Poly Skrevet 8. desember 2024 #9761 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Hvor mye dagslys får man egentlig i disse tider når man står opp kl 14? Mye mindre sunt det enn og sove litt lite i en periode vil jeg påstå. Endret 8. desember 2024 av Poly 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 8. desember 2024 #9762 Del Skrevet 8. desember 2024 Eyr skrev (På 7.12.2024 den 19.04): Hun har ikke ammet de siste dagene heller. Pumpet pga brystbetennelse. Dette stemmer ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 8. desember 2024 #9763 Del Skrevet 8. desember 2024 Skal hun slutte å amme? Orker ikke se story. Må avfølge tror jeg, kan ikke se mer på et menneske som klager så inni helvetes mye. Stakkars PF, må høre på henne konstant. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. desember 2024 #9764 Del Skrevet 8. desember 2024 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. desember 2024 #9765 Del Skrevet 8. desember 2024 Kristine79 skrev (18 minutter siden): Skal hun slutte å amme? Orker ikke se story. Må avfølge tror jeg, kan ikke se mer på et menneske som klager så inni helvetes mye. Stakkars PF, må høre på henne konstant. Ja, hvis hun får flere betennelser… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 8. desember 2024 #9766 Del Skrevet 8. desember 2024 Kristine79 skrev (22 minutter siden): Skal hun slutte å amme? Orker ikke se story. Må avfølge tror jeg, kan ikke se mer på et menneske som klager så inni helvetes mye. Stakkars PF, må høre på henne konstant. Jeg måtte slutte følge henne igår. Jeg klarer ikke mer, hun påvirker meg negativt med all den klagingen sin hele tiden. Hun er jo negativiteten selv. Det er ikke syndt i henne i det heletatt. Jeg har hatt depresjon og angst så lenge jeg kan huske (CPTSD og Bipolar), så jeg har vært MYE negativ. Gjett hva som hjalp? Tenke mer positivt selv når ting er jævlig, prøve å ikke klage, sette seg inn i andre sin situasjon, huske hvor heldig man egentlig er, og ikke se på alt som verdens undergang hele tiden. Det går bra, eller så går det over. 10 6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 8. desember 2024 #9767 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Gjesti7654 skrev (21 minutter siden): Jeg måtte slutte følge henne igår. Jeg klarer ikke mer, hun påvirker meg negativt med all den klagingen sin hele tiden. Hun er jo negativiteten selv. Det er ikke syndt i henne i det heletatt. Jeg har hatt depresjon og angst så lenge jeg kan huske (CPTSD og Bipolar), så jeg har vært MYE negativ. Gjett hva som hjalp? Tenke mer positivt selv når ting er jævlig, prøve å ikke klage, sette seg inn i andre sin situasjon, huske hvor heldig man egentlig er, og ikke se på alt som verdens undergang hele tiden. Det går bra, eller så går det over. Word. Sliter også med angst, depresjon og PTSD. Har også ADHD og strever ofte med impulskontroll og selvregulering osv… jeg orker faen ikke høre på henne haha. For meg så var det helt alfa omega det å klare å komme meg inn i et positivt klima/miljø, med mennesker og ting som ga meg energi. Hun der bare graver seg ned. Det er jo vanskelig å bare begynne å tenke positivt, men et lite skritt man kan gjøre er jo å anerkjenne at ting suger og at man må gjøre noen endringer rundt seg for at det skal bli litt mer klarhet i hodet. Hun tjener penger på å være en sobstory og et offer, i et ekkokammer av folk som renner inn med trøst og råd. Det er jo dømt til å gå galt, haha Endret 8. desember 2024 av Jea10 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 8. desember 2024 #9768 Del Skrevet 8. desember 2024 Jea10 skrev (10 minutter siden): Word. Sliter også med angst, depresjon og PTSD. Har også ADHD og strever ofte med impulskontroll og selvregulering osv… jeg orker faen ikke høre på henne haha. For meg så var det helt alfa omega det å klare å komme meg inn i et positivt klima/miljø, med mennesker og ting som ga meg energi. Hun der bare graver seg ned. Det er jo vanskelig å bare begynne å tenke positivt, men et lite skritt man kan gjøre er jo å anerkjenne at ting suger og at man må gjøre noen endringer rundt seg for at det skal bli litt mer klarhet i hodet. Hun tjener penger på å være en sobstory og et offer, i et ekkokammer av folk som renner inn med trøst og råd. Det er jo dømt til å gå galt, haha Supert at dere kutter henne ut. Jeg hadde også flere lagt til på Snap - men har slettet alle. Vi har ikke godt av å sitte å glo på tull. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 8. desember 2024 #9769 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) DaisyD skrev (7 minutter siden): Supert at dere kutter henne ut. Jeg hadde også flere lagt til på Snap - men har slettet alle. Vi har ikke godt av å sitte å glo på tull. Absolutt. Jeg er egentlig ikke en sånn person som blir trigget av at andre folk utviser lignende problemer/utfordringer, men hun er virkelig en energityv eheh. Skulle trodd at som «influenser» ville man vært mer oppmerksom på hva hun formidler og kunne etablere en god platform for å spre litt positivitet til tross for at hun har en «usensurert» måte å dokumentere livet på. Endret 8. desember 2024 av Jea10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 8. desember 2024 #9770 Del Skrevet 8. desember 2024 Jea10 skrev (2 minutter siden): Absolutt. Jeg er egentlig ikke en sånn person som blir trigget av at andre folk utviser lignende problemer/utfordringer, men hun er virkelig en energityv eheh Energi- og tidstyv 😅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. desember 2024 #9771 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg skjønner faktisk ikke helt at dere mener hun klager. Hun sier jo at hun har lyst til å få til amming? Det med søvn høres litt spesielt ut, men babyen er fire uker, ting går seg til etter hvert. Hvordan får dere fødselsdepresjon til å passe inn i bildet? 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoor Skrevet 8. desember 2024 #9772 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg fulgte Stina hyppig da hun gikk gjennom prøvingen, for jeg fikk så sykt medfølelse med situasjonen de sto oppi. Syns også hun virket ganske «ekte» ved å vise følelsene sine. Men nå har jeg fått totalt avsmak! For en sutring for alt hele tiden. Det er sjeldent jeg sier dette, men kanskje for forholdet hennes sin del at hun bør slutte å amme, hvis dette skal være en konstant hvilepute. For en selvsentrert og guffen dame egentlig. Håper alle slutter å se på disse filter-snappene hennes med bare gnål, hun tjener jo tross alt bøttevis. Får faktisk litt vondt av PF - for en mann! 9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 8. desember 2024 #9773 Del Skrevet 8. desember 2024 Klink skrev (42 minutter siden): Jeg skjønner faktisk ikke helt at dere mener hun klager. Hun sier jo at hun har lyst til å få til amming? Det med søvn høres litt spesielt ut, men babyen er fire uker, ting går seg til etter hvert. Hvordan får dere fødselsdepresjon til å passe inn i bildet? Skal ikke passe inn noe sted. Jeg bare sier hun gir meg dårlige vibber og minner fra en tid jeg selv ikke trivdes. Alle gode grunner til å la være å følge henne nå. Selvom jeg også i utgangspunktet har likt at hun har fremstått ekte. Om folk får en til å føle seg mer negativ så er det ikke verdt å følge med på. At du ikke skjønner eller ser det samme betyr bare at vi er forskjellige med ulike erfaringer. At du ikke skjønner betyr ikke at det ikke kan gi slike assosiasjoner. Forklaringen er kort og godt at det er mine observasjoner, og nok et perspektiv. Du trenger ikke å forstå. Så enkelt er det. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 8. desember 2024 #9774 Del Skrevet 8. desember 2024 Hønemoor skrev (43 minutter siden): Jeg fulgte Stina hyppig da hun gikk gjennom prøvingen, for jeg fikk så sykt medfølelse med situasjonen de sto oppi. Syns også hun virket ganske «ekte» ved å vise følelsene sine. Men nå har jeg fått totalt avsmak! For en sutring for alt hele tiden. Det er sjeldent jeg sier dette, men kanskje for forholdet hennes sin del at hun bør slutte å amme, hvis dette skal være en konstant hvilepute. For en selvsentrert og guffen dame egentlig. Håper alle slutter å se på disse filter-snappene hennes med bare gnål, hun tjener jo tross alt bøttevis. Får faktisk litt vondt av PF - for en mann! Hjelpes for noe tull! Sier du slikt til andre også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 8. desember 2024 #9775 Del Skrevet 8. desember 2024 Kleenex skrev (10 minutter siden): Hjelpes for noe tull! Sier du slikt til andre også.. Støtter den du siterer fullt ut. Makan til sutring og fjas skal du lete lenge etter. Vi er mange i denne tråden som har «vært ute en vinternatt før», men INGEN, og jeg understreker, ingen, med synes dette er legitim klaging. Stina har mye mer hjelp der hjemme enn noen av oss har hatt i disse ukene med nyfødt. Likevel presterer hun å syte og klage over en lav sko og alt handler om «my, myself & I». 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. desember 2024 #9776 Del Skrevet 9. desember 2024 Kleenex skrev (1 time siden): Hjelpes for noe tull! Sier du slikt til andre også.. Hva er det som er tull? Backer 110% det som du siterer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. desember 2024 #9777 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg forstår at folk med ekstra bagasje tolker ting annerledes enn meg. Eller alle tolker ting annerledes. At Stina liksom klager og har fødselsdepresjon og er så negativ det ser jeg ikke. Hun er bare oppslukt og lever i bobla si. Jea10 skrev (7 timer siden): Skal ikke passe inn noe sted. Jeg bare sier hun gir meg dårlige vibber og minner fra en tid jeg selv ikke trivdes. Alle gode grunner til å la være å følge henne nå. Selvom jeg også i utgangspunktet har likt at hun har fremstått ekte. Om folk får en til å føle seg mer negativ så er det ikke verdt å følge med på. At du ikke skjønner eller ser det samme betyr bare at vi er forskjellige med ulike erfaringer. At du ikke skjønner betyr ikke at det ikke kan gi slike assosiasjoner. Forklaringen er kort og godt at det er mine observasjoner, og nok et perspektiv. Du trenger ikke å forstå. Så enkelt er det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. desember 2024 #9778 Del Skrevet 9. desember 2024 Hønemoor skrev (8 timer siden): Jeg fulgte Stina hyppig da hun gikk gjennom prøvingen, for jeg fikk så sykt medfølelse med situasjonen de sto oppi. Syns også hun virket ganske «ekte» ved å vise følelsene sine. Men nå har jeg fått totalt avsmak! For en sutring for alt hele tiden. Det er sjeldent jeg sier dette, men kanskje for forholdet hennes sin del at hun bør slutte å amme, hvis dette skal være en konstant hvilepute. For en selvsentrert og guffen dame egentlig. Håper alle slutter å se på disse filter-snappene hennes med bare gnål, hun tjener jo tross alt bøttevis. Får faktisk litt vondt av PF - for en mann! Hva er det du/dere mener hun sutrer så over? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 9. desember 2024 #9779 Del Skrevet 9. desember 2024 Klink skrev (22 minutter siden): Hva er det du/dere mener hun sutrer så over? Hva det er hun IKKE sutrer over er lettere å nevne! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. desember 2024 #9780 Del Skrevet 9. desember 2024 Katinkalille skrev (2 minutter siden): Hva det er hun IKKE sutrer over er lettere å nevne! Jeg ser ikke hva hun sutrer så over? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå