Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

J.. skrev (7 minutter siden):

Det hadde alikevel ikke endret hvordan man oppfatter smerte.

Forøvrig er det lov å ha egne problemer (store og små) selv om andre har det verre. Det vil jo alltid finnes noen som har det verre,det betyr ikke at man selv ikke kan ha det kjipt.

det er ikke det det handler om og heller ikke tror jeg hvorfor mange reagerer på henne. Det er hvordan hun presenterer det. 
Om hun av og til tøffer seg litt ( som i forbindelse med at hun liksom sa til legevakten: gi meg noe strips så fikser jeg det sjøl ( jeg tror nok  hun sikkert spurte på en penere måte i virkeligheten) , eller om hun tror hun er morsom av og til, jeg vet ikke. Men jeg synes hun viser en selvsentrert, usmakelig til tider og frekk fremtreden. Og det er den jeg reagerer på, det kan godt være hun har issues jeg ikke vet om, som igjen gjør at det hun viser bare  er hennes virkelighet. Men igjen- det er det jeg ser og hører jeg reagerer på. 
Har avfulgt begge, kikker innom henne av og til- etter jeg har lest noe her. Jobber med å la være å følge denne tråden også. Men fader- det er faktisk vanskelig. 😅  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Følger ingen av de, men må stadig inn å se etter å ha vært her. Og blir like overrasket hver gang.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. 

Sol, admin. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette «tummytime» opplegget? Hvorfor kan hun ikke snakke norsk? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (4 timer siden):

Nettopp ,så Stina sin opplevelse av smerte er hennes.  Hennes opplevelse. Ikkje vi som sitter å ser på. Dumt å skrive side opp og ned og korleis ein sjølv oppfatter sin smerte.

Vi kan så klart ikke si noe om hvor høy eller lav smerteterskel hun har, men å beskrive kutt i fingeren, å være støl eller bitte litt feber som EKSTREME smerter og alvorlig sykdom er for de fleste merkelig.. og vitner om veldig lav toleranse for smerte og ubehag 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Av en eller annen grunn blir jeg aldri nominert» (til Vixen) Neinei, forstå det den som kan si 🤷‍♀️🙊

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også har vi hu som er så sjukt ekstremt nøye med ting... De listene har sett sine bedre dager de også.. 

IMG_8228.jpeg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (6 timer siden):

Også har vi hu som er så sjukt ekstremt nøye med ting... De listene har sett sine bedre dager de også.. 

IMG_8228.jpeg

Huset virker generelt slitt og lite vedlikeholdt. Noen som vet hvor gammelt huset er?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (8 timer siden):

Hva er dette «tummytime» opplegget? Hvorfor kan hun ikke snakke norsk? 

Tummy time har vært et begrep lenge før Stina. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Tummy time har vært et begrep lenge før Stina. 

Ja det vil jeg tro all tid det er ett engelsk uttrykk. Jeg bare forstår ikke hvorfor formuleringsevnen er så snever. Men er vel sånn det er å få barn i det århundre her 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Ja det vil jeg tro all tid det er ett engelsk uttrykk. Jeg bare forstår ikke hvorfor formuleringsevnen er så snever. Men er vel sånn det er å få barn i det århundre her 

Hun klarer jo ikke si mange ord på norsk da så… går utifra at ordforrådet ikke er så stort 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun måtte ha mer søvn idag tidlig. Selvom sønnen hennes var klar til å starte dagen, og var så skravlete. Han sovnet tilslutt🙄altså.. i alle dager 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7:18 super tidlig?! Fy faen ass… utrolig den verdenen hun lever i. Sønnen er klar til å starte dagen men ikke denne divaen nei. Det er for tidlig!!!!

Endret av Dojakitty
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinkerbellee skrev (31 minutter siden):

Men du poengterer at «du sier det høyt» som om det er viktig at noen tar opp dette.

Men som du selv sier at hun kan la være å kommentere småting ved Stina som irriterer henne, så kan jo du selv også la være å kommentere det hun skriver her inne? Det bidrar jo bare til uinteressant videre debatt om at man har forskjellig synspunkter på ting? Og er egentlig ikke relevant for tråden… Eller?

50% av innleggene her inne er jo diskusjoner frem og tilbake på hva man selv reagerer på og ikke, og at man er ute etter å ta hverandre for å reagere på filleting? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimse83 skrev (19 minutter siden):

Hun måtte ha mer søvn idag tidlig. Selvom sønnen hennes var klar til å starte dagen, og var så skravlete. Han sovnet tilslutt🙄altså.. i alle dager 

Dette har hun gjort lenge. Syns det er helt forferdelig. Sønnen begynner og få normal døgnrytme, men mor må ligge og dra seg litt til.  Forstår hun ikke at det og stå opp tidlig er et ledd i og få sønnen til og sove mer sammenhengende og? Så det er ris til egen ræv som vanlig. 

Ser for meg hun ligger der mutt og sur mens babyen skravler 🙈 Vel, Stina, tiden for lange morgener i senga er over, det må du bare innse. 

Endret av Poly
  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (10 minutter siden):

Er 07.18 «super tidlig» når man har en baby?

IMG_0496.jpeg

Det er skamfullt!!! Hadde de hatt en hverdag som de aller fleste har,som skal opp og ut,så er dette langt ifra supertidlig! Rart det ikke var helt sjukt ekstremt tidlig også🤡

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (18 minutter siden):

Er 07.18 «super tidlig» når man har en baby?

IMG_0496.jpeg

Rett og slett flaut 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (5 minutter siden):

Det er skamfullt!!! Hadde de hatt en hverdag som de aller fleste har,som skal opp og ut,så er dette langt ifra supertidlig! Rart det ikke var helt sjukt ekstremt tidlig også🤡

Når sov jeg sist til halv åtte tro? Det var hvertfall før eldstemann på to, nå er det mellom 5:30-06 som er normalen. Blir spennende når P blir enda litt eldre, tviler på stor sjanse for å få han til å sove mer når han først er våken da😂🙃

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for hennes skyld at hun provoserer med vilje ved å si at det var supertidlig og i tillegg beskrive en unge som viser tydelig at han har behov for å starte dagen… 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...