Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Birdo skrev (26 minutter siden):

igjen, hvorfor legger du meninger over på meg? Jeg har ikke nevnt inne med et eneste ord, det var snakk om verandaen ute. 

🫡

• Liker 1
Skrevet

For meg er diskusjonen om vedlikehald på huset noko smårar. Sjølv finn eg det frigjerande at ikkje alt er  perfekt. Der er jo nok av område ho jaktar på det.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Gjest Paradisetmitt
Skrevet

Jeg må bare spørre, om det er noe nytt som har kommet frem, enn da jeg og mine venner hadde barn, eller om det bare er Stina. Hun sa jo for noen dager tilbake tror jeg det var at hun glemte å skru av lyset i taket bak når hun parkerte og at det var derfor hun hadde flatt batteri, hun har altså lyset på i bilen når hun kjører med barnet. Vi gjorde aldri det , ikke en gang da de var nyfødte og ingen av mine venner gjorde det heller.

Skrevet
oss-to skrev (3 minutter siden):

For meg er diskusjonen om vedlikehald på huset noko smårar. Sjølv finn eg det frigjerande at ikkje alt er  perfekt. Der er jo nok av område ho jaktar på det.

Igjen handler det vel om at hun liker og gi inntrykk av noe så er sannheten noe annet. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Paradisetmitt skrev (4 minutter siden):

Jeg må bare spørre, om det er noe nytt som har kommet frem, enn da jeg og mine venner hadde barn, eller om det bare er Stina. Hun sa jo for noen dager tilbake tror jeg det var at hun glemte å skru av lyset i taket bak når hun parkerte og at det var derfor hun hadde flatt batteri, hun har altså lyset på i bilen når hun kjører med barnet. Vi gjorde aldri det , ikke en gang da de var nyfødte og ingen av mine venner gjorde det heller.

Hun var alene i bilen med han, tur/retur Hokksund, både kamera og lys, tror ikke det er normalen. 

• Liker 7
Skrevet
Paradisetmitt skrev (28 minutter siden):

Vi har lyset på i baksetet om det er mørkt, baby er mye mer fornøyd i bilsete da. Hvis ikke er det bare hylskrik. Ingenting med din kommentar men denne tråden er tragisk full av flisespikkeri 🙃 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Paradisetmitt skrev (29 minutter siden):

Ikke vi heller

• Liker 1
Skrevet
TulleJenny skrev (53 minutter siden):

Vi har lyset på i baksetet om det er mørkt, baby er mye mer fornøyd i bilsete da. Hvis ikke er det bare hylskrik. Ingenting med din kommentar men denne tråden er tragisk full av flisespikkeri 🙃 

Med alt det merkelige hun har for seg både gjør og sier så legger hun vel selv opp til dette spikkeriet synes nå jeg da 😬

• Liker 10
Skrevet

Hva i alle dager var det selvdiggende klippet der hun så i albumet og sa at en dag skal hun si til flippen se hvor sjuuukt digg mora di var når hun var gravid, i alle dager. Vi så jo forøvrig hvor digg og koselig hun var som gravid🤮gjorde ikke annet enn å klage og dasse rundt

• Liker 21
Skrevet
Paradisetmitt skrev (1 time siden):

Vi har hatt det på noen ganger, men det er kun skrudd på når det er mørkt, eller vi må finne smokken som har kommet på villspor. Har speil med lys, men vi har ikke fått lyset til å funke (vi har fått speilet av noen andre, så lyset er nok oppbrukt)

• Liker 2
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager var det selvdiggende klippet der hun så i albumet og sa at en dag skal hun si til flippen se hvor sjuuukt digg mora di var når hun var gravid, i alle dager. Vi så jo forøvrig hvor digg og koselig hun var som gravid🤮gjorde ikke annet enn å klage og dasse rundt

Herregud, sa ho det?🤣🤣  Hadde mamma sagt noe sånt så hadde jeg jo trodd at det hadde rabla fullstendig for ho🤣🤣

• Liker 18
Skrevet

Og i dag sier hun at hun gjerne vil gå foran som et godt eksempel ! Men på alle områder gidder hun ikke tenke på det 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 17
Skrevet

«Se så flott morra di var da hun var gravid med deg» …

IMG_0560.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (4 minutter siden):

IMG_0560.jpeg

🤣🤣

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (35 minutter siden):

IMG_0560.jpeg

Nei fyfaan😂😂 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Birdo skrev (6 timer siden):

De bor rett ved havet, det er faktisk så godt som umulig å holde grønsken borte. Nå sa hun flere ganger i fjor at hun ikke hadde ork til å beise akkurat det året, så hun ville heller ikke skrubbe for mye på terrassen. 

At man bor ved havet betyr ikke at det er vanlig med grønske på terrassen der. Jeg har aldri sett grønske på terrasser som er rett på strandlinja engang. Det der er fra hunden.

• Liker 4
Skrevet
Motelvibes skrev (1 time siden):

At man bor ved havet betyr ikke at det er vanlig med grønske på terrassen der. Jeg har aldri sett grønske på terrasser som er rett på strandlinja engang. Det der er fra hunden.

Jo, det er vanlig med grønske både på vegger og terrasser når du bor nærme havet, vi har det og vi har ikke hund. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi bor ikke ved noe vann, enda så har vi grønske på terrassen (rekkverket). Ikke har vi hund heller. Er bare å vaske vekk med høyttrykkspyleren. 

• Liker 8
Skrevet

Får låne hytte fem meter fra havet og den grønsken kommer i løpet av en vintersesong. Eieren har ikke hund og selv om vi ikke vet om det er noen hunder som springer der når hytta ikke brukes, så kommer grønsken fort. Det er bare å vaske så forsvinner den. 

• Liker 6
Skrevet

Oi, får grønske både på vegger og terrasse både hjemme og på campingen jeg, hjemme er det endelig trær i umiddelbar nærhet, og ved vogna så er det vann 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...