Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Calaska skrev (På 14.1.2025 den 18.05):

TROR DU VIRKELIG PÅ ALT HUN LEGGER UT? 

Det er jo ingen som vet hva hun egentlig spiser. Kjære... 

Ekspander  

hvis hun i tillegg til alt annet smører 4 knekkebrød tjukt med pålegg hver dag for så å kaste 3 og spise ett, da har hun nådd nye lavmål selv for henne 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (På 14.1.2025 den 18.08):

hvis hun i tillegg til alt annet smører 4 knekkebrød tjukt med pålegg hver dag for så å kaste 3 og spise ett, da har hun nådd nye lavmål selv for henne 

Ekspander  

4 knekkebrød er ikke mye. Håper du spiser mer? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (På 14.1.2025 den 18.10):

Ekspander  

Jeg spiser ikke 4 knekkebrød med 8 skiver ost og to appelsiner til frokost nei 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (På 14.1.2025 den 18.18):

Jeg spiser ikke 4 knekkebrød med 8 skiver ost og to appelsiner til frokost nei 

Ekspander  

Men det er jo bare frokost. Hun legger jo ikke ut alt hun spiser!? 

Ingen vet jo hvordan hun egentlig lever livet sitt. Hun legger ut en versjon av det?.... Håper virkelig ikke folk tror at de kjenner henne? 

Hun er en forretningskvinne som tjener penger på folk som ser på 🙈😭

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (På 14.1.2025 den 18.28):

Ingen vet jo hvordan hun egentlig lever livet sitt. Hun legger ut en versjon av det?.... Håper virkelig ikke folk tror at de kjenner henne? 

Ekspander  

Ja? Det er rolige 500 kalorier til frokosten det. Også er det luns med masse kalorier og middag med masse kalorier, og ørten «sukkerfrie» varianter av alt mulig. Poenget her er jo at hun spiser ganske mye til å være såpass slank, og det kan hun takke genene for. Ikke hard jobbing. Hvorfor tror du her jeg kritiserer at hun er slank? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (På 14.1.2025 den 18.05):

TROR DU VIRKELIG PÅ ALT HUN LEGGER UT? 

Det er jo ingen som vet hva hun egentlig spiser. Kjære... 

Ekspander  

Hvorfor skriker du? og hvorfor kaller du meg kjære?

Skjønner st hun ikke legger ut alt. Men det holder faktisk med det hun legger ut. Vi ser jo frokost og lunsj mer eller mindre hver dag. Og hun spiser ikke lite. Dessuten har vel alle fått med seg at hun har fått tilbake sin vanlige kropp på bare noen uker uten å løfte et finger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calaska skrev (På 14.1.2025 den 18.10):

Ekspander  

Håper du spiser mer?
Hæ…. 4 knekkebrød er ikke lite til frukost.

Bare all den osten hun har på er 150 kalorier+knekkebrødet+appelsiner. Det er absolutt ikke lite. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (På 14.1.2025 den 18.44):

Håper du spiser mer?
Hæ…. 4 knekkebrød er ikke lite til frukost.

Bare all den osten hun har på er 150 kalorier+knekkebrødet+appelsiner. Det er absolutt ikke lite. 

Ekspander  

Det er 420 kalorier bare i ost og knekkebrød. Pluss den enorme mengden smør…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporing. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (På 14.1.2025 den 18.28):

Ekspander  

Njaaa… Den stiller jeg meg ikke bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å diskutere hvor mye hun spiser er lavmål. 

Endret av Klink
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 14.1.2025 den 20.07):

Ekspander  

Når man drar det ut av kontekst så absolutt! Det kan være en idé å få med seg alt før man begynner å kritiserer hva man snakker om. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (På 14.1.2025 den 20.10):

Når man drar det ut av kontekst så absolutt! Det kan være en idé å få med seg alt før man begynner å kritiserer hva man snakker om. 

Ekspander  

Konteksten her spiller ingen til liten rolle. Jada jeg har lest det. Telle kalorier på hva en influenser spiser for å skylde på gener…. 
Sorry jeg vet det siste der er feil. Så fjernet det. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (På 14.1.2025 den 20.17):

Konteksten her spiller ingen til liten rolle. Jada jeg har lest det. Telle kalorier på hva en influenser spiser for å skylde på gener…. 
Vekt er kalorier inn og energi ut. Og genene kan ikke trylle! 

Ekspander  

Okey! 

Så når jeg sier noe som er positivt i hennes favør så er det og feil. Kan ikke vinne 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 31.12.2024 den 9.48):

Det er selvsagt helt hinsides! Skulle tatt seg ut å bruke 100 000 på mat i måneden😂 

De har et ekstremt overforbruk. Det er på grensen til kvalmende. Det skal være mye av ALT! 

Ekspander  

Har ca kr 5000 igjen pr mnd etter regninger er betalt. Har jobbet i 40 år ,samt fostret fram 4 barn alene . Må bli pensjonist før opptjening av det en har opparbeidet i arblivet trer i kraft ,tenker innimellom at det hadde vært kjekt med noen extra lapper innimellom. Men sånn er det,har barn og barnebarn med daglig kontakt så er uansett rik 💗😊

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 14.1.2025 den 20.07):

Ekspander  

For det første; du misser poenget. 
For det andre; her har vi en influencer som HVER dag, året rundt viser hele verden hvor mye og hva hun spiser til frokost, lunsj og ofte middag. Og da skal man regne med at det ikke blir omtalt og diskutert? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Zooli skrev (På 14.1.2025 den 20.34):

For det første; du misser poenget. 
For det andre; her har vi en influencer som HVER dag, året rundt viser hele verden hvor mye og hva hun spiser til frokost, lunsj og ofte middag. Og da skal man regne med at det ikke blir omtalt og diskutert? 

Ekspander  

Å vise hva hun spiser og så skal man telle kaloriene er bare lavmål uansett kontekst. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Stina svensk? Litt tilfeldig, men jeg har lagt merke til at hun uttaler svenske ord veldig bra, og ser nå at hun har kommentert på svensk på Gunilla Persson sin insta. Veldig random, men ble litt nysgjerrig 🫢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopdoggie skrev (På 14.1.2025 den 23.18):

Kan Stina svensk? Litt tilfeldig, men jeg har lagt merke til at hun uttaler svenske ord veldig bra, og ser nå at hun har kommentert på svensk på Gunilla Persson sin insta. Veldig random, men ble litt nysgjerrig 🫢

Ekspander  

Siden du nevner det så kan hun jo skryte på seg 4 språk: LA-engelsk, Svensk, russisk aksent-engelsk og britisk aksent-engelsk. Mektig språkøre på hun der med andre ord

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (På 10.1.2025 den 21.04):

Jeg har hatt tre tøffe spedbarnsperioder, spesielt den første som ung alenemor. Det var så tøft at jeg bestemte meg for at dette var første og siste gangen. Men noen år og en samboer senere så kom det to til. Nå når den eldste er godt over myndig er det ikke tvil om at det er mange tøffe perioder som venter og mye som skal følges opp på en helt annen måte enn hva et spedbarn krever. Å ha et spedbarn er en unntakstilstand som er tøff å stå i hvor alt handler om å tilfredsstille barnet og å sette seg selv sist. Men utfordringene står i kø også etter den perioden. 

Så helt enig med den du siterer: Bare vent...

Ekspander  

Nyt så lenge en kan synge/lese for de for så å bre dyna over de før kl 20;00 ☺️ Da vet en ihvertfall hvor de er ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...