Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Poly skrev (2 timer siden):

Syns det avslører litt at hun må «gjøre klar til tummy-time». I den alderen der bør de tilbringe det meste av sine våkne timer på magen på gulvet. (Som utgangspunkt for andre stillinger) Så veldig merkelig og rydde vekk for hver gang. Han er ikke en nyfødt lenger. 

Dette!! 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
clåvviii skrev (36 minutter siden):

Tror du virkelig ikke at hu hadde dokumentert det i hue og ræva? Viser alt det ekstreeeme husarbeidet hu gjør ellers. Bortsett ifra å vaske klærne til Pefeddik da. For dét er jo ikke sexy🤡

IMG_8416.jpeg

Jeg aner ikke hva hun gjør og ikke bryr jeg meg heller. Bare fascinerende at det er så mange her som vet alt, uten å egentlig vite alt. Dokumenterer hun dobesøk f.eks. (teit eksempel, men måtte bare 😅)? 

At hun ikke vasker klærne hans synes jeg er kjemperart! Har aldri tenkt at det er ekkelt å vaske min samboers klær, men hver sin smak 😅

• Liker 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (10 minutter siden):

Jeg aner ikke hva hun gjør og ikke bryr jeg meg heller. Bare fascinerende at det er så mange her som vet alt, uten å egentlig vite alt. Dokumenterer hun dobesøk f.eks. (teit eksempel, men måtte bare 😅)? 

At hun ikke vasker klærne hans synes jeg er kjemperart! Har aldri tenkt at det er ekkelt å vaske min samboers klær, men hver sin smak 😅

Pefeddik får ikke sett Princess på ramma,så ikke rart ikke "vi" får være med på det! 

IMG_8417.jpeg

Skrevet
clåvviii skrev (5 minutter siden):

Pefeddik får ikke sett Princess på ramma,så ikke rart ikke "vi" får være med på det! 

IMG_8417.jpeg

Fascinerende! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Diamond skrev (28 minutter siden):

Det beholder litt av romansen å ikke vaske klærne hans ? Altså de gjør vel om ikke alt så det meste hver for seg ? Egentid med sønn hver for seg ? Trener hver for seg(han trener hvertfall) ute av huset hver for seg ? Hvilken romanse snakker vi ? Synes hele forholdet mellom de 2 og de 3 som familie virker helt merkelig jeg da .. Andre har vel litt mere tid sammen med et barn når de har fått et nytt barn og ikke deler opp hver dag sånn som dette ? 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
clåvviii skrev (27 minutter siden):

Ikke akkurat uvanlig å ikke se/vil bli sett mens man er "på ramma" akkurat..

• Liker 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det beholder litt av romansen å ikke vaske klærne hans ? Altså de gjør vel om ikke alt så det meste hver for seg ? Egentid med sønn hver for seg ? Trener hver for seg(han trener hvertfall) ute av huset hver for seg ? Hvilken romanse snakker vi ? Synes hele forholdet mellom de 2 og de 3 som familie virker helt merkelig jeg da .. Andre har vel litt mere tid sammen med et barn når de har fått et nytt barn og ikke deler opp hver dag sånn som dette ? 

Vet ikke hvorfor jeg ble sitert her, men jeg følger henne ikke, så jeg vet ikke så mye mer enn jeg får meg meg her om hvordan de lever livet.

Skrevet
Mayaal skrev (9 timer siden):

Fy faen for et skittent gulv de har. Ekleste jeg noensinne har sett.

Æsj! Jeg vasker gulvene mine selv men får aldri så møkkete vann. 

Jeg har ikke robotstøvsuger men hvordan funker det egentlig? Har tenkt i hodet mitt at det er mer vedlikehold og at man må gjøre grovjobben selv. Tydelig hun ikke vasker gulv selv iallefall.

Hva gjør hun egentlig? Hun snapper ekstremt lite egentlig, stort sett bare når hun sminker seg og lager mat. Teksting gjør hun ikke. Si hun bruker 1-2t i snitt på å filme seg selv, 30 minutter på highlights.. Ikke vasker hun gulv, tøyet til ungen gidder hun ikke brette, rydde opp etter seg når hun har spist gjør hun ikke, stort sett er det Pefeddik som handler. Hun har 4t barnefri på dagen som av og til brukes til vipper/hår/shopping på Rusta. Men alle de andre timene? Sånn bortsett fra det baby krever. 

Skjønner ikke.. 😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
clåvviii skrev (2 timer siden):

IMG_8417.jpeg

Det er det dummeste jeg har lest. Rettferdig? Hvem er det som bretter klær der i hus? Pefeddik det ja. 

Anyywayyys.

Hva skjedde med det geniale tipset om pysjer med glidelås fordi man skifter bleie så sjuuuukt mange ganger på dagen, sikkert 10 ganger, og da er det så mye lettere med glidelås. Men hvor mange babyer bruker pysj på dagtid da? 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (9 timer siden):

Kanskje de vasker gulvet uten kamera på? Jeg følger henne ikke, men regner med at noen gjøremål gjøres av kamera 😊

Så hun gjør altså alt av husarbeid,alltid, forran kamera utenom gulvvask,alltid? Neppe 🤣

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (8 timer siden):

Ikke akkurat uvanlig å ikke se/vil bli sett mens man er "på ramma" akkurat..

Kan du snart få med hele poenget i den sitering du driver med?? Jeg svarte vedkommende. Dessuten var det ingen som sa noe om at det ikke var uvanlig🤡 Og du vet at "på ramma" innebærer urinering også eller?? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (9 timer siden):

Hvordan vet du det, har hun sagt det?

Hun har mer enn én gang sagt at hun overlater husarbeidet til disse maskinene ja. Hun skryter jo av alt hun gjør i huset så hadde vært forunderlig om hun ikke skrøt av det 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Mayaal skrev (12 timer siden):

Nei hun kan umulig vaske gulvet sitt og stoler tydeligvis blindt på robotstøvsugeren. Æsj. Syns det er merkelig å ikke vaske oftere spesielt når de har hund og barn som skal ligge på dette gulvet og som skal etterhvert krabbe å gå overalt. 

Hvordan vet du det? 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (27 minutter siden):

Hvordan vet du det? 

Hallo?! Så du vaskevannet?!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

De har dokumentert 2 gåturer da. Og en tur til tønsberg for å kjøpe ny robotstøvsuger :D Han dokumenterer jo villig 3 timers Philip-tid før han stikker 3 timer på trening. Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene hvertfall... Alt må times og tilrettelegges etter skjema

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

De har dokumentert 2 gåturer da. Og en tur til tønsberg for å kjøpe ny robotstøvsuger :D Han dokumenterer jo villig 3 timers Philip-tid før han stikker 3 timer på trening. Her skal ingenting overlates til tilfeldighetene hvertfall... Alt må times og tilrettelegges etter skjema

Ungen er 3 mnd, så det er jo én «familieaktivitet» i måneden da 🤷🏼‍♀️

Ja, og når hun ikke rekker å trille en liten tur før det er PF «sin tur» til å ha P… Sykt 😅

• Liker 12
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Hun har mer enn én gang sagt at hun overlater husarbeidet til disse maskinene ja. Hun skryter jo av alt hun gjør i huset så hadde vært forunderlig om hun ikke skrøt av det 

Aha! Takk for svar. Sant nok 😅

Skrevet
Dojakitty skrev (4 timer siden):

Så hun gjør altså alt av husarbeid,alltid, forran kamera utenom gulvvask,alltid? Neppe 🤣

Jeg aner ikke, jeg, derfor jeg spør. Mer og mer glad for å ikke bruke tiden på å følge, kjenner jeg 😂🎉

• Liker 1
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (17 minutter siden):

Ungen er 3 mnd, så det er jo én «familieaktivitet» i måneden da 🤷🏼‍♀️

Ja, og når hun ikke rekker å trille en liten tur før det er PF «sin tur» til å ha P… Sykt 😅

Jah... kunne jo risikert å bruke hans tid til noe felles, og det vil man vel ikke ha noe av

• Liker 10
Skrevet
Poly skrev (16 timer siden):

Syns det avslører litt at hun må «gjøre klar til tummy-time». I den alderen der bør de tilbringe det meste av sine våkne timer på magen på gulvet. (Som utgangspunkt for andre stillinger) Så veldig merkelig og rydde vekk for hver gang. Han er ikke en nyfødt lenger. 

Er ikke barnet 3 mnd?

Bare sånn om andre mødre leser dette og føler på at de ikke gjør ting riktig de heller: det er helt vanlig at en på 3 mnd ikke vil ligge mesteparten av sin våkne tid på magen. Ingen jeg kjente gjorde det, alle måtte oppmuntres til magetid og man la de først og fremst ned på ryggen. Min hatet å ligge på magen på den alderen og orket bare litt av gangen der jeg måtte hjelpe til litt med å ligge foran, bruke speil, ha sånn liten pute, ha magetid på fanget osv, men var likevel den sterkeste babyen i barselgruppa og lengst fremme motorisk av akkurat de 6 babyene. Først nærmere 5 mnd hun likte å ligge på magen og leke for seg selv og etterhvert lærte å åle seg rundt. Men gjorde det jo ofte iløpet av dagen da, var ikke en event midt på dagen der ting måtte ryddes frem :P HS anbefalte meg ofte i kort tid heller enn lenge og sjeldent. 

Hos oss vasker vi også hver våre klær. Gjorde det i forrige forhold også. Skjønner ikke helt at det er så innmari rart jeg da 😄 Her er det mest fordi vi har litt forskjellige ideer om sortering av klær og liker å ha kontroll selv på hvilke klær som vaskes, hvordan de vaskes og hvor de legges tilbake i skapet. Men vi er kanskje litt på spekteret her hjemme også 😄

(Forøvrig ikke noen stor fan av Stina. Så litt på dem på snap men har sluttet å se på begge egentlig, ble for mye dumme utsagn og repetering for meg)

• Liker 6
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...