Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Jah... kunne jo risikert å bruke hans tid til noe felles, og det vil man vel ikke ha noe av

Nei, det blir for dumt, vettu 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og «morgen»praten går…

Hun er ikke klar for at han skal bli 18 og flytte hjemmefra. Men heldigvis er det en hel barndom før det skjer.

Så er fokuset tilbake til det viktigste: hun må få satt på negler, styla håret og sminka seg. 

Og babyen blir ignorert hele veien mens hun jabber.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Og magen holdes inne for alt det er verdt🤡😂

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Poly skrev (16 minutter siden):

Og «morgen»praten går…

Hun er ikke klar for at han skal bli 18 og flytte hjemmefra. Men heldigvis er det en hel barndom før det skjer.

Så er fokuset tilbake til det viktigste: hun må få satt på negler, styla håret og sminka seg. 

Og babyen blir ignorert hele veien mens hun jabber.

Tenk at hun måå sminke seg hver dag selv om hun bare er hjemme. Er det vanlig? Kanskje jeg er uvanlig? 😅

• Liker 8
Skrevet
Purple Diamond skrev (30 minutter siden):

Tenk at hun måå sminke seg hver dag selv om hun bare er hjemme. Er det vanlig? Kanskje jeg er uvanlig? 😅

Det er jo fordi hun er influenser og må se bra ut... ref kommentar da hun pakket med seg selfielyset på føden

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (15 minutter siden):

Det er jo fordi hun er influenser og må se bra ut... ref kommentar da hun pakket med seg selfielyset på føden

Som om folk følger henne pga utseende 😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Altså, det er så tydelig at hun holder inne magen på det hun la ut i dag...

Stina, hvis du leser dette, - du trenger ikke holde inne magen. Du har født for 3 måneder siden, uansett hvordan magen din hadde sett ut, så spiller ikke det noen rolle. Det eneste du gjør ved å legge ut sånt er å skape et bilde av deg selv som ikke er realistisk, det skader antagelig både deg selv og enkelte av følgerne dine. Vær heller ærlig, det er så mye bedre. 😌

Vurderte i utgangspunktet å sende dette rett til henne på snap, men vet at jeg hadde blitt instant blokkert. Har store mistanker om at hun leser her inne, derfor poster jeg heller her.

Endret av Eurony
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Eurony skrev (5 minutter siden):

Altså, det er så tydelig at hun holder inne magen på det hun la ut i dag...

Stina, hvis du leser dette, - du trenger ikke holde inne magen. Du har født for 3 måneder siden, uansett hvordan magen din hadde sett ut, så spiller ikke det noen rolle. Det eneste du gjør ved å legge ut sånt er å skape et bilde av deg selv som ikke er realistisk, det skader antagelig både deg selv og enkelte av følgerne dine. Vær heller ærlig, det er så mye bedre. 😌

Vurderte i utgangspunktet å sende dette rett til henne på snap, men vet at jeg hadde blitt instant blokkert. Har store mistanker om at hun leser her inne, derfor poster jeg heller her.

Hu er jo dronningen av å blokke så er nok et bra innspill å skrive her ☺️

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Diamond skrev (2 timer siden):

For mange er det vanlig ja

• Liker 2
Skrevet

Oi oi , jeg har ikke vært inne der siden hun var gravid sikkert 5-6 mnd siden men måtte jo inn nå og sjekke . Husker godt hvorfor jeg dropper henne . Det ble nok 1 og siste gang på lenge igjen ja . Fy . Altså over 165 tusen mennesker ser på dette hver dag og lønner henne for det . Noe så kunstig og uekte og bare pjatt . Få hode ditt ut av ræven din Stina og tenk litt på at det er en ekte baby du har der ikke en rekvisitt som du pynter opp med sånn som alt det andre diller ditt . Ta vare på barnet ditt nå og sett deg selv i all fall i 2 rekke nå når han trenger deg .. Når utseende kommer før barnet ditt da trenger du seriøst hjelp …..Alt går på klokke og rutine , hva med å bare føye seg en stund etter dette barnet du faktisk har kjøpt . Sorry men det måtte ut …

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Ser hun ikke at det er ÅPENBART at hun suger inn vomma for alt det er verdt?

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
SoftKitty skrev (5 timer siden):

Er ikke barnet 3 mnd?

Bare sånn om andre mødre leser dette og føler på at de ikke gjør ting riktig de heller: det er helt vanlig at en på 3 mnd ikke vil ligge mesteparten av sin våkne tid på magen. Ingen jeg kjente gjorde det, alle måtte oppmuntres til magetid og man la de først og fremst ned på ryggen. Min hatet å ligge på magen på den alderen og orket bare litt av gangen der jeg måtte hjelpe til litt med å ligge foran, bruke speil, ha sånn liten pute, ha magetid på fanget osv, men var likevel den sterkeste babyen i barselgruppa og lengst fremme motorisk av akkurat de 6 babyene. Først nærmere 5 mnd hun likte å ligge på magen og leke for seg selv og etterhvert lærte å åle seg rundt. Men gjorde det jo ofte iløpet av dagen da, var ikke en event midt på dagen der ting måtte ryddes frem :P HS anbefalte meg ofte i kort tid heller enn lenge og sjeldent. 

Hos oss vasker vi også hver våre klær. Gjorde det i forrige forhold også. Skjønner ikke helt at det er så innmari rart jeg da 😄 Her er det mest fordi vi har litt forskjellige ideer om sortering av klær og liker å ha kontroll selv på hvilke klær som vaskes, hvordan de vaskes og hvor de legges tilbake i skapet. Men vi er kanskje litt på spekteret her hjemme også 😄

(Forøvrig ikke noen stor fan av Stina. Så litt på dem på snap men har sluttet å se på begge egentlig, ble for mye dumme utsagn og repetering for meg)

Mine snudde seg fra rygg til mage fra dem va 4 -4.5 mnd å da må dem ligg litt på rygg under babygum å jobbe med den biten selv.

Skrevet

For to dager siden så var magen stor, når hun sku stelle Philip. Men idag så presser hun magen godt inn:)  synes er litt morsomt at hun er opptatt av å vise med at hun har fått så flatt mage, men når hun hadde på seg t skjorte uten å presse inn for ca 2 dager siden, jeg så jo magen var stor. Ikke noe feil med det, fikk jo barn for ikke lenge siden, teit måten det blir gjort på :) 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (4 minutter siden):

For to dager siden så var magen stor, når hun sku stelle Philip. Men idag så presser hun magen godt inn:)  synes er litt morsomt at hun er opptatt av å vise med at hun har fått så flatt mage, men når hun hadde på seg t skjorte uten å presse inn for ca 2 dager siden, jeg så jo magen var stor. Ikke noe feil med det, fikk jo barn for ikke lenge siden, teit måten det blir gjort på :) 

IMG_4306.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet
Lzzy skrev (12 minutter siden):

IMG_4306.jpeg

Haha du har skjermbilde ja 😂 jeg synes magen så stor ut der ja 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Lzzy skrev (18 minutter siden):

IMG_4306.jpeg

Falsk. Som alt annet hun viser frem. Men tør ikke stå inne for at kropp er topp uansett 

• Liker 16
Skrevet

Jeg får også flat mage, etter 3 barn, når jeg suger inn 😅

• Liker 21
Skrevet

Dykk som kommenterer mage og utsseende. Sjå Pellek sin snapp i dag ang kva en skriv til andre. Sjølv om dykk berre skriv det her, har det påvirkning på andre. Det er greit filtrere litt i sitt eige hode før ein legg ut ting.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
oss-to skrev (1 minutt siden):

Dykk som kommenterer mage og utsseende. Sjå Pellek sin snapp i dag ang kva en skriv til andre. Sjølv om dykk berre skriv det her, har det påvirkning på andre. Det er greit filtrere litt i sitt eige hode før ein legg ut ting.

Det er ingen som kritiserer kroppen hennes? Eller utseende hun er født med?

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Himmelen_91 skrev (18 minutter siden):

Haha du har skjermbilde ja 😂 jeg synes magen så stor ut der ja 

Det var veldig tilfeldig, tar egentlig aldri screen og følger heller ikke. Men så innom i går, regna med det snart kom et eller annet om hvor tynn hun var blitt igjen. Så forbanna dumt å både se og høre på at hjælp! Fokuset burde ligge et helt annet sted, men det vet vi jo fra før at det ikke gjør der i gården 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...