FruRosa Skrevet 20 timer siden #10201 Del Skrevet 20 timer siden Marai skrev (Akkurat nå): Jeg fatter ikke hvorfor dere er så sinnsykt opphengt om hun ammer eller ikke? Viktigste er jo at barnet får mat, og det gjør han jo ? Synes det er også latterlig at det kan skrive så mye om en person som poster lite. Det jeg kan si at det er artig å lese da 😜 Poenget er at Stina DAGLIG klager over hvor vanskelig/stuuuk/ tidkrevende/kaos ammingen er. Det er det jeg reagerer på iallfall. Hun får stadig brystbetennelse, men nekter å følge rådene for å unngå det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19 timer siden #10202 Del Skrevet 19 timer siden Marai skrev (23 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor dere er så sinnsykt opphengt om hun ammer eller ikke? Viktigste er jo at barnet får mat, og det gjør han jo ? Synes det er også latterlig at det kan skrive så mye om en person som poster lite. Det jeg kan si at det er artig å lese da 😜 Samma hva hun gjør, men hun tjener penger på å lyve 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 19 timer siden #10203 Del Skrevet 19 timer siden (endret) FruRosa skrev (25 minutter siden): Poenget er at Stina DAGLIG klager over hvor vanskelig/stuuuk/ tidkrevende/kaos ammingen er. Det er det jeg reagerer på iallfall. Hun får stadig brystbetennelse, men nekter å følge rådene for å unngå det. Jeg skjønner ikke bare hvorfor noen bruker så mye energi på ei om hun pumper eller Ammer , hvor interessant kan det være ? Samma om hun ikke hører på rådene eller sier ditt og datt, det blir jo hennes problemm. Ikke ditt/ deres ? Er egentlig sjokka over dette innleget her . Dere kjenner jo ikke dama engang , og hun viser jo bare en brøkdel av hverdagen. Og hva gjør med ungen sin . Det er helt vilt på åssen dere holder på . Dere tar jo scrennshot av bilde av henne og typen hennes, som de har lagt ut på snapchat , ikke nok med det - dere sitter å kommentere på bilde . Kommentaren er jo ikke noe noe hyggelig i det hele tatt. Jeg fatter ikke åssen dere synes det er greit ? Å kommentere utseende på vedkommende, eller hva de gjør hele tiden? Ja, du irriterer deg over at hun klager? Tro meg det synes, fordi det jeg ser her ofte er hvor mye dere klager over Stina , og hva hun gjør ,osv. Det er såå sykt mye dobbeltmoral her inne . Endret 19 timer siden av Marai 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 19 timer siden #10204 Del Skrevet 19 timer siden Palmemor skrev (3 minutter siden): Samma hva hun gjør, men hun tjener penger på å lyve Dere biter jo på det ! 🤷♂️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 19 timer siden #10205 Del Skrevet 19 timer siden Marai skrev (39 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor dere er så sinnsykt opphengt om hun ammer eller ikke? Viktigste er jo at barnet får mat, og det gjør han jo ? Synes det er også latterlig at det kan skrive så mye om en person som poster lite. Det jeg kan si at det er artig å lese da 😜 Hadde kanskje vært noe annet, om Stina hadde vært ærlig med seg selv og oss om at hun ikke orker å amme ungen sin, eller at hun rett og slett ikke takler at partneren hennes skal ha mer sleepscore enn henne. Sånn er det når man bretter ut livet sitt, vi andre som har lite å gjøre får kommentere på det 😂 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 19 timer siden #10206 Del Skrevet 19 timer siden Marai skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner ikke bare hvorfor noen bruker så mye energi på ei om hun pumper eller Ammer , hvor interessant kan det være ? Samma om hun ikke hører på rådene eller sier ditt og datt, det blir jo hennes problemm. Ikke ditt/ deres ? Er egentlig sjokka over dette innleget her . Dere kjenner jo ikke dama engang , og hun viser jo bare en brøkdel av hverdagen. Og hva gjør med ungen sin . Det er helt vilt på åssen dere holder på . Dere tar jo scrennshot av bilde av henne og typen hennes, som de har lagt ut på snapchat , ikke nok med det - dere sitter å kommentere på bilde . Kommentaren er jo ikke noe noe hyggelig i det hele tatt. Jeg fatter ikke åssen dere synes det er greit ? Å kommentere utseende på vedkommende, eller hva de gjør hele tiden? Ja, du irriterer deg over at hun klager? Tro meg det synes, fordi det jeg ser her ofte er hvor mye dere klager over Stina , og hva hun gjør ,osv. Det er såå sykt mye dobbeltmoral her inne . Da må Stina vel slutte med å brette livet sitt 🤡 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19 timer siden #10207 Del Skrevet 19 timer siden Marai skrev (17 minutter siden): Jeg skjønner ikke bare hvorfor noen bruker så mye energi på ei om hun pumper eller Ammer , hvor interessant kan det være ? Samma om hun ikke hører på rådene eller sier ditt og datt, det blir jo hennes problemm. Ikke ditt/ deres ? Er egentlig sjokka over dette innleget her . Dere kjenner jo ikke dama engang , og hun viser jo bare en brøkdel av hverdagen. Og hva gjør med ungen sin . Det er helt vilt på åssen dere holder på . Dere tar jo scrennshot av bilde av henne og typen hennes, som de har lagt ut på snapchat , ikke nok med det - dere sitter å kommentere på bilde . Kommentaren er jo ikke noe noe hyggelig i det hele tatt. Jeg fatter ikke åssen dere synes det er greit ? Å kommentere utseende på vedkommende, eller hva de gjør hele tiden? Ja, du irriterer deg over at hun klager? Tro meg det synes, fordi det jeg ser her ofte er hvor mye dere klager over Stina , og hva hun gjør ,osv. Det er såå sykt mye dobbeltmoral her inne . Så alle som legger ut livet sitt skal bare høste ros og godord da eller? Beklager, men når man har en fremtoning og holdning til livet som er i 9/10 tilfeller helt ulikt «alle andre» så må man tåle å få kritikk. Og når man i tillegg tjener seg søkkrik på å gjøre det så må man tåle at man blir snakka om. jeg kritiserer ikke utseende hennes, for utseende kan man ikke velge (selv om hun har endret sitt) men jeg kritiserer holdningene hun har til sitt eget barn for det er kritikkverdig til tusen 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 18 timer siden #10208 Del Skrevet 18 timer siden Himmelen_91 skrev (38 minutter siden): Da må Stina vel slutte med å brette livet sitt 🤡 Er vel også for dere å slutte å være så besatt av henne da også 🤷♂️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 18 timer siden #10209 Del Skrevet 18 timer siden Palmemor skrev (36 minutter siden): Så alle som legger ut livet sitt skal bare høste ros og godord da eller? Beklager, men når man har en fremtoning og holdning til livet som er i 9/10 tilfeller helt ulikt «alle andre» så må man tåle å få kritikk. Og når man i tillegg tjener seg søkkrik på å gjøre det så må man tåle at man blir snakka om. jeg kritiserer ikke utseende hennes, for utseende kan man ikke velge (selv om hun har endret sitt) men jeg kritiserer holdningene hun har til sitt eget barn for det er kritikkverdig til tusen Det er vel noe annet å gi kritikk ny og ne , men når det blir en hverdags kost for enkelte av dere, er det nesten grense på besettelse må jeg si . For all del vis der det du vil bruke tiden din på å studere andres liv , be my guest . Men jeg må få lov til å synes det er ganske sært det dere holder på med . Er det slik at dere venter på neste snap fra hun for å diskutere hva hun gjør , osv ? Hun gjør jo det samme tingene hverdag , og alikavel klarer hun å baite dere, det er imponerende. Jeg bare skjønner liksom åssen det her kan ta opp så mye av tiden deres ? Hva er det hun gjør som gjøre så oppslukt av henne ? Gjerne forklare? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 18 timer siden #10210 Del Skrevet 18 timer siden Himmelen_91 skrev (48 minutter siden): Da må Stina vel slutte med å brette livet sitt 🤡 Det er jo også får dere slutte ? Er det ikke ? Dere får vel sove om natten om dere hadde sluttet å vise så mye interessere for en person. Og skal krisere henne for vær minste detalj hun gjør . Så det har aldri falt dere inn at hun. Kanskje spille på dette her fordi hun vet at folk vil reagere på det og det er slik hun tjener penger på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18 timer siden #10211 Del Skrevet 18 timer siden FruRosa skrev (1 time siden): Noen burde ta fra henne alt pumpeutstyr og flasker, så eneste muligheten til å gi baby mat er å amme. Iallfall frem til ammingen er SKIKKELIG etablert, og produksjonen passer til etterspørselen. Tvang er aldri et godt svar på noen ting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 17 timer siden #10212 Del Skrevet 17 timer siden Nussepus skrev (14 timer siden): Så du mener de valgte ut det styggeste bildet med minst klær å vise frem for mange tusen mennesker?🤣 Jeg mener at de valgte ut de bildene de likte best for Snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 9 timer siden #10213 Del Skrevet 9 timer siden J.. skrev (11 timer siden): Liten forskjell på utringning og bilde av rumpehull (som nevnte OF mamma har postet..).. Jaja,men nå drev/driver jo hun faktisk med OF. Det gjør ikke Stina og PF. Men,det skulle man jaggu tro utifra bildene. Og du som forsvarer hun i alt,kan du ikke komme med en uttalelse der hun sier at P KUN liker klær fra Newbie,ikke noe annet,da blir han så fuzzy og urolig. Mener du oppriktig at en unge på 1 mnd kjenner forskjell på bomull fra Newbie kontra H&M/Lindex/Name it osv?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 9 timer siden #10214 Del Skrevet 9 timer siden FruRosa skrev (11 timer siden): Ammetåke handler vel om å glemme alt mulig ANNET enn amming/pumping? Stina gikk 8 timer (!!!) uten å tømme brystene. Dette!! 🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 7 timer siden #10215 Del Skrevet 7 timer siden Jeg fødte en uke før Stina Jeg fullammer, ikke pumpa i det hele tatt, og får noe spreng når babyen sover lenge. Men da legger jeg babyen til puppen sovende, så tar babyen tak etterhvert og dier i drømmeland. Men her tyr ho til pumping med engang for å,, komme seg ut døra fortest mulig eller? ETTER å ha fått brystbetennelse Stina, sett ungen din først, vær så snill. La folk vente litt ekstra heller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 7 timer siden #10216 Del Skrevet 7 timer siden Marai skrev (11 timer siden): Det er jo også får dere slutte ? Er det ikke ? Dere får vel sove om natten om dere hadde sluttet å vise så mye interessere for en person. Og skal krisere henne for vær minste detalj hun gjør . Så det har aldri falt dere inn at hun. Kanskje spille på dette her fordi hun vet at folk vil reagere på det og det er slik hun tjener penger på det. At noen vil fremstille seg selv sånn her frivillig for penger er helt sykt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 7 timer siden #10217 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Miss.Wildfox skrev (22 minutter siden): At noen vil fremstille seg selv sånn her frivillig for penger er helt sykt. Det som er sykt at folk bruker tid på hva hun gjør , og det er slik hun tjener på det . Hadde folk sluttet å sett på henne så hadde hun ikke tjente på det. Det er seeren som gjør at hun tjener . Det som også er sykt er hvor opphengt dere er i på brystene hennes , jeg fatter ikke - holder det ikke at barnet for den næringen barnet får ? Om ikke så er det en annen sak, men det vet vi ikke. Er det slik at dere skal følge og kritiksere til ungen blit 18 år ? Jeg trodde at kvinneguiden var for å hjelpe andre. Det å kunne spørre og få råd fra andre . Men , vi sitter heller her å kritisere hva Stina, eller noe andre gjør i hverdagen. Det er viktigere . Vis dere er så plaget at hun tjener på penger på den måten hun gjør , så slutt å bruk tiden på henne . Verre er det ikke , det er ganske enkelt å ikke se på hennes snap . Endret 6 timer siden av Marai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #10218 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har amma 3 barn, men innser nå at jeg aldri noensinne tok tida på hvor lenge de lå ved brystet. Er det en «greie» nå hvor man har apper til alt mulig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 6 timer siden #10219 Del Skrevet 6 timer siden Palmemor skrev (26 minutter siden): Jeg har amma 3 barn, men innser nå at jeg aldri noensinne tok tida på hvor lenge de lå ved brystet. Er det en «greie» nå hvor man har apper til alt mulig? Ja, det er en greie. Å kartlegge amming, soving, bleieskift og alt mulig. Jeg hadde en slik app selv med yngste, fordi hun sov så kort av gangen (men i ettertid ser jeg at det nok var helt klare grunner til at sovingen ble som den ble, den appen hadde ikke hjulpet meg uansett). At SB og PF bruker sånne apper overrasker meg ikke en plass. Selv om har jeg tydd til det selv mener jeg at barnet gir deg all informasjonen man trenger, forutsatt at man er i stand til å ta i mot signalene og tolke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #10220 Del Skrevet 6 timer siden PecanPie skrev (3 minutter siden): Ja, det er en greie. Å kartlegge amming, soving, bleieskift og alt mulig. Jeg hadde en slik app selv med yngste, fordi hun sov så kort av gangen (men i ettertid ser jeg at det nok var helt klare grunner til at sovingen ble som den ble, den appen hadde ikke hjulpet meg uansett). At SB og PF bruker sånne apper overrasker meg ikke en plass. Selv om har jeg tydd til det selv mener jeg at barnet gir deg all informasjonen man trenger, forutsatt at man er i stand til å ta i mot signalene og tolke dem. Skjønner ser ei annen ei på snap også har en app for alt. Min yngste er 11 så det nærmeste jeg kom en app var rieteller når det satt i gang 🤣 bare for å ikke vekke mamma og mannen forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå