Poly Skrevet 7 timer siden #11141 Del Skrevet 7 timer siden Lzzy skrev (2 minutter siden): Lyset på, men ingen hjemme 😇 Godt hun planlegger en øvetur til Geilo, før Granca i det minste. Ser for meg de to steriliseringsmaskinene med i bagasjen.. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 7 timer siden #11142 Del Skrevet 7 timer siden Poly skrev (1 minutt siden): Godt hun planlegger en øvetur til Geilo, før Granca i det minste. Ser for meg de to steriliseringsmaskinene med i bagasjen.. Er det mulig 😅 burde holde seg hjemme til den ungen kan spise selv.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7 timer siden #11143 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hun burde tatt (minst) en uke dedikert til KUN amming. Null pumping! Null SoMe! Null vippetimer, shopping og sminke. Sovet når baby sover, uansett tid på døgnet. Nå forandrer hun «strategi» på matingen omtrent fra time til time, med all fokus på egen søvn. Brystbetennelser er egentlig det minste problemet i denne suppa… Endret 7 timer siden av FruRosa Tastefeil 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7 timer siden #11144 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Seroquel skrev (39 minutter siden): Gjør han? Barn har flere behov enn søvn og mat… sosiale og emosjonelle f.eks. H is målet stadig er å få i han nok mat til at han sovner så kan en jo undre om han blir møtt på disse behovene f.eks De ligger og koser, han har babygym som jeg mener så vidt er dokumentert at han bruker, han får byttet bleie, sovet og spist. Hvorfor spekulere i dette? Det er greit at uttalelsene hennes er helt på jordet, men å spinne så mye på dette her uten gode holdepunkter blir for dumt det også. Endret 7 timer siden av Klink 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7 timer siden #11145 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hun har gjentatte ganger sagt hun ikke gidder å amme om natten fordi det tar for lang tid. Hun har sagt det ikke skal gå ut over henne at hennes 8 uker gamle baby ikke «vil» (hennes eget ord) sove. Nå når hun har brystbetennelse IGJEN er det plutselig babys ansvar å tømme brystene om natten, noe han ikke «vil»… Hva er dette for noe??? Endret 7 timer siden av FruRosa Tastefeil 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #11146 Del Skrevet 7 timer siden FruRosa skrev (1 minutt siden): Hun har gjentatte ganger sagt hun ikke gidder å amme om natten fordi det tar for lang tid. Hun har sagt det ikke skal gå ut over henne at hennes 8 uker gamle baby ikke «vil» (Hhennes eget ord) sove. Nå når hun har brystbetennelse IGJEN er det plutselig babys ansvar å tømme brystene om natten, noe han ikke «vil»… Hva er dette for noe??? Hva det er for noe ja. Du det spørsmålet har jeg stilt meg selv ang denne dama i ganske lang tid 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7 timer siden #11147 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (22 minutter siden): Ifølge folk her inne før man ikke brystbetennelse av å fryse på brøda 🤡 Hva slags forskning sitter du på? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 7 timer siden #11148 Del Skrevet 7 timer siden kittykaat skrev (32 minutter siden): kanskje jeg misforstod.. men trodde alle visste at du bare kan få green card hvis du gifter deg med en amerikaner. eller i svært få tilfeller hvis du er supersmart og får noe spesielt visum. men at hun clickbaiter om å flytte til los angeles fordi hun liker stemningen der. virket ikke engang som om hun har besøkt den byen? er ikke noen hyggelig stemning der, men hun hadde kanskje passet inn 🫠🫠 Ikke mye hyggelig stemning i LA akkurat nå ihvertfall 🙈😬😟 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #11149 Del Skrevet 7 timer siden Klink skrev (6 minutter siden): Hva slags forskning sitter du på? Hva er poenget ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7 timer siden #11150 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (1 minutt siden): Hva er poenget ditt? Mulig jeg ikke hang med helt, men dette er i alle fall det som står om brystbetennelse og kulde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #11151 Del Skrevet 7 timer siden Klink skrev (Akkurat nå): Mulig jeg ikke hang med helt, men dette er i alle fall det som står om brystbetennelse og kulde. Ja? Jeg kan google jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7 timer siden #11152 Del Skrevet 7 timer siden Dojakitty skrev (Akkurat nå): Ja? Jeg kan google jeg også Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 7 timer siden #11153 Del Skrevet 7 timer siden Poly skrev (55 minutter siden): Og i stedenfor og kanskje ta LITT selvkritikk på den evige pumpingen og tenke at det er litt ris til egen ræv, så søker hun sympati. Er ikke måte på hva hun må stå i altså. Og gir skylden til den sugeforvirrede sønnen sin. Puppene må selvsagt også vises mest mulig, betennelse eller ei. Og skitur i kulda er sikkert ekstra smart. Og det var da voldsomt hvor fort den betegnelsen gikk over, hvem i all verden er klar for skitur hvis man har betennelse 🙄.. dette lyser content🫣.. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 6 timer siden #11154 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Klink skrev (35 minutter siden): De ligger og koser, han har babygym som jeg mener så vidt er dokumentert at han bruker, han får byttet bleie, sovet og spist. Hvorfor spekulere i dette? Det er greit at uttalelsene hennes er helt på jordet, men å spinne så mye på dette her uten gode holdepunkter blir for dumt det også. Det blir for dumt å ha meninger om dette uten å la andre ha motstridende synspunkter også, men du gjør det likevel. Mine holdepunkter er vel minst likeverdige dine, hvis ikke mer pga de faktiske forhold. Og når vi i tillegg befinner oss i et diskusjonsforum så forbeholder jeg meg retten til å spekulere og spinne så mye jeg vil. Endret 6 timer siden av Seroquel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6 timer siden #11155 Del Skrevet 6 timer siden lillebamsemums skrev (1 time siden): Hun har kjøpt sånne ull innlegg, aldri fått med meg at hun har brukt dem 🙃 Joda hun har faktisk vist frem at hun bruker ammeinnlegg av ull, og at hun måtte på apoteket og kjøpe flere fordi hun hadde flere som var på vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 6 timer siden #11156 Del Skrevet 6 timer siden Granneman82 skrev (44 minutter siden): Ikke mye hyggelig stemning i LA akkurat nå ihvertfall 🙈😬😟 Helt riktig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 6 timer siden #11157 Del Skrevet 6 timer siden (endret) . Endret 6 timer siden av Poly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 6 timer siden #11158 Del Skrevet 6 timer siden Tippsi skrev (17 minutter siden): Og det var da voldsomt hvor fort den betegnelsen gikk over, hvem i all verden er klar for skitur hvis man har betennelse 🙄.. dette lyser content🫣.. Jeg tror egentlig at det er tette melkeganger Stina sliter med av og til. Det er vondt det også, for all del! Hadde det vært skikkelig betennelse så hadde det neppe gått helt over av seg selv på mirakuløst vis etter én dag, og vært spennklar for skitur dagen etter🤪 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 6 timer siden #11159 Del Skrevet 6 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): Hva er poenget ditt? Poenget er at det er sant at å bli kald på brystene ikke fører til brystbetennelse. Gammel myte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6 timer siden #11160 Del Skrevet 6 timer siden issoras skrev (4 minutter siden): Poenget er at det er sant at å bli kald på brystene ikke fører til brystbetennelse. Gammel myte. Det KAN BIDRA til brystbetennelse jo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå