Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (2 timer siden):

Idag var det 4-5 grader bare… 

Vi bor i Norge og her er det vinter! 4-5 e faktisk kaldt nå uansett. Burde hatt vinter pose i vognen, eller en tykk dress på med en tykk pledd. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poly skrev (1 time siden):

Ja, får liksom litt vondt av babyen som faktisk er blitt 1 måned og kanskje har litt mer behov for stimuli og våkentid men bare «må» være på soverommet for og sove fordi mor ikke orker og stå opp. Kl 10 «ringer» hun på far så han kan overta barnet. 
Fikk litt vond følelse også av og se hun dytte smokken i munnen på babyen ørten ganger, når den tydeligvis ikke blir fornøyd med smokk fordi den er sulten, men må pent vente fordi hun skal «lage seg litt frokost». Løft nå barnet opp og ta dens signaler på alvor. Er slik babyer lærer at de er viktige. 

Ser ikke på hennes story; men ligger den fortsatt ute der hun dytter i smokken? 😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (8 minutter siden):

Vi bor i Norge og her er det vinter! 4-5 e faktisk kaldt nå uansett. Burde hatt vinter pose i vognen, eller en tykk dress på med en tykk pledd. 

Ja jeg mente ikke at det var varmt. Helt enig med deg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (19 minutter siden):

Ser ikke på hennes story; men ligger den fortsatt ute der hun dytter i smokken? 😭

Ja, den ligger der fortsatt. Hun tar seg ekstremt god tid til og lage den frokosten/mase i kamera, på bekostning av et stadig mer frustrert barn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (12 minutter siden):

Ja jeg mente ikke at det var varmt. Helt enig med deg

Hehe nei, siden du skrev 4-5 bare 😅 så tolket jeg det som at det ikke var noe stress 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (1 minutt siden):

Ja, den ligger der fortsatt. Hun tar seg ekstremt god tid til og lage den frokosten/mase i kamera, på bekostning av et stadig mer frustrert barn. 

Nei, uff så det nå! Jeg får dessverre ikke kommentert, kunne gjøre det før men hu har nok sperret meg der 😅 fikk vondt av han 😕 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde jo melde dem til barnevernet! Og ikke nødvendigvis fordi jeg ønsker at de mister barnet, men at de kan komme inn på banen å veilede dem på veien for dette ser ut til å bli bare verre og verre.. og barnet blir større og mer krevende for hver dag som går. Ønsker dem oppriktig hjelp. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (10 minutter siden):

Nå skal Stina meldes til barnevernet også! Er det mulig. 

Alle som gjør ungene sine til en inntekstkilde og eksponerer de grovt på det skumle internett burde blitt meldt til barnevernet.

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (17 minutter siden):

Uffda, ser ikke på hennes story, men dette er jo litt omsorgssvikt? Tenk å frivillig poste noe sånt til tusenvis av folk. Skjønner hun ikke hvilket lys hun setter seg selv i 😅 hun viser Norge at knekkis og eplefrokosten er viktigere enn sitt eget barn som er sulten. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (32 minutter siden):

Hehe nei, siden du skrev 4-5 bare 😅 så tolket jeg det som at det ikke var noe stress 😅

Skjønner 😂 var «idag var det bare 4-5 grader» jeg mente. Ser formuleringa var litt ugrei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst- nå går denne tråden over stokk og stein. Omsorgssvikt??? Fordi hun tar en ammepause for å lage seg noe frokost - slik at hun kan sette seg til rette for en lengre ammestund?  Hallo i luken- nå er det på tide å bremse litt. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (8 minutter siden):

Seriøst- nå går denne tråden over stokk og stein. Omsorgssvikt??? Fordi hun tar en ammepause for å lage seg noe frokost - slik at hun kan sette seg til rette for en lengre ammestund?  Hallo i luken- nå er det på tide å bremse litt. 

Er litt mer en bare det de reagerer på som da utgjør at de skriver som de skriver. Mange ting som hoper seg opp. Er selv førstegangsmor, og har reagert på en del ting hun gjør. Ikke alt jeg gidder å kommentere, men ser ofte de tingene jeg reagerer på blir tatt opp i tråden her. Men syntes det kanskje er litt overdrevent å skrive at man skal melde til barnevernet. 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (1 time siden):

Alle som gjør ungene sine til en inntekstkilde og eksponerer de grovt på det skumle internett burde blitt meldt til barnevernet.

Men å melde noen til barnevernet fordi man lager seg mat mens babyen sutrer litt , det er bare komisk. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange ingredienser man finner i det håret hennes, så mye hun tar seg i håret mens hun lager mat 😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange mødre som burde vært meldt til barnevernet fordi de stapper tutten i baby fordi de skal fikse ferdig noe f.eks. middag, en dusj, hjelpe eldre søsken, osv…. Hjelpes… Nå må mammapolitiet roe seg ned noen hakk! Omsorgssvikt skal ikke tulles med! Stina virker som en super mamma. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (5 timer siden):

Er sterkt imot eksponering, men det er ingenting barnevernet gjør noe med. Det bør komme strenge regler som beskytter disse barna. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaiana skrev (2 timer siden):

Lurer på hvor mange mødre som burde vært meldt til barnevernet fordi de stapper tutten i baby fordi de skal fikse ferdig noe f.eks. middag, en dusj, hjelpe eldre søsken, osv…. Hjelpes… Nå må mammapolitiet roe seg ned noen hakk! Omsorgssvikt skal ikke tulles med! Stina virker som en super mamma. 

Hæ? Det er jo ikke det som er grunnen. «Alle» bruker jo smokk til sånt.. men å hale ut tiden foran kamera og bruke god tid på å lage frokost (content)..snakke lenge til Snapchat… når du vet barnet ditt er sulten, hva vil du kalle det? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (1 time siden):

Hæ? Det er jo ikke det som er grunnen. «Alle» bruker jo smokk til sånt.. men å hale ut tiden foran kamera og bruke god tid på å lage frokost (content)..snakke lenge til Snapchat… når du vet barnet ditt er sulten, hva vil du kalle det? 

Hadde hun latt vær å grafse seg i håret 58263 ganger så kanskje eplene hadde blitt delt litt kjappere å... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...