 Del Skrevet mandag kl 14:41 Jea10 skrev (19 minutter siden): Det er ingen som tvinger henne til å stå i det. Hvis hun ikke tåler det så får hun la være, tenker jeg. Eller ta et kurs i argumentasjonsteknikk. Jeg kan komme på ganske mange, både yngre og eldre, som har stått i mer offentlig lys, med heftigere kritikk og mindre muligheter for privatliv, som faktisk klarer å møte det på en langt mer konstruktiv måte. Går man på limpinnen og tar agnet igjen og igjen, så er det jo ikke rart folk kaster det ut heller. Enten eller så er det ingen som synes synd på henne når hun selv velger dette og ikke evner å tenke litt smartere rundt egne strategier for hvordan hun kan møte utfordringene på. Det var da voldsomt for en reaksjon på at jeg sa at det må være tøft å stå i all kritikken. JEG sa det,ikke Stina🙂 om hun ikke tåler det vil jo vise seg,men ut i fra måten du svarer håper jeg hun i såfall møter på noen med en mere åpen holdning enn den du har. Du kan umulig vite at ingen synes synd på henne? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 14:42 #12950 Del Skrevet mandag kl 14:42 (endret) Dojakitty skrev (1 time siden): Ja det vet vi at du syns. Det forandrer fortsatt ikke det faktum at i de aller fleste tilfeller må man ha tolk for å skjønne hva som blir sagt. Og de stakkars folka som ikke har lyd på eller ikke kan høre må vitterlig ikke skjønne en DAMN SHIT for den tekstappen jobber overtid Hvis man har på lyd trengs det ikke noe tolk. Og det vet «vi» ikke at jeg syns før jeg har skrevet hva jeg mener om saken. Endret mandag kl 14:49 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet mandag kl 14:48 #12951 Del Skrevet mandag kl 14:48 Palmemor skrev (1 time siden): Skryt av Stina, du da. Fortell noe positivt hun viser Fakta er at hun tjener seg søkkrik på å fremstå som ett brødhue, og da er det vel egentlig det samme for deg og alle andre hva folk mener? Eller? Da burde vel også være samme for deg hva folk mener om deg også, ikke sant? Hvor er det jeg skryter av stina , kan du vis meg det? Jeg kommentere på hva dere gjør , ikke henne . Hun tjener rik på at folk som deg bruker mye tid på henne, ja . Om du ikke er noe fan av det - så er det veldig enkelt å la være bruke mye tid på henne . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet mandag kl 14:50 #12952 Del Skrevet mandag kl 14:50 (endret) Pigaloppa skrev (17 minutter siden): Det var da voldsomt for en reaksjon på at jeg sa at det må være tøft å stå i all kritikken. JEG sa det,ikke Stina🙂 om hun ikke tåler det vil jo vise seg,men ut i fra måten du svarer håper jeg hun i såfall møter på noen med en mere åpen holdning enn den du har. Du kan umulig vite at ingen synes synd på henne? Ja. Jeg så du skrev det, jeg kan lese, slapp av. Det er ikke voldsomt, bare en helt konkret og utfyllende tilbakemelding på hvorfor hun får tåle det eller la være. Hun velger helt selv hvordan hun skal forholde seg til motgang, hva hun deler og ikke. Hvorvidt jeg har en åpen holdning eller ikke er totalt irrelevant da dette handler om et konkret tema om en konkret person, og jeg diskuterer aldri med personlig forutinntatthet til grunn. Om hun oppfører seg noe oppegående har jeg aldri kritisert det, dessverre skjer det bare svært sjeldent. Endret mandag kl 14:59 av Jea10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma53 Skrevet mandag kl 15:55 #12953 Del Skrevet mandag kl 15:55 Lzzy skrev (3 timer siden): Hun var jo borte i 8 timer hver natt fra de kom hjem, for å få sove i fred! At hun ikke skjønner selv at folk reagerer på sånt, er merkelig. Og hvis det er så mye annet positivt hun gjør, hvorfor ikke vise det da? Hun er generelt negativ og klagete som person, det kommer aldri til å forandre seg om hun står på hodet å driter i vinkel 🤷♀️ Man lærer underveis. Ho fant at det var feil å forandra på det. Man prøver å feiler, å det sånn man lærer. Ho er førstegangsmor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 16:55 #12954 Del Skrevet mandag kl 16:55 Love2017juni skrev (5 timer siden): Bare det at hun står og forteller at det er anbefalt at far har en time per mnd ungen er; og derfor gjør de slik… At han har 3timer sammen med barnet. Det stemmer at barnet optimalt sett ikke skal være lengre borte enn dette ja, men det betyr ikke at dette må skje hver dag til faste klokkeslett å at mor MÅ bort fra babyen sin. Det betyr heller ikke at far ikke skal være mer tilstede enn dette. Det optimale for BARNET er og ha de to viktigste personene rundt seg hele tiden. Og ikke vokse opp som ett skilsmissebarn mellom to foreldre; som faktisk er sammen.. 😅 Spot on. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 17:49 #12955 Del Skrevet mandag kl 17:49 (endret) Hva skal de to der som er hjemme hele tiden utenom butikken med to biler egentlig? For dumt 😅 Det holder ikke at far i huset kjøpte familiebil liksom? Er veldig begrenset med tid igjen hvor lenge du trenger bagdelen på vognen også, Stina. Endret mandag kl 17:51 av Poly 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet mandag kl 17:49 #12956 Del Skrevet mandag kl 17:49 Så fantastisk deilig at hun har tekstet de siste snappene nå på ordentlig vis😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet mandag kl 17:54 #12957 Del Skrevet mandag kl 17:54 Poly skrev (2 minutter siden): Hva skal de to der som er hjemme hele tiden utenom butikken med to biler egentlig? For dumt 😅 Det holder ikke at far i huset kjøpte familiebil liksom? Nei prinsessa må jo ha en monster bil når hun skal på vippe time og masasje ( å det uten vogn)😅🙈.. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 18:01 #12958 Del Skrevet mandag kl 18:01 Poly skrev (12 minutter siden): Hva skal de to der som er hjemme hele tiden utenom butikken med to biler egentlig? For dumt 😅 Det holder ikke at far i huset kjøpte familiebil liksom? Er veldig begrenset med tid igjen hvor lenge du trenger bagdelen på vognen også, Stina. Han har vel strengt tatt ikke plass til stort i den bilen sin 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 18:02 #12959 Del Skrevet mandag kl 18:02 Faina skrev (12 minutter siden): Så fantastisk deilig at hun har tekstet de siste snappene nå på ordentlig vis😁 Ja det er nydelig 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym23445566 Skrevet mandag kl 18:02 #12960 Del Skrevet mandag kl 18:02 Unnskyld meg men hæ? Den store bilen til ett barn? Å to voksne? Har ikke PF akkurat kjøpt familie bil? Å synes hun sa for litt siden at hun ville ikke ha så altfor dyr bil pga hun skulle ikke være redd for å bruke den til å kjøre planter. Å da vurderer hun en bil til over 450 000 kr 😳 logikken er hvor? Ser hun i det hele tatt over panseret der? Glad jeg ikke bor i nærheten av de å møter hun langs veien med den bilen 😳 å hvor mye bagasje og stæsj trenger man for ett barn? Jeg har 2 barn og fikk alt plass til i en vanlig stasjons vogn. 😳 Men da er jeg kanskje unormal jeg veit ikke 😳😳 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå