Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Klink skrev (2 minutter siden):

Hvilken tyv er det snakk om da? 😅

Den mystiske tyven. Det er han/ho som har stjelt buksa til PF på treningsenteret. Håpar han spelar vidare på det , og lagar sang/musikk til også.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han i det hele tatt sjekket hittegods på treningssenter? 😅😅 Hadde jeg jobbet der og sett masse klær som ligger henslengt i en garderobe, sent på kvelden, så hadde jeg nok også slengt det i hittegods før jeg tok kvelden og dro hjem. Kanskje også på pur f om han gjør det hver gang han er der, noe han selv har sagt fordi han VET IKKE AT DET ER SKAP DER… Og ref snappen hvor han bare ville se hva som skjedde om han ikke dro hjem når de stengte kl 00, så virker han til å ha relativt lavt nivå på sosial kutyme-fronten. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (8 minutter siden):

Har han i det hele tatt sjekket hittegods på treningssenter? 😅😅 Hadde jeg jobbet der og sett masse klær som ligger henslengt i en garderobe, sent på kvelden, så hadde jeg nok også slengt det i hittegods før jeg tok kvelden og dro hjem.

Mange treningssenter er kun bemannet fra kl x til kl xx,ikke nødvendigvis fra åpningstid til stengetid..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (18 timer siden):

Dette var hun iført på café i Nice. Den gangen fikk hun spalteplass i Dagbladet igjen- om alle haterne som klaget over at hun brukte bikini på stranda. Men det var jo ikke det som var casen- det var at hun var på cafe iført -noe som ligner et hentai kostyme hvert fall. 
Men- jeg er enig i at om det plager noen å se hvordan Stina er på/avkledd, hvorfor gidde å besøke hennes snap. 

IMG_0326.jpeg

Haha.. At dette er samme dama som må gi flaske å ikke kan amme på restaurant eller senter pga at hun ikke ville vise brystene 🤣😂

Jeg har faktisk aldri vist så mye pupp som henne, til tross for offentlig amming😂 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor logger hun bare av i 4 dager? 

Er ikke dette liksom "jobben" hennes...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (20 minutter siden):

Har han i det hele tatt sjekket hittegods på treningssenter? 😅😅 Hadde jeg jobbet der og sett masse klær som ligger henslengt i en garderobe, sent på kvelden, så hadde jeg nok også slengt det i hittegods før jeg tok kvelden og dro hjem. Kanskje også på pur f om han gjør det hver gang han er der, noe han selv har sagt fordi han VET IKKE AT DET ER SKAP DER… Og ref snappen hvor han bare ville se hva som skjedde om han ikke dro hjem når de stengte kl 00, så virker han til å ha relativt lavt nivå på sosial kutyme-fronten. 

For alt vi veit kan den ligge på eit lager, han kan ha gjømt den sjølv ,  stjelt av ein blodfan eller kona. Han styrrer narrativet og vi som sjåarar heng på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natalie91 skrev (2 minutter siden):

Du får nok svaret når ho er tilbake. Tenker at ho ikkje må føle for meldeplikt .men tek det i sitt tempo.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (18 minutter siden):

Det fine med å tjene så mye og være egen sjef er vel nettopp å ta seg fri når man ønsker/trenger det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Hvilken tyv er det snakk om da? 😅

Da svarer jeg litt som noen andre her inne gjør,da noen stiller spm ved hva som har blitt sagt av Stina på hennes snap: gå inn å les/hør selv🫠

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Det fine med å tjene så mye og være egen sjef er vel nettopp å ta seg fri når man ønsker/trenger det.

Absolutt,men hun har jo også sagt det motsatte da,så er vel kanskje derfor noen stiller spm ved fraværet😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (3 minutter siden):

Absolutt,men hun har jo også sagt det motsatte da,så er vel kanskje derfor noen stiller spm ved fraværet😉

Livet skjer,man ombestemmer seg eller bare endrer mening.

Verre er det ikke.

Blunkefjes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 minutter siden):

Veldig spesielt å bare forsvinne og da uten en lyd... oppmerksomhetssyk sikkert.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (4 timer siden):

Som du ser her så er fyren seriøs. Og er ikke dét sært,da vet jeg ikke. 

IMG_8084.png

Det virker nesten som det har tilta litt for han... dette er vel ikke normalt? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natalie91 skrev (Akkurat nå):

Veldig spesielt å bare forsvinne og da uten en lyd... oppmerksomhetssyk sikkert.

Mange influencere som gjør dette.

IdaW feks poster jo knapt i det hele tatt,alikevel renner pengene inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (1 time siden):

Spennende kontent dette!. Håpar han kjører på videre . Fell meir i smak en mykje av det "andre" en ser i influverden.

Enig. Jeg digger å følge PF 😅 og jeg følger gjerne med ned i deep divene hans, for hjernen min fungerer helt likt 😅 (men jeg hadde nok ikke gått så langt i å fakke en tyv, akkurat den bør han nok ta på seg selv om han ikke låste, hehe) 

Edit: men dette bør vi ta på PF sin tråd 😉

Endret av refill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (20 minutter siden):

Det virker nesten som det har tilta litt for han... dette er vel ikke normalt? 

Han har det nok bare gøy. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (31 minutter siden):

Livet skjer,man ombestemmer seg eller bare endrer mening.

Verre er det ikke.

Blunkefjes.

😉😉😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (Akkurat nå):

😉😉😉

👍🏻👍🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (1 time siden):

Mtp at hun ikke kunne ta permisjon pga at det var jobben hennes så kan man jo undre seg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (40 minutter siden):

Mtp at hun ikke kunne ta permisjon pga at det var jobben hennes så kan man jo undre seg

Tror hun bare skal gå for samme taktikk som SE. Forsvinne, så plutselig komme tilbake og få mere klikk enn de vanlige daglige snappene. Så lenge hun når views per month så renner penga inn ja :) 

hvis hun har sagt 4 dager spesifikt så er det jo ikke helt det samme men, folk blir nysgjerrige 

Endret av Kokosmakroni
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...