Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Snoopdoggie skrev (5 minutter siden):

Kan Stina svensk? Litt tilfeldig, men jeg har lagt merke til at hun uttaler svenske ord veldig bra, og ser nå at hun har kommentert på svensk på Gunilla Persson sin insta. Veldig random, men ble litt nysgjerrig 🫢

Siden du nevner det så kan hun jo skryte på seg 4 språk: LA-engelsk, Svensk, russisk aksent-engelsk og britisk aksent-engelsk. Mektig språkøre på hun der med andre ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K_mb skrev (På 10.1.2025 den 22.04):

Jeg har hatt tre tøffe spedbarnsperioder, spesielt den første som ung alenemor. Det var så tøft at jeg bestemte meg for at dette var første og siste gangen. Men noen år og en samboer senere så kom det to til. Nå når den eldste er godt over myndig er det ikke tvil om at det er mange tøffe perioder som venter og mye som skal følges opp på en helt annen måte enn hva et spedbarn krever. Å ha et spedbarn er en unntakstilstand som er tøff å stå i hvor alt handler om å tilfredsstille barnet og å sette seg selv sist. Men utfordringene står i kø også etter den perioden. 

Så helt enig med den du siterer: Bare vent...

Nyt så lenge en kan synge/lese for de for så å bre dyna over de før kl 20;00 ☺️ Da vet en ihvertfall hvor de er ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (33 minutter siden):

Siden du nevner det så kan hun jo skryte på seg 4 språk: LA-engelsk, Svensk, russisk aksent-engelsk og britisk aksent-engelsk. Mektig språkøre på hun der med andre ord

Den britiske-engelske aksenten hennes hørtes mer australsk ut

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 11.1.2025 den 10.43):

En bitte liten baby tilpasser seg ikke noens behov! Og han blir vel ikke frarøvet noe tid om Stina liksom er fraværende i 14 timer fordi hun skal sove? 
Dere stiller høye krav til andre syns jeg og alt skal tolkes i verste mening hele tiden. 

Da er Klink den trofaste naboen av Stina 😁 Sunflower har visst pause , så fortsatt varmgang på KG 🙃

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopdoggie skrev (3 timer siden):

Kan Stina svensk? Litt tilfeldig, men jeg har lagt merke til at hun uttaler svenske ord veldig bra, og ser nå at hun har kommentert på svensk på Gunilla Persson sin insta. Veldig random, men ble litt nysgjerrig 🫢

Nei hun bare prøver. 

IMG_4604.thumb.jpeg.9ff0cca1a509ec51cda28900b2d5cbca.jpeg

det mer korrekte ville ha vært vad otroligt ledsen og ikke var (mulig hun prøvde på vad) men det ble feil. Hur ledsen brukes også. Men «var»? Nei. 

mer korrekt: 

Så otroligt ledsen jag blev när jag läste detta. Skickar er en stor kram och hoppas att ni får mycket hjälp

bedre vært å si: hoppas at ni får all hjälp ni behöver. Så nei, det der er ikke svensk det hun prøver på.

Endret av Motelvibes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (3 timer siden):

Nei hun bare prøver. 

IMG_4604.thumb.jpeg.9ff0cca1a509ec51cda28900b2d5cbca.jpeg

det mer korrekte ville ha vært vad otroligt ledsen og ikke var (mulig hun prøvde på vad) men det ble feil. Hur ledsen brukes også. Men «var»? Nei. 

mer korrekt: 

Så otroligt ledsen jag blev när jag läste detta. Skickar er en stor kram och hoppas att ni får mycket hjälp

bedre vært å si: hoppas at ni får all hjälp ni behöver. Så nei, det der er ikke svensk det hun prøver på.

Det blir jo som å si at folk som skriver dårlig norsk ikke prøver seg på norsk. 

Må man være perfekt for å prøve seg på et språk? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (6 timer siden):

Å hjelpes…🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (6 timer siden):

Den var vond

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 timer siden):

Å vise hva hun spiser og så skal man telle kaloriene er bare lavmål uansett kontekst. 

Hvis du reagerte på «tellinga» så er det ikke så vanskelig for en overvektig person (herunder meg) som har konstant telt kalorier å vite at 4 av de knekkebrøda med 2 skiver ost på hver er ca 450 kalorier. Trengte ikke leite frem verken innhold eller mengde og regne ut. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (10 timer siden):

Jeg kom å inn i mine gamle jeans 2 uker etter fødsel, men klarte jeg å sette meg ned? Nei😂😊

Same 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (9 timer siden):

Oi! Jeg trekker tilbake spørsmålet mitt 😂🫢 Dette var.. interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...