Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

De blir veid på kontroller på helsestasjonen. Holder i massevis. Man ser om en baby trives og legger på seg. De er vel hysteriske 😅

Ellers er det mer stikk til Stina fra PF igjen i dag ja 🙈

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poly skrev (5 minutter siden):

De blir veid på kontroller på helsestasjonen. Holder i massevis. Man ser om en baby trives og legger på seg. De er vel hysteriske 😅

Ja, han virker litt furt på henne for tiden. Eller litt bevist hva han poster ? Vet ikke helt.

han var også og kjøpte to nye pakker med poser til pumping 

IMG_1532.png

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfins skrev (1 time siden):

For oss var det å kunne se hvor mye baby fikk i seg på et måltid betryggende. Drakk hun lite, men virket fornøyd så var selvfølgelig det helt ok. Men det var fint for oss å ha muligheten til å se. 

Er ikke snakk om å følge med på "timesbasis" 

Og jeg tenker at det får være måte på hysteri og stole litt på seg selv og egne observasjoner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (44 minutter siden):

Ja, han virker litt furt på henne for tiden. Eller litt bevist hva han poster ? Vet ikke helt.

han var også og kjøpte to nye pakker med poser til pumping 

IMG_1532.png

Åja, har de begynt med mme nå?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (3 minutter siden):

Åja, har de begynt med mme nå?

Lenge siden de hamstra inn det. Hun orker jo ikke å amme så lenge må vite 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Lenge siden de hamstra inn det. Hun orker jo ikke å amme så lenge må vite 

Ok i see, som forventet 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (På 12.12.2024 den 18.35):

Lurer på om hun leser her inne. Nå hadde hun plutselig fått til og amme liggende og hadde halvsovet under nattammingen.

Men det er jo veldig bra at hun får til iallefall :)

Kan det være for all kritikken ho få ,so må det framstå som ho ammer, imenst mannen vasker flasker til den store gullmedalje. Trist i allefall om ho styres ettes andres pipe. Amming er jo best men om det ikkje går har ein full rett å velge alternativ uten å bli dømt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (1 time siden):

Kan det være for all kritikken ho få ,so må det framstå som ho ammer, imenst mannen vasker flasker til den store gullmedalje. Trist i allefall om ho styres ettes andres pipe. Amming er jo best men om det ikkje går har ein full rett å velge alternativ uten å bli dømt.

Man kan absolutt la være å amme. Men når man fremstiller det som at man ammer 24/7 og flaskevaskeren sprenger kilowatten i gata så er det noe som skurrer. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at babyen veldig ofte er nesten naken, og ligger bare i teppe. Og hun sier ofte også at baby er bare i bleia. Er det vanlig "nå til dags"? Mange år siden mine var små, men pleier ikke babyer være påkledd?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola712 skrev (1 minutt siden):

Har lagt merke til at babyen veldig ofte er nesten naken, og ligger bare i teppe. Og hun sier ofte også at baby er bare i bleia. Er det vanlig "nå til dags"? Mange år siden mine var små, men pleier ikke babyer være påkledd?

De virker veldig opphengt i dette med «hud mot hud», kanskje derfor. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola712 skrev (20 minutter siden):

Hun er veldig opptatt av hud mot hud. Men nei det er ikke normalt, siden det er vinter. Men de har nå et varmt og tett hus med varmepumpe osv. Tror ikke de sparer på strøm regninga for og si det slikt med demmes forbruk og økonomi. Så han lider nok ikke noe nød

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (På 8.12.2024 den 18.20):

…. Poenget mitt igjen, var at det hadde vært fint med ønsker i alle prisklasser. Ikke bare gaver som kun de med ekstremt romslig økonomi har rå til å kjøpe. Husk at det nylig har vært blackweekend og man fint kan få en god flisgender, enkle klesplagg fra gode merkevarer til rundt 300 kr. Barnas hus har hatt masse salg på ull tøy til barn eksempel. Ofc unner jeg folk å ønske seg air pods, eller iPhone. Men jeg tror ikke det er de ønskene som er lettest å oppfylle.

Svarer på et gammelt innlegg nå, men føler for å si det likevel.

Hvem tenker du at disse julegavetrærne er for? Er de laget for at folk med dårlig økonomi skal få god samvittighet av å kjøpe et par votter og en lue eller er de for å spre glede til barn/ungdom som aldri får det de ser at andre får?
Om det er «sårt» for deg å ikke ha råd til ønskene på treet så bør du tenke litt på hvor sårt det faktisk er for en 13-åring å få votter og hårstrikk når vennene får AirPods💔

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (4 minutter siden):

Svarer på et gammelt innlegg nå, men føler for å si det likevel.

Hvem tenker du at disse julegavetrærne er for? Er de laget for at folk med dårlig økonomi skal få god samvittighet av å kjøpe et par votter og en lue eller er de for å spre glede til barn/ungdom som aldri får det de ser at andre får?
Om det er «sårt» for deg å ikke ha råd til ønskene på treet så bør du tenke litt på hvor sårt det faktisk er for en 13-åring å få votter og hårstrikk når vennene får AirPods💔

Jeg tenker det er bedre å få votter, lue, ull undertøy osv. enn å ikke få en eneste gave. Jeg var nede den dagen de tok bort lappene og nesten ingen av ønskene ble valgt. Det er bare kjempe trist. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker det er bedre å få votter, lue, ull undertøy osv. enn å ikke få en eneste gave. Jeg var nede den dagen de tok bort lappene og nesten ingen av ønskene ble valgt. Det er bare kjempe trist. 

Så da skal de skrive «votter» bare fordi det er mer sannsynlig og få enn airpods? Man ønsker seg det man ønsker seg.

Endret av Poly
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 minutt siden):

Så da skal de skrive «votter» bare fordi det er mer sannsynlig og få enn airpods? Man ønsker seg det man ønsker seg.

votter er bare et eksempel, kunne like så godt skrevet lekebil, osv. Men ja, jeg tror det er mer sannsynlig at noen kjøper gaver fra 300-500 kr enn noe til 1k+ fordi muligheten til å kunne gi flere barn gleden av et ønske er større. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 minutt siden):

Finnes rimeligere alternativ til airpods. Mine gutter må skrive gaveønsker i flere prisklasser slik at alle i familien kan finne noe å kjøpe innenfor deres økonomi. 
Dessuten så er det noe som heter realitetsorientering eller forventningsavklaring feks. barn har det ikke fælt om de ikke får airpods til jul. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Poly skrev (4 timer siden):

Jeg sjekket PF sin snap nå og fikk samme inntrykk, at han kom med stikk mot Stina. "Stygge julegensere" som ingem hadde. Han virket egentlig lettet. Også "handleliste som Stina alltid har" 

Skal ikke påstå at det er stikk, men han virker noe lettere irriterert.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var en side om Stina i vg for ikke mange dagene siden. Husker ikke hva den siden het. Men hun er ganske annerledes når andre tar bilder av henne. Litt filter er ikke galt det, men hun overdriver kraftig.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea10 skrev (På 12.12.2024 den 16.59):

Kanskje. Samtidig kan man si hva man vil om SE og ha sine meninger om henne, men hun GJØR jo faktisk noe i hverdagen og er langt mer opptatt med jobb og samarbeider. Så at hun har mindre tid er nok kanskje ikke usannsynlig. Stina går jo bare rundt hjemme og digger seg sjæl. 

Setter bort barnet til besteforeldre....

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola712 skrev (2 timer siden):

Det er vanlig nå og var vanlig før også

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...