Poly Skrevet 9 timer siden #12601 Del Skrevet 9 timer siden Morsomt hvordan hun står kl 1220 og forteller om dagens planer. Barnet er 3 mnd. og har ingen rutiner. Håper hun er forberedt på at barnet kanskje snart er stuptrøtt og klar for natta kl 18. Det er helt vanlig. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 9 timer siden #12602 Del Skrevet 9 timer siden Palmemor skrev (40 minutter siden): ..... hva? Hun har med alt det fordi hvorfor? Skjønner jo at hun må ha svær tesla om det må være på alle turer Hun trenger en Volkswagen ID Buzz 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9 timer siden #12603 Del Skrevet 9 timer siden JegErIkkeMeg skrev (7 minutter siden): Hun trenger en Volkswagen ID Buzz 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 8 timer siden #12604 Del Skrevet 8 timer siden Freydis skrev (40 minutter siden): Ja, der traff du spikere på hodet. Jeg prøver å holde meg borte fra disse influenserne - men dessverre så faller jeg bortpå enkelte ganger. Jeg har aldri i mitt voksne liv vært borti noen som har så mye utstyr til en baby. Og som viser hvor mye og hvilket system de har i stellevesken. I stellebordet er det til og med snacks til mor 😅 Lurer på om alt dette er skuespill for å skape innhold til snapchat? Og den lille som har ørten forskjellige senger/vogner/seter/stoler - men sjeldent og aldri ligger og sparker fritt på gulvet. To digre vask/sterilisatorer til flasker har de sannelig og 😅 Det hele er litt underholdende for de gamle av oss som brukte Zalo, flaskekost til flaskevask og en stor gryte til å koke alt i til slutt 😅 Men det er jo ikke innhold dette hun deler ! Det er jo pjatt og gørrkjedelige hverdagssituasjoner for hvermannsen . Skulle tro hun fikk betalt for antall ord eller setning for hun jabber jo om alt mulig på inn og utpust og ofte om alt og ingenting samtidig . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #12605 Del Skrevet 7 timer siden Positiv ting er jo at hun tenker seg om to ganger før hun kjøper tesla. Dritflaut å kjøre rundt i tesla nå… og hun har rett,kjøper du tesla nå så er det flaut. Men seriøst. Mener hun at hun skal drasse med seg Tripp trapp stol? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 7 timer siden #12606 Del Skrevet 7 timer siden JegErIkkeMeg skrev (1 time siden): Hun trenger en Volkswagen ID Buzz Ser det for meg 😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet 7 timer siden #12607 Del Skrevet 7 timer siden Hun sier hun trenger så sjuuuuuuuuuuukt stor plass i bilen til alt de må ha med på turer hit og dit… ærlig hvor mange ganger er hun utafor døra mer enn å dra en tur på spa eller vippetime??? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 7 timer siden #12608 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (40 minutter siden): Positiv ting er jo at hun tenker seg om to ganger før hun kjøper tesla. Dritflaut å kjøre rundt i tesla nå… og hun har rett,kjøper du tesla nå så er det flaut. Men seriøst. Mener hun at hun skal drasse med seg Tripp trapp stol? Hun skulle bare ta med sittedelen som man fester på tripp trapp stol ( i tillegg til denne najellsengen og en enorm stelleveske) ergo.. man må ha ny bil ... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 7 timer siden #12609 Del Skrevet 7 timer siden Er mye snakk om tesla fortiden, er litt som at hun gjør det for å skape oppmerksomhet pga oppstyret rundt tesla eieren. Må jo skape overskrifter og skryte av de 2m hun tjente. Hadde heller gått for en familie bil om hun skal ha meg seg så SYYYYYKT mye. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 6 timer siden #12610 Del Skrevet 6 timer siden Nikoletta skrev (3 timer siden): Hvorfor åpnet jeg snappen hennes idag.. hvorfor vil jeg meg selv så vondt! Og hvordan har mine fire barn overlevd som har reist på familiebesøk uten å ha med egen najell seng og egen sittedel til tripp trappstol når de var tre måneder? Hvordan er det mulig at de bare har sovet på fanget mitt, på et teppe i sofaen ved siden av meg eller i en seng der vi er på besøk? For hvordan skal man klare å reise noen steder med alt dette uten en tesla? Jeg orker ikke at ALT er så vanskelig for denne jentungen.. hvorfor er det ingen som sier noe til henne av de rundt henne? Nei.. la for all del alle leve sine egne liv men det hadde vært deilig om man slapp å se det direktesendt all denne galskapen.. Og ja, jeg kan la være å se på og jeg prøver det, jeg ble bare nysgjerring på om hun hadde kommet noe lenger på denne tiden og vokst opp litt. Men nei. Spot on! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #12611 Del Skrevet 6 timer siden Aabcdefghijklmnop skrev (48 minutter siden): Hun sier hun trenger så sjuuuuuuuuuuukt stor plass i bilen til alt de må ha med på turer hit og dit… ærlig hvor mange ganger er hun utafor døra mer enn å dra en tur på spa eller vippetime??? De kan jo ikke få flere barn enda hvertfall. Må ha semitrailer da 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 3 timer siden #12612 Del Skrevet 3 timer siden Freydis skrev (5 timer siden): Ja, der traff du spikere på hodet. Jeg prøver å holde meg borte fra disse influenserne - men dessverre så faller jeg bortpå enkelte ganger. Jeg har aldri i mitt voksne liv vært borti noen som har så mye utstyr til en baby. Og som viser hvor mye og hvilket system de har i stellevesken. I stellebordet er det til og med snacks til mor 😅 Lurer på om alt dette er skuespill for å skape innhold til snapchat? Og den lille som har ørten forskjellige senger/vogner/seter/stoler - men sjeldent og aldri ligger og sparker fritt på gulvet. To digre vask/sterilisatorer til flasker har de sannelig og 😅 Det hele er litt underholdende for de gamle av oss som brukte Zalo, flaskekost til flaskevask og en stor gryte til å koke alt i til slutt 😅 Ja, og så kan hun ikke bruke bare et speil til å se han i bilen. Nei, det må være kamera. Gudbedre altså.. 🙈 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 2 timer siden #12613 Del Skrevet 2 timer siden Det er som Groundhog day denne snappinga til disse to. Disse helt merkelige fire videosnappene av seg selv beundrende i speilet, frokost, samme om og om igjen. Han med grøten, sushi og trening. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 2 timer siden #12614 Del Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (6 timer siden): Men det er jo ikke innhold dette hun deler ! Det er jo pjatt og gørrkjedelige hverdagssituasjoner for hvermannsen . Skulle tro hun fikk betalt for antall ord eller setning for hun jabber jo om alt mulig på inn og utpust og ofte om alt og ingenting samtidig . Skjønner ikke at hu er relevant og at folk bruker tid på å se på det mølet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 2 timer siden #12615 Del Skrevet 2 timer siden Er det bare jeg som er bekymret for hvordan oppveksten til barnet skal bli? Det er så mye galt og rart med de to foreldrene, at jeg klarer bare ikke å se for meg en normal oppvekst for barnet. Syns det er vondt å se på både familiedynamikk og hvordan de to er totalt avhengige av å få holde på med sine egne greier. Ensformig kosthold har de også. Hvordan blir det når barnet skal følges opp på skole og fritidsaktiviteter? Sorry, men er alvorlig bekymret 😔. De virker som de er minst like umodne som en tenåring. Det at de tjener penger er absolutt ikke ensbetydende med å være ressurssterke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1 time siden #12616 Del Skrevet 1 time siden Viki6 skrev (17 minutter siden): Sorry, men er alvorlig bekymret 😔. De virker som de er minst like umodne som en tenåring. Det at de tjener penger er absolutt ikke ensbetydende med å være ressurssterke. Alle som er bekymret for barns ve og vel,har meldeplikt. Å snakke ned foreldrene på anonymt forum endrer ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1 time siden #12617 Del Skrevet 1 time siden Mamma53 skrev (2 timer siden): Så dere vil at de ska gå personlig konkurs å miste hus å bil? Det går ann å få seg en jobb, en skikkelig jobb. Være til nytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 1 time siden #12618 Del Skrevet 1 time siden J.. skrev (3 minutter siden): Alle som er bekymret for barns ve og vel,har meldeplikt. Å snakke ned foreldrene på anonymt forum endrer ingenting. Det går ikke å melde for at man er bekymret for fremtiden til et barn, skjønner du vel? En baby krever ikke oppfølging i samme grad som f.eks et barn i skolealder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 1 time siden #12619 Del Skrevet 1 time siden J.. skrev (44 minutter siden): Da tror jeg du skal lese de siste sidene en gang til.. Hvis hun nevner det hver gang hun har mulighet, så må da vi få lov og? 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1 time siden #12620 Del Skrevet 1 time siden (endret) Viki6 skrev (19 minutter siden): Det går ikke å melde for at man er bekymret for fremtiden til et barn, skjønner du vel? En baby krever ikke oppfølging i samme grad som f.eks et barn i skolealder. Da bør du nesten la være å ytre "bekymringen" din også. Å omtale noens foreldrerolle som bekymringsverdig uten å faktisk reagere,er ikke bekymring,det er skitsnakk. Tenk så mange barn som kunne hatt en bedre barndom,hvis man hadde meldt ifra ved første bekymring,ikke langt ut i barndommen/ungdomsårene,hvis tegn på omsorgssvikt,dårlig kompetanse hos foreldre eller det som verre er,hadde blitt meldt inn så tidlig som mulig. Å "melde bekymring" på et anonymt forum uten å faktisk gjøre noe blir for dumt,og er en gjentagende greie i fler tråder.. https://www.bufdir.no/barnevern/melde-fra-privatperson/ "Hvis du er bekymret for om et barn får god nok omsorg, bør du sende en bekymringsmelding til barnevernet. Du trenger ikke å være sikker på at noe er galt for å melde fra." Endret 1 time siden av J.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå