JojoMoyes Skrevet 16. februar #12801 Skrevet 16. februar chsa skrev (9 minutter siden): Tenk så mye du gikk glipp av 😳 både filming av hele garderoben sin for å vise hvor mye klær hun har, for så å ta en syyyk twist og plukke opp et ullundertøysett neddi en skuff istedenfor! Gøøørlsa fikk seg også plutselig et skikkelig løft fra kjøkkensnappene til speilsnappene, også filmet hun faktisk tven så vi også fikk se tvprogrammet hun så på - noe så nytt og gøy! 😂👏 Jeg personlig holdt på å dette ned fra sofaen da jeg så hvilket program hun så på 🙈😂 7
chsa Skrevet 16. februar #12802 Skrevet 16. februar (endret) Palmemor skrev (9 minutter siden): Ja det var en merkelig greie! Powerwalk på 30 min? Hun går jo hva da, 3 km på halvannen time og kaller det trening. Haha ja fordi fra der hun bor og ut til den brygga hun går langs (campingen hun snakker om) så tar det ca 20 min å gå/rusle en vei (1,5km), og likevel klarer hun å bruke godt over 1 time t/r på denne turen og viser likevel frem 3 km på klokka si, så hun har jo ikke gått lengre? Og likevel snakker hun om powerwalk? Skjønner ikke.. Endret 16. februar av chsa Skrivefeil 10 1
chsa Skrevet 16. februar #12803 Skrevet 16. februar JojoMoyes skrev (10 minutter siden): Jeg personlig holdt på å dette ned fra sofaen da jeg så hvilket program hun så på 🙈😂 Viktig å starte dagen med inspirasjon og motivasjon vet du ✨️ 6
Kokoknit Skrevet 16. februar #12804 Skrevet 16. februar Jeg kan forstå hvorfor de dedikerer egen tid til «tummy time,» og ordner med denne stasjonen, da barn er svært forskjellige og noen inkl min egen trenger masse «hjelp» med div leker, speil, pute osv for å i det hele tatt akseptere å ligge mer enn et minutt eller to på magen. Her i huset løsnet det litt etter 3 mnd, men innfallsvinkelen til magetrening var ganske annerledes: vi tilbragte og er fortsatt nesten all våkentiden utenom kos, stell og bleieskift på en svær lekematte på gulvet med leker liggende rundt og som jeg holdt opp osv- også rullet jeg baby frem og tilbake avhengig av protester. Baby fikk da mye mulighet til å trene på benstrekk og å løfte beina og «oppdage de», gripe etter leker osv, og har vært tidlig ute med enkelt annen motorikk selv om nakkestyrken var litt under snittet i starten. Så jeg synes også at opplegget deres er ganske rigid og merkelig, men er ihvertfall bra de har noe fokus på å trene da! De som har så mye gulvplass burde jo bare kjøpe en svær og fin lekematte som kan ligge der som et teppe- også bare gjemme lekene for hunden i en kiste eller boks når de ikke bruker dem. For den «stasjonen» ser jo veldig stusselig ut- og lite behagelig for forelderen som må ligge på gulvet ved siden av? Og samme med dette opphenget med å «logge trilleturer.» Som Stina sier er det mange mødre som bruker trilletur som trening- men de fleste går vel tur først og fremst for å kombinere soving for baby med frisk luft for både seg selv og babyen- og tar treningen det gir som en bonus. Svært få har behov for å logge det som en trilletur på strava- og hun kan jo bare velge løping på garmin om hun vil ha pulsen og kilometrene registrert. De fleste som bruker trilletur som treningsøkt og ikke som bare en deilig gåtur vil jeg tro pgså utfordrer seg litt mer mtp distanse og bakker uten elektrisk motor, og driter i on klokka registerer antall skritt helt nøyaktig…. 12
Blåttvann Skrevet 16. februar #12805 Skrevet 16. februar JojoMoyes skrev (1 time siden): Jeg personlig holdt på å dette ned fra sofaen da jeg så hvilket program hun så på 🙈😂 Bloggerne? Den sesongen hun var med i?
anonym23445566 Skrevet 16. februar #12806 Skrevet 16. februar Er det bare meg eller har leppene blitt enda større? 😳 så filmingen ifra badet 8 1
Palmemor Skrevet 16. februar #12807 Skrevet 16. februar anonym23445566 skrev (4 minutter siden): Er det bare meg eller har leppene blitt enda større? 😳 så filmingen ifra badet Hu har fylt i mer. Var det hu drev med da hun hadde «fri for å svare på mail» 8 1
Clancy Skrevet 16. februar #12808 Skrevet 16. februar Har hun noengang snakket om hvorfor de valgte å ha Åsly på porten de har ved innkjørselen? Vet det er etternavnet til mr.Pefeddik, men om det er noe grunn til at de gikk for hans etternavn og ikke Bakken? Ikke noe negativt med det eller en form for pirk, jeg er bare genuint nysgjerrig egentlig....
Gjest Freydis Skrevet 16. februar #12809 Skrevet 16. februar Clancy skrev (5 minutter siden): Har hun noengang snakket om hvorfor de valgte å ha Åsly på porten de har ved innkjørselen? Vet det er etternavnet til mr.Pefeddik, men om det er noe grunn til at de gikk for hans etternavn og ikke Bakken? Ikke noe negativt med det eller en form for pirk, jeg er bare genuint nysgjerrig egentlig.... Kanskje det var han som kjøpte huset før han traff henne?
Palmemor Skrevet 16. februar #12810 Skrevet 16. februar Clancy skrev (10 minutter siden): Har hun noengang snakket om hvorfor de valgte å ha Åsly på porten de har ved innkjørselen? Vet det er etternavnet til mr.Pefeddik, men om det er noe grunn til at de gikk for hans etternavn og ikke Bakken? Ikke noe negativt med det eller en form for pirk, jeg er bare genuint nysgjerrig egentlig.... Ja hun snakket om det for litt siden. Er fordi Åsly blir familenavnet når de gifter seg 1
Clancy Skrevet 16. februar #12811 Skrevet 16. februar Palmemor skrev (2 minutter siden): Ja hun snakket om det for litt siden. Er fordi Åsly blir familenavnet når de gifter seg Jeg så aldri for meg at de kom til å gifte seg! siden de ikke har gjort det enda så har jeg alltid bare tenkt de kom til å være forlovet til de fyller 70, så jeg tenkte ikke så langt 😅 Men ja det gir jo mening! Ganske klassisk og fint etternavn sånn egentlig, og det så veldig clean ut på porten!
Isola2 Skrevet 16. februar #12812 Skrevet 16. februar Blåttvann skrev (40 minutter siden): Bloggerne? Den sesongen hun var med i? Satt hun å så på seg selv..?
chsa Skrevet 16. februar #12813 Skrevet 16. februar Isola2 skrev (8 minutter siden): Satt hun å så på seg selv..? Nei 😂 hun så på husfruene borti USA
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12814 Skrevet 16. februar Blåttvann skrev (1 time siden): Bloggerne? Den sesongen hun var med i? Var vel noe sånn kjøpe damer hadde jeg nær sagt 🙈Hollywoodfruer eller i den duren . Noe som passet veldig godt for henne tenkte jeg iallfall . 1
Palmemor Skrevet 16. februar #12815 Skrevet 16. februar Clancy skrev (31 minutter siden): Jeg så aldri for meg at de kom til å gifte seg! siden de ikke har gjort det enda så har jeg alltid bare tenkt de kom til å være forlovet til de fyller 70, så jeg tenkte ikke så langt 😅 Men ja det gir jo mening! Ganske klassisk og fint etternavn sånn egentlig, og det så veldig clean ut på porten! Jeg tror heller ikke de kommer til det. De klarer jo ikke åpne mail på ett halvt år fordi det har «vært så mye» så når skal de klare å planlegge ett bryllup… 9 1
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12817 Skrevet 16. februar Katinkalille skrev (9 minutter siden): Og tekstingen når nye høyder😂 Lurer på om hun har sett over sine egne snapper ? Tekstingen er jo helt Kokkelimonke , men skjønner jo at tekstroboten hører like dårlig hva hun sier som vi gjør , er jo mest mumling og ehhhh og fnising 🤦🏼♀️ 7
Poly Skrevet 16. februar #12818 Skrevet 16. februar (endret) adriana32 skrev (6 timer siden): Altså: de vippene- er de blitt enda tyngre?? Er det for å rekke ut til leppeverandaen? Fra den seansen på badet idag så ser det altså så latterlig ut. Det skulle ikke vært lov å se slik ut. Ser ut som to svære edderkopper har landet på øyelokkene hennes. Endret 16. februar av Poly 9 1
Mippiie123 Skrevet 16. februar #12819 Skrevet 16. februar I dag prøver hun å vise at hun snakker faktisk med sønnen, hun ignorer han ikke. Tydelig at hun leser her inne, hei Stina! 😊 PS: Du er ikke sukkerfri. 9 12
Aabcdefghijklmnop Skrevet 16. februar #12820 Skrevet 16. februar Mippiie123 skrev (2 minutter siden): I dag prøver hun å vise at hun snakker faktisk med sønnen, hun ignorer han ikke. Tydelig at hun leser her inne, hei Stina! 😊 PS: Du er ikke sukkerfri. Hahahahah «du er ikke sukkerfri» beste!😂😂 20 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå