FruRosa Skrevet 6 timer siden #12421 Del Skrevet 6 timer siden Om hun får hår i maten (sin) er nå en ting, men tenk all maten hun får i håret. Det må jo stinke appelsin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 6 timer siden #12422 Del Skrevet 6 timer siden Klink skrev (38 minutter siden): Det går bra med sitt eget hår i maten og er ingenting for andre som ikke en gang skal spise maten å bry seg med. Hår har ingen ting i mat å gjøre, punktum. På lik linje med negler og tenner. Allerede på barneskolen lærer man å ha strikk i håret under matlaging. Hva DU mener akkurat her spiller faktisk ingen rolle, for dette er en av de tingene her i verden det ikke er rom for å ha ulike meninger om. Men innimellom mistenker jeg jaggu at du liker å mene helt sære ting bare for å få igang en diskusjon her inne, om det så medfører at du, i dette tilfellet, virker urenslig. Ta litt ekstra hår på brødskiva i morgen tidlig, og nyyyt. Vel fortjent😅 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #12423 Del Skrevet 6 timer siden FruRosa skrev (4 minutter siden): Om hun får hår i maten (sin) er nå en ting, men tenk all maten hun får i håret. Det må jo stinke appelsin. Det er jo det ekleste. Jeg bryr meg ikke om verken mitt eget eller andres hår i maten, men så mye mat det må være oppi der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6 timer siden #12424 Del Skrevet 6 timer siden Pinkpashion skrev (Akkurat nå): Hår har ingen ting i mat å gjøre, punktum. På lik linje med negler og tenner. Allerede på barneskolen lærer man å ha strikk i håret under matlaging. Hva DU mener akkurat her spiller faktisk ingen rolle, for dette er en av de tingene her i verden det ikke er rom for å ha ulike meninger om. Men innimellom mistenker jeg jaggu at du liker å mene helt sære ting bare for å få igang en diskusjon her inne, om det så medfører at du, i dette tilfellet, virker urenslig. Ta litt ekstra hår på brødskiva i morgen tidlig, og nyyyt. Vel fortjent😅 Jeg syns ikke det gjør noe om det uheldigvis skulle komme et hår som er mitt i maten min. Med flere små barn i bhg i hus får jeg i meg verre ting enn mitt eget hår 😂 Hvorfor gå på bruker og ikke sak? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6 timer siden #12425 Del Skrevet 6 timer siden Klink skrev (15 minutter siden): Jeg syns ikke det gjør noe om det uheldigvis skulle komme et hår som er mitt i maten min. Med flere små barn i bhg i hus får jeg i meg verre ting enn mitt eget hår 😂 Hvorfor gå på bruker og ikke sak? Klink skrev (6 timer siden): Hva i alle dager har Stina gjort deg galt? Dette blir tåpelig. Går du på ungdomsskolen og må gå til angrep på håret til andre? Høres ut som en sint tenåring som tramper i gulvet og mener andre er usikre og har heksehår 😅 Ja hvorfor gå på bruker og ikke sak, det burde du spørre deg selv om.. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 5 timer siden #12426 Del Skrevet 5 timer siden lillebamsemums skrev (18 timer siden): Veldig enig her, men føler hun kunne fremstilt samholdet demmes en del bedre. Er nok derfor folk reagerer, pga det vi ser av dem sammen er gagagogo også tilbake til sitt. Hadde vi sett mer av trille turer, gulv lek osv. hadde nok ikke folk reagert. Men det er opp til henne og pelle hva dem ønsker å dele. Det er nettopp dette. Hun har vært så opptatt av at barnet ikke skal eksponeres, men vi vet jo så mye om dette barnet allerede fordi hun gjør nettopp det, eksponerer. Selv om hun ikke viser ansiktet, viser hun så mye annet. Tenker hun kunne gjort innholdet mye mer interessant uten å dele hvor mye hun ammer, hvor lite hun sover, når barnet stelles. Det er de tingene hun viser som får det til å fremstå som om barnet ikke stimuleres tilstrekkelig, selv om hun sikkert gjør det. Og ja som folk diskuterer her er det ekkelt at hun står å grafser i håret når hun laget mat. Har tenkt mange ganger at jeg er glad hun ikke skal lage mat til meg for det hadde jeg ikke takla. Men jeg er sensitiv på sånt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5 timer siden #12427 Del Skrevet 5 timer siden Orly skrev (35 minutter siden): Ja hvorfor gå på bruker og ikke sak, det burde du spørre deg selv om.. Det innlegget jeg siterte der var veldig stygt og går også på person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 5 timer siden #12428 Del Skrevet 5 timer siden faltforfristelsen skrev (9 minutter siden): Det er nettopp dette. Hun har vært så opptatt av at barnet ikke skal eksponeres, men vi vet jo så mye om dette barnet allerede fordi hun gjør nettopp det, eksponerer. Selv om hun ikke viser ansiktet, viser hun så mye annet. Tenker hun kunne gjort innholdet mye mer interessant uten å dele hvor mye hun ammer, hvor lite hun sover, når barnet stelles. Det er de tingene hun viser som får det til å fremstå som om barnet ikke stimuleres tilstrekkelig, selv om hun sikkert gjør det. Og ja som folk diskuterer her er det ekkelt at hun står å grafser i håret når hun laget mat. Har tenkt mange ganger at jeg er glad hun ikke skal lage mat til meg for det hadde jeg ikke takla. Men jeg er sensitiv på sånt. Har vært mye oppe i media de siste dagene. Både på TikTok og flere som driver med Snapchat har snakket om det. Er litt spennende pga det er så delte meninger. Vi har selv ikke delt bilder, legge rutiner eller noe sånt på fb. Har en lukket Snapchat gruppe og my story hvor jeg deler enkelt bilder med mine nærmeste venner og familie. Føler det er mer enn nok ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5 timer siden #12429 Del Skrevet 5 timer siden Klink skrev (13 minutter siden): Det innlegget jeg siterte der var veldig stygt og går også på person. Å det du skreiv var ikke pent så 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5 timer siden #12430 Del Skrevet 5 timer siden Orly skrev (Akkurat nå): Å det du skreiv var ikke pent så Ta det på pm om du vil diskutere meg som bruker mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 5 timer siden #12431 Del Skrevet 5 timer siden ScreenRecording_02-07-2025_19-03-00_1.mov Klarer hun virkelig ikke å snakke tydeligere? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5 timer siden #12432 Del Skrevet 5 timer siden Klink skrev (22 minutter siden): Ta det på pm om du vil diskutere meg som bruker mer. Ser ingen grunn til det, du ber folk forklare hvorfor de går på bruker og ikke sak, jeg ber deg da forklare hvorfor du gjør det men da skal det plutselig tas på pm? Skjer ikke 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5 timer siden #12433 Del Skrevet 5 timer siden clåvviii skrev (24 minutter siden): ScreenRecording_02-07-2025_19-03-00_1.mov 3.35 MB · 4 Nedlastninger Klarer hun virkelig ikke å snakke tydeligere? Det der var faktisk verre enn simlish 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 4 timer siden #12434 Del Skrevet 4 timer siden clåvviii skrev (51 minutter siden): ScreenRecording_02-07-2025_19-03-00_1.mov 3.35 MB · 8 Nedlastninger Klarer hun virkelig ikke å snakke tydeligere? At det var? 🤣 Skjønner jo kanskje at denne appen har litt vanskelig å tekste for henne 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 2 timer siden #12435 Del Skrevet 2 timer siden Må le av at det faktisk diskuteres hår. Hvilket nivå er "vi" på nå? Jeg driter i om håret mitt lukter litt appelsin av og til eller om det en sjelden gang havner et hår i maten (min egen). Så mye bekymring og irritasjon det går an å ha for andre mennesker 😂 Mer underholdning her enn på snap 🍿 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 1 time siden #12436 Del Skrevet 1 time siden clåvviii skrev (På 6.2.2025 den 22.11): Litt gøy å se Kristjana Vera foran ungen sin på snap. Står å spiller trommer på magen sin,og ungen er helt med🥰 Mens lille lippern får bare gogogo som respons😂 Føler Philip virker som fersk fra livmora i forhold til hennes unge. 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1 time siden #12437 Del Skrevet 1 time siden Guido skrev (3 minutter siden): Føler Philip virker som fersk fra livmora i forhold til hennes unge. 😳 Enig. Han virker ikke som en baby på snart 3 mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå