Mayaal Skrevet tirsdag kl 20:56 #9281 Del Skrevet tirsdag kl 20:56 Temperance skrev (2 timer siden): Etter å ha sett siste snap til PF så får jeg inntrykk av at de begge er veldig opptatt av å få fortsette å få 8 sammenhengende timer med søvn, og at det er derfor de velger å dele opp i skift. Utenfra så ser det ut som to stk som har lyst å fortsette med livet slik de alltid har gjort med de rutinene de er vant til, og som ikke helt har tatt innover seg at de nå har ansvar for et annet menneske med egne behov som skal komme i første rekke. Derfor forsøker de seg på denne merkelige inndelingen (dekke sine behov), men de må snart skjønne at de må hjelpe den stakkars babyen til å få en annen døgnrytme og ikke ha dagaktiviteter 24/7. I tillegg er det ganske åpenbart at Stina sliter med tilknytningen og morsrollen. Det er uansett hvordan man vrir og vender på det uvanlig at en mor vil være borte fra babyen sin hele natten i starten. Det er egentlig helt merkelig å bevitne dette, og det føles litt som de burde blitt skjermet. Kunne ikke falt meg inn og sovet uten barna mine i den alderen der. En ting er å la ungen være med han i et par timer på dagtid så hun kan sove litt men 8 timer?! dessuten sitter han og spiller for den ungen på natta….ok greit nok at ungen er våken men våken vinduet er sikkert ikke mer enn en halv time eller mindre om gangen og da kan man jo ligge i senga med ungen om natta og være våken. Hun må jo uansett våkne for å pumpe…bedre å lære babyen forskjell på natt og dag fra tidlig alder tenker jeg 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl 20:59 #9282 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet tirsdag kl 21:00 #9283 Del Skrevet tirsdag kl 21:00 Leoline skrev (11 timer siden): Er så enig med deg, hun dømmes ut fra noen minutter på snap. Hun er ærlig om hvordan hun har det. Alle som har fått barn vet at den første tiden han være vanskelig og utfordrende. Mammapolitiet er ikke nådige, de vet best 😡😡 tror de. Jeg håper du kødder nå?!! Hun deler da absolutt ikke bare «noen minutter». 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stokka Skrevet tirsdag kl 21:09 #9284 Del Skrevet tirsdag kl 21:09 Viki6 skrev (1 time siden): Hun kaller babyen for "den". Bare se snap fra turen ut i dag. Den ligger i vogna, den.... Virker ikke som noe nært forhold mellom mor og barn. Jeg har i hverfall aldri kalt barnet mitt for "den". Nei, hun sier ikke "den". Hun sier "Nå ligger'n i vogna". Jeg ser stort sett snappene uten lyd, og noen ganger er teksten helt rar, så jeg vil høre hva hun egentlig sier. Tekstinga viser "den" for ofte har jeg merket meg. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet tirsdag kl 21:17 #9285 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Stokka skrev (5 minutter siden): Nei, hun sier ikke "den". Hun sier "Nå ligger'n i vogna". Jeg ser stort sett snappene uten lyd, og noen ganger er teksten helt rar, så jeg vil høre hva hun egentlig sier. Tekstinga viser "den" for ofte har jeg merket meg. Nå er det flere som faktisk har hatt lyd på og som har hørt det samme. «Ligger’n i vogna» er også et relativt upersonlig og distansert språk om sin egen baby, men det får så være 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet tirsdag kl 21:17 #9286 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Klump skrev (2 timer siden): Jeg har på ingen måte inntrykk av at han ikke er tilstede 8 timer sammenhengende i løpet av dagen. Men mulig jeg tar feil. Han sover og hviler innimellom mens hennes sammenhengende søvn blir prioritert på natten. PF er i vanvittig god fysisk form og takler nok dette en stund, men det sier nok stopp for han også etter en stund. DA håper jeg at Stina er godt forberedt og rustet for den konsekvensen det har. Og der beviser du jo at du bare har lyst til å slenge dritt om Stina. «Har ikke inntrykk av», han legger det jo selv ut på snap. Han legger seg og sover 8 timer sammenhengende hver morgen. Han er ekstremt opptatt av at både Stina og han skal få god og nok søvn. Det er så pinlig å lese denne tråden. Folk slenger ut av seg alt mulig dritt som ikke engang stemmer. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet tirsdag kl 21:22 #9287 Del Skrevet tirsdag kl 21:22 Rotekopp2021 skrev (2 minutter siden): Og der beviser du jo at du bare har lyst til å slenge dritt om Stina. «Har ikke inntrykk av», han legger det jo selv ut på snap. Han legger seg og sover 8 timer sammenhengende hver morgen. Han er ekstremt opptatt av at både Stina og han skal få god og nok søvn. Det er så pinlig å lese denne tråden. Folk slenger ut av seg alt mulig dritt som ikke engang stemmer. Det er vanlig å bruke begrepet «inntrykk av» når man ikke er tilstede i situasjonen. Det burde du som voksen kvinne vite. Om så stemmer, så beklager jeg det. Synes fortsatt det er feil at han snur døgnet, mens prinsessa sover. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stokka Skrevet tirsdag kl 21:30 #9288 Del Skrevet tirsdag kl 21:30 Klump skrev (1 minutt siden): Nå er det flere som faktisk har hatt lyd på og som har hørt det samme. «Ligger’n i vogna» er også et relativt upersonlig og distansert språk om sin egen baby, men det får så være Jeg så det nå da jeg leste mer her. Ser for sjelden med lyd til å ha fått med meg det selv. Er jo ikke naturlig å si navnet hver gang man snakker om noen heller. Mulig det er dialekta som gjør at hun sier "n" istedet for "han". Er det kjælenavn du mener det er for lite av? Gullet f.feks? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet tirsdag kl 21:39 #9289 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 Stokka skrev (6 minutter siden): Jeg så det nå da jeg leste mer her. Ser for sjelden med lyd til å ha fått med meg det selv. Er jo ikke naturlig å si navnet hver gang man snakker om noen heller. Mulig det er dialekta som gjør at hun sier "n" istedet for "han". Er det kjælenavn du mener det er for lite av? Gullet f.feks? Hun hadde jo ikke sagt det sånn om hun snakket om Per Fredrik. Så kan ikke skylde på dialekta egt. En baby er liksom ikke et menneske😅 eller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet tirsdag kl 22:12 #9290 Del Skrevet tirsdag kl 22:12 Så bra👏🏼 det har jo kokt her inne, og flere har jo avfulgt henne. Hvem vet, kanskje det har hatt noe å si. Fint at hun har fått hjelp av søster og klarer å snu kurs nå. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet tirsdag kl 22:20 #9291 Del Skrevet tirsdag kl 22:20 Kokosmakroni skrev (4 minutter siden): Så bra👏🏼 det har jo kokt her inne, og flere har jo avfulgt henne. Hvem vet, kanskje det har hatt noe å si. Fint at hun har fått hjelp av søster og klarer å snu kurs nå. Virker som di begge er lydhør på forbedringer. Kan ikkje være lett med ein heil følger skare som veit best. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeppjeppjeppjepp Skrevet tirsdag kl 22:23 #9292 Del Skrevet tirsdag kl 22:23 Fantastisk. Nå ble jeg skikke glad. Herlig for henne å få det til, og gjør livet deres mye lettere. Og det aller viktigste, den tilknytningen man får med amming ( om det ikke er mye trøbbel) er jo helt unik 💙. Da var det jo bra at hun fortsatte pumpingen, jeg som håpet at hun skulle droppe den 🙈😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emminda Skrevet tirsdag kl 22:23 #9293 Del Skrevet tirsdag kl 22:23 En tur ut i dagslys og deretter besøk fra søsteren, var ikke mer som skulle til for å begynne å snu denne nye hverdagen i litt positiv retning. Så fint at hun innså at amming faktisk kan være veldig koselig og en så fin måte å roe ned for både mor og barn. Selvtilliten hennes som mor så plutselig ut til å ha fått seg en boost. Dette trengte de ❤️ 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet tirsdag kl 23:01 #9294 Del Skrevet tirsdag kl 23:01 Viki6 skrev (2 timer siden): Sa hun ikke at hun ikke orket å søke om engangsstønad? Slitsomt å fylle ut et skjema 🙃 Hun har vel heller ikke krav på engangsstønad som har hatt inntekt..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet tirsdag kl 23:06 #9295 Del Skrevet tirsdag kl 23:06 Kanskje de fikk noen gode råd på helsestasjonen? Kan jo hende helsesykepleier ga råd når de fortalte at hun pumper samtidig som de gir flaske. Kanskje det ble ymtet innpå andre ting også. De har møtt søstera, søstera ble med dem hjem. Søstera var jo tydelig fornøyd med å se nevøen igjen etter to uker. Nå ser jeg litt lysere på det igjen. Bare de kommer seg på ett soverom og lar natt være natt og dag være dag nå, så blir det bra. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet tirsdag kl 23:43 #9296 Del Skrevet tirsdag kl 23:43 oss-to skrev (1 time siden): Virker som di begge er lydhør på forbedringer. Kan ikkje være lett med ein heil følger skare som veit best. Nei, det kan ikke være lett. Men det er i aller høyeste grad selvvalgt. Håper de logger av en stund nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet tirsdag kl 23:47 #9297 Del Skrevet tirsdag kl 23:47 Dere som skriker ut om at hun lever på Snapchat og aldri logger av. Si at snappene varer i et minutt hver, da har hun snappet totalt 74 minutter i dag - med maaaange timer mellom flere av oppdateringene. Er det mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jumpa Skrevet onsdag kl 00:11 #9298 Del Skrevet onsdag kl 00:11 Kønn skrev (På 26.11.2024 den 0.06): Hææ, har han konsert til ungen om natta? Da kan de bare drømme om å få en normal døgnrytme på han. Kikker bare innom av og til. Knekkebrød med epler og posering blir litt kjedelig i lengden 🙈 ja han spiller piano og synger på japansk. Midt på natta når det skal være ro og fred. koser og skifter og mater og synger. Viser ikke noe til at det er forskjell på natt og dag. Ho sitter bare å syyer å klager på at hon kke har landet i rolla. er ikke så rart når ho ikke tar seg til til å bli kjent med babyen i alle aspekt. det er så latterlig å observere dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet onsdag kl 00:15 #9299 Del Skrevet onsdag kl 00:15 Så fantastisk at hun fikk til ammingen! ❤️ Håper bare virkelig hun fortsetter med det, og at de kan lande mer nå, nyte tiden, og sove sammen på natten. ❤️ 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jumpa Skrevet onsdag kl 00:17 #9300 Del Skrevet onsdag kl 00:17 Nå sitter hun og svarer for alt vi har sagt er galt. hun får plutselig til å amme. vi kommer ikke til å få se en pose til der ho har pumpet. Han får komme inn på soverom, vi trenger ikke reagerere på det mere. ho gikk ut i dagslys, vi trenger ikke reagere. ho møtte søstra aka var sosial. kjøper dere virkelig stina / as . fy fan det er det mest gjennomskuelige drittet eg har observert ever😂 12 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå