Granneman82 Skrevet 14. februar #12681 Skrevet 14. februar Ble ikke noe pass på lilemann nei, fordi de tydeligvis ikke klarer å lese hvor de har bestilt time, selvom det står tydelig på bekreftelsen🙈🙈😵💫😵💫🤣🤣🤣 11 3
Katinkalille Skrevet 14. februar #12682 Skrevet 14. februar JojoMoyes skrev (39 minutter siden): Tydelig at hun leser her inne ja ! Da ble det plutselig vist mere familietid og at de begge holder lillegutt , så bra da 👍hva har du tenkt å gjøre med følgertallet ditt da Stina , bare i dag er 200 borte , i går forsvant 100 og som en annen skriver her er vist 8000 borte på kort tid . Mulig content med appelsinskjæring og dill med det håret oppi mat osv og digge seg selv med trutmunn og dådyrblikk i speilet hver morgen , og ellers pakking av stellebag med forklaring på hvorfor du har med forskjellige ting blir pittelitt kjedelig og uinteressant . Du må nok tenke litt utenfor boksen nå «Jenta mi « Hu sitter jo med hue planta i en boks,evner ikke å åpne lokket en gang! 4 1
Palmemor Skrevet 14. februar #12683 Skrevet 14. februar Granneman82 skrev (Akkurat nå): Ble ikke noe pass på lilemann nei, fordi de tydeligvis ikke klarer å lese hvor de har bestilt time, selvom det står tydelig på bekreftelsen🙈🙈😵💫😵💫🤣🤣🤣 Var jo på feil politistasjon, må vite… 2
Katinkalille Skrevet 14. februar #12684 Skrevet 14. februar oss-to skrev (18 minutter siden): Ho har ikkje ein gang vist at ho ammar offentleg, eller hos familie for den saks skyld, på de mnd ho har hatt barn men puppane er i monitor. Så dette har ho bevist. Ho klarar ikkje amme offentleg men ho klarar bise puppane Asså hæ? At det var?
oss-to Skrevet 14. februar #12685 Skrevet 14. februar Katinkalille skrev (8 minutter siden): Da utgår vel Pefeddik i tråden også da eller? Ja
Granneman82 Skrevet 14. februar #12686 Skrevet 14. februar Palmemor skrev (8 minutter siden): Var jo på feil politistasjon, må vite… Er ikke lett å være dem 🤣🤣 8
oss-to Skrevet 14. februar #12687 Skrevet 14. februar Katinkalille skrev (4 minutter siden): Asså hæ? At det var? Skulle stå- Ho har vist ho klarar vise puppene sine. Som vil seie det er ikkje på det planet problemet ligg. Som også har vore diskutert over fleire sider før. 3
Katinkalille Skrevet 14. februar #12688 Skrevet 14. februar oss-to skrev (6 minutter siden): Skulle stå- Ho har vist ho klarar vise puppene sine. Som vil seie det er ikkje på det planet problemet ligg. Som også har vore diskutert over fleire sider før. Ja da skjønte jeg litt mer😊 1
Visla Skrevet 14. februar #12689 Skrevet 14. februar Lurer på hva de gjør når de reiser til Granca, og evt prampacken og bagasjen forsvinner. Vi satt i syden med baby uten vogn og bilstol. Vi klarte oss helt fint. Byttet på holde mens vi spiste, og baby sov på solsengen under en parasoll og i grindsengen på hotellrommet…😅 11
Dojakitty Skrevet 14. februar #12690 Skrevet 14. februar Visla skrev (1 minutt siden): Lurer på hva de gjør når de reiser til Granca, og evt prampacken og bagasjen forsvinner. Vi satt i syden med baby uten vogn og bilstol. Vi klarte oss helt fint. Byttet på holde mens vi spiste, og baby sov på solsengen under en parasoll og i grindsengen på hotellrommet…😅 De hadde nok kapitulert…kjøpt nytt 8 2
JojoMoyes Skrevet 14. februar #12691 Skrevet 14. februar Jeg måtte prøve det filteret hun bruker her nå , altså vet ikke om jeg så 10 eller 20 år yngre ut 🤷🏼♀️Det så egentlig ikke ut som meg i det hele tatt når jeg tenker meg om 🤦🏼♀️men fin hud og plettfritt utseende omtrent 🙈 11 1
Katinkalille Skrevet 14. februar #12692 Skrevet 14. februar Intet mindre enn 16 snapper for å svare på noe så enkelt som: hva kostet robotstøvsugeren? 11
vesp Skrevet 14. februar #12693 Skrevet 14. februar JojoMoyes skrev (1 time siden): Jeg måtte prøve det filteret hun bruker her nå , altså vet ikke om jeg så 10 eller 20 år yngre ut 🤷🏼♀️Det så egentlig ikke ut som meg i det hele tatt når jeg tenker meg om 🤦🏼♀️men fin hud og plettfritt utseende omtrent 🙈 Hvilket filter bruker hun? Jeg vil også prøve 🤭 1
JojoMoyes Skrevet 14. februar #12694 Skrevet 14. februar vesp skrev (1 minutt siden): Hvilket filter bruker hun? Jeg vil også prøve 🤭 Soft & Natural
JegErIkkeMeg Skrevet 14. februar #12695 Skrevet 14. februar vesp skrev (2 minutter siden): Hvilket filter bruker hun? Jeg vil også prøve 🤭 Soft and natural 💁🏼♀️
Visla Skrevet 14. februar #12696 Skrevet 14. februar Dojakitty skrev (2 timer siden): De hadde nok kapitulert…kjøpt nytt Spørs om de får tak i steriliseringsmaskin, spesialmadrasser og alt utstyret de mener de MÅ ha der😅 bare se hvor mye hun pakker med for et vanlig «kaffebesøk»😟 vanlige folk tar med stellevesken og setter seg i bilen. 17
Tabita Skrevet 14. februar #12697 Skrevet 14. februar JojoMoyes skrev (38 minutter siden): Soft & Natural Hvordan finner dere ut av det?
JojoMoyes Skrevet 14. februar #12698 Skrevet 14. februar Hvis du går inn på snappen hennes så ligger det snutter der som det filteret er brukt ! Da står det soft& Natural nede til venstre tror jeg , trykk på det så får du opp det filteret. 3
JojoMoyes Skrevet 14. februar #12699 Skrevet 14. februar Natural er det iallfall ikke 🤦🏼♀️noen som har prøvd det ? Rart å vise noe så uekte når det blir avslørt om du ser henne naturlig osv . 6 1
Vinnanna15 Skrevet 14. februar #12700 Skrevet 14. februar Granneman82 skrev (4 timer siden): Ble ikke noe pass på lilemann nei, fordi de tydeligvis ikke klarer å lese hvor de har bestilt time, selvom det står tydelig på bekreftelsen🙈🙈😵💫😵💫🤣🤣🤣 Blir spennende å se hvor lenge hu skylder på ammetåka. Var jo gravidhjerne først... Når kommer "Jeg er litt kort!"? 12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå