Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint å se hvor god Per Fredrik var med henne under riene. ❤️ Og at alt gikk fint. 

Fikk så vondt inni meg av å se sommerfuglene på den tavla da de skulle henge opp blomst for barnet sitt. 💔

• Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (18 minutter siden):

Pappa/medmor får vel bare sove over på sykehuset hvis det er ledig familierom,evt på pasienthotel.

Når man må ligge på vanlig barsel og ofte dele rom med andre mødre,er det ikke rart det ikke er plass til den andre forelderen.

Vet de kan gjøre unntak hvis det er kapasitet.

Her var det seng som kan tas ut av veggen til alle fedre. Enkelte rom hadde også rom ved siden av rommet til fedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Gratulerer så mye til Stina og PF. Bra att hun fikk en rask og grei fødsel💕

Hun sa jo den var hard! Bare vent, sikkert få som har opplevd det så ille som hun😜

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (2 timer siden):

Hun sa jo den var hard! Bare vent, sikkert få som har opplevd det så ille som hun😜

Hva er poenget med en slik kommentar.. 

Endret av elskersommer
  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper epidural noe i det hele tatt, aldri hatt det jeg 🤷‍♀️ men virker jo som det er smertefullt selvom 😅 

godt å se at det gikk fint tilslutt, det vil jo helst gå bra 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun kommer til å glemme alle rare påbud og regler hun bestemte seg for fødsel. Hun er så var, ydmyk og stolt nå. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (2 minutter siden):

Hjelper epidural noe i det hele tatt, aldri hatt det jeg 🤷‍♀️ men virker jo som det er smertefullt selvom 😅 

For de fleste hjelper den veldig mye. Jeg tror det er det mest effektive smertestillende brukt i fødsler. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (Akkurat nå):

Jeg tror hun kommer til å glemme alle rare påbud og regler hun bestemte seg for fødsel. Hun er så var, ydmyk og stolt nå. 

Hun er jo nesten som et annet menneske nå, utrolig fascinerende å se! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis til Stina og Per Fredrik 🥳💐👶

Høres ut som hun hadde en grei fødsel, og var kjapt på bena igjen etter epidural.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig ble Stina så «moderlig» i mangelen på bedre ord! Så rolig og varm!

Tror de blir kjempegode foreldre jeg. Ble helt rørt av snappen av PF og babyen i senga 🥲

Fikk lyst å føde igjen. Første barnet og de første døgnene ER så unike og fine! 

• Liker 8
  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 minutter siden):

Jeg har født 3 barn, 2 uten annen smertelindring enn lystgass, og 1 med lystgass og epidural som jeg tok ved 7 cm åpning. Den virket på ene siden av kroppen min, på en måte. Den fungerte på sitt vis, den tok liksom de aller verste smertetoppene, men det var fremdeles vondt og all smerte ble absolutt ikke borte. Men synes det var fint å få prøvd epidural også☺️ Og alle opplever det forskjellig og hvor mye den tar av smerte osv☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vicy skrev (Akkurat nå):

Jeg har født 3 barn, 2 uten annen smertelindring enn lystgass, og 1 med lystgass og epidural som jeg tok ved 7 cm åpning. Den virket på ene siden av kroppen min, på en måte. Den fungerte på sitt vis, den tok liksom de aller verste smertetoppene, men det var fremdeles vondt og all smerte ble absolutt ikke borte. Men synes det var fint å få prøvd epidural også☺️ Og alle opplever det forskjellig og hvor mye den tar av smerte osv☺️

Ja, for jeg har også født uten smertestillende og var bare nysgjerrig på med og uten egentlig ☺️ syns ofte jeg hører og leser at det fortsatt er ganske smertefullt med. Men takk for svar 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig Stina som er på snap nå da! 🥰 Når hun ikke gjorde seg til under filminga, og bare var seg selv (hva vet vel jeg, men det virket sånn), så er hun jo så søt og herlig! Virker som hun har fått litt mestringsfølelse av fødselen, og det unner jeg henne. Så godt å se at hun nesten har modnet over natta. Hurra! Gratulerer så mye til de begge! Og PelleK... Jeg smelter. 😊 Viser så mye kjærlighet allerede.

(Og jada, kan godt hende jeg må bite det i meg om noen uker. Men akkurat nå. Den Stina'n som er på snap nå. Chef's kiss.👌)

• Liker 18
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun igjen lager glansbilde jeg da, med gå til epidural, så starte filming, og så ha kjempe vondt selv med epidural.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha skrev (2 minutter siden):

Synes hun igjen lager glansbilde jeg da, med gå til epidural, så starte filming, og så ha kjempe vondt selv med epidural.

Har du født eller? Det er «kjempe vondt» selv med epidural. Kjempevondt faktisk, som i rive av seg hue, ønsker å dø vondt. Trenger ikke være ei ræv.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...