miny Skrevet 15. januar #11541 Skrevet 15. januar Vintermåne skrev (2 timer siden): Rustababe??? er det samme kategori som Cubus kids eller? Fint å kategorisere folk sånn 🙄 Nei, for kidsa kan ikke velge selv. Vi er nå en gang i forskjellige klasser/kategorier når det kommer til penger, om du vil eller ikke. Hun må jo ikke være Rustababe, hun kan jo begrense sitt overforbruk av billig dritt. Hvis hun vil.. sorry for at jeg tråkket deg på tærne. Men den kommentaren handlet jo ikke om hva man ikke har råa til (regner med det er det du mener med cubuskids)..men at hun faktisk har penger til å bruke på skikkelig greier. Med mindre hun investerer sinnsyke summer da. Men det tviler jeg for. 10
Gjest faltforfristelsen Skrevet 15. januar #11542 Skrevet 15. januar Palmemor skrev (14 minutter siden): enig med deg. Jeg tror det er treningen. Han er så opptatt av sunnhet og trening at jeg tviler på han ville tatt operasjoner. Men hele han er jo superfit nå, sikkert med en fettprosent på under 10, så det går jo utover ansiktet og. Også spenner han mye muskler på bildene han legger ut Ja så lager han alltid trutmunn. Googla han nå da han egentlig ikke har vært noe kjent navn for meg, og ser han har andret seg mye utseendemessig de siste årene. Som du sier er det jo lite fettprosent og mye muskler og "spenning" på bilder. Han burde latt håret vokse som før, da var han kjekkere!
Vintermåne Skrevet 15. januar #11543 Skrevet 15. januar miny skrev (1 minutt siden): Nei, for kidsa kan ikke velge selv. Vi er nå en gang i forskjellige klasser/kategorier når det kommer til penger, om du vil eller ikke. Hun må jo ikke være Rustababe, hun kan jo begrense sitt overforbruk av billig dritt. Hvis hun vil.. sorry for at jeg tråkket deg på tærne. Men den kommentaren handlet jo ikke om hva man ikke har råa til (regner med det er det du mener med cubuskids)..men at hun faktisk har penger til å bruke på skikkelig greier. Med mindre hun investerer sinnsyke summer da. Men det tviler jeg for. Du tråkket ikke meg på tærne…… cubus-kids handler heller ikke om hva man har råd til, det er en nedsettende kallenavn som unger (og voksne) bruker på unger/ ungdom som ikke går i dyre merkeklær ….. så- da vil jeg vel si at med den forklaringen din så er «Rustababe» omtrent det samme da- bortsett fra at det er voksne damer som kaller andre voksne damer det …. Også lurer man på hvorfor unger driver på sånn ….. 7 6
Lzzy Skrevet 15. januar #11544 Skrevet 15. januar BeautyBox skrev (1 time siden): Blir de så vidåpne med huden strukket ut til alle kanter av bare blefaroplastikk? Botox 🤷♀️ 1 1
BeautyBox Skrevet 15. januar #11545 Skrevet 15. januar (endret) Lzzy skrev (6 minutter siden): Botox 🤷♀️ Hvordan tenker du det gjør øynene mer åpne? Endret 15. januar av BeautyBox
Lzzy Skrevet 15. januar #11546 Skrevet 15. januar BeautyBox skrev (1 minutt siden): Man setter ikke botox rundt øynene. Man gjør ikke deeet nei 🤣 1
BeautyBox Skrevet 15. januar #11547 Skrevet 15. januar Lzzy skrev (Akkurat nå): Man gjør ikke deeet nei 🤣 Endret det jeg skrev fordi jeg blandet med fillers. Hvorfor så spydig?
Vinnanna15 Skrevet 15. januar #11548 Skrevet 15. januar faltforfristelsen skrev (1 time siden): Her var jo PF kjekk 😅 Nå ser han så "stiv ut". Virker som om han også har fikset på utseendet, eller er det bare treningen som gjør det? Den sveisen han har nå er lite kledelig... mye finere med håret bakover. 13
Gjest faltforfristelsen Skrevet 15. januar #11549 Skrevet 15. januar Vinnanna15 skrev (2 minutter siden): Den sveisen han har nå er lite kledelig... mye finere med håret bakover. Ja han har sveisen til ei gammel tante nå 😂 Når man googler han finner man mange mer kledelige hårsveiser. Men hver sin smak, så lenge de selv er fornøyde.
Pokerface Skrevet 15. januar #11550 Skrevet 15. januar Mulig det bare er jeg som surrer og husker feil, men fikk ikke hun en helt annen veske av PF etter fødsel mens de enda var på sykehuset? 🤔 1 1
Gjest faltforfristelsen Skrevet 15. januar #11551 Skrevet 15. januar Pokerface skrev (Akkurat nå): Mulig det bare er jeg som surrer og husker feil, men fikk ikke hun en helt annen veske av PF etter fødsel mens de enda var på sykehuset? 🤔 Jo, men hun byttet den fordi den var upraktisk. Den hadde ikke skulderstropp.
AntiBullshit Skrevet 15. januar #11552 Skrevet 15. januar BeautyBox skrev (2 timer siden): Noen som vet hva hun har gjort for å få så store/oppvakte øyne? Hun ser jo annerledes ut enn da hun var ung. Kan ikke bare være filter og vippeextentions vel? Har sett dette hos andre også, folk jeg gikk på skole med feks, som plutselig har fått så åpne øyne og ser nesten ut som en annen person fra de var tenåringer. Og lurer på hva i alle dager de har gjort med/rundt øynene? Ønsker helst svar i form av noe litt mer konkret enn «operert». Hun har helt enkelt alltid hatt store øyne. Er bare å google stinablogg 2015 eller tilsvarende så dukker det opp bilder fra lenge siden. Så vidt jeg vet er det bare leppene og puppene som har vokst på unaturlig vis. 1 1
Clancy Skrevet 15. januar #11553 Skrevet 15. januar (endret) Palmemor skrev (11 timer siden): Underholdningsverdien er høy, da! Deilig å se at de ikke har vært så høye på seg selv bestandig Ååh jeg får så sinnsykt vondt av å se de videoene fra år tilbake, for hun var så frisk og fin uten så jævlig mye fillers i leppene, mindre vipper og mindre selvbruning. Det smilet hennes var så nydelig! Ikke ta det feil, hun er fortsatt pen, men på en influenser/Hollywood måte. Back in those days var hun virkelig en "It-girl" Endret 15. januar av Clancy 4
Lzzy Skrevet 15. januar #11554 Skrevet 15. januar BeautyBox skrev (34 minutter siden): Hvordan tenker du det gjør øynene mer åpne? Man kan sette botox på måter som gjør at man får et «løft» som gjør øynene mer åpne. Men her er det nok mest filter og kanskje alle de vippene som gjør at helheten ser annerledes ut nå, enn før. Hvem vet, det var kun et innspill fra min side.
refill Skrevet 15. januar #11555 Skrevet 15. januar Clancy skrev (28 minutter siden): Ååh jeg får så sinnsykt vondt av å se de videoene fra år tilbake, for hun var så frisk og fin uten så jævlig mye fillers i leppene, mindre vipper og mindre selvbruning. Det smilet hennes var så nydelig! Ikke ta det feil, hun er fortsatt pen, men på en influenser/Hollywood måte. Back in those days var hun virkelig en "It-girl" Ja hun var super cute på denne filmen! Ser veldig annerledes ut.. tror jeg nesten kunne hatt problemer med å kjenne henne igjen faktisk, utrolig nok. Veldig søte begge to. Så "levende" og ekte. Er vel ca 8 år siden siden Chloe var valp så man endrer jo seg en del gjennom 20 årene, men litt trist at de har mistet lekenheten og da.
Klink Skrevet 15. januar #11556 Skrevet 15. januar Palmemor skrev (17 timer siden): Hvis du reagerte på «tellinga» så er det ikke så vanskelig for en overvektig person (herunder meg) som har konstant telt kalorier å vite at 4 av de knekkebrøda med 2 skiver ost på hver er ca 450 kalorier. Trengte ikke leite frem verken innhold eller mengde og regne ut. Det er ikke kunnskapen jeg reagerer på. Å legge merke til kaloriinntak og skrive om det , og legge det fram som at 4 knekkebrød er mye( som noen skrev) selv om det var for å poengtere at hun må ha gode gener er bare stygt i mine øyne. Så bra at hun ikke fronter et kosthold minimalt med mat. Det ville vært mer kritikkverdig. Hun framstår ikke så variert i matveien, men kalorifokus og at hun spiser mye er bare ja stygt. Uansett hvorfor det nevnes. 5
AntiBullshit Skrevet 16. januar #11557 Skrevet 16. januar Klink skrev (40 minutter siden): Det er ikke kunnskapen jeg reagerer på. Å legge merke til kaloriinntak og skrive om det , og legge det fram som at 4 knekkebrød er mye( som noen skrev) selv om det var for å poengtere at hun må ha gode gener er bare stygt i mine øyne. Så bra at hun ikke fronter et kosthold minimalt med mat. Det ville vært mer kritikkverdig. Hun framstår ikke så variert i matveien, men kalorifokus og at hun spiser mye er bare ja stygt. Uansett hvorfor det nevnes. Når man er lav, slank og så inaktiv som Stina så utgjør 500 kalorier ganske mye av dagsbehovet. Mange er dessuten småspiste når det kommer til frokost, så selv for noen som er både høyere og bredere enn Stina vil 500 kalorier oppleves som mye mat tidlig på dagen. Til forskjell fra Stina så spiser riktignok ikke folk flest frokost mellom 12 og 14 så det kan jo godt spille en rolle hva gjelder appetitt. 11
Margit777 Skrevet 16. januar #11558 Skrevet 16. januar Pokerface skrev (1 time siden): Mulig det bare er jeg som surrer og husker feil, men fikk ikke hun en helt annen veske av PF etter fødsel mens de enda var på sykehuset? 🤔 Blir kvalm. Ser så fattig ut og skrive prisen. 8
Margit777 Skrevet 16. januar #11559 Skrevet 16. januar Lzzy skrev (2 timer siden): Man gjør ikke deeet nei 🤣 Øyenbrynsløft kalles det sååå ehhh jo. Derfor hun har øyenbryn midt i panna. 4
Clancy Skrevet 16. januar #11560 Skrevet 16. januar refill skrev (1 time siden): Ja hun var super cute på denne filmen! Ser veldig annerledes ut.. tror jeg nesten kunne hatt problemer med å kjenne henne igjen faktisk, utrolig nok. Veldig søte begge to. Så "levende" og ekte. Er vel ca 8 år siden siden Chloe var valp så man endrer jo seg en del gjennom 20 årene, men litt trist at de har mistet lekenheten og da. Enig der! Man endrer seg veldig både utseendemessig og personlighetsmessig, men jeg er ganske sikker på at hun kunne beholdt mange av de ungdommelige og søte trekkene om hun ikke gjorde de (halvdrastiske) kosmetiske endringene. Den sprudlende lekne personligheten gjorde også mye på hvordan oppfattelsen av henne var den gang versus nå. Jeg har alltid syntes at naturlige "flaws" er utrolig bedårende og gjør mennesker så nydelige, så det er veldig ensidige meninger fra min side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå