Melus Skrevet tirsdag kl 06:49 #8021 Del Skrevet tirsdag kl 06:49 Birdo skrev (7 minutter siden): Veel, jo. Flere har skrevet at de håper hun får en kjip opplevelse for at hun skal få en realitetssjekk🙃 Det er i så fall sykt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet tirsdag kl 06:51 #8022 Del Skrevet tirsdag kl 06:51 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Realitetsjekk er for ens eget beste. Hvordan kan du mene at det er å ønske noen vondt? Fordi, blant annet du, skrev rett ut at du håpte litt at hun fikk det kjipt - er ikke det å ønske noen vondt? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet tirsdag kl 06:53 #8023 Del Skrevet tirsdag kl 06:53 Melus skrev (2 minutter siden): Det er i så fall sykt. Sykt ja, men overraskende? Noen her inne er jo faktisk helt desperate etter å trykke ned og mobbe en person de ikke kjenner en gang. De gjør det de kan for at vedkommende skal tjene penger(ved å følge) kun for å finne nye ting å ta henne på. Og ofte klager på at personen tjener penger samtidlig😅 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet tirsdag kl 07:02 #8024 Del Skrevet tirsdag kl 07:02 Birdo skrev (20 minutter siden): Veel, jo. Flere har skrevet at de håper hun får en kjip opplevelse for at hun skal få en realitetssjekk🙃 Dette ☝🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet tirsdag kl 07:05 #8025 Del Skrevet tirsdag kl 07:05 Labbus skrev (10 timer siden): Ønsker bare godt for familien ,men makan til syting......Altså det skal bli noe når de kommer hjem med en ny hverdag på lasset . JA,vet det er mange sovebabyer rundt omkring så sier som Stina at det er unødvendige kommentarer tilbake til meg 😊 Tenk om de får en kolikk-baby 😶🌫️ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet tirsdag kl 07:24 #8026 Del Skrevet tirsdag kl 07:24 (endret) Birdo skrev (32 minutter siden): Sykt ja, men overraskende? Noen her inne er jo faktisk helt desperate etter å trykke ned og mobbe en person de ikke kjenner en gang. De gjør det de kan for at vedkommende skal tjene penger(ved å følge) kun for å finne nye ting å ta henne på. Og ofte klager på at personen tjener penger samtidlig😅 Noen og enhver trenger en realitetssjekk når kynnere er på smerteskala 8 og hun såvidt har åpning! Ikke ta det utav kontekst, herregud! Og det er vel langt derfra og ønske noen vondt?? Endret tirsdag kl 07:26 av Lzzy 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet tirsdag kl 07:53 #8027 Del Skrevet tirsdag kl 07:53 Lzzy skrev (28 minutter siden): Noen og enhver trenger en realitetssjekk når kynnere er på smerteskala 8 og hun såvidt har åpning! Ikke ta det utav kontekst, herregud! Og det er vel langt derfra og ønske noen vondt?? Når det blir skrevet rett ut - jeg håper egentlig litt at hun får en tøff fødsel, sånn at hun får litt perspektiv. Så er det å ønske noen vondt. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet tirsdag kl 08:05 #8028 Del Skrevet tirsdag kl 08:05 Blir spennende å se da, om barnet kommer i dag eller ikke. Har hørt at fødsler som blir satt i gang kan bruke enda lengre tid enn vanlig. Men tipper han kommer i løpet av formiddagen siden de tok vannet i går kveld. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet tirsdag kl 08:10 #8029 Del Skrevet tirsdag kl 08:10 lillebamsemums skrev (3 minutter siden): Blir spennende å se da, om barnet kommer i dag eller ikke. Har hørt at fødsler som blir satt i gang kan bruke enda lengre tid enn vanlig. Men tipper han kommer i løpet av formiddagen siden de tok vannet i går kveld. ☺️ Man tar jo vannet nettopp for og få fortgang på fødselen/mer effektive rier. Det er en fødsel som startes med drypp (for og i det hele tatt starte riene) som kan være mer komplisert og langvarig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.I.Rasta Skrevet tirsdag kl 08:12 #8030 Del Skrevet tirsdag kl 08:12 Men... Stina ville jo oppdatere fra fødestua og underveis har hun jo sagt... Kanskje sminken ikke var så fin utover i natta likevel 🙃 Jeg ble satt i gang en døgn etter vannet mitt gikk naturlig, gikk fortsatt mange timer før jeg fikk effektive rier, datteren er født 18timer senere fra ballongen datt ut, og jeg fikk modningstabl.😅 Så det kan jo ta lang tid selv om man blir satt i gang. Blir spennende å se 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet tirsdag kl 08:14 #8031 Del Skrevet tirsdag kl 08:14 lillebamsemums skrev (7 minutter siden): Blir spennende å se da, om barnet kommer i dag eller ikke. Har hørt at fødsler som blir satt i gang kan bruke enda lengre tid enn vanlig. Men tipper han kommer i løpet av formiddagen siden de tok vannet i går kveld. ☺️ Igangsatte fødsler går vel heller raskere? I hvert fall når den kommer skikkelig i gang. Spesielt om man får drypp. Håper Stina endelig har født nå og at opplevelsen var god 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet tirsdag kl 08:15 #8032 Del Skrevet tirsdag kl 08:15 Og angående oppdatering. Hadde mine tvil om kontinuerlig oppdatering. Når fødselen virkelig starter så er mobil det siste man tenker på for de aller fleste. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet tirsdag kl 08:15 #8033 Del Skrevet tirsdag kl 08:15 Poly skrev (3 minutter siden): Man tar jo vannet nettopp for og få fortgang på fødselen/mer effektive rier. Det er en fødsel som startes med drypp (for og i det hele tatt starte riene) som kan være mer komplisert og langvarig. Ja, jeg vet! Derfor jeg skrev at jeg tipper han kommer i løpet av dagen. En fødsel varer jo ca 4 til 16 timer. Noen ganger lengre også. Regner med at det da er tatt i fra 4 cm åpning pga det er klassifisert som aktiv fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet tirsdag kl 08:16 #8034 Del Skrevet tirsdag kl 08:16 I.I.Rasta skrev (3 minutter siden): Men... Stina ville jo oppdatere fra fødestua og underveis har hun jo sagt... Kanskje sminken ikke var så fin utover i natta likevel 🙃 ....eller så var hun opptatt med å føde? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet tirsdag kl 08:17 #8035 Del Skrevet tirsdag kl 08:17 Poly skrev (1 minutt siden): Man tar jo vannet nettopp for og få fortgang på fødselen/mer effektive rier. Det er en fødsel som startes med drypp (for og i det hele tatt starte riene) som kan være mer komplisert og langvarig. Her kommer en fødselshistorie folkens!: Min første ble satt i gang på overtid. Svangerskapsdiabetes og estimert til over 4kg. Det gikk helt til 4cm så var det bom stopp, over 20t med tøffe rier uten at noe skjedde. Barnet ble påvirket til slutt så endte med haste KS. Så tror det er veldig individuelt. Hører flere snakker om styrtfødsel her. Noen som har forskningen bak dette klart? ☺️ Uansett så håper jeg at hun har hatt en fin fødsel for det vil jo da utbrettes på snap. Greit om noe positivt kommer frem også. 😂 Hvordan skal vi lære ungdommen vår å tåle livet når disse influenserne bare fremmer negativitet og sykdom? 😮💨😬 Har lyst til at det skal bli mer fokus på mental immunforsvar. 😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet tirsdag kl 08:18 #8036 Del Skrevet tirsdag kl 08:18 esk skrev (1 minutt siden): Igangsatte fødsler går vel heller raskere? I hvert fall når den kommer skikkelig i gang. Spesielt om man får drypp. Håper Stina endelig har født nå og at opplevelsen var god 😊 Jeg har blitt satt i gang flere ganger. Tatt alt fra 6 timer til 4 dager😅 spørs helt hvor moden man er, hvor mye fostervann man har osv. men om de skulle ta vannet hennes må ungen ut innen en viss tid. Regner med hun har født og at de nyter tiden med baby sammen🥰 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 08:21 #8037 Del Skrevet tirsdag kl 08:21 Dojakitty skrev (1 time siden): Realitetsjekk er for ens eget beste. Hvordan kan du mene at det er å ønske noen vondt? Så du mener faktisk att hun burde få en kjip fødsel for å få en realitetsjekk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet tirsdag kl 08:24 #8038 Del Skrevet tirsdag kl 08:24 Men hvorfor stresser de fødselen i gang uten medisinsk indikasjon (oss bekjent ihvertfall)- med både ballong OG ta vannet? Hun er jo akkurat på termin?! jaja, håper fødselen gikk fint, eller går fint alt ettersom😅 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet tirsdag kl 08:27 #8039 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 (endret) Visla skrev (9 minutter siden): Jeg har blitt satt i gang flere ganger. Tatt alt fra 6 timer til 4 dager😅 spørs helt hvor moden man er, hvor mye fostervann man har osv. men om de skulle ta vannet hennes må ungen ut innen en viss tid. Regner med hun har født og at de nyter tiden med baby sammen🥰 Men hvordan regner du det da? Selv ble jeg satt i gang med andremann. Var ikke moden i det hele tatt og hadde lite fostervann. Fra ballongen ble satt tok det noen dager, men jeg var jo ikke i fødsel de dagene. Merket ingenting før jeg kom i aktiv fødsel med 4 cm åpning, og fra det tidspunktet tok det tre timer før han var ute. Med førstemann var jeg i aktiv fødsel i 15 timer (30 timer med rier totalt), så jeg er ingen fødemaskin fra naturens side. Den fødselen startet av seg selv. Det samme med en venninnes to igangsettelser, da tok det fire timer i aktiv fødsel 😊 Endret tirsdag kl 08:28 av esk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 08:27 #8040 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 MzMe skrev (1 time siden): Tenk om de får en kolikk-baby 😶🌫️ Å hva så... Tenker du att hun setter babyen bort også henter du han igjen om 6 mnd? Hva skjer med folk egentlig? Den dagen man får sitt første barn så kikker det inn ett mammagen. Dette genet får garantert Stina også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå