Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Mange som har kallenavn på puppende uten at det gjør det til noe ekkelt. Jeg refererer noen ganger til dem som verandaen, for eksempel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (16 timer siden):

Hun kjøpte ny iPhone, ikke fordi den hun har er noe galt med, men fordi minnet begynner å bli fullt??? Hun kan jo bare oppgradere abonnementet på iCloud for noen hundrelapper?? Nei, det er noe av det sprøeste jeg har hørt om. Begynner jo å lure på om hun ikke bruker skylagring, at hun har alt lagret lokalt på telefonen. Det er jo helt vilt i så fall

Er vi sikre på at denne dama oppgir hva som er reklame og ikke? Får så sinnsvak mye reklame som i hennes snapper har jeg sjelden sett... Er helt utenkelig for meg at ikke disse flaske-sterilisator-greiene de viser frem 10 ganger hver dag ikke er sponset... å kjøpe seg ny iphone er jo også bare reklame. Jeg mister veldig tilliten til at dette liksom ikke er reklame. Fordi det ER reklame. Og de shopper hinsides mye - hver dag!

Klump skrev (17 timer siden):

Fikk varmepumpe til jul av PF til «sin del av huset». Altså, det er jo litt spesielt😅

Så romantisk julegave ;) 
Det er nok bare en av 1 million gaver, vær ikke redd.

Lawyer skrev (2 timer siden):

Strekkmerker er hormonelt fortalte jordmor til meg. Jeg fikk strekkmerker før magen i det hele tatt vokste da jeg var gravid. 

Jeg har mest strekkmerker på innsiden av lårene etter en heftig vekstspurt i tenårene... så fikk jeg tre merker på hver side ca 7 dager på overtid med barn nr 2. Hadde ingen i første svangeskap. Null kremer i noen av svangerskapene. Men forskjell på å føde 10 dager før termin, og 10 dager etter termin. Babyen var også 4 cm lenger, en kilo tyngre og to cm større i hodeomkrets, så med det monstret i magen holdt ikke skinnet mer på dag 7 på overtid ;) Men, stor stas for yngste som vet at de merkene er hennes, storesøster er sjalu ;) Så noen strekkmerker trenger ikke være noen katastrofe, kommer mest an på hvordan man tenker om dem. De på innsiden av lårene skulle jeg gjerne vært foruten, men det var ikke min skyld eller noe jeg får gjort noe med. Så hadde jo forventet masse i graviditetene! Men nei, knapt noen. Så mye kan vel tilsi at hormoner kan påvirke. Puberteten var sikker hormonelt heftig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (1 time siden):

Mange som har kallenavn på puppende uten at det gjør det til noe ekkelt. Jeg refererer noen ganger til dem som verandaen, for eksempel. 

"kom her a, skal du få eta litt av verandaen". Classy da. Og noe jeg sikkert kunne sagt selv. Hjemme...  Det er ikke ekkelt. Det er bare harry. Og det må jo folk få være. 

Cluet her er vel at hun har ett anstrengt forhold til helt naturlige ting. Som å si "avføring eller bæsj", det kan hun jo heller ikke. Og jeg har enda ikke hørt henne si bryster, som jo er ett penere utrykk enn pupper om man skal pirke. Det er som at enkelte ord bare vrenger seg i munn hennes

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våren14 skrev (19 minutter siden):

Er vi sikre på at denne dama oppgir hva som er reklame og ikke? Får så sinnsvak mye reklame som i hennes snapper har jeg sjelden sett... Er helt utenkelig for meg at ikke disse flaske-sterilisator-greiene de viser frem 10 ganger hver dag ikke er sponset... å kjøpe seg ny iphone er jo også bare reklame. Jeg mister veldig tilliten til at dette liksom ikke er reklame. Fordi det ER reklame. Og de shopper hinsides mye - hver dag!

At hun viser frem ting de har kjøpt for egne penger er ikke reklame eller spons.

Hun sier selv hun tjener såpass på SC at hun ikke gidder å ta imot sponsede oppdrag mer fordi de krever mer enn en vanlig hverdagsstory,samt man må merke ett og alt.

Hun har heller ingen gamle eller pågående saker hos forbrukertilsynet,så du kan nok slappe helt av..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (6 timer siden):

Men du kan sikkert klare å si pupper eller bryster også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Men du kan sikkert klare å si pupper eller bryster også?

Hun sier jo "titsa" på SC isted,så da er vel dette problemet løst også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når man trodde det var håp….

Neida, PF måtte ha barnet hele natten fordi den var «fussy» og hun har pumpet hver tredje time. Altså what?

Det beste for brystbetennelse er at barnet tømmer og tømmer ved og amme. Men neida, hun måtte hvile….

Endret av Poly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må for guds skyld slutte med den iherdige pumpingen. Selvsagt har hun overproduksjon. Har hatt det lenge har jeg sett. Barnet er få uker gammelt og hun har lenge produsert mer enn han tar. Pumping gjør bare vondt verre. Hun må benytte set av cottermans grep eller hva det heter før hun legger baby til. Og ja det gjør jævlig vondt ved brystbetennelse, men det går over. Jeg hadde vaskeklut som jeg bet i. 

Frostrier med påfølgende 40 i feber hadde jeg forrige uke ved min brystbetennelse. Hadde baby selv hele natten og ammet som normalt ved etterspørsel. Gikk seg fint til av seg selv. Hun virker å være så veldig skjør og tåler mye mindre enn folk flest. Det er interessant å være vitne til da jeg går gjennom mye av det samme selv. Har også en dedikert mann, men vi har to små fra før. Uansett er det naturlig at jeg har baby. Hun knasker Paracet og smertestillende og klager og syter. Selvsentrert uten like. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (10 minutter siden):

Hun må for guds skyld slutte med den iherdige pumpingen. Selvsagt har hun overproduksjon. Har hatt det lenge har jeg sett. Barnet er få uker gammelt og hun har lenge produsert mer enn han tar. Pumping gjør bare vondt verre. Hun må benytte set av cottermans grep eller hva det heter før hun legger baby til. Og ja det gjør jævlig vondt ved brystbetennelse, men det går over. Jeg hadde vaskeklut som jeg bet i. 

Frostrier med påfølgende 40 i feber hadde jeg forrige uke ved min brystbetennelse. Hadde baby selv hele natten og ammet som normalt ved etterspørsel. Gikk seg fint til av seg selv. Hun virker å være så veldig skjør og tåler mye mindre enn folk flest. Det er interessant å være vitne til da jeg går gjennom mye av det samme selv. Har også en dedikert mann, men vi har to små fra før. Uansett er det naturlig at jeg har baby. Hun knasker Paracet og smertestillende og klager og syter. Selvsentrert uten like. 

Helt i starten da hun begynte å pumpe snakket hun ned noen som advarte henne mot brystbetennelse hvis hun pumpet for mye .. men neida det skulle ikke skje henne. Altså de er bare evig sånn at; INGEN kan fortelle dem noe, absolutt alt MÅ erfares selv😅 og så bare; stakkar meg 🥲

Endret av Kokosmakroni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...