Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

RileyParks skrev (3 timer siden):

Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk

Alene på et rom! Ikke rart hun syns det er styrete. Er da bare å amme ved spisebordet 😁

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (1 time siden):

Alene på et rom! Ikke rart hun syns det er styrete. Er da bare å amme ved spisebordet 😁

Hun vil ikke vise frem girlsa! Men legge de ut på snap til hele Norge går greit.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg synes mye hun gjør og sier er kritikkverdig eller latterlig (spesielt en del av klagingen når man jo ser at hun får tid til veldig mye annet, og alt styret med søvntracking, pumping/måling, velge å ta vippetime med så liten baby...). Men at man kanskje har lyst til å delta litt på et juleselskap uten å sitte alene på et rom og amme, eller ikke er helt komfortabel med å amme midt i et selskap må vel være greit? Jeg fullammet nesten men jeg ga litt MME i blant i typisk slike situasjoner etter erfaring med at det var skikkelig stusselig å hele tiden måtte gå og være for seg selv de veldig få gangene vi gikk ut noe sted eller var på besøk. Det er også lov å ikke være komfortabel med å amme foran andre selv om man er for offentlig amming for de som ønsker det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (6 timer siden):

Slik hun fremstår på SC, så er det seg selv i fokus til enhver tid. Hun snakker hele tiden om hva som er best for seg selv, ingen andre. 

Hvem skulle hun ellers snakke om? Det er jo hennes konto.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (14 minutter siden):

Altså jeg synes mye hun gjør og sier er kritikkverdig eller latterlig (spesielt en del av klagingen når man jo ser at hun får tid til veldig mye annet, og alt styret med søvntracking, pumping/måling, velge å ta vippetime med så liten baby...). Men at man kanskje har lyst til å delta litt på et juleselskap uten å sitte alene på et rom og amme, eller ikke er helt komfortabel med å amme midt i et selskap må vel være greit? Jeg fullammet nesten men jeg ga litt MME i blant i typisk slike situasjoner etter erfaring med at det var skikkelig stusselig å hele tiden måtte gå og være for seg selv de veldig få gangene vi gikk ut noe sted eller var på besøk. Det er også lov å ikke være komfortabel med å amme foran andre selv om man er for offentlig amming for de som ønsker det.

Det jeg ikke forstår er at girlsa er på tur nesten ut av BH-en på daglig basis. Men å amme foran folk er ukomfortabelt? 

som nevnt tidligere, hadde tatt med pumpe utstyr om jeg var henne. Å gå over lengre tid uten å tømme seg eller delvis tømme seg byr bare på mer brystbetennelse?

Endret av lillebamsemums
Skrivefeil
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (5 timer siden):

Nei, jeg finnes ikke perfekt som forelder. Men det er endel instinkter som ligger i oss, som hun og mannen later til å unngå og sette til side for apper og tracking. De har ett unormalt fokus på seg selv, og alt som ofres kan må ofres for at de skal dekke egne behov. Det er en jevn sutring og klaging konstant, og eneste gang jeg har sett oppriktig glede i øynene hennes er når hun omsider kunne fortelle hva hun tjente. 
Hun fremstiller seg selv som en sutrekjerring, alt er gæernt, alt er vondt, alt er slitsomt, og hun gidder ikke bruke tid på helt elementære ting fordi hun selv er i fokus og trenger ditt og trenger datt.

Dette høres ut som sutring! Du vet at det Stina Bakken tjener på er reklame mellom snappene? Hun holder deg klistret til snapchat slik at du får med deg alt. Smart!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (18 minutter siden):

Det jeg ikke forstår er at girlsa er på tur nesten ut av BH-en på daglig basis. Men å amme foran folk er ukomfortabelt? 

som nevnt tidligere, hadde tatt med pumpe utstyr om jeg var henne. Å gå over lengre tid uten å tømme seg eller delvis tømme seg byr bare på mer brystbetennelse?

Sliter med å forstå det samme. Det var basically bare nippelen som var dekket i sommer på tur, verdens minste bikini. Men nå er det krise om litt hud vises i ammesitusjon samtidig som hun står med giga utringing på snap? 😜😜😜 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (41 minutter siden):

Hvem skulle hun ellers snakke om? Det er jo hennes konto.

For eksempel sønnens beste? I alt hun snakker om på SC, så tas alle avgjørelser til det beste for henne selv. Hun snakker alltid om hva HUN gidder/liker/ønsker/vil, aldri om hva som egentlig er best for sønnen. Eller for den del PF. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (33 minutter siden):

For eksempel sønnens beste? I alt hun snakker om på SC, så tas alle avgjørelser til det beste for henne selv. Hun snakker alltid om hva HUN gidder/liker/ønsker/vil, aldri om hva som egentlig er best for sønnen. Eller for den del PF. 

NETTOPP!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med hår i maten😅 Er ikke hu der kokk? Ihvertfall i følge henne selv.. Sikkert sjuuuukt nice med masse hår i maten🤡 Aldri sett et menneske grafse seg mer i håret enn detta spetakkelet der!!! 

IMG_7510.png

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (10 minutter siden):

Deilig med hår i maten😅 Er ikke hu der kokk? Ihvertfall i følge henne selv.. Sikkert sjuuuukt nice med masse hår i maten🤡 Aldri sett et menneske grafse seg mer i håret enn detta spetakkelet der!!! 

IMG_7510.png

Nei, hun hadde hatt tittelen kjøkken assistent om hun hadde jobbet på restaurant eller lignende. Kokk er man når man tar fagbrev!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke kokk. Har vel kanskje gått den veien på videregående,  men har ikke fagbrev. Er bare en jobb hun hadde: du vet fra den sinnsjuuuukt syyyyykt lenge CV'n hennes- med all den brede arbeidserfaringen hun er så sinnsjuuuukt glad for å ha. Det vi andre kaller sommerjobber;)

Den maten de spiser, f.eks ferdig kålrabistappen, smaker dritt. "Ingen" kokk hadde spist det

Jeg syns hun høres så pesende ut. Så snart hun beveger seg, skulle en tro hun løper. Hun fremstår i svært dårlig form. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marai skrev (1 minutt siden):

Legit  spm, er nan så ille ?

Nei, mine unger fikk nan, og det gjelder mange barn, men når det gjelder Stina så er det tabu her på kvinneguiden .

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som liksom skal være så sunn, og alt skal være sukkerfritt, men all den halfabrikerte drittmaten de spiser 🤢 Forstå det den som kan 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja

Det blir snart slutt på lange frokoster klokken 11-13, strikking hele dagen, dulling og dalling når 1-2 åringen står opp kl 5, vil ha frokost og ut på lekeplassen før klokken har bikket 8

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (4 minutter siden):

Hun som liksom skal være så sunn, og alt skal være sukkerfritt, men all den halfabrikerte drittmaten de spiser 🤢 Forstå det den som kan 

Tenkte det samme. De har vel all verdens tid til og lage f.eks både risgrøt og kålrotstappe fra bunnen? Men er alltid sånn ferdigmat. HELE tiden!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (32 minutter siden):

Nei, mine unger fikk nan, og det gjelder mange barn, men når det gjelder Stina så er det tabu her på kvinneguiden .

Er ikke tabu slik jeg oppfatter det, det er bare Stina som lyver og legger det frem som at hun fullammer og kun gir morsmelk på flaske… selv om realiteten er nok at hun knapt ammer og andelen nan er gradvis økende

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...