Klink Skrevet 27. desember 2024 #10401 Del Skrevet 27. desember 2024 RileyParks skrev (3 timer siden): Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk Alene på et rom! Ikke rart hun syns det er styrete. Er da bare å amme ved spisebordet 😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 27. desember 2024 #10402 Del Skrevet 27. desember 2024 Klink skrev (1 time siden): Alene på et rom! Ikke rart hun syns det er styrete. Er da bare å amme ved spisebordet 😁 Hun vil ikke vise frem girlsa! Men legge de ut på snap til hele Norge går greit. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. desember 2024 #10403 Del Skrevet 27. desember 2024 Altså jeg synes mye hun gjør og sier er kritikkverdig eller latterlig (spesielt en del av klagingen når man jo ser at hun får tid til veldig mye annet, og alt styret med søvntracking, pumping/måling, velge å ta vippetime med så liten baby...). Men at man kanskje har lyst til å delta litt på et juleselskap uten å sitte alene på et rom og amme, eller ikke er helt komfortabel med å amme midt i et selskap må vel være greit? Jeg fullammet nesten men jeg ga litt MME i blant i typisk slike situasjoner etter erfaring med at det var skikkelig stusselig å hele tiden måtte gå og være for seg selv de veldig få gangene vi gikk ut noe sted eller var på besøk. Det er også lov å ikke være komfortabel med å amme foran andre selv om man er for offentlig amming for de som ønsker det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. desember 2024 #10404 Del Skrevet 27. desember 2024 Pinkpashion skrev (6 timer siden): Slik hun fremstår på SC, så er det seg selv i fokus til enhver tid. Hun snakker hele tiden om hva som er best for seg selv, ingen andre. Hvem skulle hun ellers snakke om? Det er jo hennes konto. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 27. desember 2024 #10405 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) SoftKitty skrev (14 minutter siden): Altså jeg synes mye hun gjør og sier er kritikkverdig eller latterlig (spesielt en del av klagingen når man jo ser at hun får tid til veldig mye annet, og alt styret med søvntracking, pumping/måling, velge å ta vippetime med så liten baby...). Men at man kanskje har lyst til å delta litt på et juleselskap uten å sitte alene på et rom og amme, eller ikke er helt komfortabel med å amme midt i et selskap må vel være greit? Jeg fullammet nesten men jeg ga litt MME i blant i typisk slike situasjoner etter erfaring med at det var skikkelig stusselig å hele tiden måtte gå og være for seg selv de veldig få gangene vi gikk ut noe sted eller var på besøk. Det er også lov å ikke være komfortabel med å amme foran andre selv om man er for offentlig amming for de som ønsker det. Det jeg ikke forstår er at girlsa er på tur nesten ut av BH-en på daglig basis. Men å amme foran folk er ukomfortabelt? som nevnt tidligere, hadde tatt med pumpe utstyr om jeg var henne. Å gå over lengre tid uten å tømme seg eller delvis tømme seg byr bare på mer brystbetennelse? Endret 27. desember 2024 av lillebamsemums Skrivefeil 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. desember 2024 #10406 Del Skrevet 27. desember 2024 Palmemor skrev (5 timer siden): Nei, jeg finnes ikke perfekt som forelder. Men det er endel instinkter som ligger i oss, som hun og mannen later til å unngå og sette til side for apper og tracking. De har ett unormalt fokus på seg selv, og alt som ofres kan må ofres for at de skal dekke egne behov. Det er en jevn sutring og klaging konstant, og eneste gang jeg har sett oppriktig glede i øynene hennes er når hun omsider kunne fortelle hva hun tjente. Hun fremstiller seg selv som en sutrekjerring, alt er gæernt, alt er vondt, alt er slitsomt, og hun gidder ikke bruke tid på helt elementære ting fordi hun selv er i fokus og trenger ditt og trenger datt. Dette høres ut som sutring! Du vet at det Stina Bakken tjener på er reklame mellom snappene? Hun holder deg klistret til snapchat slik at du får med deg alt. Smart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. desember 2024 #10407 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) Palmemor skrev (På 27.12.2024 den 11.08): Ble dobbelt Endret 28. desember 2024 av Kleenex Dobbelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 27. desember 2024 #10408 Del Skrevet 27. desember 2024 lillebamsemums skrev (18 minutter siden): Det jeg ikke forstår er at girlsa er på tur nesten ut av BH-en på daglig basis. Men å amme foran folk er ukomfortabelt? som nevnt tidligere, hadde tatt med pumpe utstyr om jeg var henne. Å gå over lengre tid uten å tømme seg eller delvis tømme seg byr bare på mer brystbetennelse? Sliter med å forstå det samme. Det var basically bare nippelen som var dekket i sommer på tur, verdens minste bikini. Men nå er det krise om litt hud vises i ammesitusjon samtidig som hun står med giga utringing på snap? 😜😜😜 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 27. desember 2024 #10409 Del Skrevet 27. desember 2024 Kleenex skrev (41 minutter siden): Hvem skulle hun ellers snakke om? Det er jo hennes konto. For eksempel sønnens beste? I alt hun snakker om på SC, så tas alle avgjørelser til det beste for henne selv. Hun snakker alltid om hva HUN gidder/liker/ønsker/vil, aldri om hva som egentlig er best for sønnen. Eller for den del PF. 13 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 27. desember 2024 #10410 Del Skrevet 27. desember 2024 Pinkpashion skrev (33 minutter siden): For eksempel sønnens beste? I alt hun snakker om på SC, så tas alle avgjørelser til det beste for henne selv. Hun snakker alltid om hva HUN gidder/liker/ønsker/vil, aldri om hva som egentlig er best for sønnen. Eller for den del PF. NETTOPP!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 27. desember 2024 #10411 Del Skrevet 27. desember 2024 Deilig med hår i maten😅 Er ikke hu der kokk? Ihvertfall i følge henne selv.. Sikkert sjuuuukt nice med masse hår i maten🤡 Aldri sett et menneske grafse seg mer i håret enn detta spetakkelet der!!! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 27. desember 2024 #10412 Del Skrevet 27. desember 2024 Katinkalille skrev (10 minutter siden): Deilig med hår i maten😅 Er ikke hu der kokk? Ihvertfall i følge henne selv.. Sikkert sjuuuukt nice med masse hår i maten🤡 Aldri sett et menneske grafse seg mer i håret enn detta spetakkelet der!!! Nei, hun hadde hatt tittelen kjøkken assistent om hun hadde jobbet på restaurant eller lignende. Kokk er man når man tar fagbrev! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 27. desember 2024 #10413 Del Skrevet 27. desember 2024 Hun er ikke kokk. Har vel kanskje gått den veien på videregående, men har ikke fagbrev. Er bare en jobb hun hadde: du vet fra den sinnsjuuuukt syyyyykt lenge CV'n hennes- med all den brede arbeidserfaringen hun er så sinnsjuuuukt glad for å ha. Det vi andre kaller sommerjobber;) Den maten de spiser, f.eks ferdig kålrabistappen, smaker dritt. "Ingen" kokk hadde spist det Jeg syns hun høres så pesende ut. Så snart hun beveger seg, skulle en tro hun løper. Hun fremstår i svært dårlig form. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 27. desember 2024 #10414 Del Skrevet 27. desember 2024 Legit spm, er nan så ille ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 27. desember 2024 #10415 Del Skrevet 27. desember 2024 Marai skrev (3 minutter siden): Legit spm, er nan så ille ? Absolutt ikke. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 27. desember 2024 #10416 Del Skrevet 27. desember 2024 Marai skrev (1 minutt siden): Legit spm, er nan så ille ? Nei, mine unger fikk nan, og det gjelder mange barn, men når det gjelder Stina så er det tabu her på kvinneguiden . 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 27. desember 2024 #10417 Del Skrevet 27. desember 2024 Hun som liksom skal være så sunn, og alt skal være sukkerfritt, men all den halfabrikerte drittmaten de spiser 🤢 Forstå det den som kan 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. desember 2024 #10418 Del Skrevet 27. desember 2024 Jaja Det blir snart slutt på lange frokoster klokken 11-13, strikking hele dagen, dulling og dalling når 1-2 åringen står opp kl 5, vil ha frokost og ut på lekeplassen før klokken har bikket 8 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 27. desember 2024 #10419 Del Skrevet 27. desember 2024 Umami skrev (4 minutter siden): Hun som liksom skal være så sunn, og alt skal være sukkerfritt, men all den halfabrikerte drittmaten de spiser 🤢 Forstå det den som kan Tenkte det samme. De har vel all verdens tid til og lage f.eks både risgrøt og kålrotstappe fra bunnen? Men er alltid sånn ferdigmat. HELE tiden! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 27. desember 2024 #10420 Del Skrevet 27. desember 2024 Leoline skrev (32 minutter siden): Nei, mine unger fikk nan, og det gjelder mange barn, men når det gjelder Stina så er det tabu her på kvinneguiden . Er ikke tabu slik jeg oppfatter det, det er bare Stina som lyver og legger det frem som at hun fullammer og kun gir morsmelk på flaske… selv om realiteten er nok at hun knapt ammer og andelen nan er gradvis økende 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå