hvaduikkeser Skrevet 5. januar #10861 Del Skrevet 5. januar Palmemor skrev (36 minutter siden): Hva er greia med ørten poseringer i speilet? Liker seg selv med oransje hud og heavy filter da🤷♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. januar #10862 Del Skrevet 5. januar Klink skrev (11 minutter siden): Javel til dere som tar opp hvordan huset ser ut , spiller det noen rolle ? Altså du er på et diskusjonsforum, i en spesifikk persons tråd. Hvor man diskuterer ting. Ang denne personen. Tror du har misforstått hele poenget 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. januar #10863 Del Skrevet 5. januar Dojakitty skrev (6 minutter siden): Altså du er på et diskusjonsforum, i en spesifikk persons tråd. Hvor man diskuterer ting. Ang denne personen. Tror du har misforstått hele poenget Hva er poenget med at hun har hullete møbler, slitt veranda og ødelagt kjøkkenbenk? Hva går diskusjonen om deg ut på? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. januar #10864 Del Skrevet 5. januar Klink skrev (3 minutter siden): Hva er poenget med at hun har hullete møbler, slitt veranda og ødelagt kjøkkenbenk? Hva går diskusjonen om deg ut på? Diskusjonen bygger oppunder hva hun egentlig bruker døgnets timer på, hvor hus og hjem lar seg så forfalle. Samt det understreker at det kun er hennes ting og person som betyr noe, alt annet er ikke viktig nok. Jeg synes det er helt innafor når du setter alt i sammenheng, selv om det ikke har noe betydning for meg (og neppe noen andre) hvordan de lever å har det i hjemmet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. januar #10865 Del Skrevet 5. januar Miss.Wildfox skrev (2 minutter siden): Diskusjonen bygger oppunder hva hun egentlig bruker døgnets timer på, hvor hus og hjem lar seg så forfalle. Samt det understreker at det kun er hennes ting og person som betyr noe, alt annet er ikke viktig nok. Jeg synes det er helt innafor når du setter alt i sammenheng, selv om det ikke har noe betydning for meg (og neppe noen andre) hvordan de lever å har det i hjemmet. Jeg mener at det vitner jo om at hun ikke syns de er så nøye da og at hun tydeligvis vil bruke pengene sine på annet. Jeg ville heller prioritere annerledes enn henne, men videre kritikkverdig syns jeg ikke at det er! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 5. januar #10866 Del Skrevet 5. januar Klink skrev (1 minutt siden): Jeg mener at det vitner jo om at hun ikke syns de er så nøye da og at hun tydeligvis vil bruke pengene sine på annet. Jeg ville heller prioritere annerledes enn henne, men videre kritikkverdig syns jeg ikke at det er! Nei - men andre syns kanskje det da. Dette er jo en diskusjonstråd, og folk diskuterer forskjellige meninger - Jeg og syns det er merkelig at hun så glatt øser ut penger på klær, pynt og stas - men helst ikke ett øre på hus og hjem. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. januar #10867 Del Skrevet 5. januar Palmemor skrev (1 time siden): Hva er greia med ørten poseringer i speilet? Det genererer penger i kassa. 170 000 følgere på Snap, i tillegg alle de som kikker inn uten å følge. Ørten poseringer eller ei, det funker tydeligvis for henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. januar #10868 Del Skrevet 5. januar Illusen skrev (Akkurat nå): Nei - men andre syns kanskje det da. Dette er jo en diskusjonstråd, og folk diskuterer forskjellige meninger - Jeg og syns det er merkelig at hun så glatt øser ut penger på klær, pynt og stas - men helst ikke ett øre på hus og hjem. Det er en annerledes prioritering enn det jeg og du ville gjort. Deretter er det kritikkverdig fordi….? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5. januar #10869 Del Skrevet 5. januar Zenhouse skrev (10 minutter siden): Det genererer penger i kassa. 170 000 følgere på Snap, i tillegg alle de som kikker inn uten å følge. Ørten poseringer eller ei, det funker tydeligvis for henne. Så det er poseringene som er avgjørende her altså? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5. januar #10870 Del Skrevet 5. januar Klink skrev (9 minutter siden): Det er en annerledes prioritering enn det jeg og du ville gjort. Deretter er det kritikkverdig fordi….? Det er ganske kritikkverdig, for ikke og snakke om dumt, og ikke gjøre nødvendig vedlikehold av et hus. Spesielt når man sitter på så mye gryn som disse to. Men fint skal det være, selvom halve ræven henger utenfor, I guess. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 5. januar #10871 Del Skrevet 5. januar (endret) Klink skrev (13 minutter siden): Det er en annerledes prioritering enn det jeg og du ville gjort. Deretter er det kritikkverdig fordi….? Jeg sa at jeg finner det merkelig - ikke at jeg fant det kritikkverdig. Det er mye annet jeg finner mer forstyrrende der i huset, enn at det ser slitt og stusselig ut. (Men vedlikeholdet blir vel bare mer omfattende og kostbart jo lengre de venter og - så lurt er det vel uansett ikke.) Det jeg ville frem til er att vi er på ett diskusjonsforum, hvor folk poster forskjellige meninger om hva Stina sier/gjør/viser frem på kanalen(e) sine. Det ser bare ut til at det er litt vanskelig å forstå for de mest ihuga forsvarene hennes… Endret 5. januar av Illusen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. januar #10872 Del Skrevet 5. januar Poly skrev (1 minutt siden): Det er ganske kritikkverdig, for ikke og snakke om dumt, og ikke gjøre nødvendig vedlikehold av et hus. Hvorfor er det kritikkverdig? Tror du hun inspirerer andre til å la egne hus forfalle eller noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5. januar #10873 Del Skrevet 5. januar J.. skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det kritikkverdig? Tror du hun inspirerer andre til å la egne hus forfalle eller noe? Det er kritikkverdig og ikke opprettholde kvalitetsnivå på et hus av mange grunner. Blant annet sikkerhet, verdi på hus, i forhold til forsikring osv. Syns det er god grunn til og stille spørsmål ved de økonomiske prioriteringene der i huset. Det er jo og grunn til og anta at de er like ræv på og f.eks skifte gammel kledning på hus når de er så likegyldig til hvordan det ser ut rundt seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. januar #10874 Del Skrevet 5. januar Klink skrev (31 minutter siden): Jeg mener at det vitner jo om at hun ikke syns de er så nøye da og at hun tydeligvis vil bruke pengene sine på annet. Jeg ville heller prioritere annerledes enn henne, men videre kritikkverdig syns jeg ikke at det er! Andre syns gjerne det! Er da vitterlig flere personer med meninger enn deg her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 5. januar #10875 Del Skrevet 5. januar Melus skrev (12 timer siden): Men siden begge to er hjemme, og begge to er så opptatt av søvn, så kan de jo bytte på å sove litt på dagtid også. Den ene kan trille en tur mens den andre sover, for eksempel. Det fokuset på optimal søvn hos to voksne mennesker som deler på en baby som sover 12 timer i døgnet virker helt absurd . En virkelighet de færreste kan identifisere seg med . Optimal søvn kontra nyfødt baby ( evnt små barn generelt ) er som å prøve å forene olje og vann. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 5. januar #10876 Del Skrevet 5. januar Hun pratet noe om å betale ut sin del av boliglånet. Etter hva jeg forstår, så tjener begge mange millioner i året, og har eid huset i ca 10 år. Merkelig at de har lån da 🙃. Eller er såpass enkle hus utenfor Sandefjord dyre? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 5. januar #10877 Del Skrevet 5. januar Til dere som forsvarer møkkete hus,dårlig vedlikehold osv. Kanskje Stina selv kan slutte å si at hu er så sjuuukt nøye på ting,at det er sjuuukt lite støv osv. når hu helt klart ikke har tørket av bordet mellom stolene på flere dager. Har ikke vært inne på storyen hennes på noen dager,kikka inn nå,og voila,der var det akkurat samme dritet på bordet i dag som for noen dager siden. Om du er så sjuuukt nøye så klarer du å ta filla å tørker over overflater. Der går det 2 voksne mennesker å laller rundt hele dagen. Skulle tro det ikke var nødvendig å legge sammen klær kl 2 på natta. Men det er klart,når man spiser lunsj kl 15.30,så er jo kl 2 kvelden. Jaggu flaks at de 2 ikke har 7-15 jobb. Den dagen snap slutter å betale ut penger er det nok mange som må få fingern ut av ræva å ta en reality check rundt om! 8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 5. januar #10878 Del Skrevet 5. januar Viki6 skrev (2 minutter siden): Hun pratet noe om å betale ut sin del av boliglånet. Etter hva jeg forstår, så tjener begge mange millioner i året, og har eid huset i ca 10 år. Merkelig at de har lån da 🙃. Eller er såpass enkle hus utenfor Sandefjord dyre? Gud forby å kall det huset deres enkelt🤡😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. januar #10879 Del Skrevet 5. januar Katinkalille skrev (6 minutter siden): Den dagen snap slutter å betale ut penger er det nok mange som må få fingern ut av ræva å ta en reality check rundt om! Da kommer en annen plattform til å ta over stafettpinnen,så ingen grunn til bekymring.. Gikk fra blogg,til IG,til SC.. kommer garantert en ny variant,om SC slutter å betale.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 5. januar #10880 Del Skrevet 5. januar Tror folk kritiserer kontrasten på husets tilstand/inventar og Stina sin ekstreme forfengelighet og behov for å skryte av lommeboka og egne ryddighet. For å ta et lite eksempel på hvor komisk det oppfattes: Jeg kjente masse jenter på ungdomsskolen og videregående. De var så dollete, masse sminke, hair extensions, selvbruning og merkeklær - fordi det var viktig å holde seg fresh. Samtidig så var det de samme jentene som hadde helt gule tenner fra snusen og da blir man litt sånn: «seriøst?» Det blir litt ironisk bare - that’s all. Hadde hun holdt kjeft og ikke påberopt seg en masse credit for noe som ikke stemmer, så hadde ingen brydd seg. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå