Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Svartfugl skrev (6 timer siden):

Det "heter ikke" å bruke brystet som smokk. Det er faktisk smokken som brukes som bryst/pupp. En kjepphest for meg! Små babyer har et sterkt sugebehov, og noen ganger sterkere enn andre, ved f.eks. behov for nærhet eller smerter. 

Etter så lang tid som to timer er brystets funksjon ikke diing lenger men "smokk" - forstod du funksjonen nå? Poenget er tidslengden her og at diing for å tilfredsstille sult ikke opprettholdes i hele to timer hos et barn om det reelt ligger til brystet. Normalt ville vel et barn sovnet på et slikt tidsperspektiv og sutter refleksjonsmessig på brystet eller på en smokk eller lagt barnet på soveplass, som normalt andre muligens heller hadde benyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svartfugl skrev (7 timer siden):

Det "heter ikke" å bruke brystet som smokk. Det er faktisk smokken som brukes som bryst/pupp. En kjepphest for meg! Små babyer har et sterkt sugebehov, og noen ganger sterkere enn andre, ved f.eks. behov for nærhet eller smerter. 

Kjepphester for deg er ikke kjepphester for alle andre. Poenget var at barnet ikke dier i to timer, men har refleksmessige suttinger på brystet. Brystet funksjon i denne sammenhengen blir da likt som for en smokk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (13 minutter siden):

Kjepphester for deg er ikke kjepphester for alle andre. Poenget var at barnet ikke dier i to timer, men har refleksmessige suttinger på brystet. Brystet funksjon i denne sammenhengen blir da likt som for en smokk.

Da er vi uenige om det. 👍

Endret av Svartfugl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (41 minutter siden):

Neeeeei! Er stort nei til den svarte undertøysbodyeb i et familiebilde?! Hva tenkte de på?! Det er så harry og upassende. Haha haha, nei huff 

Fikk i allefall avslørt at magen ikke var SÅ flat som hun påstod. (Noe som forøvrig er HELT normalt) Hvem ønsker og kle seg slik på et bilde kort tid etter fødsel?

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (14 timer siden):

Og skal jeg være helt ærlig så er jeg nesten overbevist om at barnet ikke var ønsket fra Stina sin side, men PF sin. Kanskje han ga henne et ultimatum. Eller, hun romantiserte det nok veldig å få barn og så bare for seg dulling og dalling, realiteten ble noe helt annet enn hun så for seg. Hadde det vært returrett på babyer hadde nok «den» blitt returnert asap. 

Det PF selv har fortalt på sin story var at han egentlig ikke hadde sett for seg/hadde så lyst på barn. Og at Stina var usikker. Men så plutselig sa hun at nå ville hun ha barn. Og så når de da begynte å snakke om det og prøve å sånn så vente han seg til tanken og det ble veldig ønsket fra hans side også. Ca sånn forklarte han det. Så litt på snappene hennes i prøveperioden og hun uttrykte jo at hun veldig ville bli gravid da iallfall.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (19 minutter siden):

Fikk i allefall avslørt at magen ikke var SÅ flat som hun påstod. (Noe som forøvrig er HELT normalt) Hvem ønsker og kle seg slik på et bilde kort tid etter fødsel?

Man ser det veldig godt på snappene for i går at magen hennes ikke er flat. Når hun holder baby mens hun smører mat så ser man magen står ut når hun har på løs pysj. Ikke at noen bryr seg, for det er helt normalt! Men når hun har gnålet sååå mye om at kroppen er back on track så skal hun fader meg bli arrestert på det også når det ikke stemmer. Forstår ikke hvorfor eller vitsen med at hun skal skryte på seg flat mage rett etter fødsel? Er det en greie blant de som har fødA (knis) eller hva er det

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (4 minutter siden):

Det PF selv har fortalt på sin story var at han egentlig ikke hadde sett for seg/hadde så lyst på barn. Og at Stina var usikker. Men så plutselig sa hun at nå ville hun ha barn. Og så når de da begynte å snakke om det og prøve å sånn så vente han seg til tanken og det ble veldig ønsket fra hans side også. Ca sånn forklarte han det. Så litt på snappene hennes i prøveperioden og hun uttrykte jo at hun veldig ville bli gravid da iallfall.

Hun ville nok være gravid. Men det å få et barn er ikke noe hun har tenkt over tror jeg 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (52 minutter siden):

Man ser det veldig godt på snappene for i går at magen hennes ikke er flat. Når hun holder baby mens hun smører mat så ser man magen står ut når hun har på løs pysj. Ikke at noen bryr seg, for det er helt normalt! Men når hun har gnålet sååå mye om at kroppen er back on track så skal hun fader meg bli arrestert på det også når det ikke stemmer. Forstår ikke hvorfor eller vitsen med at hun skal skryte på seg flat mage rett etter fødsel? Er det en greie blant de som har fødA (knis) eller hva er det

Trossalt trent syykt mye i svangerskapet vettu 🙄 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har grublet litt over, dette gjelder ikke bare Stina. Men andre influensere også. Men vi vet alt om rutiner, bleier, klær osv. altså vi vet veldig mye om barnet. Men de viser ikke ansiktet. Er ikke det en annen form for eksponering? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (19 minutter siden):

Noe jeg har grublet litt over, dette gjelder ikke bare Stina. Men andre influensere også. Men vi vet alt om rutiner, bleier, klær osv. altså vi vet veldig mye om barnet. Men de viser ikke ansiktet. Er ikke det en annen form for eksponering? 

For disse folka så er ansiktet den eneste eksponeringen de mener er ulovlig. De skjønner ikke at det innebærer mer enn ansiktet. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (4 timer siden):

Aldri sett en nyfødtfotografering med så lite fokus på den nyfødte. Her er det foreldrenes kropper som er i fokus 🙈😅

Altså, jeg liker ikke å være i dømmende "gammal" kjerring, men er det passende å ta nyfødtbilder i sexy undertøy? 😬

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (2 minutter siden):

Altså, jeg liker ikke å være i dømmende "gammal" kjerring, men er det passende å ta nyfødtbilder i sexy undertøy? 😬

Nei det er ikke passende. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Nei det er ikke passende. 

Og som flere her har nevnt: de bildene kommer ikke til å stå seg godt over tid. Når gutten blir eldre kommer han til å bli så flau vel vitende om at disse bildene, av mor og far i baris og sexy blonde-sett, de har ikke bare vært gjemt i en skuff eller hengt på veggen hjemme - nei de har mor og far delt for hele Norge og alle sine hundretusener av følgere.

image.thumb.jpeg.80525ab9ee252a1150e0f5dc1e002435.jpeg
image.thumb.jpeg.fa70236ea17ccd852f65a450560bf634.jpeg

image.jpeg.c3a2087523cc7b0fbac6d4c98eb2b162.jpeg

Endret av AntiBullshit
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (15 minutter siden):

Og som flere her har nevnt: de bildene kommer ikke til å stå seg godt over tid. Når gutten blir eldre kommer han til å bli så flau vel vitende om at disse bildene, av mor og far i baris og sexy blonde-sett, de har ikke bare vært gjemt i en skuff eller hengt på veggen hjemme - nei de har mor og far delt for hele Norge og alle sine hundretusener av følgere.

Hahaha😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (36 minutter siden):

HAHAHAH jeg hadde glemt at slike bilder var en ting!! Jeg håper for guds skyld det er en særegen greie i Amerika for alle rednecksa 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Møffins skrev (5 timer siden):

Jeg har tenkt det samme flere ganger. Man ser veldig godt når hun er avslappet at magen er der - og som sagt ikke noe jeg ville tenkt et halvt sekund over hadde det ikke vært for at hun selv har vært så opptatt av å vise frem hvor flat magen er 🙄 i starten av svangerskapet så var magen alltid veldig stor når hun skulle vise frem, men når man så henne i en ikke-poserende vinkel var magen plutselig veldig mye mindre. Samme har jeg tenkt når hun konstant står å måler frem hvor mye morsmelk som er pumpet. Sååå flat mage og såååå mye melk. Men sånn er det vel å være best på alt 😆

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (12 minutter siden):

Jeg har tenkt det samme flere ganger. Man ser veldig godt når hun er avslappet at magen er der - og som sagt ikke noe jeg ville tenkt et halvt sekund over hadde det ikke vært for at hun selv har vært så opptatt av å vise frem hvor flat magen er 🙄 i starten av svangerskapet så var magen alltid veldig stor når hun skulle vise frem, men når man så henne i en ikke-poserende vinkel var magen plutselig veldig mye mindre. Samme har jeg tenkt når hun konstant står å måler frem hvor mye morsmelk som er pumpet. Sååå flat mage og såååå mye melk. Men sånn er det vel å være best på alt 😆

Har tenkt samme tanke. Sååååå stor mage fra hun fikk satt inn egg, og den flate magen ett kvarter inn i mammatilværelsen. Men ingen av det er riktig, det er jo bare fake alt sammen 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

HAHAHAH jeg hadde glemt at slike bilder var en ting!! Jeg håper for guds skyld det er en særegen greie i Amerika for alle rednecksa 

Jeg har hatt så sykt lyst til å gjøre en sånn hillbilly julefotoshoot med forloveden min å dyra våre og sendt rundt julekort. Det er jo så harry at det blir gøy!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesti7654 skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt så sykt lyst til å gjøre en sånn hillbilly julefotoshoot med forloveden min å dyra våre og sendt rundt julekort. Det er jo så harry at det blir gøy!

Absolutt! Og når man gjør det for gøy er det jo gøy! Fordi det er så sinnsykt jævlig 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...