HalloDoktor Skrevet mandag kl 21:20 #8001 Del Skrevet mandag kl 21:20 Klump skrev (5 minutter siden): Kaster visst hvis opp hvis hun mådrikke noe uten isbiter. Underlig at hun har vært på sykehuset så mange timer uten å drikke… eller vent, hun har jo drukket opptil flere bokser med cola, så kan ikke være så ille. Hadde hun kastet opp alt alle de timene de har vært der pga 0 isbiter hadde hun fått væske iv nå. Det har hun Ikke😂 PF måtte jo ned på Narvesen TO ganger fordi brusboksene hadde blitt for varme da 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet mandag kl 21:22 #8002 Del Skrevet mandag kl 21:22 Irja skrev (9 minutter siden): du tuller nå? Tragikomisk. Og er egentlig derfor jeg sjekker snappene også. Er som en ulykke en ikke klarer overse. Det gir meg nada, er bare en liten flukt fra virkeligheten;) 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 21:28 #8003 Del Skrevet mandag kl 21:28 Klump skrev (13 minutter siden): Kaster visst hvis opp hvis hun mådrikke noe uten isbiter. Underlig at hun har vært på sykehuset så mange timer uten å drikke… eller vent, hun har jo drukket opptil flere bokser med cola, så kan ikke være så ille. Hadde hun kastet opp alt alle de timene de har vært der pga 0 isbiter hadde hun fått væske iv nå. Det har hun Ikke😂 Hun sa vann uten isbiter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet mandag kl 21:35 #8004 Del Skrevet mandag kl 21:35 (endret) HalloDoktor skrev (21 timer siden): PF måtte jo ned på Narvesen TO ganger fordi brusboksene hadde blitt for varme da 😅 Synes den fødende skal få det hun vil ha, om det så betyr at mannen må innom kiosken flere ganger for kald brus 😊 Akkurat det er en ikke-sak. Endret tirsdag kl 19:11 av esk 34 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet mandag kl 21:41 #8005 Del Skrevet mandag kl 21:41 HalloDoktor skrev (20 minutter siden): PF måtte jo ned på Narvesen TO ganger fordi brusboksene hadde blitt for varme da 😅 Jepp, men fortsatt ikke isbiter😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet mandag kl 21:50 #8006 Del Skrevet mandag kl 21:50 esk skrev (14 minutter siden): Synes den fødede skal få det hun vil ha, om det så betyr at mannen må innom kiosken flere ganger for kald brus 😊 Akkurat det er en ikke-sak. Sånn er hun ellers også da. Ikke bare i fødsel 😆 Ellers enig med deg i det 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet mandag kl 21:59 #8007 Del Skrevet mandag kl 21:59 Fødsel er nå en ting, men man er jo ikke akkurat i mål selv om den er unnagjort. Hvis man er på det nivået at man ikke klarer å drikke vann uten isbiter og definerer 06.30 som natt, kan det bli en rimelig stor omveltning å få en baby som krever deg 24/7. Spesielt om den er av typen high-need, klistremerke eller kolikk… Nei vi får nok håpe og satse på en bedagelig anlagt sovebaby, for jeg hører noen rykter om at de finnes de også!!😅 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalloDoktor Skrevet mandag kl 22:28 #8008 Del Skrevet mandag kl 22:28 esk skrev (51 minutter siden): Synes den fødede skal få det hun vil ha, om det så betyr at mannen må innom kiosken flere ganger for kald brus 😊 Akkurat det er en ikke-sak. Jada, helt enig. Denne var ment som en forlengelse av isbitopplegget 🤷🏼♀️ Jeg lurer fortsatt på hvor de skal oppbevare disse isbitene ❄️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet mandag kl 23:01 #8009 Del Skrevet mandag kl 23:01 PecanPie skrev (8 timer siden): Eller så har hun funnet ut hva smerter er og ikke klarer å snappe så mye som hun pleier. Selv om jeg syns det er underlig om hun blir prioritert for igangsettelse på det grunnlaget hun viser på snap. At noen sa til henne i forrige uke at hun kanskje kan få fortgang i dag betyr ikke AT hun blir igangsatt. Min erfaring med fødeklinikker er at selv om jordmor/fødselsleg X sier A, så betyr det ikke at jordmor/fødselslege Y følger opp med det som for oss naturlig nok ville vært B. En igangsatt fødsel trenger heller ikke være rask. Jeg ble forespeilet opp mot en uke. Tenker de er mere enn fornøyd av henne ,så viljen hennes går nok igjennom....Ikke riktig overhodet i en frisk kropp som ordner ut selv......SLITEN,altså blir helt matt av den dama,hennes samboer kan en nesten ikke si det står respekt av. Må vel lete etter en slik herre mann ,Graviditet/fødsel er krevende men hun vet jo ikke selv hvor fine dager hun har sjøl om kvalme,tett i nesen SÅÅÅÅÅÅ spesiell ang mat at det er en skam . Når dette blir lest så er jo vannet gått i fjæra,resten av hennes historie trenger ingen tvile på at den kommer . Å den blir nok mere enn et kapittel med gjentagende tyting 🙃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet mandag kl 23:33 #8010 Del Skrevet mandag kl 23:33 (endret) Sannhetsøkende skrev (22 timer siden): E.T er faktisk søt da😁 ET et søt , men å ligne på det vesenet er alt annet enn søtt Endret mandag kl 23:34 av Happyflopp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 23:37 #8011 Del Skrevet mandag kl 23:37 Klump skrev (1 time siden): Jepp, men fortsatt ikke isbiter😂 De har stort sett isbiter på føden så ikke tenk på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet tirsdag kl 00:12 #8012 Del Skrevet tirsdag kl 00:12 (endret) MariaIsabel skrev (12 timer siden): At det er vanlig hjelper fint lite for den som står i det. Har opplevd 6 kjemiske selv, og det gjør vondt. Man rekker å glede seg, tenke over hvem som er der inne, skrive opp termindatoen i kalenderen og se for seg livet med den lille, for så å plutselig miste alt igjen. Det er lov å reagere på det selv om mange andre også opplever det samme, og selv om det kunne vært verre. Da jeg mistet i uke 10 var det selvsagt verre, men det var likevel vondt med kjemisk. Både ved kjemisk og den i uke 10 var jeg også veldig klar over at venninnene mine, hvor den ene har opplevd dødfødsel og den andre har opplevd å miste sin 2 år gamle sønn, har det mye verre enn meg. Likevel var mine spontanaborter vonde. Personlig kaller ikke jeg det å miste et barn. Jeg kaller det tidlig spontanabort og spontanabort. Jeg synes likevel ikke man trenger å halshugge noen for at de føler tapet ganske voldsomt og uttrykker det. Hun har ikke mistet et ufødt barn! esk skrev (10 timer siden): Men å kringkaste for hundre tusen(?) mennesker på egen kanal og enda flere i media at hun MISTET SITT UFØDTE BARN når det var snakk om kjemisk graviditet er ikke bare direkte feil, det er også grusomt respektløst. Dette. Det er overdrivelser. Men mer klikk betyr mer penger. Er vel pengene det handler om. Stygt da, det må jeg si. Endret tirsdag kl 00:37 av Sannhetsøkende 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet tirsdag kl 00:13 #8013 Del Skrevet tirsdag kl 00:13 Happyflopp skrev (39 minutter siden): ET et søt , men å ligne på det vesenet er alt annet enn søtt Hun ligner da ikke på E.T 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet tirsdag kl 00:37 #8014 Del Skrevet tirsdag kl 00:37 (endret) MariaIsabel skrev (12 timer siden): At det er vanlig hjelper fint lite for den som står i det. Har opplevd 6 kjemiske selv, og det gjør vondt. Man rekker å glede seg, tenke over hvem som er der inne, skrive opp termindatoen i kalenderen og se for seg livet med den lille, for så å plutselig miste alt igjen. Det er lov å reagere på det selv om mange andre også opplever det samme, og selv om det kunne vært verre. Da jeg mistet i uke 10 var det selvsagt verre, men det var likevel vondt med kjemisk. Både ved kjemisk og den i uke 10 var jeg også veldig klar over at venninnene mine, hvor den ene har opplevd dødfødsel og den andre har opplevd å miste sin 2 år gamle sønn, har det mye verre enn meg. Likevel var mine spontanaborter vonde. Personlig kaller ikke jeg det å miste et barn. Jeg kaller det tidlig spontanabort og spontanabort. Jeg synes likevel ikke man trenger å halshugge noen for at de føler tapet ganske voldsomt og uttrykker det. Er ikke en kjemisk abort egentlig bare en forsinket mens? Eller at kroppen egentlig har blitt gravid, men så viser det seg at kroppen bare støter det fra seg veldig tidlig fordi det hadde ikke blitt levedyktig ? Er kjemisk abort et nytt uttrykk? Endret tirsdag kl 01:14 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet tirsdag kl 01:05 #8015 Del Skrevet tirsdag kl 01:05 Sunfl0wer skrev (6 timer siden): Skjønner ikke at folk her inne tror de har noe rett på å si at hun ikke har noen grunn til å bli satt i gang. Hårreisende hvordan dere holder på. Hva skade gjør det dere at hun blir satt i gang? Tror legene og jordmødrene på sykhuset har mer peiling enn dere. Og dere klager på at hun klager. Må da være veldig energitappende for dere å følge med på noen som åpenbart kun bringer dere irritasjon. Helt enig. + Er ingenting feil med å bli satt i gang. Har de valgt å sette henne i gang er det en grunn for det. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet tirsdag kl 05:39 #8016 Del Skrevet tirsdag kl 05:39 Jeg tipper nyheten om fødsel kommer i Dagbladet først. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet tirsdag kl 06:14 #8017 Del Skrevet tirsdag kl 06:14 PecanPie skrev (34 minutter siden): Jeg tipper nyheten om fødsel kommer i Dagbladet først. Jeg tror faktisk ikke det, de snapper det nok først men at de har gitt kommentarer osv midt oppi alt har de nok tatt seg tid til👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lul Skrevet tirsdag kl 06:39 #8018 Del Skrevet tirsdag kl 06:39 Håper fødsel går/har gått bra! Mye man kan kritisere influensere for, men her var det mye rar kritikk av det meste. Hvis man synes det er for mye klaging over svangerskapsplager og smerter så skjønner jeg ikke hvorfor man følger med på dette heller. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet tirsdag kl 06:42 #8019 Del Skrevet tirsdag kl 06:42 Eyr skrev (11 timer siden): Har ikke sett noen her som ønsker Stina vondt. Må være trasi å forholde seg til ytterpunktene hele tiden. Veel, jo. Flere har skrevet at de håper hun får en kjip opplevelse for at hun skal få en realitetssjekk🙃 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet tirsdag kl 06:47 #8020 Del Skrevet tirsdag kl 06:47 Birdo skrev (5 minutter siden): Veel, jo. Flere har skrevet at de håper hun får en kjip opplevelse for at hun skal få en realitetssjekk🙃 Realitetsjekk er for ens eget beste. Hvordan kan du mene at det er å ønske noen vondt? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå