Dojakitty Skrevet 23 timer siden #10281 Del Skrevet 23 timer siden lillebamsemums skrev (Akkurat nå): Er så morsomt at folk på kk sier motsatt av ammehjelpere på sykehuset. Snakket med både jordmor og ammehjelper på Haukeland for å få til å gi pupp. Men fikk ganske grei beskjed at jeg full ammer selv om jeg har pumpet lenge. ja, det er ganske bra. De fleste våkner etter 1-3 timer. Spørs på døgnrytmen til babyen. Her er rekorden på 6,5 timer. Snart 2 måneder. Var det jeg trodde. Ps,lættis å se på KristiJana Vera (?) sin snap, hvor hun sier «asaahh fikk sove 4 timer inatt, deilig!!» rett etter jeg så Stina sin… Hun kunne lært noe av Vera’s perspektiv 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #10282 Del Skrevet 23 timer siden Ny dag og ny gnåling om «lite» søVn. 🤮 Tror jeg må avfølge. 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 23 timer siden #10283 Del Skrevet 23 timer siden (endret) "Kun amma siden...." ? Syns nå hun har vist både pumping og PF har vist flaske/flaskevasking. Som pumpe/amme/flaskemamma selv så bryr jeg meg ikke om at hun verken pumper eller gir flaske, syns bare det er så rart at hun sier så mye forskjellig fra dag til dag. Endret 23 timer siden av faltforfristelsen 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #10284 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Hun gir babyen til sin febersyke mann fordi hun «trenger søvn». Orker henne ikke mer tror jeg. Skjønner ikke hva hun gnåler om heller angående den «forferdelige» nattammingen. Alle som ammer er vel spesielt glad de ammer når det er natt, og de som må gi erstatning er vel gjerne da de savner det som mest og kunne amme. Endret 23 timer siden av Poly 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23 timer siden #10285 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (Akkurat nå): Hun gir babyen til sin febersyke mann fordi hun «trenger søvn». Orker henne ikke mer tror jeg. Men juleselskap kunne de ikke gå på 😂😂😂 fy fader for en gjeng 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23 timer siden #10286 Del Skrevet 23 timer siden faltforfristelsen skrev (2 minutter siden): "Kun amma siden...." ? Syns nå hun har vist både pumping og PF har vist flaske/flaskevasking. Som pumpe/amme/flaskemamma selv så bryr jeg meg ikke om at hun verken pumper eller gir flaske, syns bare det er så rart at hun sier så mye forskjellig fra dag til dag. Vanskelig å holde følge med løgnene vet du 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 23 timer siden #10287 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (Akkurat nå): Hun gir babyen til sin febersyke mann fordi hun «trenger søvn». Orker henne ikke mer tror jeg. Anbefaler å avfølge👍🏽Gjorde det for en stund siden… titter innom her og er gla for det! Er lei av ego influensermødre, de fortjener ikke klikk. 16 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 23 timer siden #10288 Del Skrevet 23 timer siden Dojakitty skrev (6 minutter siden): Var det jeg trodde. Ps,lættis å se på KristiJana Vera (?) sin snap, hvor hun sier «asaahh fikk sove 4 timer inatt, deilig!!» rett etter jeg så Stina sin… Hun kunne lært noe av Vera’s perspektiv Ja, så det 😂 digger KV. Hun er så mye mer ekte 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 23 timer siden #10289 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (4 minutter siden): Hun gir babyen til sin febersyke mann fordi hun «trenger søvn». Orker henne ikke mer tror jeg. Skjønner ikke hva hun gnåler om heller angående den «forferdelige» nattammingen. Alle som ammer er vel spesielt glad de ammer når det er natt, og de som må gi erstatning er vel gjerne da de savner det som mest og kunne amme. Nå er ikke jeg en forsvarer av Stina og PF, for jeg syns de er veldig rare. Men selvfølgelig kan man ha babyen sin litt selv om man har 38 i feber. Det hadde da jeg (kvinne) mange ganger da jeg hadde små barn. 38 i feber og litt sår hals er ikke akkurat noe alvorlig. Må innrømme at jeg har en mistanke om at de ikke hadde så veldig lyst til å dra i juleselskap, og at den sykdommen kom veldig beleilig. Det så ut som Stina og PF løy litt i går, virket ikke troverdig 😃 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #10290 Del Skrevet 23 timer siden Viki6 skrev (Akkurat nå): Nå er ikke jeg en forsvarer av Stina og PF, for jeg syns de er veldig rare. Men selvfølgelig kan man ha babyen sin litt selv om man har 38 i feber. Det hadde da jeg (kvinne) mange ganger da jeg hadde små barn. 38 i feber og litt sår hals er ikke akkurat noe alvorlig. Må innrømme at jeg har en mistanke om at de ikke hadde så veldig lyst til å dra i juleselskap, og at den sykdommen kom veldig beleilig. Det så ut som Stina og PF løy litt i går, virket ikke troverdig 😃 Tenker på smittefaren for babyen. Hennes søvn er viktigere enn alt annet. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 23 timer siden #10291 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (7 minutter siden): Hun gir babyen til sin febersyke mann fordi hun «trenger søvn». Orker henne ikke mer tror jeg. Skjønner ikke hva hun gnåler om heller angående den «forferdelige» nattammingen. Alle som ammer er vel spesielt glad de ammer når det er natt, og de som må gi erstatning er vel gjerne da de savner det som mest og kunne amme. Sovnet under amming om natta en gang og har ikke turt å gjøre det igjen om natta. Jeg er litt rar her, men foretrekker flaske om natta. Jeg og samboeren tar vær vår tur så vi begge får ca 6 timer i strekk med søvn ☺️ pumper lett ut 200-300ml når jeg våkner etter 6 timer 😂. Pupp på dagtid, men mindre hun sover lengre enn 3 timer i strekk. Men Stina gjør det jo til en del mer enn hva det egentlig er. Er det jeg reagerer på 😅 virker som hun styrer veldig mye med dette melke greiene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #10292 Del Skrevet 23 timer siden Dojakitty skrev (13 minutter siden): Var det jeg trodde. Ps,lættis å se på KristiJana Vera (?) sin snap, hvor hun sier «asaahh fikk sove 4 timer inatt, deilig!!» rett etter jeg så Stina sin… Hun kunne lært noe av Vera’s perspektiv Husker selv at 4 timer søvn som nybakt mamma jo var luksus. Stina er svak som et aspeløv. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #10293 Del Skrevet 23 timer siden lillebamsemums skrev (2 minutter siden): Sovnet under amming om natta en gang og har ikke turt å gjøre det igjen om natta. Jeg er litt rar her, men foretrekker flaske om natta. Jeg og samboeren tar vær vår tur så vi begge får ca 6 timer i strekk med søvn ☺️ pumper lett ut 200-300ml når jeg våkner etter 6 timer 😂. Pupp på dagtid, men mindre hun sover lengre enn 3 timer i strekk. Men Stina gjør det jo til en del mer enn hva det egentlig er. Er det jeg reagerer på 😅 virker som hun styrer veldig mye med dette melke greiene Det går helt fint og sove mens man ammer om natta. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23 timer siden #10294 Del Skrevet 23 timer siden Viki6 skrev (4 minutter siden): Nå er ikke jeg en forsvarer av Stina og PF, for jeg syns de er veldig rare. Men selvfølgelig kan man ha babyen sin litt selv om man har 38 i feber. Det hadde da jeg (kvinne) mange ganger da jeg hadde små barn. 38 i feber og litt sår hals er ikke akkurat noe alvorlig. Må innrømme at jeg har en mistanke om at de ikke hadde så veldig lyst til å dra i juleselskap, og at den sykdommen kom veldig beleilig. Det så ut som Stina og PF løy litt i går, virket ikke troverdig 😃 Poenget er jo at de er helt virkelighetsfjerne begge to!! De avlyser jula, pga 38 i feber og mannfolket er på vei til legevakta!!! Men nyfødt baby får stå i det??? 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 23 timer siden #10295 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (21 minutter siden): Det går helt fint og sove mens man ammer om natta. Veldig klar over det, men føler meg rett og slett ikke komfortabel med det. Samt har jeg en samboer som stresser litt over at jeg sover sammen med barnet på morgen kvisten. Så for oss så funker det best med pumpe på natta ☺️ amming skal ikke være stressende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 22 timer siden #10296 Del Skrevet 22 timer siden Dojakitty skrev (48 minutter siden): Poenget er jo at de er helt virkelighetsfjerne begge to!! De avlyser jula, pga 38 i feber og mannfolket er på vei til legevakta!!! Men nyfødt baby får stå i det??? Omg, legevakt med 38 i feber 🙊 hysteri, som alltid. Godt man har avfulgt, holder lenge å få inn litt herfra 😅 meget spesielt par, det får’n si. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22 timer siden #10297 Del Skrevet 22 timer siden Lzzy skrev (7 minutter siden): Omg, legevakt med 38 i feber 🙊 hysteri, som alltid. Godt man har avfulgt, holder lenge å få inn litt herfra 😅 meget spesielt par, det får’n si. Problemet med å "få info her ifra" er at den gjerne ikke alltid er helt sann. Han tenkte på å ringe legevakten,han reiste dit aldri. Ikke ringte han heller,forøvrig.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 22 timer siden #10298 Del Skrevet 22 timer siden lillebamsemums skrev (1 time siden): Er så morsomt at folk på kk sier motsatt av ammehjelpere på sykehuset. Snakket med både jordmor og ammehjelper på Haukeland for å få til å gi pupp. Men fikk ganske grei beskjed at jeg full ammer selv om jeg har pumpet lenge. ja, det er ganske bra. De fleste våkner etter 1-3 timer. Spørs på døgnrytmen til babyen. Her er rekorden på 6,5 timer. Snart 2 måneder. Du er en av de ja 🤣 du ammer fra en kaffekopp og lever i en fantasiverden om at du ammer barnet ditt 🤣 dauer 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #10299 Del Skrevet 22 timer siden J.. skrev (3 minutter siden): Problemet med å "få info her ifra" er at den gjerne ikke alltid er helt sann. Han tenkte på å ringe legevakten,han reiste dit aldri. Ikke ringte han heller,forøvrig.. Han hadde gjort det hadde det ikke vært for at Stina sa «hallo i luken» før han rakk å gjøre det 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 22 timer siden #10300 Del Skrevet 22 timer siden Avfølg, avfølg, avfølg 🙌🏼 Kom igjen folkens!! 8 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå