Palmemor Skrevet 11. november 2024 #7801 Del Skrevet 11. november 2024 MzMe skrev (30 minutter siden): Jeg lurer på..er det normalt å få begynne på ivf samme dag som man mister? Spør fordi jeg har null erfaring med ivf ☺️ Hun mistet jo ikke. Hun fikk mensen, så derfor kunne de begynne på IVF på neste runde eggløsning 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. november 2024 #7802 Del Skrevet 11. november 2024 HMK skrev (19 minutter siden): De var på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Den er Ikke privat, men en del av sykehuset Telemark. Ja vel, jeg vet ikke. Hun betalte seg inn i køen da om det er bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 11. november 2024 #7803 Del Skrevet 11. november 2024 rosererrøde skrev (2 timer siden): Hold dere for gode til å kritisere utseende. Det er lavmål. Er det konkurranse om å ha hatt verst mulig graviditet og slit blandt brukere? Kan være det psykiske rundt svangerskapet og frykten for å miste har vært stor hos henne. Hun har null sammenligningsgrunnlag og hun må faktisk få lov å fæle som hun gjør selv om andre har hatt det sååååååå mye tyngre. Utseendet har hun jo aktivt valgt å endre på til det ugjennkjennelige, så hun skjønner nok ganske godt selv at det er noe man nesten ikke kan unngå å se/tenke over.. når noe ser så fordømt unaturlig ut så kan man nesten ikke unngå at folk reagerer. Spesielt med det idiotiske filteret hun bruker i tillegg. Er enig i at man kan holde seg for god til å komme med spydige kommentarer rundt det og la det bli et tema, men at folk reagerer.. come on 🙈 Jada, første gang hun opplever graviditet men det finnes grenser for alt og man bør ikke ha mista selvinnsikten selv om man er gravid. Den later det til at hu har mista mtp at hun kaller svangerskapet sitt for «ekstremt krevende». Det er det gale vanvidd 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 11. november 2024 #7804 Del Skrevet 11. november 2024 Palmemor skrev (53 minutter siden): Hun mistet jo ikke. Hun fikk mensen, så derfor kunne de begynne på IVF på neste runde eggløsning Kan godt hende..har ikke fulgt med hele tiden. Bare så de siste snappene om krevende graviditet, der hu sa at de begynte på ivf samme dag som de mista 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11. november 2024 #7805 Del Skrevet 11. november 2024 MzMe skrev (3 minutter siden): Kan godt hende..har ikke fulgt med hele tiden. Bare så de siste snappene om krevende graviditet, der hu sa at de begynte på ivf samme dag som de mista 😅 Ja, hun sier mye rart. Men hun fikk bare mensen. Og såvidt jeg husker begynte hun på IVF 2 uker etter, det er vel da man får eggløsning igjen.. Så det er mye rart som kommer ut av munnen hennes 🫢 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 11. november 2024 #7806 Del Skrevet 11. november 2024 Hjelpes for en rant..Stina,prøv å snu tankegangen din..du ER HELDIG! Du er frisk,mannen din er frisk,dere får mest sannsynlig et friskt barn. Dere skal få et barn snart! Superheldig! Hun har mistet to ganger,som faktisk er normalt… (selv har jeg en jævlig historie ang å miste,langt uti svangerskapet,ikke en,ikke to men tre ganger.) Syns kansje hun kunne hatt den utblåsninga til PF.. tenk på alle som ikke kan bli gravid…å så sitter hun å klager på tett nese🤦🏼♀️ 15 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. november 2024 #7807 Del Skrevet 11. november 2024 frkbibelstripp skrev (17 minutter siden): Utseendet har hun jo aktivt valgt å endre på til det ugjennkjennelige, så hun skjønner nok ganske godt selv at det er noe man nesten ikke kan unngå å se/tenke over.. når noe ser så fordømt unaturlig ut så kan man nesten ikke unngå at folk reagerer. Spesielt med det idiotiske filteret hun bruker i tillegg. Er enig i at man kan holde seg for god til å komme med spydige kommentarer rundt det og la det bli et tema, men at folk reagerer.. come on 🙈 Jada, første gang hun opplever graviditet men det finnes grenser for alt og man bør ikke ha mista selvinnsikten selv om man er gravid. Den later det til at hu har mista mtp at hun kaller svangerskapet sitt for «ekstremt krevende». Det er det gale vanvidd Tøvprat. Du kaller henne ting bare for å være kjip,vær i det minste ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11. november 2024 #7808 Del Skrevet 11. november 2024 FrøkenFarao skrev (4 minutter siden): Hjelpes for en rant..Stina,prøv å snu tankegangen din..du ER HELDIG! Du er frisk,mannen din er frisk,dere får mest sannsynlig et friskt barn. Dere skal få et barn snart! Superheldig! Hun har mistet to ganger,som faktisk er normalt… (selv har jeg en jævlig historie ang å miste,langt uti svangerskapet,ikke en,ikke to men tre ganger.) Syns kansje hun kunne hatt den utblåsninga til PF.. tenk på alle som ikke kan bli gravid…å så sitter hun å klager på tett nese🤦🏼♀️ Enig meg deg. Hun kunne blåst ut til PF. Ja, jeg skjønner hun er lei. Det er lov. Alle er lei på slutten. Men å sitte sånn å klage på absolutt alt, om at kroppen hennes ikke klarer, at de måtte slite for å bli gravide, at de har prøvd i en evighet... Prøv å vær litt nyansert da. Også den bitterheten mot hun stakkaren som oppdaget at hun var gravid i uke 12. Ærlig talt. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 11. november 2024 #7809 Del Skrevet 11. november 2024 rosererrøde skrev (2 timer siden): Hold dere for gode til å kritisere utseende. Det er lavmål. Er det konkurranse om å ha hatt verst mulig graviditet og slit blandt brukere? Kan være det psykiske rundt svangerskapet og frykten for å miste har vært stor hos henne. Hun har null sammenligningsgrunnlag og hun må faktisk få lov å fæle som hun gjør selv om andre har hatt det sååååååå mye tyngre. Folk med litt gangsyn holder seg for god til å sutre om en svært krevende graviditet om de har vært i form til ferier, shopping, kafebesøk osv osv gjennom et helt svangerskap, selv som førstegangsfødende. Hun kan få føle det hun vil, men det er faktum at hun er så tankeløs og kringkaster det til et helt publikum som er problemet for meg. Ingenting hun har lagt ut gjennom hele perioden vitner om et svært krevende svangerskap, og jeg synes ei på 30(?) bør vite bedre. 5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 11. november 2024 #7810 Del Skrevet 11. november 2024 J.. skrev (4 minutter siden): Tøvprat. Du kaller henne ting bare for å være kjip,vær i det minste ærlig. Høh? 😂 Kaller henne ting for å være kjip? For det første har jeg ikke «kalt henne ting» (annet enn at hun ser nokså unaturlig ut og bruker filter 24/7 på Snap - det er bare fakta) og for det andre har jeg ikke noe ønske her i livet om å være kjip mot noen. Jeg prater kun om det jeg ser og der er jeg ærlig 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. november 2024 #7811 Del Skrevet 11. november 2024 @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. november 2024 #7812 Del Skrevet 11. november 2024 (endret) Palmemor skrev (32 minutter siden): Ja, hun sier mye rart. Men hun fikk bare mensen. Og såvidt jeg husker begynte hun på IVF 2 uker etter, det er vel da man får eggløsning igjen.. Så det er mye rart som kommer ut av munnen hennes 🫢 Det stemmer ikke helt! Hun testet tidlig, og fikk positiv test. Noen få dager senere mistet hun/fikk mensen (kjemisk graviditet), og begynte på IVF samme dagen. Endret 11. november 2024 av FruRosa Tastefeil 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11. november 2024 #7813 Del Skrevet 11. november 2024 FruRosa skrev (11 minutter siden): Det stemmer ikke helt! Hun testet tidlig, og fikk positiv test. Noen få dager senere mistet hun/fikk mensen, og begynte på IVF samme dagen. Okey, da har jeg misforstått Trodde ikke man kunne begynne med IVF samme dag? Eller satt de inn egg den dagen jeg tenker på da? At de startet opp behandlingen den dagen hun fikk mensen. Da beklager jeg om jeg har misforstått og i tillegg spredd feil info 🤐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 11. november 2024 #7814 Del Skrevet 11. november 2024 FruRosa skrev (12 minutter siden): Det stemmer ikke helt! Hun testet tidlig, og fikk positiv test. Noen få dager senere mistet hun/fikk mensen, og begynte på IVF samme dagen. Jepp, og om jeg ikke husker feil vinklet hun det til at hun hadde mistet sitt ufødte barn 🫣 Hadde hun ikke testet seg fordi hun var på vei til å kjøpe kostbare IVF-medisiner hadde det vært som en vanlig mens. Forstår selvsagt at det var veldig vondt å gå gjennom, men hun mistet ikke noe barn, nei! 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. november 2024 #7815 Del Skrevet 11. november 2024 Palmemor skrev (1 minutt siden): Okey, da har jeg misforstått Trodde ikke man kunne begynne med IVF samme dag? Eller satt de inn egg den dagen jeg tenker på da? At de startet opp behandlingen den dagen hun fikk mensen. Da beklager jeg om jeg har misforstått og i tillegg spredd feil info 🤐 Man begynner IVFmedisiner ved mensstart, for å få modne egg ved eggløsningstidspunkt. Så har man egguttak ca 2 uker etterpå. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11. november 2024 #7816 Del Skrevet 11. november 2024 FruRosa skrev (Akkurat nå): Man begynner IVFmedisiner ved mensstart, for å få modne egg ved eggløsningstidspunkt. Så har man egguttak ca 2 uker etterpå. Da har jeg blanda med dette uttaket Takk for oppklaring! (Mest fordi jeg er nysgjerrig på hvordan hele den prosessen går til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11. november 2024 #7817 Del Skrevet 11. november 2024 esk skrev (2 minutter siden): Jepp, og om jeg ikke husker feil vinklet hun det til at hun hadde mistet sitt ufødte barn 🫣 Hadde hun ikke testet seg fordi hun var på vei til å kjøpe kostbare IVF-medisiner hadde det vært som en vanlig mens. Forstår selvsagt at det var veldig vondt å gå gjennom, men hun mistet ikke noe barn, nei! Jada... "mistet sitt ufødte barn". Se&Hør var gode der...Stina Bakken deler trist beskjed: - Ikke gravid lenger 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11. november 2024 #7818 Del Skrevet 11. november 2024 frkbibelstripp skrev (12 timer siden): Sorry, men nå fikk jeg henne litt opp i halsen her også.. måtte faktisk inn å høre på ranten hennes og hun snakker om at hun har hatt «en svært krevende graviditet»?? Fordi hun har hatt bukser som strammer av kynnere, vondter i kroppen, tett i nesa og gudene veit hva hu ikke har vært plaget av… Altså, dette er jo helt naturlige og normale plager ved et svangerskap. Hatt det og masse annet i begge mine svangerskap, men følte meg sykt heldig i forhold til andre. Det kan så absolutt ikke kategoriseres som noe krevende svangerskap på papiret i hvert fall. Hun føler nok det, men da kan du ikke gå rundt og skryte av hvor enormt høy smerteterskel du har i hvert fall.. omg, tenk hun i aktiv fødsel 🙈 Man blir matt av dama. Jeg fikk bekkenløsning i uke 12, sluttet å kaste opp hver eneste dag i uke 15, jeg fikk svangerskapsdiabetes i uke 27 og efterhvert kom svangerskapsforgiftning. Var til lege / jordmor hjemme og på sykehuset 1 - 2 ganger i uken før jeg ble lagt inn i uke 36 pga svangerskapsforgiftningen. Tror aldri jeg sutret eller klaget, jeg bar jo på den største gaven man kan få. At Stina klager som hun gjør, og påstår hun har hatt et krevende svangerskap 🤮 Det er vel ikke mange som har det så godt som henne har hatt det. Å hvis hun faktisk blir satt i gang i dag fordi hun er sliten, vel da forstår jeg ingenting. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. november 2024 #7819 Del Skrevet 11. november 2024 Hun snakker jo ut fra egen situasjon og har ikke så mye annen input i livet. At hun opplever dette som dramatisk er jo en subjektiv følelse hun må få lov til å ha. At andre har det verre har da aldri vært en nyttig målestokk for noen ting. Det er klart det kan lønne seg med litt perspektiv, men influensere lever jo av å være seg selv nærmest. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 11. november 2024 #7820 Del Skrevet 11. november 2024 Palmemor skrev (1 time siden): Ja, hun sier mye rart. Men hun fikk bare mensen. Og såvidt jeg husker begynte hun på IVF 2 uker etter, det er vel da man får eggløsning igjen.. Så det er mye rart som kommer ut av munnen hennes 🫢 Hun fikk positiv test, måtte ta test før ivf start, det var vel et befrukta egg som ikke hadde festet seg, men ja hun fikk mens dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå