Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Vinnanna15 skrev (16 minutter siden):

Den er jo for mørk til å bruke på stranda også vettu🤪😂🙈

Ja helt enig. Kunne ikke ramla meg inn å tatt med en så mørk veske på stranda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur det er første gang jeg har hørt hun har sagt "puppa" idag, og ikke "girlsa" eller "de her" 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

PF viste frem mumisamlinga så da får hu vise frem veskene da…. Er de ikke rike på noe annet?

og kan ikke ha den dyre veska på stranda, men kan ha en skitten bikkje oppi 🤣🤣🤣

Selvom Stina har sagt de har alarm vet jeg ikke om det er så lurt å vise alle hvor mye verdi de har i huset 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (9 minutter siden):

Selvom Stina har sagt de har alarm vet jeg ikke om det er så lurt å vise alle hvor mye verdi de har i huset 😅

Nei det er faktisk ett godt poeng. Man rekker å få med seg mye. De veskene er ikke i en safe heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (12 minutter siden):

Trur det er første gang jeg har hørt hun har sagt "puppa" idag, og ikke "girlsa" eller "de her" 😂

Samma tenkte jeg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Ja helt enig. Kunne ikke ramla meg inn å tatt med en så mørk veske på stranda 

Nei,det hadde tatt seg ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke frøken smart at hvis hun ikke pumper så kommer han til å spise bare av pupp?? Det er jo hun selv som velger å pumpe.. dersom hun faktisk setter seg inn i ammingen tror jeg det problemet er løst på et par dager, mulig det ikke er et problem engang, kun at hun ikke vil være bundet til han døgnet rundt. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (1 time siden):

110 000 er ikke så mye da. Syns hun hadde veldig lite til å tjene mer enn gjennomsnittet. Men hun er jo Rustababe så

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkende innlegg og bruker debatt. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miny skrev (30 minutter siden):

110 000 er ikke så mye da. Syns hun hadde veldig lite til å tjene mer enn gjennomsnittet. Men hun er jo Rustababe så

Rustababe??? 
er det samme kategori som Cubus kids eller? 
Fint å kategorisere folk sånn 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aabcdefghijklmnop skrev (52 minutter siden):

Skjønner ikke frøken smart at hvis hun ikke pumper så kommer han til å spise bare av pupp?? Det er jo hun selv som velger å pumpe.. dersom hun faktisk setter seg inn i ammingen tror jeg det problemet er løst på et par dager, mulig det ikke er et problem engang, kun at hun ikke vil være bundet til han døgnet rundt. 

Nei, man får ikke i pose og sekk nei. Hadde hun veletablert ammingen først og ikke vært så besatt av tanken på alenetid helt fra fødselen av, så hadde det vært lettere og introdusere flaske etterhvert.

Endret av Poly
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva hun har gjort for å få så store/oppvakte øyne? Hun ser jo annerledes ut enn da hun var ung. Kan ikke bare være filter og vippeextentions vel? Har sett dette hos andre også, folk jeg gikk på skole med feks, som plutselig har fått så åpne øyne og ser nesten ut som en annen person fra de var tenåringer. Og lurer på hva i alle dager de har gjort med/rundt øynene? Ønsker helst svar i form av noe litt mer konkret enn «operert». 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautyBox skrev (30 minutter siden):

Noen som vet hva hun har gjort for å få så store/oppvakte øyne? Hun ser jo annerledes ut enn da hun var ung. Kan ikke bare være filter og vippeextentions vel? Har sett dette hos andre også, folk jeg gikk på skole med feks, som plutselig har fått så åpne øyne og ser nesten ut som en annen person fra de var tenåringer. Og lurer på hva i alle dager de har gjort med/rundt øynene? Ønsker helst svar i form av noe litt mer konkret enn «operert». 

Fjernet hud på øyelokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokosmakroni skrev (3 timer siden):

De er jo hjemme hele dagen uansett. Om ikke begge så en av de 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (15 minutter siden):

Fjernet hud på øyelokk?

Blir de så vidåpne med huden strukket ut til alle kanter av bare blefaroplastikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautyBox skrev (28 minutter siden):

Blir de så vidåpne med huden strukket ut til alle kanter av bare blefaroplastikk?

Ser fra eldre bilder hun har ganske store øyne, så er nok nå filter i tillegg til at filteret gjør øynene mer blå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (9 timer siden):

Festlig,mtp at hun har fillers her også.

Jojo, men var ikke like mye som det er nå da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (7 timer siden):

Det er mye dårlig ammeveiledning på sykehusene, dessverre. Samtidig ikke veldig rart heller, de har kun erfaring med nyfødte, og er derfor ikke så veldig trente til å vurdere forutsetningene for et godt ammeforløp. For eksempel vet de ikke hvem som strever med ammingen når de blir skrevet ut, og vet derfor ikke at det som virket som OK amming viste seg å være ræva dietak og smertefull amming to uker senere. Det tar ofte tid for ammeproblemer å synes. Sykehuset har heller ikke samme erfaring med hvor vanskelig det kan være å bli kvitt den flaska... 

de var strenge med meg på Drammens sykehus. De sa ikke gi flaske med engang vi ga melk i en sånn liten kopp. De anbefalte heller ikke flaska og var ofte innom for å hjelpe meg med ammingen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (4 timer siden):

Der var de veldig søte! 

Her var jo PF kjekk 😅 Nå ser han så "stiv ut". Virker som om han også har fikset på utseendet, eller er det bare treningen som gjør det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (8 minutter siden):

Her var jo PF kjekk 😅 Nå ser han så "stiv ut". Virker som om han også har fikset på utseendet, eller er det bare treningen som gjør det?

enig med deg. Jeg tror det er treningen. Han er så opptatt av sunnhet og trening at jeg tviler på han ville tatt operasjoner. Men hele han er jo superfit nå, sikkert med en fettprosent på under 10, så det går jo utover ansiktet og. Også spenner han mye muskler på bildene han legger ut

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...