Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Kan jeg også få d link? 

Nei stina

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

For det første; det vannet var da ubegripelig skittent idag? Tømte ikke hun ut like bedritent vann her om dagen?? 

Og; kan hun ikke rydde opp etter seg? Bare setter ting fra seg og venter til han kommer hjem?

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Hun går innom butikken og handler til eget måltid, han går så på samme butikk og handler til seg etterpå. 

Hun filmer matlaging og tummytime, pelle kommer hjem og filmer at han må rydde opp både matlagingen hennes og lekene på gulvet. 

For ett «familieliv»..🤯 

Jeg har ikke lyst og støtte dette, men det blir litt som en bilkræsj; En vil ikke se men er allikevel så nysgjerrig at en må få det med seg😅

Det er jo helt for j*vlig 😅 Lurer seriøst på hvordan familiemiddagene skal se ut der når babyen vokser til…

• Liker 21
Skrevet
Poly skrev (4 minutter siden):

Det er jo helt for j*vlig 😅 Lurer seriøst på hvordan familiemiddagene skal se ut der når babyen vokser til…

Han må vel innom samme butikk så snart han kan gå på to ben

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Motivasjonen for å mestre ammingen 100% kom plutselig da hun så det nærmet seg februar og hun alltid reiser til sitt faste sted på Gran Canaria hver februar.. Hun motiveres av å selv kunne feriere som en premie for "hardt amme-arbeid" 3 mnd etter fødsel. Eller så kan det være det ekstreme behovet for EGNE rutiner som gjør at februar-ferien ikke kan passere for i år. Nå har de funnet frem passene sine for å lage pass til lille P imorgen. Men så ble problemet samsovingen med lille P på Gran Canaria, for hvor skal da PF sove på ferie? Lille P kan jo ikke dele seng med mor og far for da kan han trille ut på gulvet og han må sove inntil mor og sengegreiene var stress. Måtte også minne oss på at hennes faste sted på Gran Canaria var det tryggeste, for der kunne hun reise trygt med Gucci-veska si 😂 Det er så mye rart på den dama der 😂

Endret av chsa
  • Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet

Stakkar Pefedikk, kommer jo til og dø av dårlig sleep score når lille P ligger ved siden av på Granca…

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Poly skrev (17 minutter siden):

Stakkar Pefedikk, kommer jo til og dø av dårlig sleep score når lille P ligger ved siden av på Granca…

Spørs om fyren ikke kneler før det, når han har så mye husarbeid å gjøre at han ikke får laget seg mat engang.

edit: husarbeidet er å rydde opp etter Stina.

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
chsa skrev (59 minutter siden):

Motivasjonen for å mestre ammingen 100% kom plutselig da hun så det nærmet seg februar og hun alltid reiser til sitt faste sted på Gran Canaria hver februar.. Hun motiveres av å selv kunne feriere som en premie for "hardt amme-arbeid" 3 mnd etter fødsel. Eller så kan det være det ekstreme behovet for EGNE rutiner som gjør at februar-ferien ikke kan passere for i år. Nå har de funnet frem passene sine for å lage pass til lille P imorgen. Men så ble problemet samsovingen med lille P på Gran Canaria, for hvor skal da PF sove på ferie? Lille P kan jo ikke dele seng med mor og far for da kan han trille ut på gulvet og han må sove inntil mor og sengegreiene var stress. Måtte også minne oss på at hennes faste sted på Gran Canaria var det tryggeste, for der kunne hun reise trygt med Gucci-veska si 😂 Det er så mye rart på den dama der 😂

Egentlig er det PF som ikke lan dele seng med dem da lille P forstyrrer søvnen  til faren, og hvordan går det med sleepscoren da? Kan si mye om Stina,men hun har ikke mamma tid fast 3 timer om dagen,hun er der når han sovet,trener,er på kafé osv.  Ja han rydder litt rot etter dem, men jeg har aldri opplevd en far som er mere fokusert på egne behov fremfor sitt barns. Tar ikke  lange tida å rydde  og brette de klærne, men han er no flink å skryte av seg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Miss.Wildfox skrev (1 minutt siden):

Spørs om fyren ikke kneler før det, når han har så mye husarbeid å gjøre at han ikke får laget seg mat engang.

edit: husarbeidet er å rydde opp etter Stina.

Helt på trynet at han finner seg i å rydde opp etter a ,og helt på trynet at hun ikke klarer å rydde opp etter seg selv.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (9 minutter siden):

Egentlig er det PF som ikke lan dele seng med dem da lille P forstyrrer søvnen  til faren, og hvordan går det med sleepscoren da? Kan si mye om Stina,men hun har ikke mamma tid fast 3 timer om dagen,hun er der når han sovet,trener,er på kafé osv.  Ja han rydder litt rot etter dem, men jeg har aldri opplevd en far som er mere fokusert på egne behov fremfor sitt barns. Tar ikke  lange tida å rydde  og brette de klærne, men han er no flink å skryte av seg selv. 

Hun har Stina-tid fast 3 timer om dagen.

De er like ille begge to…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (12 minutter siden):

Ungen kan vel sove i bagen til vogna eller i reiseseng de sikkert har på hotellet den uka?! 

• Liker 10
Skrevet

Så befriende forøvrig, og se på Kristjana sin snap i dag. Babyen som er jevngammel med Stina sin, liggende på magen på et helt vanlig gulvteppe, med en hund til underholdning. Langt i fra organisert tummy-tid med all slags hjelpemidler og en tre meter lang bok som sperrer all annen utsikt for babyen..

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
Poly skrev (7 timer siden):

Så befriende forøvrig, og se på Kristjana sin snap i dag. Babyen som er jevngammel med Stina sin, liggende på magen på et helt vanlig gulvteppe, med en hund til underholdning. Langt i fra organisert tummy-tid med all slags hjelpemidler og en tre meter lang bok som sperrer all annen utsikt for babyen..

Hei  Kristjana, er det sjult reklame for egen tråd? Alternativ to.- kvifor skrive dette i ein tråd om Stina ?. 

• Liker 1
Skrevet
oss-to skrev (7 minutter siden):

Hei  Kristjana, er det sjult reklame for egen tråd? Alternativ to.- kvifor skrive dette i ein tråd om Stina ?. 

Det er da vel ikke Kristjana som skriver selv? Det er skrevet flere ganger i tråden her om henne fordi det er så stor forskjell på to mødre om har født nesten samtidig. Så det er nok kun for sammenligning.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
chsa skrev (4 minutter siden):

Det er da vel ikke Kristjana som skriver selv? Det er skrevet flere ganger i tråden her om henne fordi det er så stor forskjell på to mødre om har født nesten samtidig. Så det er nok kun for sammenligning.

So mange ganger ho er nevnt i denne tråden trur eg ho ligg bak sjølv. Eg tru ikkje folk driv med mamma shaming.

Annonse
Skrevet

Hvordan får man komme i D server? Har spurt i forskjellige tråder men blir slettet med en gang

Skrevet
Puffly skrev (7 minutter siden):

Hvordan får man komme i D server? Har spurt i forskjellige tråder men blir slettet med en gang

Send meg en dm 

Skrevet
Lilygaha skrev (4 minutter siden):

Send meg en dm 

Hvordan gjør jeg det? Får kun opp legg til venn

Skrevet
oss-to skrev (35 minutter siden):

So mange ganger ho er nevnt i denne tråden trur eg ho ligg bak sjølv. Eg tru ikkje folk driv med mamma shaming.

Jeg følger begge på snap og tenker stadig på den store forskjellen, nettopp fordi de har barn født omtrent samtidig. Er nok flere her inne som tenker det samme. Men du får stå på ditt 👍

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
chsa skrev (25 minutter siden):

Jeg følger begge på snap og tenker stadig på den store forskjellen, nettopp fordi de har barn født omtrent samtidig. Er nok flere her inne som tenker det samme. Men du får stå på ditt 👍

Oij. Ja, då er jo dette ein verkeleg viktig info å komme med👍. Om fleire trur at det å ha spedbarn  og å få barn skal være likt. Då er det viktig å få på dagsorden at det er like mange måter med samspel/oppdragelse av barn som det er folk som oppdrar. Det kan være enormt stort spekter/ forskjellar utan det treng være meir rett.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...