Lzzy Skrevet 29. januar #12041 Del Skrevet 29. januar Klink skrev (2 minutter siden): Har noen sett såret? Å putte fingeren i en stavmikser og få skrudd på kan jo gjøre en del skade. Da hadde ikke sykepleier på legevakt latt henne dra hjem, hvis det var såpass alvorlig skade. De ser på skaden før de vurderer hastegrad. Gjorde iallefall det når jeg var der med en av ungene. Måtte sy og likevel satt vi to timer å ventet med kompresjon på kuttet 😅 så jada, hjelper ikke å snike i køen selvom man heter Stina Bakken og er mensamedlem. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. januar #12042 Del Skrevet 29. januar Palmemor skrev (Akkurat nå): Hun viste fingeren såvidt igår. Var knapt blod på papiret Åja 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 29. januar #12043 Del Skrevet 29. januar Klink skrev (6 minutter siden): Har noen sett såret? Å putte fingeren i en stavmikser og få skrudd på kan jo gjøre en del skade. Ja det måtte ha gjort en del skade, men da skulle man tro hun faktisk fikk sydd og ikke bare sendt hjem med strips. Syns det høres litt merkelig ut, men vanskelig å vite uten å ha sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. januar #12044 Del Skrevet 29. januar Klink skrev (7 minutter siden): Har noen sett såret? Å putte fingeren i en stavmikser og få skrudd på kan jo gjøre en del skade. Men da hadde gjerne det blitt sydd også? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. januar #12045 Del Skrevet 29. januar Dojakitty skrev (1 minutt siden): Men da hadde gjerne det blitt sydd også? Ja, men hun la det litt fram som at ingen hadde sett på det, men det må de jo ha gjort i og med at hun fikk med strips. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. januar #12046 Del Skrevet 29. januar Tenker på podcasten til Sigrid og Lisa tidligere i uka,der Sigrid forteller om dattera som måtte til legevakta for hun hadde klemstra fingeren i bildøra og dratt den til seg igjen. Hun forteller at de satt 4 timer på legevakta å venta, dattera satt å så på pad uten en lyd. Hun har høy smerteterskel sier Sigrid…. Dattera er vel rundt 10 årsalderen eller noe i den dur…….. Lar den ligge her jeg 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. januar #12047 Del Skrevet 29. januar Klink skrev (1 minutt siden): Ja, men hun la det litt fram som at ingen hadde sett på det, men det må de jo ha gjort i og med at hun fikk med strips. Nettopp! Og som en annen sa her. Det var 2-3 dråper (som man kan få av en blodprøve) på papiret hun viste 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. januar #12048 Del Skrevet 29. januar Himmelen_91 skrev (1 time siden): Tror nok på at hun har ringt, og de har sagt kom. De har jo ikke sett hvor dypt såret er 😭😭 Her jeg bor tar sykepleier som tar tlf på legevakta ting på video hvis de er usikre på om det er noe å komme inn for. Hadde Stina ringt vil jeg tro de hadde gjort det før de ba henne komme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 29. januar #12049 Del Skrevet 29. januar Her må jeg faktisk kommentere. Hadde hun kuttet seg på stavmiksereren ville hun blødd mye mer enn det der. Selv en strips eller plaster ville ikke stoppet den blodstrømmen 🤦♀️ Har selv kuttet meg kraftig på kniv og kom inn først på legevakten og ble sydd 10 sting for å redde nerver. Så det hun fikk var et overfladisk kutt. Her må det snart en realitetsjekk til 👍 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. januar #12050 Del Skrevet 29. januar (endret) Klink skrev (1 time siden): Har noen sett såret? Å putte fingeren i en stavmikser og få skrudd på kan jo gjøre en del skade. Hun har i dag et lite plaster på, bruker tommelen helt uten problem, etter å ha hatt en natt med ekstreme smerter, hvor hun sier hun har tatt en del smertestillende. Jeg blir litt oppgitt av hvor puslete noen er. Endret 29. januar av Tessa12 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradisetmitt Skrevet 29. januar #12051 Del Skrevet 29. januar (endret) Frøken888 skrev (40 minutter siden): Her må jeg faktisk kommentere. Hadde hun kuttet seg på stavmiksereren ville hun blødd mye mer enn det der. Selv en strips eller plaster ville ikke stoppet den blodstrømmen 🤦♀️ Har selv kuttet meg kraftig på kniv og kom inn først på legevakten og ble sydd 10 sting for å redde nerver. Så det hun fikk var et overfladisk kutt. Her må det snart en realitetsjekk til 👍 Jeg må også si noe her. For mange år siden laget jeg mat til min eldste gutt og skulle bruke stavmixer, jeg satt fast noe kjøtt og skulle ta det løst og klarte det mesterstykke å trykke knappen inn og tok fingeren min, og for å si det sånn, jeg endte med en del sting og det var en del mer blod enn det jeg så der hos Stina. Endret 29. januar av Paradisetmitt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 29. januar #12052 Del Skrevet 29. januar Altså,Stina må ha en tvilling et sted,det går bare ikke ann å være så dum alene!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #12053 Del Skrevet 29. januar Katinkalille skrev (16 minutter siden): Altså,Stina må ha en tvilling et sted,det går bare ikke ann å være så dum alene!! 😅😅😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 29. januar #12054 Del Skrevet 29. januar (endret) Dojakitty skrev (6 timer siden): Jeg må si jeg blir oppriktig forbanna på disse to. Han ene er på vei til legevakta pga feber på under 38, hun er på legevakta for noe som så ut som en skrubbsår!! At hun blir sendt hjem med plaster er jo et åpenbart tegn på at her er man ute å kjøre! Hvem ringer ikke før man møter opp på legevakta?! Fy faen ass. Disse to lever i sin egen verden. Jeg er oppriktig sjokkert Samme her! Det er så waste av dems og legevakta sin tid! Samboeren i huset her kutta seg "dypt" med jaktkniv for en stund siden og han blødde MYE. Det var et par strips, stort plaster, litt vann og så fortsatte dagen. Såret er så godt som usynlig nå. Man drar ikke på legevakta med mindre det er fare for nerver, senskader eller om man ikke får stoppet blødninga. Et dypt kutt småblør ikke til det punktet at det bare er små blodflekker på papiret. Det er sånn jeg blør når kattene tar i for mye når de leker. Skulle jeg dratt til legevakta for det hadde jeg vært innom èn gang i uka ass Endret 29. januar av Clancy 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 29. januar #12055 Del Skrevet 29. januar 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltakatten Skrevet 29. januar #12056 Del Skrevet 29. januar Bare for å lage clickbait og content 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. januar #12057 Del Skrevet 29. januar Sushiii skrev (20 minutter siden): Sinnsyke mengder blod der altså 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet 29. januar #12058 Del Skrevet 29. januar Jeg reagerer mest på at hun sier at hun i utgangspunktet syntes 30 min var i grenselang tid å vente. Folk ligger med alvorlige infeksjoner, mulig hjerteinfarkt, blindtarmbetennelse osv på sykehus betydelig lengre enn det om det er travelt…. Du skal være rimelig dårlig om du får behandling innen det på legevakta. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkkeee Skrevet 29. januar #12059 Del Skrevet 29. januar Sushiii skrev (1 time siden): Huff a meg. Stakkars jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. januar #12060 Del Skrevet 29. januar 🙈🙈🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå