Palmemor Skrevet 8. januar #11021 Del Skrevet 8. januar Orly skrev (1 time siden): Å henge seg opp i dette med rutiner/ ikke rutiner er merkelig, vi er forskjellige, vi hadde heller ikke rutiner da våre var 8 uker, det er mange som ikke har det Så du satt oppe halve natta og sov halve dagen fordi det var det babyen ville? Eller prøvde du å stå opp i normal tid og ha normalt rytme for deg selv? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11022 Del Skrevet 8. januar Gått én time på mølla og runda 5 km, og kaller det trening. Da trener jeg og 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 8. januar #11023 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (6 minutter siden): Gått én time på mølla og runda 5 km, og kaller det trening. Da trener jeg og Rusletur 😂 Jeg blir helt matt av henne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miny Skrevet 8. januar #11024 Del Skrevet 8. januar (endret) Palmemor skrev (12 minutter siden): Gått én time på mølla og runda 5 km, og kaller det trening. Da trener jeg og Sykt bra trening. Men Stina har aldri trent en eneste gang i sitt liv. Hun har beveget seg. Endret 8. januar av miny 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11025 Del Skrevet 8. januar miny skrev (1 minutt siden): Sykt bra trening. Men Stina har aldri trent en eneste gang i sitt liv. Hun har beveget seg. Jah, sinnsykt godt trent er a jo…..ikke 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. januar #11026 Del Skrevet 8. januar Poly skrev (2 timer siden): For en besservisser hun er! Er jo virkelig ikke mottakelig for andres råd. Men står og himler med øynene i stedet. Man kan ikke ha rutiner på en 8 uker gammel baby fordi de produserer ikke melatonin? De fleste babyer har en periode i løpet av døgnet hvor de sover en del ekstra i strekk. Poenget er og gradvis prøve og få denne perioden til og være på natta fremfor dagen. Og da snakker man natt i tidsperioden midnatt til 06. Det er det som er natt. Ikke fra 01 til 14 på dagtid. Her er det mange små grep man kan ta, allerede fra de er nyfødt. Et av de beste er dagslys. Jo mer dagslys en baby blir eksponert for på formiddagen jo bedre er det. Også snur man det andre veien om natta og har det rolig og mørkt. Ja, dere ser selv hvordan hun styrer på om natta, veldig lite optimalt. Hva tror hun alle oss med flere barn har måttet gjøre? Da tvinges babyen inn i familiens rutiner. Opp og hopp og levere på skole/bhg tidlig på morgenen uansett hvordan natta har vært osv. Hun forsvarer bare det og ligge og dra seg lengst mulig for og få tilsammen 8 timer søvn 🙈 Dette er jo sånn hun snakker om alt. Tror hun er ekspert på alt hun uttaler seg om 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 8. januar #11027 Del Skrevet 8. januar Kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hvem som går tur med hunden jeg. Den skal jo ha et par turer om dagen den også, selv om den er liten. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11028 Del Skrevet 8. januar Galdame skrev (6 minutter siden): Kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hvem som går tur med hunden jeg. Den skal jo ha et par turer om dagen den også, selv om den er liten. Garantert PF, er jo han som gjør alt siden Stina har vært gravid i en mannsalder, og «ammer» 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 8. januar #11029 Del Skrevet 8. januar Galdame skrev (16 minutter siden): Kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hvem som går tur med hunden jeg. Den skal jo ha et par turer om dagen den også, selv om den er liten. Tror den blir sluppet ut på verandaen, thats it. Turer innimellom. Kan vel telle på 1 hånd hvor mange ganger de har vært på tur med babyen i vogn også. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. januar #11030 Del Skrevet 8. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11031 Del Skrevet 8. januar Har ikke ord… får rause 3 timer der altså. Hva med å bare være en familie og være sammen?? 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 8. januar #11032 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (2 minutter siden): Har ikke ord… får rause 3 timer der altså. Hva med å bare være en familie og være sammen?? Og tidligere var det feil for da hadde han sønnen sin for mye. Her er det noen som aldri komme til å bli tilfredsstilt over hvordan ANDRE lever SITT liv. 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11033 Del Skrevet 8. januar Angel75 skrev (9 minutter siden): Og tidligere var det feil for da hadde han sønnen sin for mye. Her er det noen som aldri komme til å bli tilfredsstilt over hvordan ANDRE lever SITT liv. Det høres ut som han får 3 tildelte timer iløpet av døgnet. Om han er med ungen 20 eller 2 timer er revnende likegyldig for meg. At de tilsynelatende aldri er SAMMEN alle 3, det er det jeg finner merkelig! 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. januar #11034 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (14 minutter siden): Det høres ut som han får 3 tildelte timer iløpet av døgnet. Om han er med ungen 20 eller 2 timer er revnende likegyldig for meg. At de tilsynelatende aldri er SAMMEN alle 3, det er det jeg finner merkelig! De er jo det! Det dokumenteres da hele tiden at de er sammen alle tre. Spiser sammen, er i familieselskap sammen og så videre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11035 Del Skrevet 8. januar Klink skrev (6 minutter siden): De er jo det! Det dokumenteres da hele tiden at de er sammen alle tre. Spiser sammen, er i familieselskap sammen og så videre. Hele tiden…? de har vært i ett selskap. Han derimot er på EVO og meny, hun er på vippetime og shopping 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 8. januar #11036 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (2 timer siden): Gått én time på mølla og runda 5 km, og kaller det trening. Da trener jeg og Forstår ikke hvorfor hun ikke tar med seg babyen i vogn og går en tur ute istedenfor! Stakkaren har vel knapt vært ute i frisk luft. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. januar #11037 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (5 minutter siden): Hele tiden…? de har vært i ett selskap. Han derimot er på EVO og meny, hun er på vippetime og shopping Det er faktisk normalt at den ene er borte på jobb 8-9 timer i døgnet da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. januar #11038 Del Skrevet 8. januar Kverrulanten skrev (Akkurat nå): Forstår ikke hvorfor hun ikke tar med seg babyen i vogn og går en tur ute istedenfor! Stakkaren har vel knapt vært ute i frisk luft. En baby på 7 (?) uker har vel ikke noe særlig behov for å være så altfor mye ute i januarkulda? 🤔 Men hunden burde helt klart luftes mer.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11039 Del Skrevet 8. januar Kverrulanten skrev (1 minutt siden): Forstår ikke hvorfor hun ikke tar med seg babyen i vogn og går en tur ute istedenfor! Stakkaren har vel knapt vært ute i frisk luft. Fordi det er dritkaldt og glatt. Akkurat disse dagene skjønner jeg det. Men det var maaaange dager med sol og finvær som jeg hadde benytta meg av ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #11040 Del Skrevet 8. januar Klink skrev (2 minutter siden): Det er faktisk normalt at den ene er borte på jobb 8-9 timer i døgnet da. Jeg vet. Likevel klarer mange av oss å være mer sammen som en familie. Han er oppe hele natta og sover 8 timer når hun står opp. De lever fryktelig adskilte liv. For all del. Gjør som man vil. Men som nevnt, dette er sånn de fremstiller seg, da blir det kommentert 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå