Kleenex Skrevet 28. desember 2024 #10501 Del Skrevet 28. desember 2024 Måne Rampelyset skrev (1 time siden): Tråden er ryddet for persondebatt, bruker- og personangrep. Måne, admin. Det burde bli fjernet mye mere dritt i denne tråden. Feilinformasjon om både amming, brystbetennelse, migrene og nan 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 28. desember 2024 #10502 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) hudorm1 skrev (11 timer siden): Ler meg i hjel av disse to. Han sitter inne med pilotbriller i juleselskap, på en grå og overskyet desemberdag, hun er så filtrert at det ser unaturlig ut Dårlig å le av noen som er lyssky. Man kan vel ikke vente seg noe mere intelligent fra noen som kaller seg hudorm1 Endret 28. desember 2024 av Kleenex 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. desember 2024 #10503 Del Skrevet 28. desember 2024 hudorm1 skrev (11 timer siden): Ler meg i hjel av disse to. Han sitter inne med pilotbriller i juleselskap, på en grå og overskyet desemberdag, hun er så filtrert at det ser unaturlig ut Du vet hvorfor han gjør det? Eller ikke det så nøye og vite 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. desember 2024 #10504 Del Skrevet 28. desember 2024 oss-to skrev (33 minutter siden): Om du har migrene veit du nok det er ein nevrologisk sjukdom. Med fleire nevrologiske symptom. Vet det meste om migrene ja, det var heller ikke poenget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. desember 2024 #10505 Del Skrevet 28. desember 2024 Lzzy skrev (4 minutter siden): Vet det meste om migrene ja, det var heller ikke poenget. Då må eg beklage. Trudde kommentaren var kunnskapsløyse og ikkje shaming. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. desember 2024 #10506 Del Skrevet 28. desember 2024 oss-to skrev (5 minutter siden): Då må eg beklage. Trudde kommentaren var kunnskapsløyse og ikkje shaming. Sa bare hva jeg mente jeg, utifra hva jeg tidligere har observert. Det er vel lov uten at noen må dra shame-kortet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. desember 2024 #10507 Del Skrevet 28. desember 2024 Lzzy skrev (3 minutter siden): Sa bare hva jeg mente jeg, utifra hva jeg tidligere har observert. Det er vel lov uten at noen må dra shame-kortet. Poenget er vel at det er for vanskelig observere utifra snapp. Du sitter på for lite innformasjon til å kunne dømme en som bruker solbriller. Dette er berre fakta. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. desember 2024 #10508 Del Skrevet 28. desember 2024 oss-to skrev (Akkurat nå): Poenget er vel at det er for vanskelig observere utifra snapp. Du sitter på for lite innformasjon til å kunne dømme en som bruker solbriller. Dette er berre fakta. Han har vel selv sagt pga lysskyhet da..eller hvor vil du? Dette blir brukerdebatt.. så ikke vits å fortsette diskusjonen. Jeg mener det jeg gjør og det samme gjør du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 28. desember 2024 #10509 Del Skrevet 28. desember 2024 Purple Diamond skrev (12 timer siden): Har selv migrene og er noen ganger ekstremt lyssky, andre ganger ikke. Det kan være en forklaring. Jeg også. Noen ganger kan jeg se omtrent rett på sola over lang tid, eller bruke ringlys, og andre ganger er et stearinlys på nabobordet tortur. Akkurat dette er det virkelig ingen grunn til å lage noe greier for. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 28. desember 2024 #10510 Del Skrevet 28. desember 2024 Kleenex skrev (1 time siden): Dette er bare tull. Mamma politiet burde gå å legge seg. Hva er bare tull? At morsmelkERSTATNING er ment å være en erstatning for morsmelk..? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 28. desember 2024 #10511 Del Skrevet 28. desember 2024 MariaIsabel skrev (6 minutter siden): Hva er bare tull? At morsmelkERSTATNING er ment å være en erstatning for morsmelk..? Betyr ikke at man må være uten melk selv for å bruke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 29. desember 2024 #10512 Del Skrevet 29. desember 2024 Kleenex skrev (1 time siden): Hvorfor klager du og lager dine egne sannheter? 1+1. Plager det deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 29. desember 2024 #10513 Del Skrevet 29. desember 2024 MariaIsabel skrev (46 minutter siden): Jeg også. Noen ganger kan jeg se omtrent rett på sola over lang tid, eller bruke ringlys, og andre ganger er et stearinlys på nabobordet tortur. Akkurat dette er det virkelig ingen grunn til å lage noe greier for. Samme her. Varierer veldig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 29. desember 2024 #10514 Del Skrevet 29. desember 2024 Seroquel skrev (8 timer siden): 1+1. Plager det deg? Plager meg? Husk medisinene dine du så slipper du slike kommentarer...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 29. desember 2024 #10515 Del Skrevet 29. desember 2024 Kleenex skrev (5 minutter siden): Plager meg? Husk medisinene dine du så slipper du slike kommentarer...! Blir du trigget siden du fremstår så aggressiv 😉 Fått lite «nei» i livet? Dine kommentarer er heldigvis ingen trussel for meg eller min mulighet til å ytre meg på en anonymt forum 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. desember 2024 #10516 Del Skrevet 29. desember 2024 Seroquel skrev (2 minutter siden): Blir du trigget siden du fremstår så aggressiv 😉 Fått lite «nei» i livet? Dine kommentarer er heldigvis ingen trussel for meg eller min mulighet til å ytre meg på en anonymt forum 😄 Kan dere ta dette på privaten? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 29. desember 2024 #10517 Del Skrevet 29. desember 2024 Kleenex skrev (11 timer siden): Du vet at det finnes noe som heter barnehager? De fleste barn over året har godt av noen timer i barnehage hver dag etter min mening. Eeeh nå er ikke barnehager oppe 24/7 , eller i helgene , daaaaa aaaaaaa 💡 anybody home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 29. desember 2024 #10518 Del Skrevet 29. desember 2024 Kleenex skrev (1 time siden): Plager meg? Husk medisinene dine du så slipper du slike kommentarer...! Sier en del når man velger ett slikt brukernavn 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 29. desember 2024 #10519 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Kleenex skrev (11 timer siden): Du vet at det finnes noe som heter barnehager? De fleste barn over året har godt av noen timer i barnehage hver dag etter min mening. Tror du S kan innrette seg etter en barnehage som er åpen sånn og sånn 😂 det passer nok ikke prinsessa å ha noe forholde seg til , event en nanny som henter og leverer 😂😂😂 så prinsessa kan sove , fikse neglene sine eller skjære opp epler Endret 29. desember 2024 av Happyflopp 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. desember 2024 #10520 Del Skrevet 29. desember 2024 Happyflopp skrev (20 minutter siden): Tror du S kan innrette seg etter en barnehage som er åpen sånn og sånn 😂 det passer nok ikke prinsessa å ha noe forholde seg til , event en nanny som henter og leverer 😂😂😂 så prinsessa kan sove , fikse neglene sine eller skjære opp epler Mener dere at babyen ikke har det bra? Han får mat, han får nærhet, han får behovene sine dekket. Ja, Stina laget seg mat mens babyen sutret litt, men det varte ikke over timer. For oss som har mer enn ett barn så må faktisk babyen si fra en stund fordi det er andre barn som også har behov og noen ganger må faktisk den minste vente også. Gutten til Stina tar ikke skade av at hun fikser seg eller skjærer opp epler. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå