Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Kokoknit skrev (1 time siden):

Jeg reagerer mest på at hun sier at  hun i utgangspunktet syntes 30 min var i grenselang tid å vente. Folk ligger med alvorlige infeksjoner, mulig hjerteinfarkt, blindtarmbetennelse osv på sykehus betydelig lengre enn det om det er travelt…. Du skal være rimelig dårlig om du får behandling innen det på legevakta. 

30 minutter….? Altså hvordan skal det gå når P får feber? Fjerde barnesykdom? Omgangssyke? Tenk når hun renner ned legevakta og skal ha hjelp NÅ, over alle andre syke… etter 20 år som mamma har vi én gang fått akutt hjelp. Da hadde ungen sepsis. Hu aner ikke hvordan livet funker 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (43 minutter siden):

🙈🙈🤣🤣🤣🤣

Screenshot_20250129_160249_Snapchat.jpg

Screenshot_20250129_160257_Snapchat.jpg

Ja, tenk og få et overfladisk kutt i fingen når man allerede er nede for telling pga gangsperr 🥲🥲🥲  Noen mennesker får virkelig alt! 

• Liker 25
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Sinnsyke mengder blod der altså

😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (54 minutter siden):

🙈🙈🤣🤣🤣🤣

Screenshot_20250129_160249_Snapchat.jpg

Screenshot_20250129_160257_Snapchat.jpg

Men herregud, er det mulig?! Kjenner nesten jeg rødmer, blir flau på dems vegne. Han er da vel ikke seriøs her? I så fall synes jeg faktisk synd på disse to. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Men herregud, er det mulig?! Kjenner nesten jeg rødmer, blir flau på dems vegne. Han er da vel ikke seriøs her? I så fall synes jeg faktisk synd på disse to. 

Ja dette var pinlig. Men sånn blir vel verden når man lever i en boble omtrent uten kontakt med samfunnet. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Han er nok 100% seriøs 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Sinnsyke mengder blod der altså

Kan jo så vidt å kommet gjennom huden det knivbladet der.. 

Sønnen min skar seg i fingeren på en kniv en gang, ikke ekstremt dypt men de endte med å lime på legevakten, og mengden blod som kom ut var nesten ikke til å tro fra det «lille» kuttet han hadde - mannen måtte stå å holde papir rundt til jeg fikk åpnet bandasjer og tape for ellers rant blodet over alt på gulvet..

så hvordan hun kan tro at de 3-4 dråpene der kvalifiserer til legevakt er helt sykt😳 har ingen av de skadet seg på normalt vis tidligere - skrubbsår, kutt, falt av sykkel, ramlet i trappa osv?🤔

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

catwoman skrev (15 minutter siden):

Kan jo så vidt å kommet gjennom huden det knivbladet der.. 

Sønnen min skar seg i fingeren på en kniv en gang, ikke ekstremt dypt men de endte med å lime på legevakten, og mengden blod som kom ut var nesten ikke til å tro fra det «lille» kuttet han hadde - mannen måtte stå å holde papir rundt til jeg fikk åpnet bandasjer og tape for ellers rant blodet over alt på gulvet..

så hvordan hun kan tro at de 3-4 dråpene der kvalifiserer til legevakt er helt sykt😳 har ingen av de skadet seg på normalt vis tidligere - skrubbsår, kutt, falt av sykkel, ramlet i trappa osv?🤔

Ifølge Stina så er hun så klumsete og skader seg hele tiden så…. Men det var denne høye smerteterskelen da

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Ifølge Stina så er hun så klumsete og skader seg hele tiden så…. Men det var denne høye smerteterskelen da

Det er krise når man gulper i seg smertestillende fordi man er støl OG i tillegg har kutt i fingeren 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfulgte dem begge nå, orker ikke se mer på dette sirkuset 😂😂

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske jeg var like sterk

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (6 minutter siden):

Frister. Men jeg MÅ liksom bare se 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (11 minutter siden):

Det er jo vanskelig å la være. Det er underholdning på høyt nivå!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (4 timer siden):

Screenshot_20250129_150855_Discord.thumb.jpg.701a77e9fc53bc11f0ec2ee9bd624950.jpg

Hahaha, jeg klarer ikke.

Skar meg i fingeren da jeg skjærte løk igår, da rant det blod. Ikke noen få dråper på et papir. Gjett hva jeg gjorde? Jeg sa "AU", holdt fingeren under vann, klemte den med papir til blødningen stoppa, fikk sambo til å plastre den med pokemon plaster og gikk ut å måka snø.

Ista var jeg i dusjen og fikk selvfølgelig et hårstrå inni der da jeg sjamponerte håret, såret åpna seg igjen å blødde nesten mer enn igår. Igjen sa jeg "AU", stoppet blødningen, fikk samboer til å sette på en ny plaster og that's it. Asså HVA er dette for noe? 

Pappa skar seg i låret med vinkelsliper for noen år siden, det skulle absolutt vært både renska å sydd. Han fikk meg heller til å finne et bind, klippe av vingene på bindet å klippe de i små striper igjen. Det funker nesten like bra som strips. (Tips om noen trenger det i fremtida, haha) Fikk stripsa det igjen å det grodde fint som bare det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (47 minutter siden):

Det er jo vanskelig å la være. Det er underholdning på høyt nivå!

Poly skrev (59 minutter siden):

Ja det er som et togkræsj, vanskelig å ikke se 😂😂 men nå ble jeg så lei av syt og klag, så får vi se om jeg plutselig havner tilbake en gang 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at hun klarte og lage snurrer i dag da. Selv med sterkt skadet finger liksom. 

Endret av Poly
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjesti7654 skrev (1 time siden):

Hahaha, jeg klarer ikke.

Skar meg i fingeren da jeg skjærte løk igår, da rant det blod. Ikke noen få dråper på et papir. Gjett hva jeg gjorde? Jeg sa "AU", holdt fingeren under vann, klemte den med papir til blødningen stoppa, fikk sambo til å plastre den med pokemon plaster og gikk ut å måka snø.

Ista var jeg i dusjen og fikk selvfølgelig et hårstrå inni der da jeg sjamponerte håret, såret åpna seg igjen å blødde nesten mer enn igår. Igjen sa jeg "AU", stoppet blødningen, fikk samboer til å sette på en ny plaster og that's it. Asså HVA er dette for noe? 

Pappa skar seg i låret med vinkelsliper for noen år siden, det skulle absolutt vært både renska å sydd. Han fikk meg heller til å finne et bind, klippe av vingene på bindet å klippe de i små striper igjen. Det funker nesten like bra som strips. (Tips om noen trenger det i fremtida, haha) Fikk stripsa det igjen å det grodde fint som bare det. 

Jeg er enig i at legevakt var unødvendig slik det ser ut om såret til Stina, men dette er vel heller ingen konkurranse i å ha verst skade uten å oppsøke helsehjelp. Når en skjærer seg med vinkelsliper er det helt greit å ta seg en tur til legevakt. 

Endret av Klink
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (15 minutter siden):

Imponerende at hun klarte og lage snurrer i dag da. Selv med sterkt skadet finger liksom. 

Hahaha😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (22 timer siden):

Så SKAMMELIG at hun oppsøkte legevakten pga et kutt i fingeren. Ble sendt hjem med plaster og fikk sikkert med en strips sånn at de ble kvitt henne. Er ikke ille når man får diy-kit til å stripse sin egen finger 😆

Er det raaaart det er lang kø på legevakt når sånne nek bruker ressurser unødvendig. 

Gourmetkokken som aldri fått et kutt i fingern? 😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…. Det er så mye sjuke folk på legevakta

Ja! Men jeg LOVER at det er enda fler sjuke folk på Hvaltorvet og på restaurant 🤣🤣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...